نوشته شده توسط : محمد یوسفی

گاهی اوقات کامپیوترها ویروسی می شوند ، و ما نمی دانیم ویروسی هستند ، اما عملکرد سیستم عامل ما را پایین می آورند، مثلا سیستم عامل دیر بالا می آید و یا پی در پی دچار وقفه می شود ما در این مقاله قصد داریم به شما خیلی سریع ، تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ را آموزش دهیم.

از کجا بفهمیم ویندوز ۱۰ ویروسی شده است

گاهی اوقات عملکرد ضعیف ، گاهی اوقات درست کار نکردن برنامه ها یا فریز شدن مدام آنها به ما نشان می دهد که ویروس یا یک بدافزار در سیستم ما مشغول به فعالیت است.

اما همیشه اینگونه نیست و ممکن است ویروس اثرات مشخصی از حضور خود در ویندوز ۱۰ نشان ندهد و ما باید به دنبال راه حل های عملی بگردیم.

به این دلیل است که اگر ویندوز شما خوب کار میکند دلیل بر سالم بودن ویندوز شما نیست .

مثلا ویروس های یک دهه گذشته اهداف دیگری داشتند و معمولا از منابع سیستم عامل استفاده می کردند ، ولی بدافزار های جدید امروزی در سکوت کار خود را انجام می دهند و امکان شناسایی شدن خود را پایین آورده اند.

خیلی از بدافزار ها امروزه کاری به منابع سیستم عامل شما ندارند و به دنبال اطلاعات در سیستم عامل ویندوز ۱۰ شما می گردند مثل رمز ها و اطلاعات حساب بانکی شما.

مجرمان اینترنتی این روزها از طریق ساخت بدافزارها و ویروس ها دست به درآمد زایی از راه های غیر قانونی می کنند.

مثلا دیده اید که گاهی اوقات بعد از بالا آمدن ویندوز ۱۰ یک پنجره CMD به سرعت باز و بسته می شود ، شما نمی دانید این جز عملکرد بروزرسانی نرم افزار های عالی در سیستم عامل شماست یا اینکه یک ویروس دارد اقدام به ارسال یا دریافت اطلاعات از ویندوز شما می کند.

پس بهترین کار این است که دست به کار شویم و به صورت عملی ، عملکرد ویندوز ۱۰ خود را بازبینی کنیم.

آموزش عملی تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰

ابتدا از Task Manager شروع کنید ، می خواهیم بدانیم برنامه ای که تازگی ها یا قبلا نصب کرده ایم عملکردی مثل ویروس دارد؟

دیدن یک فرآیند عجیب در این بخش می تواند یکی از راه های تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ باشد ، برای باز کردن تسک منیجر ویندوز ۱۰ می توانید از کلیدهای Ctrl+Shift+Esc استفاده کنید. بعد از فشردن آنها با هم صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. همچنین برای باز کردن تسک منیجر می توانید با کلیک راست روی تسک بار (نوار وضعیت) گزینه Task manager را انتخاب کنید.

تشخیص ویروس در ویندوز 10

 

در حالت عادی لیست برنامه ها را مشاهده می کنید مثل تصویر زیر ، در صورتی که مشاهده نکردید روی گزینه More Details بزنید.

در این لیست برنامه های زیادی خواهید دید ، اسامی عجیب غریب که تا حالا به گوش شما نخورده است ، این ها ویروس نیستند و خیلی از آنها برنامه های اجرایی ویندوز شما هستند که عملکرد ویندوز را پیش می برند.

بدافزار هایی که از منابع سیستم عامل ویندوز ۱۰ ما در حال استفاده هستند معمولا مقدار زیادی منابع مصرف می کنند ، مثلا درصد استفاده از CPU و یا حافظه (رم) را بالا می برند و شما می توانید از لیست نرم افزار ها که در شکل پایین آمده تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ خود را بررسی کنید.

این مطلب را حتما بخوانید  گوشی سامسونگ سری A به عنوان گوشی میان رده در سال 2019

 

اما این نکته را در نظر داشته باشید که یک بدافزار تنها با نام خود در این لیست نمایش داده نمی شود و می تواند خود را به صورت فایل های برنامه های متداول مثل گوگل کروم (chrome.exe) نمایش دهد و اینجوری تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ برای ما مشکل تر می شود.

از کجا بفهمیم تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ را درست انجام داده ایم؟

آموزش تشخیص ویروس در ویندوز 10

 

برای اینکه مطمئن شوید برنامه ای در این لیست جز برنامه های ویندوز هست یا اینکه جز برنامه های مخرب ، کافیست در ویندوز ۱۰ روی نام آن برنامه کلیک راست کنید و سپس گزینه Search Online را بزنید. البته این گزینه در ویندوز ۷ موجود نیست و باید در گوگل نام برنامه را خودتان سرچ کنید ، مثلا بنویسید What is و بعد از آن نام برنامه.

تشخیص ویروس در ویندوز 10

چگونه برای تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ ، کامپیوتر را اسکن کنیم

ویندوز های قبل از ویندوز ۱۰ در داشتن یک نرم افزار برای اسکن ویندوز و پیدا کردن نرم افزار های مخرب ضعف داشتند ولی ویندوز ۱۰ به صورت پیشفرض از برنامه امنیتی یکپارچه ای برای امنیت ویندوز به نام windows Defender استفاده می کند ، این برنامه کامپیوتر شما را برای پیدا کردن بدافزار اسکن می کند.

البته شما در این قسمت خواهید دید که چگونه می توانید با استفاده از این نرم افزار به صورت دستی ویندوز ۱۰ خود را اسکن کنید.

آموزش استفاده از windows security در ویندوز ۱۰

در ویندوز ۱۰ در جعبه جست و جوی ویندوز تایپ کنید security و بر روی میانبر windows security کلیک کنید تا این برنامه باز شود. همچنین روش دیگر برای باز کردن این برنامه این است که مسیر زیر بروید و روی گزینه Open Windows Security کلیک کنید : Setting > Update > Windows Security

اسکن ویندوز 10 برای تشخیص ویروس در ویندوز 10

حالا برای انجام اسکن بدافزار ها ، روی گزینه Virus & threat protection کلیک کنید.

 

تشخیص ویروس در ویندوز 10

 

حالا روی گزینه Quick Scan  مطابق با شکل زیر کلیک کنید تا سیستم خود را اسکن کند، Windows Security اسکن را انجام خواهد داد و نتیجه را به شما اعلام می کند. در صورتی که بدافزار پیدا شد به شما پیشنهاد می کنیم همان موقع از طریق خود این نرم افزار اقدام به پاکسازی آن کنید.

تشخیص ویروس در ویندوز 10

 

شما می توانید علاوه بر این روش ها از یک نرم افزار امنیتی دیگر نیز برای تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ استفاده کنید ، مثلا ما به شما در این مقاله آموزش استفاده از نرم افزار امنیتی بیت دیفندر را داده ایم ، پیشنهاد ما این هست که از هر دو نرم افزار استفاده کنید. اینجوری سطح امنیتی ویندوز ۱۰ خود را افزایش خواهید داد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشه با پیدا کردن و از بین بردن بدافزارها در ویندوز ۱۰ خود سطح عملکرد ویندوز را بهبود ببخشید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد از تلگرام یکی از روش های درآمدزایی از دیجیتال مارکتینگ می باشد، که به راحتی می توان گفت این فرض وجود دارد که پیام رسان های فوری در آینده از شبکه های اجتماعی پیشی خواهند گرفت.

بیایید خدمات محبوب مسنجر قدرتمند ICQ را به خاطر بسپاریم و به این نکته توجه کنیم که تغییرات جدید، برندهای جدید را به ارمغان می آورد.

امروز یکی از موردهایی که علاقه عمومی را به خود جلب کرده است، پیام رسان تلگرام است که هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

تلگرام نه تنها وسیله ارتباطی، بلکه ابزار خوبی برای درآمدزایی است که تحت تاثیر فیلترینگ صدمه زیادی به کسب درآمد از تلگرام وارد شده است.

چندین روش برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد که عبارتند از:

  • کسب در آمد از ایجاد کانال
  • برگزاری کمپین تبلیغات گسترده در تلگرام:
  • برگزاری کمپین ها و چالش های متنوع بر بستر تلگرام
  • فروش خدمات و محصولات از طریق ربات تلگرام
  • پلتفرم های تبلیغاتی در تلگرام

کسب درآمد از ایجاد کانال تلگرام:

همانطور که گفته شد امروزه شبکه های اجتماعی و پیام رسان های فوری درآمد قابل مقایسه ای با هر نوع تجارت کلاسیک می دهند.

چنین منبع درآمدی می تواند از کانال های تلگرام باشد که امکان ایجاد و نگهداری کانال درون این پیام رسان قدرتمند فراهم شده است.

در مدت کمی کانال می تواند با سود حاصل از آن درآمدزا شود و این رویه در دو سال اخیر در ایران قدرت گرفته است.

این کار به سادگی و با تلاش زیاد با انشار تبلیغات انجام می شود که قبل از شروع باید اعضای آن که مهمترین عامل این روش کسب درآمد است را جذب کنید.

شما برای جلب رضای اعضای کانال باید مطالب ارزشمند و جالب توجهی را منتشر کنید.

به عبارت دیگر، روش “کمی در مورد همه چیز” دیگر برای کسی جالب نیست و برای گروه محدودی از مخاطبان را انتخاب کنید. مثلا علاقه مندان به شعر.

کسب درآمد از تلگرام

مدیریت یک کانال برای کسب درآمد از تلگرام:

قبل از شروع به ارسال مطالب در کانال تلگرام خود، باید آن محتوا را ایجاد کنید.

برای تولید محتوا دقت کنید که برداشت اول حیاتی است. بنابراین به موارد زیر توجه می کنید:

  1. عنوان کانال تلگرام : چشم نواز باشد و کاربر را گمراه نکند و متناسب با موضوع باشد
  2. آرم کانال تلگرام : مربوط به موضوع کانال باشد و روشن و شکیل باشد

بعد از اینکه کانال را با توجه به عنوان و آرم ایجاد کردید نوبت به حفظ کانال تلگرامی می رسد؛ که باید به صورت مداوم تغذیه شود و چندین ماه زمان و مقداری پول صرف آن شود تا زنده و پویا باشد و مخاطبین آن را ترک نکنند.

نکاتی در مورد مدیریت کانال:

محتوای کپی و استفاده از مطالبی که در کانالهای نوشته می شود برای کسی جالب نخواهد بود.

کانال باید با “ترفند” خاص خود کاربران را با محتوای خاص و منحصر جذب کند.

همچنین خدمات خودکار در جذب بازدید کننده از طریق ارسال خبر، پیوستن به کانال، سازماندهی فرآیندهای بی شماری که زمان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت، کمک خواهند کرد.

یکی از نکات مهم برای کسب درآمد از تلگرام، ارسال عناوینی مانند نام کانال های دیگر می باشد.

این موارد کاربر را به خود جلب می کند، اما باید اطلاعات صحیح باشد، به طوری که کاربر از آنجا که انتظار دارد بازدید کند و  مطلب مورد نظر خود را در آنجا پیدا کند.

این مطلب را حتما بخوانید  کسب درآمد آپارات چگونه است و چه میزان درآمد دارد؟

برای این کار کافی است تصور کنید که شما کاربر هستید و به دنبال مطلبی می گردید.

از دید یک کاربر کانال های دیگر را بررسی کنید و از خودتان بپرسید کدام یک را می خواهید بازدید کنید، و کدام یک معمولی به نظر می رسند؟

همچنین با یک یادداشت کوتاه می توانید محتوای موضوعی را که در ویدیو می باشد را به مخاطب اطلاع دهید.

توجه داشته باشید که این متن نباید از ۳۰٪ از کل محتوا تجاوز کند.

همچنین اساس پستها باید با ماهیت کانال مرتبط باشد.

کسب درآمد از تلگرام

 

برای کسب درآمد از تلگرام به صورت حرفه ای شما به مواردی نیاز دارید که عبارتند از:

  1. ادمین اصلی یا کسی که کانال را مدیریت کند.
  2. ارسال منظم پست
  3. تولید محتوا منحصر به خودتان
  4. مدیر تبلیغات
  5. پشتیبانی
  6. گرافیک
  7. تدوین ویدئو

کمپین های تبلیغاتی:

برای کسب درآمد از تلگرام شما می توانید با یک مدیر تبلیغات و مقداری هزینه پول زیادی را بدست بیاورید.

قبل از استفاده از کمپین تبلیغات، یک مطالعه کامل انجام دهید.

شما می توانید رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و با کمک سرویس های ویژه سعی کنید دریابید که سفارش تبلیغات را در کجا انجام می دهند.

همچنین هنگام قرار دادن تبلیغاتشان در سایت ها، کار آنها را بررسی کنید.

با مشاهده نمونه های دیگر تبلیغات و بر این اساس تصمیم گرفته و تبلیغات کارآمد خود را انجام دهید.

همچنین استفاده از افرادی که به عنوان ادمین تبلیغات گسترده انجام می دهند و ارتباطات زیادی با ادمین های کانال های دیگر دارند می تواند مفید باشد.

این اشخاص پست شما را به صدها کانالی که با آن ها ارتباط دارند می فرستند و در ازای بازدید تبلیع از شما هزینه دریافت کرده و به کانال ها هزینه پرداخت می کنند.

کمپین ها و چالش ها برای کسب درآمد از تلگرام:

ار آنجا که بیشتر مردم ایران از تلگرام استفاده می کنند کسب و کار های ایرانی می توانند با ایجاد کمپین و چالش های متنوع با مخاطبان خود برقرار کنند.

این با پرداخت هزینه کمی در ایران، به منظور تشکیل زیرساخت مناسبی برای ارتباط با مخاطبان انجام می شود.

هدف از ایجاد این کمپین ها ایجاد واداری به وسیله فعالیت های تعاملی در مخاطب است.

کسب درآمد از ربات های تلگرام:

ربات یا چت بات ها در تلگرام  تقاضای زیادی دارند.

شما به راحتی با کمک آنها، می توانید  فروش خودکار خدمات و محصولات و توزیع اطلاعات جالب را ترتیب دهید.

برای ایجاد ربات های کسب درآمد از تلگرام، به دانش خاصی احتیاج دارید که در آینده به آن می پردازیم.

بعضی از مزایای ربات یا چت بات ها عبارتند از:

  • تسهیل دسترسی کاربران به کسب و کارها
  • افزایش نرخ بازده تبلیغات در تلگرام
  • افزایش جامعه مخاطبان
  • افزایش کسب درآمد از تلگرام برای صاحبان کسب و کارها

در پایان:

شروع به ایجاد اولین کسب و کار خود و اولین کسب درآمد از تلگرام کرده و برای انجام این کار، فقط یک مشاوره از بستر اینترنت چک درخواست کنید.

این مشاوره به شما این امکان را می دهد تا به مدت سی روز از کانالهای ایمیل، پیام کوتاه و برنامه های پیام رسانی استفاده کنید و به هدف خود برسید.

https://internetchk.com/learn-how-to-make-money-from-telegrams/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد از اینستاگرام و حتی اینترنت و فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که تا ۱۵ سال پیش به ذهن ها نمی رسید و کسی در این مورد هیچ ایده ای نداشت، اما امروزه کسب پول و درآمد یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد شده است و بسیاری از مردم با اکتفا به این روش درآمدهای کلانی را کسب کرده اند. اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که به بستر بازاریابی و تبلیغاتی تبدیل شده است که روش های زیادی برای کسب درآمد در آن وجود دارد. در حال حاضر شناختن این روش ها یکی از ضروری ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

از آنجایی که تعداد کاربران در اینستاگرام روز به روز بیشتر می شوند؛ شما می توانید با شناخت صحیح آن به دسته اشخاصی وارد شوید که می توانند از اینستاگرام یک درآمد خوب کسب کنند. البته پیشنهاد من به شما این است که قبل از آن سعی کنید این کلمه را به درستی تلفظ نمایید. در این مقاله می خواهیم به کسب درآمد از اینستاگرام از اینستاگرام بپردازیم و به همین دلیل این شبکه اجتماعی را اینِستاگرام، ایستاگرام، اینستا، اینیِستا و هر کلمه استباه دیگری تلفظ نمی کنیم. با ما همراه باشید تا تمام رموز مربوط به اینستاگرام را بیاموزید.

کسب درآمد از اینستاگرام

موارد مورد نیاز برای کسب درآمد از اینستاگرام :

شما برای ورود به هر کسب و کاری و راه اندازی اولیه آن نیاز به ابزارها و اقداماتی دارید، اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست و باید قبل از اینکه برای کسب درآمد از آن اقدام کنید؛ کارهایی را انجام دهید که بعضی از آن ها عبارتند از :

  1. ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری در این برنامه ایجاد کنید.
  2. در صفحه ای که برای خود ایجاد کرده اید، خود را به خوبی معرفی کنید.
  3. در این صفحه باید اطلاعات تماس به خوبی وارد شود.
  4. در هنگام پست و استوری گذاشتن، حتماً باید از کلمات و هشتگ های مناسبی استفاده کنید.
  5. حتماً باید مشخص باشد که شما چه شغلی دارید و چه حرفه ای را دنبال می کنید.

علاوه بر پنج مورد بالا باید به این نکته توجه داشته باشید که پست گذاشتن با اصول خاص موجب می شود بازدید شما بالاتر برود. این یعنی شما باید برای پست گذاشتن یک برنامه و یا زمان مشخص را در نظر بگیرید. شما نباید در یک روز تعداد زیادی پست انتشار دهید و سپس هیچ فعالیتی نکنید. تعداد پست ها مهم نیست، مهم الگویی است که دنبال می کنید و حضور مداوم شما در صحنه است.

معمولاً اشخاصی که زمان کافی برای صفحه خود نمی گذارند و کم کاری می کنند، از ذهن مخاطب حذف می شوند. علاوه بر هشتگ های مناسب شما باید محتوایی را منتشر کنید که دارای کیفیت مناسبی باشد. از آنجایی که در اینستاگرام محتواهای دیدنی زیادی دیده می شود، شما باید یک محتوای چشم گیر تولید کنید و عالی عمل کنید. این محتواها باید به شما کمک کند تا با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمایید و بتوانید از طریق کامن و دایرکت و … با آن ها در تماس باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام

راه های کسب درآمد از اینستاگرام :

برای اینکه بتوانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید، می توانید روش های زیادی را دنبال کنید که ما در ادامه تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم :

این مطلب را حتما بخوانید  ویژگی های سی آر ام مدرن چیست؟

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی معرف (affiliate marketing) :

در این روش کسب درآمد از اینستاگرام شما می توانید برندهای دیگری را تبلیغ کنید و محصولات آن ها را بفروشید و در ازای آن پول دریافت کنید. شاید تا امروز بلاگرها و چهره های شاخص زیادی را دیده باشید که با انتشار یک پست یا استوری به معرفی یک محصول می پردازند و برای تبلیغ آن مبلغی را دریافت می کنند. در این پست معمولاً یک لینک و یا راه ارتباطی با برندی که که تبلیغ می کنند، قرار می دهند و کاربران را به سمت آن هدایت می کنند.

اگر شما هم بخواهید به این روش اقدام کنید، باید لینک خرید محصولات برند مورد نظر خود را در بخش بیو (bio) یا کپشن (caption) پُست تبلیغاتی ‌خود قرار دهید. همچنین شما می توانید لینک را در استوری قرار دهید و مخاطب را به سایت فروش ارجاء دهید. راز موفقیت شما در کسب درآمد از اینستاگرام به روش افیلیت مارکتینگ، تولید یک محتوای جذاب است که با تعدادی ویدیو و تصویر با کیفیت و مخاطب پسند می تواند به موفقیت شما کمک کند.

 کسب درآمد از اینستاگرام affiliate marketing

تولید محتوا برای اسپانسرهایی که پیدا می کنید :

معمولاً این روش برای اشخاصی درآمد زایی می کند که صفحه پر مخاطبی دارند و به همین دلیل شرکت های زیادی را به خود جذب می کنند تا برای یک پست و یا استوری از برند آن ها مبلغ زیادی را بپردازند. البته مبلغی که می پردازند، به موارد متعددی وابسته است که عبارتند از  :

  • میزان زحمتی که برای پست کشیده اید.
  • مدت زمانی که پست در صفحه شما می ماند.

کسب درآمد از اینستاگرام به وسیله فروش :

همانطور که اشاره کردیم اینستاگرام بستری از تبلیغ است، اما نیاز نیست که شما حتما برای برندها یا اشخاص دیگر تبلیغ کنید و می توانید مهارت ها و کالاهایی که خودتان تولید کرده اید را در معرض نمایش قرار داده و محصولات یا خدماتی را که خودتان تولید کرده اید بفروشید. برای مثال یک عکاس می تواند نمونه کارهای خود را در اینستاگرام قرار دهد و به مخاطب معرفی کند. شما می توانید با انجام تبلیغات مورد قبول در اینستاگرام فروش زیادی را انجام دهید.

کسب درآمد از اینستاگرام

سخن پایانی :

شما می توانید به روش های زیادی از اینستاگرام درآمد کسب کنید، همچنین می توانید با ایده های مختلف و تولید محتوای منحصر و قوی مخاطبان را به خود جذب نموده و با روشی که دارید آن ها را به مشتری تبدیل کنید. هرچه صفحه پر مخاطب تری داشته باشید می توانید فروش بیشتری داشته و برنده های بیشتری را جذب کنید که برای آن ها تبلیغ کنید.

 

https://internetchk.com/make-money-from-instagram/

شما می توانید در حین لذت بردن از دنیای مجازی، به کسب درآمد از آن ها به خصوص اینستاگرام بپردازید. همچنین شما می توانید در این راستا از مشاورانی در این زمینه کمک بگیرید. علاوه بر این شما می توانید در این زمینه از کارشناسان اینترنت چک در زمینه تبلیغات و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرمارکتینگ کمک بگیرید. شما می توانید روش های کسب درآمد از آپارات را هم در مجله اینترنت چک بخوانید



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

باتری اسکوتر یکی از قطعات مصرفی در اسکوترهای برقی می‌باشد .

طول عمر آن به کیفیت سلول های تشکیل دهنده باتری اسکوتر برقی ارتباط دارد .

باتری اسکوترها رو می‌توانیم تعمیر کنیم اما توصیه ما حتما تعویض باتری اسکوتر با یک باتری نو و با کیفیت است .

از آنجایی که محصولات چینی سیاست ارزان بودن رو دنبال می‌کنند .

بنابراین باتری ها با کیفیت نیستند و تعمیر آنها نیز نتیجه مطلوبی ندارد.

امروز در بازار کشور باتری های اسکوتر مختلفی جهت تهیه وجود دارد .

اما تشخیص یک باتری اسکوتر خوب و باکیفیت کار ساده‌ای نیست و فقط یک تکنسین با تجربه می‌تواند تفاوت‌های این باتری‌ها را تشخیص دهد.

از لحاظ ظاهری تمام مشخصات فنی این باتری ها با هم یکی است.

اما نکته مهم، کیفیت سلول های داخل این باتری‌هاست که از نظر مشتری پنهان هستند.

نکته قابل توجه اینجاست که اکثر باتری‌های اسکوتر برقی تحت عنوان باتری سامسونگ و LG فروخته می‌شود.

و این مسئله واقعیت ندارد و فقط به خاطر شناختی که مردم از این برندها دارند، این عناوین رو به باتری ها می‌دهند.

بنابراین به مشتریانی که با مشکل خرابی باتری اسکوتر روبه رو می‌شوند.

توصیه می‌کنیم تا شخصا اقدام به تهیه باتری اسکوتر برقی نکنند و این کار را به کارشناسان  مرتبط واگذار کنند .

ضمن اینکه در هنگام تعویض باتری ، باید سایر قطعات اسکوتر شما اعم از شارژر اسکوتر، برد اسکوتر و … به صورت کامل تست و بررسی شوند .

باتری اسکوتر برقی

خرابی باتری اسکوتر برقی

در هنگام استفاده از اسکوتر با مشکل زیر مواجه می‌شوند :

  1.  یکباره اسکوتر خاموش می‌شود
  2. مدت شارژ دستگاه اسکوتر خیلی کوتاه می‌باشد .
  3. یعنی با توجه به اینکه دستگاه اسکوتر آلارم شارژ می‌دهد اما به محض وصل کردن اسکوتر به شارژر، چراغ شارژر سریعا سبز می‌شود.
  4.  با توجه به اینکه باتری اسکوتر را فول شارژ شده ، اما در زمان استفاده از اسکوتر، در مدت زمان کمتر از یک ساعت شارژ  آن خالی می شود.

و یا مواردی از این دست که مشتریان را با مشکل روبرو می کند .

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در تمام موارد بالا به احتمال بالای 90 درصد باتری اسکوتر معیوب و یا فاسد شده است.

دلایل خرابی باتری :

خرابی باتری اسکوتر برقی دلایل منحصر به فردی دارد .

فاسد شدن باتری اسکوتر هم موضوع دیگری است که در مورد آن توضیحاتی خواهیم داد.

باتری اسکوتر برقی از نوع باتری‌های لیتیومی هستند.

اگر دقت کرده باشید باتری گوشی موبایل،ئ باتری لپ تاپ، باتری تلفن های بی سیم و موارد مشابه، همه لیتیومی هستند .

مشاهده می‌کنیم که باتری موبایل و یا لپ تاپ بعد از مدتی حدود 1 تا 2 سال فاسد می‌شود باید با یک باتری نو جایگزین شود .

اما خرابی باتری لیتیوم دلایل خاص خودش را دارد.

نکات نگهداری از باتری در جهت افزایش طول عمر آن :

باتری های لیتیوم شرایط نگهداری خاصی دارد .

اگر مصرف کننده این باتری ها نکات را رعایت کنند عمر این نوع از باتری ها به حداکثر خواهد رسید .

اما اگر مواردی را که توضیح خواهیم داد رعایت نشود، باتری اسکوتر می‌تواند حتی در کمتر از 1 سال خراب شود.

این موارد عبارتند از :

  1. اسکوتر را زمانی به شارژ بزنید که آلارم شارژ و چراغ قرمز باتری اسکوتر برقی فعال شود.
  2. پس از سبز شدن چراغ شارژر به معنی شارژ کامل اسکوتر، شارژر را از اسکوتر جدا کنید و اگر فراموش کردید، این زمان از 3 ساعت بیشتر نشود.
  3. در مواقعی که قصد استفاده از اسکوتر برقی را برای مدت زمان طولانی (یک ماه و یا بیشتر) ندارید، حتما باتری اسکوتر را فول شارژ کرده و سوکت باتری اسکوتر را جدا کنید.
  4. ازفشار آوردن به اسکوتر برقی مثلا حرکت در سربالایی ها و سرازیری های تند ( بیش از 20 درجه ) جدا بپرهیزید .
  5. از قرار دادن اسکوتر در محیط های گرم (بالاتر از 30 درجه ) خودداری کنید.
  6. اگر سوکت شارژر اسکوتر شما معیوب شده از وصل کردن آن به اسکوتر برقی خودداری کنید .

ابه شرط با کیفیت بودن باتری تا حداکثر عمر مفیدش کار می‌کند .

در غیر این صورت باتری اسکوتر به سرعت خراب می‌شود .

باتری اسکوتر

قیمت :

رنج گسترده‌ای از قیمت باتری اسکوتر برقی در بازار وجود دارد که می‌توان گفت که باتری‌های باکیفیت از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

  • کیفیت معمولی باتری اسکوتر برقی با قیمت حدود 250 هزار تومان عرضه می‌شود .

که این نوع باتری از 20 عدد سلول لیتیوم با کیفیت درجه 2 ساخته شده است .

این نوع از باطری از 20 عدد سلول لیتیوم با کیفیت درجه 1 ساخته شده است .

  • کیفیت عالی باتری اسکوتر برقی با قیمت حدود 400 هزار تومان عرضه می‌شود  .

باز هم تاکید می‌کنیم به عناوین سامسونگ، ال جی و موارد مشابه در خرید باتری اسکوتر برقی توجه نکنید.

زیرا این عناوین واقعی نیستند و صرفا یک برچسب چاپ شده‌اند که روی باتری های اسکوتر برقی می‌چسبانند .

تا آن را با قیمت بالاتری بفروش رسانند.

چگونه بفهمیم اسکوتر خراب شده است؟

اسکوترهای برقی (اسکوترهای شارژی) بدون دسته، دارای 2 چراغ وضعیت هستند.

دقت بفرمایید هنگامی که اسکوتر برقی روشن می‌شود یک چراغ سبز در یک سمت اسکوتر روشن و ثابت می‌ماند.

این چراغ باتری اسکوتر برقی می باشد که چندین وضعیت دارد :

  1. چراغ سبز ثابت : شارژ اسکوتر برقی بالا 50 درصد
  2. چراغ سبز چشمک زن : شارژ اسکوتر برقی به کمتر از 50 درصد رسیده است .
  3. چراغ قرمز چشمک زن : این چراغ همراه با بوق خطر (شارژ به زیر 20 درصد )
  4. چراغ زرد یا نارنجی چشمک زن : اسکوتر برقی متصل به شارژر و باتری اسکوتر در حال شارژ شدن است.

حال چراغ دوم بر روی اسکوتر برقی (اسکوتر شارژی) را توضیح می دهیم:

این چراغ، چراغ وضعیت اسکوتر برقی و یا چراغ Error های اسکوتر برقی است.

  • علایم اسکوتر برقی در وضعیت نرمال:

در وضعیت نرمال زمانی که پای شما روی هر کدام از پدال های اسکوتر برقی قرار می‌گیرد.

این چراغ به رنگ سبز روشن می شود این بدان معنی است که اسکوتر برقی سالم و آماده ی حرکت است.

علائم اسکوتر برقی در وضعیت خرابی :

پیش از روشن کردن اسکوتر برقی و یا قبل یا بعد از قرار دادن پاها بر روی پدال؛

این چراغ به صورت قرمز چشمک زن و یا قرمز ثابت و یا قرمز همراه با صدای بوق باشد.

این بدان معنی است که اسکوتر برقی خراب است و نیاز به تعمیر اسکوتر برقی وجود دارد .

https://batterybazar.org/electric-scooter-battery/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

برای خرید شارژ همراه اول و استعلام گیری اعتبار سیم کارت همراه اول روش های مختلفی وجود دارد. برخی اوقات این پروسه با خطاهایی موجه می شود که در ادامه برای شما این روش ها و رفع خطاها را گردآوری کرده ایم.

همراه اول برای کاربران خود این امکان را قرار داده است که به وسیله کد دستوری  هم بتوانند میزان شارژ خود را بررسی کنند و هم سیم کارت خود را شارژ کنند. اگر شما هم از سیم کارت همراه اول استفاده می کنید می توانید برای خرید شارژ همراه اول خود و استعلام آن از کدها و نکات زیر استفاده کنید.

طریقه شارژ همراه اول :

یکی از روش های ساده برای خرید اعتبار سیم کارت همراه اول این است که از طریق منوی گوشی به تماس گیر تلفن یا ” Keypad” وارد شوید.

سپس کد دستوری زیر را که حاوی رمز شارژ است شماره گیری نمایید:

#رمز شار#*۱۴۰*

در تصویر زیر می توانید تمامی مراحل بالا را مشاهده نمایید.

شارژ همراه اول

نحوه مشاهده اعتبار همراه اول با کد دستوری :

بعد از اینکه سیم کارت خود را شارژ کردید و از کد دستوری بالا استفاده نمودید، اپراتور همراه اول یک پیامک برای شما ارسال خواهد کرد و شارژ شدن سیم کارت شما را اطلاع می دهد.

در صورتی که به هر دلیلی این پیام را دریافت نکردید می توانید با استفاده از کد دستوری زیر میزان شارژ همراه اول خود را استعلام کنید :

۱۱#*۱۴۰*

دلیل شارژ نشدن سیم کارت بعد از وارد کردن کد دستوری :

بعد از استفاده از کد دستوری اول ممکن است سیم کارت همراه اول شما شارژ نشود. برای این مشکل دلایل متعددی دارد که عبارتند از :

  • لیست سیاه
  • سیم کارت استفاده نشده
  • تقاضای قطع سیم کارت مشترک
  • اعلام مفقودی توسط مشترک
  • سلب امتیاز

پس برای رفع مشکل، این موارد را به دقت بررسی نمایید:

رفتن به لیست سیاه :

زمانی به این دلیل شارژ سیم کارت همراه اول وارد نمی شود که شما برای ۴ بار متوالی رمز شارژ را اشتباه وارد نمایید و سیم کارت قفل شده و به عبارتی وارد لیست سیاه شود. برای رفع این مشکل می توانید با ۹۹۹۰ تماس گرفته و درخواست رفع مشکل را ثبت نمایید.

این مطلب را حتما بخوانید  انواع اینترنت پرسرعت

معمولاً پس از گذشت ۲۴ ساعت این مشکل از بین خواهد رفت.

سیم کارت استفاده نشده :

برای سیم کارت هایی که تا کنون فعال نشده اند و هنوز مورد استفاده قرار نگرفته اند، امکان شارژ کردن وجود ندارد.

تقاضای قطع سیم کارت مشترک :

زمانی که مشترک همراه اول به هر روشی تقاضای قطع سیم کارت را داده باشد.

اعلام مفقودی توسط مشترک :

گاهی اوقات مشترک به سامانه ۴۴۴ سیم کارت خود را معرفی کرده و اعلام مفقودی می کند، در این صورت نیز نمی توان سیم کارت را شارژ نمود.

سلب امتیاز :

در صورتی که مشترک این شرکت به مدت ۱۲ ماه سیم کارت خود را شارژ نکند، از طرف شرکت حق امتیاز از او گرفته شده و دیگر نمی تواند آن را شارژ نماید.

چگونه  می توان شارژ همراه اول را به سیم کارت همراه اول دیگر انتقال داد؟

گاهی اوقات پیش می آید که در بین یک تماس ضروری شارژ سیم کارت خود را از دست داده اید و امکان شارژ مجدد سیم کارت برای شما وجود ندارد. شما می توانید از دوستان همراه اولی خود شارژ درخواست نمایید.

برای انجام انتقال بین شبکه ای همراه اول از روش های زیر استفاده نمایید:

روش اول انتقال شارژ همراه اول به همراه اول :

  1. وارد منو keypad گوشی خود شوید.
  2. کد دستوری زیر را شماره گیری نمایید.

#شماره اعتباری مورد نظر با۹۸۹۱*مبلغ اعتبار به ریال*رمز انتقال*۱۳۲*

نکته:

برای دریافت” رمز انتقال همراه اول ” باید یک پیامک خالی به شماره ۸۹۱۰ ارسال نمایید تا رمز انتقال را دریافت کنید.

روش دوم، اعتبار اضطراری همراه اول :

این سرویس که در مواقع اضطراری به کمک شما می آید به این روش است که شما می توانید کد دستوری زیر را برای شارژ اضطراری همراه اول شماره گیری نمایید:

۱۷#*۱*

با در خواست شارژاضطراری با کد بالا، این سرویس برای شما فعال می گردد.

از طریق این روش اعتبار مکالمه شما ۶۰۰ تومان افزایش می یابد.

با اولین شارژ سیم کارت مبلغ ۶۰۰ تومان به اضافه ۴۰ تومان کارمزد از اعتبار شما کسر خواهد شد.

شما می توانید روش های خرید اینترنت همراه اول را نیز در اینترنت چک بیاموزید.

https://internetchk.com/the-hamrah-aval-charge-for-credit-sim-cards-2/



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

با معرفی یکی از سرویس دهنده ها ی هاستینگ در ایران در خدمت شما هستیم ، شرکت ایران سرور که دفتر مرکزی آن در مشهد واقع شده است یکی از سرویس دهنده های برتر فضای وب در ایران است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم ، در نظر داشته باشید هدف اینترنت چک تنها معرفی شرکت ها و سرویس دهنده های مختلف است و قصد تبلیغ برای این شرکت ها را ندارد.

در وبسایت رسمی شرکت ایران سرور آمده است که از سال ۱۳۸۱ این شرکت سرویس دهی خود را در زمینه میزبانی وب (هاستینگ) آغاز کرده است و در مدتی کوتاه توانسته به یکی از گزینه های محبوب در میزبانی وب ایران تبدیل شود. به گفته شرکت ایران سرور این شرکت تاکنون در حوزه تجارت الکترونیک بیش از ۷۰۰۰۰ مشتری را سرویس دهی می کند.

دلایل انتخاب ایران سرور به عنوان سرویس دهنده

در بخش چرایی استفاده از ایران سرور به عنوان سرویس دهنده فضای وب آورده شده که این شرکت از سال ۱۳۸۱ به عنوان یکی از ۳ شرکت برتر سرویس دهنده وب در ایران انتخاب شده است و دلایل زیر را برای انتخاب سرویس از این سرویس دهنده آورده اند:

  • پشتیبانی سطح بالا بر روی تمامی خدمات
  • ارائه سرویس های متنوع و مورد نیاز
  • پارتنر رسمی دیتاسنتر و رجیسترار های معتبر
  • هزینه های بسیار مناسب
  • بهره گیری از متخصصین خبره هاستینگ
  • بروز بودن خدمات و سرویس ها

صحبت های مدیرعامل ایران سرور در مورد این سرویس دهنده

در ادامه صحبت های مدیرعامل ایران سرور را که در سایت ایشان ثبت شده عینا برای شما آورده ایم

ایران سرور

به یاری ایزد منان، شرکت ایران سرور در راستای ماموریت و چشم انداز خود با تکیه بر دانش متخصصین بومی، سرلوحه تفکر و تعهد خود را مشتری محوری قرار داده است تا با رشد و اعتلای دانش و تجربه بیش از دو دهه فعالیت و با ایجاد محیطی شفاف و مشارکت‌پذیر در درون سازمان در راستای رضایت مشتریان و توسعه بازارهای ملی گام بردارد.

ما در ایران سرور صداقت و سلامت سازمانی را سرلوحه‌ی فعالیت‌های شبانه‌روزی خود قرار داده‌ایم تا از پشتیبانی قابل اعتماد و همگامی مطمئن برای مشتریان که ارزشمند‌ترین دستاورد‌های ماست، محافظت کرده و گسترش دهیم.

ما در ایران سرور مشتریان را تنها نمی‌گذاریم و از ابتدا تا سرانجام و حتی پس از به نتیجه رسیدن هر پروژه، قدم به قدم در کنارشان خواهیم بود.

ما تلاش کرده‌ایم در تمام بخش‌های ایران سرور، از فروش تا پشتیبانی فنی، امنیت و زیرساخت با شنیدن صدای مشتری و پیگیری درخواست مشتریان تا حصول رضایت کامل، مشتری را قطب نمای حرکت خود قرار دهیم.

طرح‌ریزی استراتژی‌های توسعه محور و تهاجمی باعث گردید در مدت زمان اندک، مسیر‌های طولانی را پشت سر گذاشته و با تفویض اختیار و طراحی چارت سازمانی افقی و تمرکز بر تصمیم‌گیری‌های غیرمتمرکز، سازمانی چابک را بنا کنیم تا با سرعت و شتاب روز افزون قرن بیست و یکم، هم‌راستا حرکت نماید.

ما با فراهم سازی بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و مدیریت بومی دانش توانسته ایم‌ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات میزبانی داده تکنولوژی محور و دانش بنیان شناخته شده و به عنوان یکی از رهبران این بازار بزرگ در عرصه رقابت حضور یابیم.

رضایت مشتریان، رمز موفقیت ما در آینده خواهد بود چرا که پیشرفت در کنار یکدیگر، هم افزایی و خلق ارزش بیشتری را برای همه‌ ذینفعان خواهد داشت.

ما خانه‌ی امن رویاهای ‌آنلاین شما را خواهیم ساخت.

https://internetchk.com/iran-server/



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کتاب ملت عشق یکی از پر فروش ترین رمان های عاشقانه در دهه اخیر است که تا سال ۱۳۹۸، نود و پنج بار در ایران، تجدید چاپ شده است. نسخه اصلی کتاب به زبان ترکی در سال ۲۰۱۰ با نام ASK توسط الیف شافاک( شفق) به نگارش درآمده است. خواندن این اثر بی نظیر را به همه علاقمندان به رمان توصیه می کنم. با خواندن این کتاب به طور کلی دیدگاه دیگری در مورد عشق زمینی پیدا می کنید. هر آنچه که از عشق در ذهن دارید با چیزی که نویسنده به آن پرداخته است، زیر و رو خواهد شد.

نسخه انگلیسی کتاب با نام چهل قاعده عشق (The Forty Rules of Love) به فاصله کوتاهی از انتشار کتاب، به چاپ رسید. نویدهایی از تهیه فیلمی به همین نام توسط شرکت نت فلیکس در آینده ای نزدیک نیز به گوش می رسد. هم زمان با انتشار کتاب در ترکیه، نسخه فارسی این اثر عاشقانه توسط اردلان فصیحی به فارسی برگردان شده است.

بررسی کتاب ملت عشق

تم اصلی داستان برگرفته از روایتی شورانگیز و جنجالی است که ریشه در تاریخ و فرهنگ ایران زمین دارد. ارتباط عرفانی شمس و مولانا، دستمایه اصلی نویسنده برای نگارش عاشقانه ترین رمان ترکیه شده است. در واقع دو داستان موازی در این کتاب روایت می شود که دارای پیچیدگی های مشترک زیادی هستند. به طور کلی موضوع عشق در دنیای امروزی و مقایسه آن با عشق های عرفانی در زمان های گذشته، خط اصلی داستان را هدایت می کند.

پیشنهاد مطالعه: کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری

ملت عشق اثر الیف شافاک

اگرچه مضمون اصلی کتاب ملت عشق به احوالات شمس و مولوی ارتباط دارد ولی روایات کتاب کاملا در مورد شخیصت های غربی و امروزی است. نویسنده از زوایای گوناگون و با نگاهی متفاوت، روابط شخصیت های داستان را با ارتباط بین شمس تبریزی و مولوی مقایسه می کند. در حقیقت دو دوره زمانی مورد نظر نویسنده بوده است که اولی به حدود سال های ۶۳۹ تا ۶۴۵ ( مقارن با زندگی شمس و مولانا) اشاره دارد در حالیکه دومین زمان مربوط به سال ۲۰۰۸ و عصر حاضر است.

در کتاب ملت عشق به زیبایی هر چه تمام تر به شخصیت ها پرداخته شده است. بدون تردید این اثر عاشقانه-عرفانی یکی از پیچیده ترین شخصیت پردازی ها را همراه با حکایات شیرین و خواندنی به خواننده، هدیه می کند . ۱۷ شخصیت اصلی و ۱۵ راوی در رمان هر کدام ماجرایی شورانگیز و جنجالی را روایت می کنند.

این مطلب را حتما بخوانید  کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دکتر دیوید شوارتز

مضامین کتاب در پنج فصل آب، باد، خاک، آتش و خلا، تقسیم شده است. نویسنده با انتخاب عناصر پنجگانه طبیعی سعی دارد، شخصیت آدم ها را در این جهان به چالش بکشد.ارتباط زنجیروار آدم هایی که هر کدام شخصیتی متفاوت و گاه متضاد دارند موجب شده تا نتوانید خواندن کتاب را نیمه و ناتمام، رها کنید.

خلاصه ای از ملت عشق نوشته الیف شافاک

شخصیت اصلی The Forty Rules of Love یا ملت عشق یک زن چهل ساله غربی است که به تازگی با عرفان شرق آشنا شده است.” الا روبینشتاین” یک همسر و مادر است که با همسر دندانپزشک خود ( دیوید) زندگی می کند. او تمام زندگی اش را وقف بزرگ کردن بچه ها و رسیدگی به امور خانه کرده است. در روزهای نخست چهل سالگی، الا با چالشی روبرو می شود و می خواهد خود را برای همیشه از این قید و بند رها کند.

چهل قاعده عشقکتاب ملت عشق

در داستان دوم نویسنده به داستان زندگی شمس تبریزی پرداخته است و ماجرای سفرهای او و آشنایی با مولانا را به تصویر کشیده است. جذابیت داستان وقتی است که خواننده در می یابد “الا روبینشتاین “به عنوان ویراستار کتابی با مضمون زندگی شمس و مولانا انتخاب می شود. خواننده همراه با شخصیت اصلی داستان با چهل قاعده عشق از دیدگاه مولانا آشنا می شود که از زبان شمس روایت شده است.

بخش هایی از کتاب ملت عشق در ادامه عینا نقل شده است:

“اگر سنگی را به رودخانه بیندازی، آب کمی می شکافد و اندکی موج بر می دارد. صدای نامحسوس ” تاپ” می آید و این صدا در هیاهوی آب و موج هایش گم می شود.”

“اما اگر همان سنگ را به برکه‌ای بیندازی،تاثیرش بسیار عمیق‌تر است. همان سنگ کوچک، آب‌های راکد را به تلاطم درمی‌آورد. در جایی که سنگ به سطح آب خورده ابتدا حلقه‌ای پدیدار می‌شود و ……”

“اگر یکی را که دوستش داری از دست بدهی، بخشی از وجودت همراه با او از دست می‌رود. مانند خانه‌ای متروکه اسیر تنهایی‌ای تلخ می شوی و ناقص می‌مانی. “

https://internetchk.com/the-forty-rules-of-love/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کتاب های تاریخی از پر طرفدارترین کتب در بین علاقمندان به کتابخوانی هستند. در این بین هستند کتاب هایی که تنها به تعریف وقایع گذشته اکتفا نکرده اند بلکه ذهن خواننده را نیز به چالش می کشند. ” کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری ” یکی از جنجال برانگیزترین کتب در زمینه تاریخ پیشرفت انسان هاست که روایات و حکایات علمی را به شیوه ای مختصر و روان بازگو می کند.

انسان خردمند نوشته یووال هراری در سال ۲۰۱۱ به زبان عبری در اسرائیل به چاپ رسید. نوع نگاه نویسنده به تکامل انسان در طول تاریخ موجب شد که آوازه کتاب در همه جهان طنین انداز شود. نسخه انگلیسی کتاب در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و ترجمه فارسی آن در سال ۱۳۹۶ به چاپ رسیده است.

آشنایی با یووال نوح هراری

Yoval Noah Harari زاده ۲۴ فوریه ۱۹۷۶ از اساتید، روشنفکران و مورخین بنام اسرائیلی است. هراری فارغ التحصیل در رشته دکترای تاریخ از دانشگاه آکسفورد است و هم اکنون به تدریس تاریخ در دانشگاه عبری اورشلیم مشغول است. کتاب انسان خردمند یکی از پر فروش ترین کتاب های تاریخ و علوم انسانی است که توانست جایزه پولانسکی را برای نویسنده به ارمغان آورد. خلاقیت در نگارش تاریخ با استفاده از علوم انسانی و نحوه سوال و جوابی که در لابلای متون به ذهن خطور می کند را در هیچیک از کتب تاریخی دیگر نمی توان دید! نوشته های وی اراده، آگاهی، شعور و خوشبختی را از نگاهی متفاوت، مورد بررسی قرار می دهد.

یووال نوح هراریانسان خردمند اثر یووال نوح هراری

یووال نوح هراری در باب نگارش کتاب می گوید:

” صد هزار سال پیش دست کم ۶ گونه انسانی روی کره زمین زندگی می کردند ولی امروز تنها یک گونه باقی مانده است:

ما”

نویسنده خلاصه ای از زندگی بشر روی کره زمین زا از ۷۰ هزار سال پیش، مورد کنکاش قرار داده است. این کتاب با همه منابع تاریخی، علمی  حتی رمان هایی که پیش از این، خوانده اید یک دنیا فاصله دارد.. هدف ار نگارش کتاب به زبان یووال نوح هراری ، پاسخ به یکی از اصلی ترین دغدغه های اندیشمندان است:

چرا انسان های امروزی دنیا را تحت کنترل خود در آورده اند؟

خلاصه ای از کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری

از ۲ میلیون سال پیش که گونه های متعدد انسان اولیه روی کره زمین زندگی می کرد، اهمیت انسان همانند دیگر جانداران بود. گونه های انسان در ابتدا خردمند یا اندیشه ورز نبود! به همین دلیل توان تفکر را نداشت. از این رو انسان فاقد فکر، در اندیشه کنترل چیزی نبود.

این مطلب را حتما بخوانید  کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دکتر دیوید شوارتز

انسان خردمندکتاب انسان خردمند

او.لین انقلاب شناختی بشر در حدود ۷۰ هزار سال پیش رخ داد و خردمندی انسان، جان گرفت. پس از آن در ۱۲ هزار سال پیش انقلاب کشاورزی موجب تغییرات زیادی در زندگی بشر شد. در حدد ۵۰۰ سال پیش سومین انقالاب بزرگ بشری به وقوع پیوست که حوزه علم را در بر می گرفت.

در طی دوران تاریخ، تحولات جوامع انسانی منجر به نابودی بقیه گونه ها و باقی ماندن یک گونه انسانی شد! انسان خردمند می خواهد دنیا را تحت کنترل در آورد.

انقلاب شناختی موجب شد انسان‌ها به مرحله‌ای جدید در ارتباط با یکدیگر برسد. مواردی همچون مذهب که قابل دیدن، چشیدن یا لمیس کردن نیستند، نتیجه تفکر انسان خردمند پس از انقلاب شناختی می باشند.

تشکیل گروه ها، شرکت ها یا خرید با پول و .. همگی حاصل تفکر انسان خردمند در عصر حاضر است.

یووال نوح هراری نویسندهنویسنده کتاب انسان خردمند

بخش هایی از کتاب با تصاویر گونه های انسانی، به موضوعات علمی، تاریخی و فلسفی دوران پرداخته است. استقبال عمومی از این کتاب به حدی زیادی است که به نظر می رسد هدف نویسنده  از معرفی کتاب و  تفکر عمیق به جهان پیرامون، به ثمر نشسته است.

عناوین برخی از فصل‌های کتاب عبارتند از:

  • یک حیوان بی‌اهمیت
  • بزرگترین فساد تاریخ
  • ساخت اهرام
  • در تاریخ، چیزی به نام عدالت وجود ندارد
  • رایحه‌ی پول
  • کشف جهل و نادانی
  • ازدواج علم و امپراطوری
  • کیش سرمایه داری
  • چرخ صنعت


:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد میترا یکی از روش های کسب درآمد از سایت میترا رنک است که در این مقاله سعی داریم به معرفی و بررسی این سایت بپردازیم و اینکه این سایت معتبر است سا اسکلم را بررسی کنیم. قابل ذکر است سایت میترا رنک را می توان اولیت رسانه رسمی افزایش بازدید روی گوگل دانست که بیش از ۷۰۰۰ کاربر فعال دارد و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و موفق به کسب نماد اعتماد نیز شده است.

 

روش های مختلف کسب درآمد میترا :

شما می توانید به روش های مختلفی از سایت میترا رنک mitrarank درآمد کسب کنید که این روش ها عبارتند از :

  • بازدید خودکار از سایت ها
  • جستجو در گوگل، یاهو و …
  • بازدید غیر خودکار (دستی)
  • انجام وظیفه های کوچک
  • دریافت و مطالعه پیام های تبلیغاتی
  • استخراج ارزهای آنلاین

کسب درآمد میترا

بازدید خودکار از سایت ها : 

شما می توانید به وسیله یک سامانه هوشمند، از طریق بازدید سایر وبسایت ها درآمد به دست آورید.

جستجو در گوگل، یاهو و غیره :

کاربر می تواند از طریق جست و جو و سفارش های موجود در گوگل و یاهو و … درآمد به دست آورد.

کسب درآمد میترا از طریق بازدید غیر خودکار (دستی) :

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از ساعت میترا رنک بازدیدهای دستی و مورد به مورد است.

جذب زیرمجموعه و پورسانت : 

همچنین شما می توانید سایت را به دوستان و کاربران دیگر معرفی کرده و پورسانت ماهیانه از آن دریافت کنید.

استخراج ارزهای آنلاین :

شما می توانید با کمک mitrarank بدون انجام فعالیت خاص، صفحه سایت های کوین و پت و … را باز نگه دارید و ارز دیجیتال استخراج کنید.

انجام وظیفه های کوچک :

وظایف کوچکی که می توانید از طریق آن به کسب درآمد از میترا رنک برسید عبارتند از :

  •  ثبت نام در یک سایت
  • ارسال نظر
  • نقد درباره یک محصول
  • انجام کارهای کوچک دیگر…

دریافت و مطالعه پیام های تبلیغاتی : 

یکی دیگر از روش های کسب درآمد میترا می تواند از طریق دریافت ایمیل و پیامک های تبلیغاتی و کلیک روی لینک آنها باشد.

کسب درآمد میترا از طریق بازی و سرگرمی :

شما می توانید در سایت میترا رنک  با انجام سرگرمی های متنوع رایگان و بدون هزینه درآمد هم کسب کنید.

خرید برگه مشارکت و سرمایه گذاری :

سایت میترا رنک به شما امکان سرمایه گذاری در پروژه های مجموعه و دریافت سود تضمینی روزانه را می دهد.

کسب درآمد میترا از طریق دریافت کد نمایش پاپ آپ :

شما می توانید با قرار دادن یک کد پاپ آپ از هر بازدید کننده سایت کسب درآمد کنید.

بازدید استوری اینستاگرام :

تصاویر آماده همراه با لینک اختصاصی را گرفته و در اینستاگرام استوری کرده و درآمد کسب کنید.

کسب درآمد میترا

معرفی سایت های دیگر کمپانی میترا :

شرکت فنی مهندسی پارس میترا نت دارای سایت های دیگری است که شما می توانید، پس از اینکه در میترا رنگ ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت کردید از طریق همان یوزر و پس ورد در سایت های دیگر به حساب خود وارد شوید. این سایت ها عبارتند از :

  • mitrarank.ir
  • MitraDesign.ir
  • MitraNet.ir
  • MitraRank.ir
  • MitraMagazine.ir
  • MitraAssist.ir
  • MitraGate.ir
  • Hamino.ir

معرفی سامانه میترا رنک :

همان طور که از اسم این سایت مشخص است، سامانه میترا رنک یک سایت افزایش بازدید است و رنک را افزایش می دهد. کار اصلی این سامانه این است که به کمک یک بستر مناسب و فعال بستری ایجاد می کند که ۷۰۰۰ کاربر ایرانی که در میترا رنک ثبت نام کرده اند و فعال هستند، از وب سایت شما دیدن کنند. این کاربران فعال هستند و بازدیدهای انجام شده به صورت واقعی انجام می شود، به همین دلیل هم باعث بهبود رتبه الکسای شما می شود و هم رنک گوگل را افزایش می دهد.

این مطلب را حتما بخوانید  همکاری در فروش NOD32 به کمک نصب پلاگین سایت های وردپرس

علاوه بر کسب درآمد میترا ، در سامانه میترا رنک بازدید ۲۰۰۰۰ تایی و ۱۰۰۰ ورودی گوگل در طول روز برای یک وب سایت دور از واقعیت نیست. شما می توانید عملکرد سایت میترا رنک را روی سایت خود به وسیله  رسانه های معتبر آمارگیر کاربران ورودی و حجم بازدید آن ها را مشاهده کنید. همچنین این سایت می تواند درگاهی برای نمایش محصولات و خدمات شما باشد که شما مشخصات را با میلیون ها کاربر و مشتری در سر تا سر ایران به اشتراک می گذارید. از دیگر امکاناتی که این سایت برای مدیران وب سایت های پر بازدید دارد این است که می توانند با معرفی وب سایتهایشان بنر و پاپ آپ و تبلیغ در میترا نت به دست آورند.

کسب درآمد میترا

برداشت وجه از حساب کاربری میترا رنک :

زمانی که به کسب درآمد از میترا رنک می پردازید، می توانید وقتی درآمد شما به حدالنصاب رسید، آن را از حساب سایت خود بردارید و به حساب بانکی خود واریز کنید. برای این کار انجام مراحل زیر الزامی است :

  1. فرم  “ثبت درخواست برداشت و دریافت کد آزاد سازی” را تکمیل کنید.
  2. ایمیل حاوی کد آزاد سازی را دریافت کنید.
  3. به ایمیل خود مراجعه کرده و کد مربوطه را کپی و در فرم “ثبت کد آزاد سازی و تایید برداشت” وارد کنید.
  4. منتظر بمانید تا پیام تایید را دریافت کنید.

پس از انجام مراحل فوق، درخواست شما با موفقیت ثبت شده و پس از آنکه توسط تیم پشتیبانی بررسی شد؛ وجه به حساب شما واریز خواهد شد.  برای اینکه درخواست شما ترتیب اثر داده شود ۳ الی ۷ روز کاری زمان لازم است و پس از ۷ روز می توانید از بخش “پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با ما” با ادمین های سایت مکاتبه نمایید تا به درخواست شما رسیدگی کنند.

دقت داشته باشید نام کامل و شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی خود را صحیح وارد کنید و کارت باید هم نام دارنده اکانت میترا رنک باشد و در صورت مغایرت وجه به حساب میترا رنک شما باز می گردد و درخواست برای برداشت آن باید مجدد ثبت شود. توجه داشته باشید که حداقل مبلغی که می توانید از سایت میترا رنک برداشت کنید، ۲۰۰۰۰ تومان است.

نکات مهم در مورد کسب درآمد از سایت میترا :

سایت میترا رنک حساب هایی را که برای مدت طولانی فعالیتی ندارند، می بندد، به همین منظور باید دائماً از آن استفاده کنید. همچنین هر گونه تقلب و سو استفاده باعث می شود حساب کاربری غیرفعال می شود و شما نمی توانید حتی به وسیله اثبات عدم آگاهی از مفاهیم و قوانین حساب کاربری خود را برگردانید. حساب های کاربری که بیش از یک سال استفاده نشوند، به طور کلی حذف خواهند شد. شما می توانید روش های دیگر کسب درآمد آنلاین را از مجله اینترنت چک یاد بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد از آپارات یکی دیگر از روش های درآمدزایی آنلاین است که از طریق مشاهده کلیپ حاصل می شود. این روش برای اشخاصی مناسب است که به مشاهده کلیپ در شبکه های اجتماعی علاقه مند هستند و زمان زیادی را برای این کار صرف می کنند. همچنین اشخاصی که کلیپ می سازند و در این زمینه تخصص دارند، می توانند درآمدی از این طریق داشته باشند.

از بین وب سایت های داخلی، آپارات این امکان را به ایرانی ها می دهد که به کسب درآمد بپردازند، اما اینکه این میزان از درآمد چقدر است ؟ و شما می توانید تا چه حدی درآمد کسب کنید ؟ و از چه طریقی می توانید در آمد کسب کنید ؟ با چه تعرفه ای درآمد شما حاصل می شود و با تولید کلیپ هم می توانید در آمدی حاصل کنید و در نهایت چه مبلغی را از آپارات دریافت می کنید ؟ در ادامه برای شما مشخص شده و به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود، با ما در مجله اینترنتی اینترنت چک همراه باشید.

کسب درآمد از آپارات

چگونگی سیستم کسب درآمد از آپارات :

سیستم درآمد زایی اینکام آپارات aparat income از تولید کنندگان ویدیو و کسانی که آن ها را دوباره نشر می دهند، حمایت می کنند. میزان درآمد زایی از این روش به عوامل مختلفی وابسته است که بعضی از آن ها عبارتند از :

  • کیفیت فنی ویدیو
  • کیفیت محتوایی ویدیو
  • دقیقه نمایش ویدیو

برای اطلاع از روش های کسب درآمد از آپارات به مجله اینترنتی اینترنت چک مراجعه کرده و مقاله ای در این مورد را مطالعه کنید.

میزان اهمیت کیفیت محتوا :

کیفیت فنی و محتوایی ویدیو در کسب درآمد از آپارات از اهمیت زیادی برخوردار است و هرچه کیفیت بالاتر باشد، مخاطب را برای مدت زمان بیشتری برای تماشای ویدیو نگه می دارد؛ در نتیچه پول بیشتری به دست می آید.

گزارش دقیق در سیستم درآمدزایی آپارات:

شما می توانید پس از کسب درآمد، آمار دقیق عملکرد خود را با مرجعه به پنل کاربری آپارات خود به دست آورید. این آمار شامل لیست درآمدهای شما به تفکیک برای هر دقیقه تماشا می باشد و شما می توانید محتواهای پولساز خود را از این لیست خارج کنید.

کسب درآمد بیشتر از آپارات :

از آنجایی که در آمد آپارات از تماشای ویدیو حاصل می شود و زمان تماشای ویدیو در این روش از کسب درآمد موثر است و نه تعداد بازدیدها دیدن ویدیوها با بازدید کم ولی با مدت زمان زیاد درآمد بیشتری به همراه دارد تا ویدیوهای با بازدید بالا و مدت زمان کوتاه.

میزان درآمد تولید کننده محتوا :

تولید کننده محتوای آپارات کاربری است که تمامی ویدیوهایی را که منتشر می کند، خودش تولید می کند و یا خودش برای ویدیوها دوبله و زیرنویس قرار می دهد. وب سایت آپارات به منظور کسب درآمد تمامی اشخاص با حداقل شرایطی که دارند و تنها ویدیو تولید می کنند یک شرط برای تولید ککندگان در نظر گرفته که بتوانند از تولیدات خود کسب درآمد کنند که این شرط عبارت است از :

  • حداقل ویدیوهای تولید شده در کانال آپارات باید برابر ۱۰ عدد باشد.

کسب درآمد از آپارات

فرمول محاسبه کسب درآمد تولید کننده از آپارات :

به ازای هر ۱۰۰۰ دقیقه ویدیویی که برای نمایش تولید می کنید، بسته به کیفیت ویدیو آپارات به شما ۲۰۰۰ الی ۷۰۰۰ ریال می پردازد.

محاسبه در آمد باز نشر کننده محتوا :

بازنشر کننده محتوا اشخاصی هستند که ویدیو های منابع مختلف دیگر را در آپارات منتشر می کنند و زمانی می توانند در سیستم کسب درآمد آپارات عضو شود که شرایط زیر را دارا باشد :

  • ابتدا باید در کانال آپارات خود بیش از ۲۰۰۰۰ دقیقه ویدیو بارگذاری کند.
  • از نظر تعدادی ویدیو های بارگذاری شده باید بیش از ۵۰۰۰ ویدیو باشند.
  • کانال آپارات باید بیش از ۸ میلیون بازدید داشته باشد.
  • کانال آپارات مربوطه باید بیش ۲۰۰۰ دنبال کننده داشته باشد.
این مطلب را حتما بخوانید  آموزش کسب درآمد از تلگرام

فرمول محاسبه درآمد باز نشر کننده:

با هر ۱۰۰۰ دقیقه نمایش ویدیو از کانال آپارات شما، این سایت به شما ۶۰۰ ریال می پردازد، اگر بیش از ۱۰۰۰ ویدیو در ماه نشر دادید،تمامی درآمدهایی که در ماه بر اساس دقیقه به دست آوردید با ضریب ۳ درصد محاسبه می شود.

دلیل  تفاوت مبنای محاسبه کسب درآمد از آپارات :

در کانال های مختلف ویدیوهایی که تولید می شوند بر اساس زمان و تلاشی که برای تولید آن ها شئه است دارای کیفیت های مختلفی هستند، به همین دلیل برای اینکه از تولیدات با کیفیت تر حمایت شود، درآمد بیشتری به آن ها پرداخت می شود و ضریب پرداخت به آن ها بیشتر است.

پنل گزارشات درآمدی در سیستم کسب درآمد از آپارات :

در این پنل شما می توانید نحوه محاسبه و جزئیات ریزی را در مورد درآمد خود به دست آورید، همچنین لیست ویدیو های پول ساز خود را ببینید. شما زمانی می توانید به سیستم گزاشات آماری دست پیدا کنید که در سیستم کسب درآمد این سایت پذیرفته شوید. پس از آن یک بخش برای شما به داشبورد پنل اضافه می شود که در آن جزئیات درآمد شما نمایش داده می شود.

ابن جزئیات شامل درآمد ماه جاری ، در آمد روز جاری به صورت لحظه ای و تخمینی از درآمد ماه جاری است که از فرمول های سایت آپارات پیروی می کند. در این بخش می توانید به ویدیوهای پر درآمد هر هفته خود با توجه به درآمد کسب شده، دست پیدا کنید. شما می توانید با دیدن این ویدیو های پول ساز یک الگوی مناسب برای تولید محتوای ویدیویی خود تهیه کنید و از سلیقه و علایق مخاطبین خود در راستای تولید محتوا با خبر شوید.

کسب درآمد از آپارات

چگونه در سیستم درآمد زایی آپارات (اینکام) عضو شویم؟

شما می توانید با وارد شدن به سایت و مراجعه به قسمت درآمد زایی آپارات و طی مراحل زیر عضویت خود را ثبت کنید :
  • ورود به صفحه درآمدزایی
  • از بین عنوان تولید کننده یا باز نشر کننده  یکی را در سیستم کسب درآمد از آپارات انتخاب کنید، که این انتخاب برای شما شرایط مختص به تولید کننده و یا بازنشر دهنده را در نحوه پرداخت ایجاد می کند.
  • در خواست خود را ارسال نمایید.
  • در سایت آپارات اطلاعات خود را تکمیل کنید.
  • منتظر بمانید تا تاییدیه کانال شما از طریق ایمیلی که معرفی کرده اید برای شما ارسال شود.

نحوه تسویه حساب در سیستم کسب درآمد از آپارات :

برای کاربرانی که بیش از ۱۵۰ هزار تومان در ماه به دست آورده اند، درآمد به صورت اتوماتیک در روزهای اول ماه جدید به شماره حسابی که به سایت آپارات معرفی شده واریز می شود. علاوه بر این شما می توانید پرداخت های خود را به تفکیک در پنل خود مشاهده نمایید.

شما می توانید از طریق دیگری کسب درآمد آنلاین داشته باشید که در مجله اینترنتی اینترنتچک نیز به آن ها پرداخته ایم. همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

 

https://internetchk.com/make-money-from-the-apparatus/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()