نوشته شده توسط : محمد یوسفی

این روزها صحبت های زیادی از معجزه لاغری با سرکه سیب شنیده می شود! بسیاری از افراد ادعا دارند با مصرف سرکه سیب، توانسته اند مقدار زیادی از وزن اضافی و چربی های بدن را کاهش دهند. رژیم و تغذیه مناسب در کنار پیاده روی روزانه به همراه مصرف سرکه سیب راز تندرستی و اندام ایده آل است. همه بررسی ها نشان می دهد که سرکه سیب دارای فواید بیشماری در سلامتی بدن است ولی سوال اینجاست که این ویژگی ها چگونه در کاهش وزن و لاغری کمک می کند؟

سرکه سیب چیست؟

این محصول، در فرایند تخمیر دو مرحله ای از میوه درخت سیب تولید می شود. اسید استیک عامل فعال در این سرکه است که نقش موثری در لاغری دارد. مکانیزم اثرگذاری این ماده در اندام ها به گونه ای است که به صورت غیر مستقیم، روند کاهش وزن را تسریع می کند. کسانی که سرکه سیب را در سبد غذایی روزانه وارد کرده اند، پس از مدتی به نتایج شگفت انگیزی رسیده اند. کاهش وزن و خلاص شدن از چربی های شکم و پهلوها تنها یکی از مزایای مصرف مداوم سرکه سیب است.

فواید لاغری با سرکه سیب

مصرف زیاد این ماده به شدت منع شده است اما برای کاهش وزن می توان در حد متعادل از آن استفاده کرد. به طور کلی وجود مواد موثر در سرکه سیب موجب کنترل بیماری های کلیه و تیروئید می شود. این سرکه میوه ای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی داشته و در درمان آکنه نیز موثر است. مکانیسم اثر سرکه سیب در لاغری ارتباط مستقیم با درمان یبوست و سهولت اجابت مزاج دارد.

نوشیدنی سرکه سیب و عسل

مهم ترین فواید سرکه سیب اینها هستند:

  • کاهش سطح قند خون
  • کاهش سطح انسولین خون
  • متعادل نگهداشتن فشار خون
  • کمک به حفظ توانایی کبد و ماهیچه ها
  • کمک به سوزاندن چربی ها
  • افزایش متابولیسم و بهبود سوخت و ساز بدن
  • کاهش تولید چربی و قند در کبد
  • کاهش چربی شکمی
  • کاهش اشتهای کاذب
  • بهبود روند هضم و رفع یبوست

معجزه لاغری با سرکه سیب

مزه سرکه ای که از سیب گرفته می شود تفاوت زیادی با سرکه های رایج دارد. در صورت مصرف با معده خالی، تندی و تیزی سرکه می تواند موجب آزردگی معده شود. به طور معمول این سرکه با مایعات رقیق شده و یا با مواد خوراکی دیگر، به مصرف می شود. مقدار مجاز خوراکی سرکه سیب در حد یکی دو قاشق در روز است. در ابتدا از یک قاشق شروع کرده و به تدریخ مقدار مصرف را به ۲ قاشق غذاخوری برسانید. برای اینکه دستگاه گوارشی دچار آسیب نشود، سرکه سیب رقیق شده، مصرف کنید! در ادامه دستور تهیه یک نوشیدنی کم کالری برای کاهش چربی شکم و پهلوها معرفی می شود.

این مطلب را حتما بخوانید  پریود چیست و چرا اتفاق می افتد؟

چربی سوزی با سرکه سیبفواید شگفت انگیز لاغری با سرکه سیب

نوشیدنی سرکه سیب چربی سوز

هر ۱۰۰ گرم از این محصول تنها ۲۲ کالری دارد بنابراین می توان در تهیه نوشیدنی های کم کالری از سرکه سیب( apple vinegar) استفاده کرد. یک قاشق غذاخوری از سرکه را به یک لیوان آب اضافه کنید. اگر طعم تند سرکه را نمی پسندید از یک قاشق عسل طبیعی برای شیرین کردن، آن استفاده کنید این معجون را نیم ساعت قبل از غذا و با معده خالی مصرف کنید. پس از ۱۲ هفته، از کاهش سایز دور کمر شگفت زده خواهید شد.

سس سالاد لاغری با سرکه سیب

استفاده از سس مایونز و محصولات مشابه در سالاد، موجب افزایش وزن شده و برای سلامتی خطراتی را به همراه دارد. به جای سس های فراوری شده و بازاری، سس سالاد خانگی مخصوص تان را تهیه کنید. یک قاشق سرکه سیب را به روغن زیتون افزوده و از آن برای روی سالاد فصل، استفاده کنید.

نکات مصرف سرکه سیب در لاغری

مصرف بیش از حد سرکه سیب موجب تهوع و ناراحتی های گوارشی می شود! در هر وعده یک قاشق غذاخوری و حداکثر ۲ بار در روز می توانید مواد حاوی سرکه سیب را مصرف کنید.

برای تسریع در لاغری با سرکه سیب حداقل روزی نیم ساعت، پیاده روی کنید. مصرف مواد غذایی نیز در حد متعادل باشد نیازی به رعایت رژیم های سخت غذایی نیست.

 

https://internetchk.com/slimming-with-apple-vinegar/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

پاکسازی رحم برای حفظ سلامت بانوان ضروری است. افزایش قدرت باروری، کاهش مشکلات یائسگی، رهایی از دردهای دوران پریودی و …. از مزایای پاکسازی این عضو حیاتی در بدن است. در صورتی که مشکلات حاد و بیماری جدی وجود داشته باشد، تنها راه برای خلاص شدن از درد و بیماری مراجعه به پزشک است. مصرف داروهای شیمیایی تخصصی در این زمینه اثر گذار می باشد. در مواردی که مشکل پزشکی وجود ندارد، جهت حفظ سلامت رحم می توان با استفاده از طبیعت درمانگر، عملیات پاک کردن رحم را انجام داد.

بسیاری از گیاهان دارویی در زمینه پاکسازی بدن کاربرد موثری دارند. در این مطلب نمونه هایی از بهترین گیاهان برای پاکسازی کامل رحم را معرفی می کنم. قبل از هر چیز لازم است بدانید که مصرف هر گیاه دارویی در دوران بارداری و شیردهی باید با تجویز پزشک باشد! بسیاری از گیاهان طبیعی که برای پاکسازی در رحم استفاده می شوند، اثرات سوء بر جنین دارند.

اگر باردار هستید قبل از مصرف این نوشیدنی ها با متخصص زنان مشورت کنید

دمنوش برای پاکسازی رحم

 

رازیانه بهترین گیاه برای پاکسازی رحم

رازیانه همه هورمون های زنانه را تنظیم می کند. بسیاری از مشکلات قاعدگی و یائسگی مرتبط با اختلالات هورمونی و به هم خوردن نظم و تعادل هورمون ها در بدن است. بانوانی که رازیانه را به طور مداوم مصرف می کنند از خطر ابتلا به بیماری مربوط به رحم، تا حد زیادی در امان هستند.

به میزان یک قاشق چایخوری از پودر رازیانه را در یک لیوان آب جوش ریخته و مثل چای روی کتری یا سماور قرار دهید تا دم بکشد. پس از ۱۰ دقیقه تا یک ریع می توانید نوشیدنی رازیانه را میل کنید. اگر طعم رازیانه را دوست دارید از کمی عسل برای شیرین کردن دمنوش استفاده کنید.

هشدار :مصرف رازیانه در بانوان باردار خطر سقط جنین را به همراه دارد.

هشدار: رازیانه از گیاهان مضر برای آقایان است.

دمنوش زنجبیل برای پاکسازی رحم

زنجبیل( Ginger ) دارای یک ماده ضدعفونی قوی است که برای کل بدن تاثیرات مثبت به همراه دارد. مصرف زنجبیل موجب تعریق و افزایش جریان خون شده، التهاب را کاهش می دهد. مصرف این دمنوش معجزه آسا در پیشگیری از بیماری های رحم، توصیه شده است. جالب است بدانید که نوشیدنی زنجبیل در دوران حامگلی منع نشده است.

زنجبیل درمان موثر در ویار صبحگاهی بانوان باردار است.

روش های پاکسازی رحم

 

روش های پاکسازی رحم با گل همیشه بهار

اگر دچار خونریزی شدید پریود هستید یکبار دمنوش گل همیشه بهار را امتحان کنید. این گیاه درمانگر به صورت خشک شده در عطاری ها به فروش می رسد. به جز دوران حاملگی، منع مصرفی برای گل همیشه بهار گزارش نشده است. دمنوش گیاه برای حفظ سلامت رحم، تمیز کردن رحم، تسکین جوش های بدن و تنظیم خونریزی ماهیانه توصیه شده است.

این مطلب را حتما بخوانید  لاغری سریع شکم بدون رژیم غذایی

یک میوه خوشمزه برای پاکسازی رحم

برخی از بانوان با دمنوش ها میانه خوبی ندارند. اگر از افرادی هستید که طعم گیاهان دارویی را نمی پسندید، با میوه ها به جنگ مشکلات رحم بروید. به طور کلی همه میوه ها و سبزیجات در پاکسازی کبد موثرند. قبل از انجام عملیات پاکسازی در رحم می بایست ابتدا روی پاکسازی کبد کار کنید. کبد یک عضو حیاتی در بدن است که به مرور سموم زیادی در آن انباشته می شود.

برای تمیز کردن رحم یک میوه خوشمزه از میوه های جنگلی را معرفی می کنم. تمشک قرمز ماده ای نیروبخش برای تقویت عضلات رحم است که شاید کمتر در موردش شنیده باشید. تمشک جنگلی مقدار زیادی اسید فرولیک دارد که در کاهش مشکلات قاعدگی و رحم، بسیار موثر است. به دلیل احتمال افزایش انقباضات رحمی، مصرف آن در دوران بارداری با تردید همراه است. اما پس از تولد نوزاد و وضع حمل می توانید این میوه خوشمزه و پر خاصیت را در سبد غذایی قرار دهید.

https://internetchk.com/uterine-cleansing/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

پدر و مادر بودن اصلا کار ساده ای نیست. اطلاعات زیادی در مورد دوران رشد کودک و چگونگی آموزش مهارت ها به فرزندان را باید از قبل یاد بگیرید تا بتوانید در تغییرات جدید، فرزندتان را راهنمایی کنید. کودکان مراحل مختلف رشد و نمو را پشت سر می گذارند. چگونگی رویارویی با هر مرحله و پردازش احساسات بستگی به کسب مهارت های زیادی دارد. برخی عوامل محیطی، ژنتیکی، فرهنگی تاثیرات شگرفی بر یادگیری و سرعت رشد کودک دارند. با یادگیری مهارت های روانشناسی کودک اطلاعات مهم و با ارزشی را در ارتباط با فرزندان می آموزید. این مهارت ها در نحوه برخورد با کودک و چالش های پیش رو، تاثیرگذار است.

روانشناسی کودک چیست؟

مطالعه موردی رشد ذهنی و شناختی کودکان در حیطه (Child Psychology ) قرار دارد. متخصصین این رشته، طرز برخورد کودک با والدین و جهان پیرامون را بررسی می کنند. به این ترتیب بسیاری از نابهنجاری های رشدی و ذهنی کودکان تشخیص داده می شود. تشخیص زود هنگام موارد غیر طبیعی از پیشرفت مشکلات جلوگیری کرده و جلوی بسیاری از آسیب های احتمالی به کودک را می گیرد.

روانشناسی کودک

همه والدین تصور می کنند که کودکانی بسیار باهوش دارند اما این امر ناشی از عدم اطلاع از رشد ذهنی کودکان در سنین مختلف است. به طور ذاتی قبول ناهنجاری یا عقب ماندگی و دیگر مشکلات ذهنی برای والدین بسیار دشوار است. بی توجهی به این موضوع موجب بروز اختلالات پیشرفته تر و مشکلات تربیتی و ناهنجاری های بزرگتری خواهد شد.

درک الگوی رفتار طبیعی از رفتارهای نابهنجار به مدد علم روانشناسی کودک میسر است. برای ارتباط بهتر با فرزندان لازم است والدین تفاوت بین رفتار طبیعی و غیر طبیعی را متوجه شوند. این امر موجب برقراری ارتباط بهتر با فرزندان خواهد شد که در نهایت به شکوفایی استعدادها و پیشرفت کودکان منجر می شود.

روانشناسی کودک و انواع آن

تحقیقات روانشناسی در گروه سنی کودکان شامل طیف وسیعی از مطالعات عینی است. روانشناسان در ۳ حیطه رشد کودکان را بررسی می کنند:

انواع روانشناسی

  • الف- رشد جسمی
  • ب- رشد شناختی
  • ج- رشد عاطفی

الف- رشد جسمی

صرف نظر از عوامل ژنتیکی، الگوهای رشد جسمی کودکان کم و بیش ثابت است. در چرخه طبیعی رشد، کودک قبل از اینکه قادر به نشستن باشد، توان نگه داشتن سر، چرخیدن و خزیدن را کسب می کند. راه رفتن، دویدن، سخن گفتن و …. همگی تابع الگوهای مشخصی هشتند. در روانشناسی کودک هر گونه نشانه های بی نظمی در رشد جسمی مورد بررسی قرار می گیرد. هرگونه تاخیر در رشد جسمانی می تواند ریشه در رشد ذهنی داشته باشد و از این رو لازم است تا به موقع تشخیص داده شود.

این مطلب را حتما بخوانید  رفع مشکل کودکان خجالتی به آسانی

ب- رشد شناختی

علم روانشناسی کودک در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است اکنون می دانیم که کودکان از بدو تولد نیز نسبت به محیط اطراف خود، درک و آگاهی دارند. حتی قبل از به دنیا آمدن نیز عوامل محیطی روی رشد ذهنی کودکان تاثیر می گذارد. رشد شناختی به بررسی همه عواملی که در حیطه درک کودک است، می پردازد. بسیاری از توانایی های انسان در بزرگسالی ارتباط مستقیم با رشد شناختی-ذهنی در کودکی دارد.

برای مثال پرورش قوه خلاقیت، استدلال، توانایی حل مسئله، یادگیری زبان های مختلف و …. نیاز به پردازش ذهنی و نحوه استفاده از قوای شناختی در کودکی دارد.

مراحل رشد کودک

ج- رشد عاطفی

یکی از مباحث مهم در روانشناسی کودک توجه به رشد عواطف و احساسات در سنین اویله زندگی است. از همان بدو طفولیت کودک با احساسات مثبت و منفی روبرو می شود. بسیاری از ترس ها، اضطراب ها، عصبانیت های بزرگسالان ریشه در کودکی دارد. رشد عاطفی و اجتماعی ارتباط تنگانگ با هم دارند. کودکی که در بیان احساسات و عواطف دچار مشکل است نمی تواند با دیگر کودکان و محیط اطراف، ارتباط برقرار کند. بی توجهی به این موضوع از سوی والدین، تبعات ناخوشایندی را برای کودک به همراه دارد. عدم اعتماد بنفس، احساس گناه،نومیدی، غرور کاذب، خود بزرگ بینی و …. از نشانه های عدم تربیت رشد عاطفی درسنین خردسالی هستند که تا آخر عمر فرد را رها نمی کنند.

طبق آموزه های روانشناسی کودک برای داشتن کودکان سالم باید هر سه حیطه رشدی مورد توجه قرار گیرند.

 

https://internetchk.com/child-psychology/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

سرطان پستان یک بیماری شایع در بین خانم ها است. اغلب مبتلایان به این بیماری در سنین بالای ۵۰ سال قرار دارند ولی امکان ابتلای خانم های جوان تر به سرطان پستان نیز بسیار زیاد است. این بیماری در مراحل اولیه قابل درمان است ولی در صورت مراجعه دیر هنگام بیمار، شانس مداوای سرطان به مراتب کمتر می شود. علائم سرطان سینه در زنان مدت ها قبل از وخامت بیماری خود را نشان می دهد. در اغلب اوقات خانم ها نسبت به این نشانه ها بی تفاوت هستند و این، کار درمان را دشوارتر می کند.

سرطان پستان چیست؟

رشد غیر عادی سلول های پستان را سرطان گویند. انواع تورمورهای خوش خیم و بد خیم در ناحیه سینه دیده می شود که ناشی از روند زیاد شدن سلول های پستان است. روند رشد سلول های خوش خیم با بد خیم تفاوت دارد. در تومورهای خوش خیم، رشد سلولی قابل مهار بوده و در مرحله خاصی متوقف خواهد شد. در صورتیکه رشد سلول های بدخیم تنها در مراحل ابتدایی قابل مهار کردن است. برخی از افراد به دلیل داشتن سابقه فامیلی، بیش از دیگران در معرض ابتلا به سرطان پستان قرار دارند. این موارد امکان ابتلا در یک خانم را افزایش می دهد:

  • بلوغ زودرس ( پریود کمتر از ۱۰ سالگی)
  • نازایی از علائم سرطان سینه در زنان
  • بالا بودن سن خانم در اولین زایمان( ۳۵ سال به بالا)
  • یائسگی دیررس
  • مصرف زیاد چربی های مضر در غذای روزانه
  • چاقی و اضافه وزن ( به خصوص در سنین بالا)
  • پرتو درمانی و تابش اشعه به قفسه سینه

علائم سرطان سینه در زنان

این بیماری به صورت های متفاوتی در هر فرد دیده می شود. برخی از این علائم بیشتر در بیماران گزارش شده اند از این رو اهمیت بیشتری دارند. در صورتی که هر کدام از این علائم را دارید برای تشخیص پزشکی به متخصص مراجعه کنید.

توده های پستان

همه توده های سینه و پستان دارای بافت سرطانی نیستند ولی به هر حال نیاز به بررسی دارند. تومورها و توده های پستان را می توان با دست نیز لمس کرد. این توده ها سفت، غیر متحرک و گاه بدون درد هستند. در معاینات منظم ماهانه پستان می توانید وجود غده های کوچک را نیز تشخیص دهید. در صورت لمس توده های غیر عادی حتما به پزشک مراجعه کنید.

این مطلب را حتما بخوانید  لاغری سریع شکم بدون رژیم غذایی

سرطان سینه در زنان

تغییرات پوست پستان

یکی از بارزترین علائم سرطان پستان وجود فرو رفتگی و یا کشیدگی در پوست بافت پستان است. این تغییرات به صورت منظم و یا نامنظم در سطح پوست دیده می شود. اگر چه این علامت به ندرت در رشد سلولی بدخیم دیده می شود، اما برای تشخیص نهایی حتما به پزشک مراجعه کنید.

ترشح نوک سینه از علائم سرطان سینه در زنان

ترشحات سفید، قرمز، سبز، آبی، قهوه ای، خاکستری و یا حتی آبکی از نوک یک یا هر دو سینه را جدی بگیرید. هر نوع ترشح خونی و حتی بی رنگ ار نوک پستان می تواند خبرهای بدی را به همراه داشته باشد. به خصوص اگر این ترشحات همراه با توده های سینه باشد، شک به سرطان بیشتر است.

تغییر در شکل ظاهری نوک پستان

گاهی فرو رفتگی نوک سینه ها بعد از شیر دادن به نوزاد، رخ می دهد که کاملا طبیعی است. این فرو رفتگی با دستکاری به حالت اولیه بر می گردد. اما در مورد سرطان پستان، فرورفتگی نوک پستان با کشیدگی همراه است و معمولا حتی با دست نیز به حالت اولیه بر نمی گردد. حتی قرمزی، خارش و ترک خوردن نوک پستان نیز می تواند از نشانه های سرطان باشد.

نشانه های مهم سرطان سینه

تغییر اندازه سینه ها از علائم سرطان سینه در زنان

چنانچه یکی از پستان ها به طرز قابل توجهی بزرگ شود، احتمال وجود یک تومور بزرگ و یا التهاب تومورهای کوچک، بیشتر است. برخی از خانم ها در این مورد دچار وسواس می شوند باید بدانید که اندام های چپ و راست در انسان به طور دقیق هم اندازه نیست. این مورد در سایر اندام ها هم دیده می شود. در مورد سرطان پستان اما این تغییر اندازه حتی با چشم نیز قابل مشاهده است.

برخی دیگر از علائم سرطان پستان عبارتند از:

  • سینه های متورم و دردناک
  • احساس سوزش داخلی شدید
  • درد شدید و حساس شدن سینه ها
  • درد و تورم در زیر بغل
  • زخم، اسکار یا زگیل نوک پستان
  • هرگونه تغییر غیر عادی در عضو و بدن

https://internetchk.com/breast-cancer-signs/



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کتاب ملت عشق یکی از پر فروش ترین رمان های عاشقانه در دهه اخیر است که تا سال ۱۳۹۸، نود و پنج بار در ایران، تجدید چاپ شده است. نسخه اصلی کتاب به زبان ترکی در سال ۲۰۱۰ با نام ASK توسط الیف شافاک( شفق) به نگارش درآمده است. خواندن این اثر بی نظیر را به همه علاقمندان به رمان توصیه می کنم. با خواندن این کتاب به طور کلی دیدگاه دیگری در مورد عشق زمینی پیدا می کنید. هر آنچه که از عشق در ذهن دارید با چیزی که نویسنده به آن پرداخته است، زیر و رو خواهد شد.

نسخه انگلیسی کتاب با نام چهل قاعده عشق (The Forty Rules of Love) به فاصله کوتاهی از انتشار کتاب، به چاپ رسید. نویدهایی از تهیه فیلمی به همین نام توسط شرکت نت فلیکس در آینده ای نزدیک نیز به گوش می رسد. هم زمان با انتشار کتاب در ترکیه، نسخه فارسی این اثر عاشقانه توسط اردلان فصیحی به فارسی برگردان شده است.

بررسی کتاب ملت عشق

تم اصلی داستان برگرفته از روایتی شورانگیز و جنجالی است که ریشه در تاریخ و فرهنگ ایران زمین دارد. ارتباط عرفانی شمس و مولانا، دستمایه اصلی نویسنده برای نگارش عاشقانه ترین رمان ترکیه شده است. در واقع دو داستان موازی در این کتاب روایت می شود که دارای پیچیدگی های مشترک زیادی هستند. به طور کلی موضوع عشق در دنیای امروزی و مقایسه آن با عشق های عرفانی در زمان های گذشته، خط اصلی داستان را هدایت می کند.

پیشنهاد مطالعه: کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری

ملت عشق اثر الیف شافاک

اگرچه مضمون اصلی کتاب ملت عشق به احوالات شمس و مولوی ارتباط دارد ولی روایات کتاب کاملا در مورد شخیصت های غربی و امروزی است. نویسنده از زوایای گوناگون و با نگاهی متفاوت، روابط شخصیت های داستان را با ارتباط بین شمس تبریزی و مولوی مقایسه می کند. در حقیقت دو دوره زمانی مورد نظر نویسنده بوده است که اولی به حدود سال های ۶۳۹ تا ۶۴۵ ( مقارن با زندگی شمس و مولانا) اشاره دارد در حالیکه دومین زمان مربوط به سال ۲۰۰۸ و عصر حاضر است.

در کتاب ملت عشق به زیبایی هر چه تمام تر به شخصیت ها پرداخته شده است. بدون تردید این اثر عاشقانه-عرفانی یکی از پیچیده ترین شخصیت پردازی ها را همراه با حکایات شیرین و خواندنی به خواننده، هدیه می کند . ۱۷ شخصیت اصلی و ۱۵ راوی در رمان هر کدام ماجرایی شورانگیز و جنجالی را روایت می کنند.

این مطلب را حتما بخوانید  کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دکتر دیوید شوارتز

مضامین کتاب در پنج فصل آب، باد، خاک، آتش و خلا، تقسیم شده است. نویسنده با انتخاب عناصر پنجگانه طبیعی سعی دارد، شخصیت آدم ها را در این جهان به چالش بکشد.ارتباط زنجیروار آدم هایی که هر کدام شخصیتی متفاوت و گاه متضاد دارند موجب شده تا نتوانید خواندن کتاب را نیمه و ناتمام، رها کنید.

خلاصه ای از ملت عشق نوشته الیف شافاک

شخصیت اصلی The Forty Rules of Love یا ملت عشق یک زن چهل ساله غربی است که به تازگی با عرفان شرق آشنا شده است.” الا روبینشتاین” یک همسر و مادر است که با همسر دندانپزشک خود ( دیوید) زندگی می کند. او تمام زندگی اش را وقف بزرگ کردن بچه ها و رسیدگی به امور خانه کرده است. در روزهای نخست چهل سالگی، الا با چالشی روبرو می شود و می خواهد خود را برای همیشه از این قید و بند رها کند.

چهل قاعده عشق

کتاب ملت عشق

در داستان دوم نویسنده به داستان زندگی شمس تبریزی پرداخته است و ماجرای سفرهای او و آشنایی با مولانا را به تصویر کشیده است. جذابیت داستان وقتی است که خواننده در می یابد “الا روبینشتاین “به عنوان ویراستار کتابی با مضمون زندگی شمس و مولانا انتخاب می شود. خواننده همراه با شخصیت اصلی داستان با چهل قاعده عشق از دیدگاه مولانا آشنا می شود که از زبان شمس روایت شده است.

بخش هایی از کتاب ملت عشق در ادامه عینا نقل شده است:

“اگر سنگی را به رودخانه بیندازی، آب کمی می شکافد و اندکی موج بر می دارد. صدای نامحسوس ” تاپ” می آید و این صدا در هیاهوی آب و موج هایش گم می شود.”

“اما اگر همان سنگ را به برکه‌ای بیندازی،تاثیرش بسیار عمیق‌تر است. همان سنگ کوچک، آب‌های راکد را به تلاطم درمی‌آورد. در جایی که سنگ به سطح آب خورده ابتدا حلقه‌ای پدیدار می‌شود و ……”

“اگر یکی را که دوستش داری از دست بدهی، بخشی از وجودت همراه با او از دست می‌رود. مانند خانه‌ای متروکه اسیر تنهایی‌ای تلخ می شوی و ناقص می‌مانی. “



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کتاب های تاریخی از پر طرفدارترین کتب در بین علاقمندان به کتابخوانی هستند. در این بین هستند کتاب هایی که تنها به تعریف وقایع گذشته اکتفا نکرده اند بلکه ذهن خواننده را نیز به چالش می کشند. ” کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری ” یکی از جنجال برانگیزترین کتب در زمینه تاریخ پیشرفت انسان هاست که روایات و حکایات علمی را به شیوه ای مختصر و روان بازگو می کند.

انسان خردمند نوشته یووال هراری در سال ۲۰۱۱ به زبان عبری در اسرائیل به چاپ رسید. نوع نگاه نویسنده به تکامل انسان در طول تاریخ موجب شد که آوازه کتاب در همه جهان طنین انداز شود. نسخه انگلیسی کتاب در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و ترجمه فارسی آن در سال ۱۳۹۶ به چاپ رسیده است.

آشنایی با یووال نوح هراری

Yoval Noah Harari زاده ۲۴ فوریه ۱۹۷۶ از اساتید، روشنفکران و مورخین بنام اسرائیلی است. هراری فارغ التحصیل در رشته دکترای تاریخ از دانشگاه آکسفورد است و هم اکنون به تدریس تاریخ در دانشگاه عبری اورشلیم مشغول است. کتاب انسان خردمند یکی از پر فروش ترین کتاب های تاریخ و علوم انسانی است که توانست جایزه پولانسکی را برای نویسنده به ارمغان آورد. خلاقیت در نگارش تاریخ با استفاده از علوم انسانی و نحوه سوال و جوابی که در لابلای متون به ذهن خطور می کند را در هیچیک از کتب تاریخی دیگر نمی توان دید! نوشته های وی اراده، آگاهی، شعور و خوشبختی را از نگاهی متفاوت، مورد بررسی قرار می دهد.

یووال نوح هراریانسان خردمند اثر یووال نوح هراری

یووال نوح هراری در باب نگارش کتاب می گوید:

” صد هزار سال پیش دست کم ۶ گونه انسانی روی کره زمین زندگی می کردند ولی امروز تنها یک گونه باقی مانده است:

ما”

نویسنده خلاصه ای از زندگی بشر روی کره زمین زا از ۷۰ هزار سال پیش، مورد کنکاش قرار داده است. این کتاب با همه منابع تاریخی، علمی  حتی رمان هایی که پیش از این، خوانده اید یک دنیا فاصله دارد.. هدف ار نگارش کتاب به زبان یووال نوح هراری ، پاسخ به یکی از اصلی ترین دغدغه های اندیشمندان است:

چرا انسان های امروزی دنیا را تحت کنترل خود در آورده اند؟

خلاصه ای از کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری

از ۲ میلیون سال پیش که گونه های متعدد انسان اولیه روی کره زمین زندگی می کرد، اهمیت انسان همانند دیگر جانداران بود. گونه های انسان در ابتدا خردمند یا اندیشه ورز نبود! به همین دلیل توان تفکر را نداشت. از این رو انسان فاقد فکر، در اندیشه کنترل چیزی نبود.

این مطلب را حتما بخوانید  کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دکتر دیوید شوارتز

انسان خردمندکتاب انسان خردمند

او.لین انقلاب شناختی بشر در حدود ۷۰ هزار سال پیش رخ داد و خردمندی انسان، جان گرفت. پس از آن در ۱۲ هزار سال پیش انقلاب کشاورزی موجب تغییرات زیادی در زندگی بشر شد. در حدد ۵۰۰ سال پیش سومین انقالاب بزرگ بشری به وقوع پیوست که حوزه علم را در بر می گرفت.

در طی دوران تاریخ، تحولات جوامع انسانی منجر به نابودی بقیه گونه ها و باقی ماندن یک گونه انسانی شد! انسان خردمند می خواهد دنیا را تحت کنترل در آورد.

انقلاب شناختی موجب شد انسان‌ها به مرحله‌ای جدید در ارتباط با یکدیگر برسد. مواردی همچون مذهب که قابل دیدن، چشیدن یا لمیس کردن نیستند، نتیجه تفکر انسان خردمند پس از انقلاب شناختی می باشند.

تشکیل گروه ها، شرکت ها یا خرید با پول و .. همگی حاصل تفکر انسان خردمند در عصر حاضر است.

یووال نوح هراری نویسندهنویسنده کتاب انسان خردمند

بخش هایی از کتاب با تصاویر گونه های انسانی، به موضوعات علمی، تاریخی و فلسفی دوران پرداخته است. استقبال عمومی از این کتاب به حدی زیادی است که به نظر می رسد هدف نویسنده  از معرفی کتاب و  تفکر عمیق به جهان پیرامون، به ثمر نشسته است.

عناوین برخی از فصل‌های کتاب عبارتند از:

  • یک حیوان بی‌اهمیت
  • بزرگترین فساد تاریخ
  • ساخت اهرام
  • در تاریخ، چیزی به نام عدالت وجود ندارد
  • رایحه‌ی پول
  • کشف جهل و نادانی
  • ازدواج علم و امپراطوری
  • کیش سرمایه داری
  • چرخ صنعت

https://internetchk.com/wise-man-yoval-noah-harari/



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

چیدمان منزل و دکوراسیون آن معمولاً قاعده و قانون خاصی ندارد و هر کسی می تواند بنا به سلیقه خود، این کار را انجام دهد. تنها چیزی که برای این کار نیاز است کمی سلیقه و خلاقیت و تجسم می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی نکاتی در زمینه چیدمان بهتر منزل بپردازیم.

نکات مهم و اساسی در چیدمان منزل :

در ادامه برای شما ده نکته مهم را گردآوری کردیم تا بتوانید با کمک گرفتن از آن ها منزلی شیک و راحت داشته باشید.

برداشتن وسایل اضافه از سطح خانه :

برای اینکه خانه جذاب و شیک داشته باشید باید وسایل خانه را کم کرده و برای چیدمان بهتر آن را خلوت کنید تا وسایل جای کافی برای خودنمایی داشته باشند. علاوه بر زیبایی شما می توانید با توجه به این موضوع مهم به میزان زیادی در بودجه مصرفی خود صرفه جویی نمایید.شما می توانید از وسایل کم با کیفیت استفاده نمایید و بعضی از بخش های خانه را خالی بگذارید.

توجه به ارتفاع قاب ها در چیدمان منزل :

وقتی به یک گالری و یا موزه عکس نگاه کنید می بینید ارتفاعی که عکس ها را نصب کرده اند؛ بین ۵۷ الی ۶۰ اینچ قرار دارد که این عدد با سطح متوسط بینایی دید انسان که ۵۷ اینچ است؛ برابری می کند. پس به شما پیشنهاد می کنم که حتماً این مورد را در نصب قاب عکس ها و تابلو های نقاشی در نظر بگیرید.

اهمیت ابعاد فرش در چیدمان منزل :

برای اینکه دکوراسیون منزل شما به زیبا ترین شکل ممکن انجام شود، باید فرش را با توجه به دو نکته ای که در ادامه آورده ایم انتخاب کنید :

  1. فرش خیلی بزرگ باشد و تمامی سطوح را بپوشاند.
  2. فرش اندازه ای باشد که تنها ۱۲ الی ۱۸ اینچ از سطح زمین پیدا باشد.

دقت داشته باشید استفاده از فرشی که تمامی سطح زمین را بپوشاند، باعث می شود خانه شما اشرافی تر به نظر برسد. همچنین در اتاق های کوچک می توانید از یک فرش کوچک استفاده کنید که پایه های جلویی مبل روی آن قرار بگیرد و تا حد امکان از قالیچه های کوچک استفاده نکنید.

چیدمان منزل

به کار بردن وسایلی که توجه را جلب می کند :

یکی از کارهایی که برای جذاب کردن چیدمان منزل می توان انجام داد، این است که از یک وسیله زیبا که جلب توجه کند استفاده کنید؛ مثلاً در آشپزخانه از هود با طراحی خاص استفاده کنید و یا در اتاق نشیمن یا خواب یک تابلو فرش جذاب نصب کنید. همچتین می توانید از یک شومینه زیبا با یک چراغ استفاده نمایید.

در چیدمان منزل به زاویه دید دقت نمایید :

علاوه بر چیزهایی که در قسمت قبل گفته شد، دقت کنید که کدام زاویه دید از اهمیت بیشتری برخوردار است و وسایل جذاب خود را در آن قسمت استفاده نمایید. برای مثال در اکثر دکوراسیون ها یک وسیله جذاب که جلب توجه می کند در ابتدای ورودی قرار گرفته است.

 جایگزین کردن وسایل در چیدمان منزل :

گاهی اوقات در حین تغییر دکوراسیون متوجه می شوید که وسایل شما با ایده ای که در ذهن دارید، همخوانی ندارد. شما می توانید آن ها را شناسایی نموده و در انباری خانه نگهداری کنید و یا آن ها را به فروش برسانید.

سایز متفاوت وسایل :

 گاهی به منظور تغییر چیدمان منزل وسایلی را خریداری می کنیم؛ که ممکن است در مغازه زیبا و شیک باشد، اما برای منزل شما خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد. در نتیجه هنگام خرید این گونه وسایل حتماً به اندازه آن و تناسبشان با منزل خود دقت فرمایید.
 چیدمان منزل کوچک

نقش لامپ در دکوراسیون منزل :

یکی از کارهای مفیدی که زیبایی چیدمان منزل شما را چند برابر می کند، نور پردازی است. برای مثال می توانید در آشپزخانه و ساخت کابینت ها از چراغ استفاده کرد.

این مطلب را حتما بخوانید  5 گام در دکوراسیون اتاق خواب که نباید نادیده بگیرید

در منزل خود هماهنگی ایجاد کنید :

وقتی صحبت از هماهنگی می شود، باید به این نکته توجه کنید که وسایل انتخاب شده بر اساس سلیقه شما حتماض باید به گونه ای باشند که جلوه زیبایی به منزل ببخشد. در چیدمان منزل وسایل ناهماهنگ هر چند که تک تک زیبا باشد؛ می تواند دکوراسیون منزل را زشت کند. برای مثال شما نمی توانید یک صندلی مربعی و یک کتابخانه و لوستر بزرگ را در یک اتاق استفاده کنید و انتظار داشته باشید که چیدمان منزل شما بی نقص باشد.

برای دکوراسیون ایده آل از علایق خود دست بکشید:

با وجود اینکه سلیقه شما در چیدمان منزل از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما سعی کنید گاهی اوقات برای این کار از یک راهنما کمک بگیرید. برای داشتن یک دکوراسیون زیبا حتماً باید به جز سلیقه خود، از سلیقه دیگران نیز کمک بگیرید.

حال که نکات لازم را برای دستیابی به بهترین چیدمان منزل خود یاد گرفتید، می توانید همین حالا دست به کار شوید. البته فراموش نکنید که نظر یا پیشنهاد خود را با ما و دیگر کاربران مجله اینترنت چک به اشتراک بگذارید.

 

https://internetchk.com/important-points-for-stylish-home-layout/



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

برای لاغری شما می توانید از رژیم غذایی متفاوتی استفاده کنید که این رژیم ها دارای عملکردهای متفاوتی هستند.

برای مثال برخی از آن ها شما را کم اشتها کرده و بعضی کالری کمی به بدن می رساند.

بعضی باعث می شود کربوهیدرات و چربی کمتری به بدن وارد شود.

با وجود تنوع زیادی که در رژیم های لاغری وجود دارد و همه ادعا می کنند که بهترین رژیم ارائه شده متعلق به خودشان می باشد، انتخاب برای شما کمی مشکل خواهد شد.

یک رژیم غذایی خوب رژیمی است که با بدن شما سازگار باشد، و برای شما مفید باشد.

این در حالی است که این رژیم روی بدن شخص دیگری به خوبی عمل نکند.

در ادامه به بررسی چند رژیم مختلف برای لاغری می پردازیم که از نظر اشخاصی که استفاده کرده اند جزء بهترین رژیم های لاغری می باشند.

رژیم پالئو (Paleo Diet) :

یکی از رژیم های محبوب در بین مردم برای لاغری رژیم پالئو می باشد که در این رژیم منو غذایی ما شبیه به منوی اجدادمان و از شکار است و به دوره ای باز می گردد که هنوز هیچ کشاورزی رخ نداده است.

این رژیم ادعا دارد غذاهای فراوری شده دلیل اصلی چاقی گوناگون است.

برای اینکه مطابق با این رژیم لاغری پیش روید باید موارد زیر از منو غذایی شما حذف گردد:

  • غذاهای غربی
  • مصرف حبوبات
  • لبنیات
  • غذاهای فراوری ‌شده

البته این رژیم غذایی پالئو کم پیش می آید که بتوانیم از منو اجدادمان استفاده کنیم و معمولاً این موضوع جای بحث دارد.

با این وجود استفاده از رژیم پالئو  می تواند شما را به سلامتی نزدیک کند.

انواع رژیم غذایی لاغری - رژیم پالئو

رژیم  غذایی وگان (Vegan Diet) :

این رژیم لاغری در واقع یک رژیم سبزیجات است که در آن به مسائل اخلاقی اهمیت داده می شود. اشخاصی که از این رژیم استفاده می کنند برای سلامت خود و محیط زیست محصولات حیوانی مصرف نمی کنند.

برخی از دلایل دیگر استفاده از این رژیم و محصولات حیوانی در وگانیسم (Veganism) عبارتند از :

  • مقاومت در برابر بهره‌ برداری از حیوانات
  • مقاومت در برابر بی‌ رحمی نسبت به حیوانات

رژیم غذایی کم کربوهیدرات :

این رژیم یکی از رژیم های غذایی است که در چند دهه اخیر از طرفداران زیادی برخوردار بود.

رژیم هایی که در آن کربوهیدرات ها به میزان محدود استفاده می شود، تأثیر زیادی بر کاهش وزن دارد.

به همین علت شما می توانید این رژیم را یکی از رژیم های محبوب در آن دوره ها بدانید.

انواع مختلف کربوهیدرات ها می توانند کربوهیدرات دریافتی را بین ۲۰ الی ۱۵۰ گرم نگه دارند.

در این رژیم چربی ها را به عنوان سوخت بدن استفاده می کنند.

همچنین شما می توانید با کمک این رژیم کربوهیدرات ها را به عنوان منبع اصلی انرژی حذف کنید.

رژیم غذایی (Dukan Diet) :

انواع رژیم غذایی لاغری - رژیم دوکان

در این رژیم غذایی شما می توانید برای لاغری از پروتئین بالا و کربوهیدرات پایین استفاده نمایید.

این رژیم غذایی به طور کلی دارای ۴ مرحله مختلف می باشد، که عبارتند از :

  • دو مرحلهٔ کاهش وزن
  • دو مرحلهٔ تثبیت وزن

مدت زمانی که هر مرحله از این رژیم طول می کشد، به میزان کاهش وزن مرتبط است.

در این رژیم غذایی مراحل مختلف دارای الگوهای غذایی خاص خود هستند.

رژیم غذایی فوق‌ العاده کم ‌چربی (Ultra-Low-Fat Diet):

انواع رژیم لاغری - رژیم فوق العاده کم چربی

در این رژیم غذایی می توانید در روز مصرف چربی را به زیر ۱۰ درصد برسانید.

در رژیم کم چربی حداکثر می توانید ۳۰ درصد از کالری مورد نیاز بدن را به صورت چربی تأمین کنید.

البته این دستور نمی تواند به عنوان یک رژیم لاغری در بلند مدت مفید باشد.

این مطلب را حتما بخوانید  3 حرکت موثر برای لاغری شکم و پهلو

اشخاصی که از رژیم فوق العاده کم چرب استفاده می کنند، تمایل بیشتری به رژیم های جدید با ۱۰ درصد چربی نشان داده اند و به گفته آن ها رژیم های غذایی قدیمی برای لاغری به میزان کافی کم چربی نیستند.

همچنین رژیم های جدید هم سلامت تر هستند و هم میزان بیشتری وزن را کاهش می دهند.

 رژیم اتکینز (Atkins Diet) :

انواع رژیم غذایی لاغری - رژیم اتکینز

این رژیم غذایی در دسته رژیم های کم کربوهیدرات قرار دارد که در کاهش وزن مؤثر است.

اساس این رژیم لاغری بر این است که با کم کردن کربوهیدرات و مصرف هر مقدار از پرتئین و چربی می توانید به وزن دلخواه خود برسید.

شما با کم کردن کربوهیدرات ها می توانید به میزان زیادی وزن خود را کم کنید.

دلیل این امر می تواند کاهش اشتها بر اثر پرهیز در کربوهیدرات ها باشد.

در نتیجه کاهش اشتها فرد کالری کمتری دریافت می کند که همین امر موجب لاغری آن می شود.

رژیم غذایی HCG :

انواع رژیم لاغری - مکمل HCG

در این رژیم که در دسته رژیم های سخت قرار دارد، شخص می تواند به سرعت وزن کم کند.

به ادعای اشخاصی که از این رژیم استفاده نمودند، این رژیم با ۰٫۴۵ الی ۱ کیلوگرم کاهش وزن همراه است. در این رژیم کمترین احساس گرسنگی در شما ایجاد می شود و سوخت و ساز بدن افزایش می یابد و چربی کمی به بدن وارد می شود.

رژیم HCG یا گنادوتروپین جفتی انسان (human chorionic gonadotropin) یک رژیم هورمونی است.

این هورمون در اوایل بارداری در زنان باردار با سطح بالایی دیده می شود.

کاربرد این هورمون در زنان باردار عبارتند از :

  • اعلام بارداری به بدن زن
  • تولید هورمون هایی برای رشد جنین
  • درمان مشکلات حین بارداری

رژیم غذایی زون (Zone Diet) :

رژیم زون از دسته دستورهای کم ‌گلیسمی (low-glycemic) است.

مصرف مواد غذایی در این رژیم باید به صورت زیر انجام گردد :

  • کاهش مصرف کربوهیدرات ‌ها به ۳۵ تا ۴۵ درصد کالری روزانه
  • کاهش مصرف پروتئین و چربی نیز هرکدام به ۳۰ درصد کالری در روز

در این رژیم کربوهیدرات هایی قابل استفاده هستند که شاخص گلیسمی (glycemic index، GI) آن ها در سطح کمی قرار دارد.

این شاخص نشان دهنده میزان بالا رفتن قند خون پس از مصرف ماده غذایی است.

از موارد کاربرد رژیم غذایی زون می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کاهش التهاب ناشی از رژیم غذایی
  • کاهش وزن
  • کاهش خطر ابتلابه بیماری ‌های مزمن

 استفاده از روزه‌ داری متناوب :

انواع رژیم غذایی لاغری - روزه داری متناوب

این نمونه رژیم که به رژیم ۵:۲ نیز معروف است،شامل یک چرخه است که به صورت متناوب باید در آن غذا خورد و روزه گرفت. در این رژیم کافی است به جای کاهش مواد غذایی، وعده های آن را کاهش دهید.

این روش یک الگوی غذایی است و در آن از رژیم غذایی خبری نیست.

پرطرف‌ دارترین الگوهایی که در روزه‌ داری متناوب دیده می شود، عبارت‌ است از:

  • روش ۱۶٫۸
  • روش خوردن – توقف – خوردن (eat-stop-eat)
  • رژیم ۵:۲
  • رژیم جنگجو (Warrior Diet)

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که هر رژیم غذایی ممکن است کم و کسری وجود داشته باشد، باید ببینید که کدام رژیم برای شما مفید است و با روش زندگی شما بیشتر سازگار است. معمولاًیک رژیم غذایی خوب باید در بلند مدت برای شما و بدن شما قابل اجرا باشد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که این رژیم ها را باید با مشورت یک پزشک انجام دهید.

رمز و رازهای سلامتی را در اینترنت چک بخوانید.

شما می توانید نظر و یا پیشنهاد خود را با ما و دیگر کاربران باتری بازار به اشتراک بگذارید.

 

https://internetchk.com/popular-and-effective-diets-for-weight-loss/



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

زندگینامه جی جی حدید یکی از جذاب ترین بیوگرافی های دنیای مد می باشد.با نام کامل جلینا نورا در ۲۳ آوریل ۱۹۹۵ در کشور آمریکا متولد شد. جی جی یکی از اشخاصی است که توانست در سال ۲۰۱۳ به جمع IMG Models راه پیدا کند. این مدل سرشناس آمریکایی در سال بعد یعنی ۲۰۱۴ به عنوان یکی از ۵۰ مدل برتر زن شناخته شد.

 

موفقیت های سالانه جی جی حدید در سال ۲۰۱۶ برای او از طرف شورای مد بریتانیا عنوان لقب الگوی بین المللی را آورد. علاوه بر این برای ۴ سال پی در پی با تیترهای مختلف عکسش را روی جلد مجله فشن ووگ Vogue چاپ کردند. در این مطلب می خواهیم در مورد زندگینامه جی جی حدید ، رژیم غذایی و تمرین های ورزشی این مدل رمز و رازهایی را فاش نماییم، با ما همراه باشید.

زندگینامه جی جی حدید :

جی جی حدید یک هنرمند آمریکایی است که همانطور که در ابتدا به سال تولد او اشاره کردیم، متولد ۱۹۹۵ می باشد. تمامی خواهران و برادران این هنرمند در حوزه مد فعالیت دارند. در این زمینه می توان در مورد جوایز متعدد و افتخارات بی شماری که او در صنعت مد و لباس کسب کرده، صحبت نمود.

جی جی حدید در سال ۲۰۱۴ با قرار گرفتن در لیست ۵۰ مدل زن برتر سال، یک پرش به سوی موفقیت داشت.

با ما همراه باشید و از کودکی تا دوران حرفه ای جی جی حدید را مرور کنیم.

زندگی نامه جی جی حدید در کودکی :

کودکی جلینا نورا حدید در لس انجلس آمریکا شروع شد. او فرزند یکی از برج سازان مشهور آمریکایی به نام محمد حدید بود که دارای ملیتی اردنی – فلسطینی می باشد. پدر جی جی به عنوان یکی از سازندگان هتل های لوکس به شهرت رسید. مادر جی جی حدید با نام یولانا حدید نیز یکی از مدل هایی است که در گذشته فعالیت داشته و دارای اصالت هندی است.

البته اصالت پدر او به ظاهر العمر که از حاکمان فلسطین در دوره عثمانیان بوده، برمی گردد.

وقتی زندگینامه جی جی حدید را بررسی کردیم به این مطلب پی بردیم که اعضای خانواده او علاوه بر پدر و مادر یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر می باشد. علوه بر خود جی جی حدید خواهر بزرگترش بلا حدید و برادر کوچک تر او نیز در دنیای مد و فش فعالیت دارند. بلا حدید در دبیرستان مالیبو تحصیل می کرد که در سال ۲۰۱۳ فارغ التحصیل شد.  بلا در دوران دبیرستان به خاطر اندام بلند و کشیده اش همیشه کاپیتان تیم والیبال و همچنین سوارکاری بود . اما به محض پایان یافتن دبیرستان به نیویورک رفته تا مدلینگ را به صورت جدی در دانشگاه دنبال نماید و به علاقه شخصی خود در این حرفه به شکل جدی تری بپردازد.

جی جی حدید در ۲۰۱۳ ابتدا روانشناسی جنایی را در دانشگاه انتخاب کرد.

اما از آنجایی که این رشته مورد علاقه او نبود خیلی زود تحصیلات خود را پایان دارد و مدلینگ را دنبال کرد و به علاقه قلبی خود پرداخت.

زندگینامه جی جی حدید

دوران زندگی حرفه‌ ای :

یکی از اولین کارهایی که جی جی حدید به عنوان مدل انجام داد در سال ۱۹۹۷ بود.

در واقع پائول مارسیانو از او برای یک شوی لباس کودکانه برند گس Guess از او دعوت به همکاری کرد و در واقع استعداد مدلینگ او کشف شد.

زندگینامه حرفه ای جی جی حدید :

اگر بخواهیم آغاز فعالیت جی جی حدید را شرح بدهیم باید به سال ۱۹۹۷ برگردیم و در مورد زمانی صحبت کنیم که توسط پائول مارسیانو کشف استعداد شد را توضیح دهیم. این موضوع یعنی همکاری در برند گس به زمانی بر می گردد که هنوز ترک تحصیل نکرده بود. البته می توان گفت که شاید دلیل اصلی ترک تحصیل او فعالیت به صورت جدی در دنیای مدلینگ بود. با این وجود از ۱۹۷۷ تا ۲۰۱۱ فعالیت های متعددی در دنیای مدلنیگ داشت که این فعالیت ها در سال ۲۰۱۱ جدی تر و بیشتر شد.

در سال ۲۰۱۲ فصل جدیدی در زندگینامه جی جی حدید باز شد.

او این بار به صورت جدی فعاللیت خود را باشخص پاول مارسیانو آغاز نمود.

این همکاری باعث شد که جی جی چند ماه بعد به عنوان چهره کمپین گس در ۲۰۱۲ معرفی گردد و در واقع همکاری با این برند توانست برای او سه مقام در دنیای مد به همراه بیاورد.

برند گس اولین فعالیت حرفه ای و بین المللی جی جی حدید به حساب می آید.

رمز و راز موفقیت جی جی حدید :

در این بخش از زندگینامه جی جی حدید می خواهیم به شانس بزرگ او در دنیای مد برای شما صحبت کنیم. در واقع این مدل آمریکایی در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار در نیویورک به روی استیج رفت و درست زمانی که به نیویورک مهاجرت کرد، اسمش در لیست اسامی ۵۰ تایی IMG Global قرار گرفت. همین باعث شد به روی صحنه رفتنش در سال ۲۰۱۴ برای فشن شوی ماه فوریه با عنوان مدل راه یافته در شو Desigual همراه باشد و همگان را شگفت زده کند.

در همان ماه فوریه مجله CR Fashion Book نیز یکی از عکس های جی جی را روی جلد چاپ کرد. جالب است بدانید این فصل از زندگینامه جی جی حدید تنها در سن هفت سالگی او رقم خورد که پس از گذشت یک سال این عناوین و جوایز را برای او به ارمغان آورد.

۱۵ جولای ۲۰۱۴ برای جی جی حدید با فصل جدیدی از زندگی او همراه بود.

در این زمان او در مسابقه طراحی مد پاییز/ زمستان عینک تام فورد شرکت نمودند.

در این مسابقه به همراه و بازیگر و مدل مشهور پاتریک شوارتزنگر موفقیت هایی را کسب کردند.

در ۵ سپتامبر ۲۰۱۴ جی جی حدید از سوی Daily Front Row به عنوان دستیار برگزاری مراسم Fashion Media Awards انتخاب شد.

از دیگر درخشش های جی جی حدید در سال ۲۰۱۴ می توان موارد زیر را نام برد:

  • شرکت در مسابقات طراحی مد F/W تام فورد
  • مسابقات عطر تام فورد Velvet Orchard
  • تام فورد Beauty 2014

با نگاهی اجمالی بر این بخش از زندگینامه جی جی حدید، چاپ شدن عکسش در این مدت کوتاه و در همان سال ۲۰۱۴ روی جلد کتاب مد کارین رویتفلد و مجله گالور دور از ذهن به نظر نمی رسد.

زندگینامه جی جی حدید

جی جی حدید عنوان مدل سال ۲۰۱۵ را می گیرد :

پس از پایان سال پرموفقیت ۲۰۱۴ و شروع سال جدید باز هم برای این مدل موفقیت هایی وجود داشت.

یکی از این موفقیت ها در سال ۲۰۱۵ قرار گرفتن نام جی جی حدید در تقویم پیرلی بود.

تقویم پیرلی متعلق به یک شرکت تایرسازی ایتالیایی است که هر سال هفته مد مختص به خود را برگزار می کند.

پس از آن و در همان سال ۲۰۱۵ دیده شد که این مدل با برندهای گوناگون همکاری کند.

از برندها و شرکت های بزرگی که جی جی با آن ها همکاری کرد، می توان شرکت استرالیایی سیفولی (Seafolly) را نام برد. در همان سال ۲۰۱۵ بود که جی جی حدید عنوان سال را در مراسم Daily Front Row به خود اختصاص داد و او را به عنوان مدل پیشرو و الگو معرفی کردند.

پس از آن بود که برند Maybelline او را سفیر شرکت و برند خود معرفی کرد.

در همان سال ۲۰۱۵ بود که اسم جی جی حدید و دوست پسر فعلی اش کودی سیمپسون به نام اعضای ثابت پروژه عکاسی مد ماریو تستینو شناخته شد.

عنوان پروژه عکاسی مد عکاس ماریو تستینو، «سری حوله‌های جادویی» می باشد.

برخی از طراحان به نامی که تا می سال ۲۰۱۵ با او همکاری کردند، عبارتند از :

  • مارک جیکوبز
  • شانل
  • مایکل کورس
  • ژان پل گاکت و
  • ماکس مارا

یکی دیگر از کارهایی که در ۲۰۱۵ در برگ های زندگینامه جی جی حدید دیدیم همکاری با دوست صمیمی و هنرمندش با نام تیلور سوئیفت بود.

این همکاری در واقع بازی در موزیک ویدئو Bad Blood بود که در می ۲۰۱۵ پخش شد.

در بیشتر صحنه های مد جی جی حدید به همراه خواهرش بلا کنار هم دیده شدند و موفقیت های این دو خواهر صحنه زیبایی را رقم می زند.

مهمترین موفقیت او در سال ۲۰۱۵ حضور در بخشی از پروژه ویکتوریا سکرت بود.

تاثیر مجلات مشهور بر زندگینامه جی جی حدید :

یکی از سال هایی که جی جی حدید در آن درخشید و سال موفقیت او بود، ۲۰۱۵ می باشد.

در سال ۲۰۱۵ بود که عکس جی جی حدید روی مجله ووگ منتشر گردید.

با قرار گرفتن عکس جی جی حدید در مجله ووگ و انتشار در کشورهای زیر، موفقیت این مدل آمریکایی بیشتر شد:

  •  ایالات متحده
  • پاریس
  • ایتالیا
  • انگلیس
  • ژاپن
  • اسپانیا
  • استرالیا
  • برزیل
  • هلند
  • آلمان
  • ایتالیا
  • چین

پس از منتشر شدن عکس جی جی روی جلد مجله ووگ در فاصله زمانی کوتاهی این عکس روی جلد بسیاری از مجلات مشهور دیگر به چاپ رسید و منتشر شد.

زندگینامه جی جی حدید

زندگینامه جی جی حدید در سال ۲۰۱۶ :

سال ۲۰۱۶ برای جی جی ادامه همکاری با برندهای معروفی را به همراه داشت که عبارتند از :

  • شنل
  • ورساچه
  • Elie Saab
  • فندی
  • بالمین
  • تامی
  • فنتی ایکس پوما
  • ایزابل مارانت

در ژانویه ۲۰۱۶ برند تامی هیلفیگر جی جی را به عنوان سفیر خود معرفی نمود و او را در کمپین های بین المللی پوشاک، اکسسوری ها و عطرهای برند خود شرکت داد.

پس از آن در آوریل ۲۰۱۶ این مدل آمریکایی در کمپین BMW برای معرفی سری M2 دیده شد.

علاوه بر این جی جی حدید فعالیت دیگری را نیز انجام داد و آن هم اجرای مراسم Music Video Awards بود که عنوان مجری اصلی این برنامه را به خود اختصاص داد و این برنامه را iHeartRadio برگزار کرد، این مراسم در تورنتو بود و ایرانیان زیادی در آن شرکت کردند. یکی دیگر از فعالیت های او طراحی مجموعه کپسول برای برند تامی هیلفیگر بود، که در هفته مد پاییز نیویورک معرفی گردید. علاوه بر این در هفته‌ های مد پاییز ۲۰۱۶ نیویورک، میلان و پاریس دارای ۵ نقش افتتاح کننده و ۷ نقش خاتمه دهنده بود.

در اکتبر ۲۰۱۶ استوارت ویتزمن، چکمه هایی را با نام اختصاصی جی جی بوت طراحی نمود.

پس از آن جی جی حدید هم سفیر برند ریبوک و هم طلایه‌دار هشتگ #perfectnever شد.

در سال ۲۰۱۶ اجرای مراسم American Music Awards به عهده جی جی بود.

البته این سال برای جی جی بدون حاشیه به پایان نرسید و در یکی از برنامه های تلوزیونی به ملانیا ترامپ توهین کرد که بعداً بابت آن عذرخواهی نمود. در دسامبر ۲۰۱۶ لباس فرشته برند ویکتوریا سکرت را برای بار دوم در نمایش فرشتگان به تن کرد.

این مطلب را حتما بخوانید  راهنمای خرید آنلاین طلا

سال ۲۰۱۶ در زندگی نامه جی جی حدید سال کسب جایزه بین المللی سال،در جوایز مد بریتانیا بود.

این جایزه را دونتلا ورساچه در دسامبر سال ۲۰۱۶ به جی جی تقدیم نمود.

۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ چگونه سپری شد ؟

سال ۲۰۱۷ در زندگینامه جی جی حدید به عنوان سالی بود که این مدل آمریکایی در مد بهار و تابستان با برندهای فندی و موسینو همکاری کرد. علاوه بر این به عنوان چهره طراحی ‌های اکسسوری مکس مارا در هفته ‌های مد بهار و تابستان ۲۰۱۷ فعالیت نمود.

همچنین در همین سال برای دومین بار با برند تامی همکاری نمود.

حاصل همکاری تامی و بلا حدید کلکسیون زیبایی از لباس بود که در فوریه ۲۰۱۷ معرفی شد.

در هفته بهار و تابستان فعالیت های دیگری هم از جی جی حدید دیده شد، در یکی از فعالیت ها او عکاس خبری معرفی دو مدل جدید به نام های جدید زین مالک و آدووا ابوح برای برند ورساچه شد.

علاوه بر این در نسخه ویژه او مجله وی با عنوان مجله جی جی عکاسی را به عهده گرفت.

در عکاسی مجله جی جی وی از دوربین پولاروید استفاده کرد، که تصاویر بسیار حرفه ای و جذاب بود. در همین سال شاهد چاپ شدن عکس جی جی روی جلد مجله ووک در نسخه‌ های مخصوص ایلات متحده، انگلیس، چین و عربستان بودیم. سال ۲۰۱۷ برای جی جی همراه با حضور در کاور کتاب مد بهار و تابستان ۲۰۱۷، جولی نسخه آوریل ۲۰۱۷ و در نهایت دیلی نسخه بهار ۲۰۱۷ نیز سپری شد.

علاوه بر این در سال ۲۰۱۷ نیز عکس جی جی حدید برای صفحه اول برخی مجلات دیگر انتخاب شد، که عبارتند از :

  • صفحه اول نسخه‌ های ووک
  • صفحه اول کازموپیپل
  • صفحه اول گلامور در هلند
  • روی جلد نسخه ژوئیه ۲۰۱۷ مجله هارپرز امریکا

علاوه بر این مقاله های زیادی در مورد عملکرد خوب جی جی در مجله های مد بهار و تابستان منتشر گردید و او را به عنوان سوپر مدل جدید معرفی نمودند.

زندگینامه جی جی حدید و زین مالک

بخش تکراری زندگینامه موفق جی جی حدید در پاییز و زمستان ۲۰۱۷ :

در سال ۲۰۱۷ برای بار دوم عکس این مدل آمریکایی در آگوست روی ووگ آمریکایی چاپ شد، که در این عکس دوست پسرش زین مالک نیز دیده نیز  حضور داشت. دومین حضور جی جی حدید روی نسخه ووگ آمریکایی به تاریخ آگوست ۲۰۱۷ باز می‌گردد. در این برهه زمانی دوست پسرش زین مالک نیز در عکس دیده می‌شود. از دیگر فعالیت های او در طی پاییز و زمستان و هفته ‌های مدی که در سه شهر نیویورک، میلان و پاریس برگزار شد، جی جی حدید به عنوان افتتاح کننده طرحای برند های معروفی بود که عبارتند از :

  • جرمی اسکات
  • ورساچه
  • آلبرتا فرتی
  • اچ اند ام
  • میسونی
  • بالمین

در همین سال به عنوان خاتمه دهنده برندهایی بود که عبارتند از:

  • موسینو
  • ماکس مارا
  • انا سوئی

علاوه بر ایننیمه دوم سال نیز برای او با همکاری دو برند بزرگ عینک ‌های ووگ و مسیکا همراه بود. علاوه بر این عنوان بهترین کمک طراح در مجموعه لباس های تامی در سومین دوره مراسم Fashion Los Angeles Awards به جی جی حدید داده شد. اما مهمترین نامی که در سال ۲۰۱۷ برای خود کسب کرد؛ عنوان یک زن تأثیر گذار در مجله گلامور بود که نام او را در کنار زن های تأثیر گذار بزرگی چون نیکل کیدمن، سولانژ نولز، موزون آلملهان و سایرین قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۸ شاهد همکاری جی جی حدید با چندین کمپین برند جدید بودیم که عبارتند از :

  • ورساچه
  • موسینو
  • والنتینو
  • فندی

از دیگر فعالیت های ۲۰۱۸ جی جی، همکاری با مجموعه عینک‌ های ووگ و مسیکا برای دومین بار بود. همچنین در ماه فوریه ۲۰۱۸، ادامه مجموعه کپسولی او به همراه برند تامی در میلان که چهارمین بخش از این مجموعه بود. در این سال نیز شاهد چاپ شدن کاور او در مجله های بین المللی ووگ از جمله نسخه بریتانیا بود. از دیگر کاورهای موفق جی جی حدید در این مجله می توان به ووگ ایتالیا در ماه مه، ووگ برزیل در ماه سپتامبر اشاره کرد. البته به جز مجله ووگ، مجله های مد آمریکایی متعددی نیز عکس های جی جی حدید را روی جلد خود منتشر کردند.

نکات رژیم غذایی جی جی حدید :

مانند هر مدلی که از یک رژیم غذایی پیروی می کند، جی جی حدید نیز این کار را انجام می دهد؛ اما پاستا، چیز برگر و سیب زمینی سرخ از غذاهای مورد علاقه این مدل آمریکایی است و گاهی باعث می شود رژیم غذایی خود را برای این غذاها کنار بگذارد. البته اعتقاد جی جی حدید این است که هر مدلی باید از غذاهای چرب و چاق کنند دوری نماید و خود او حتماً باید به تناسب اندام خود فکر کند.

 

صبحانه جی جی حدید :

در این بخش از زندگینامه جی جی حدید می خواهیم به مواد غذایی که به عنوان صبحانه می خورد بپردازیم. این غذاها عبارتند از :

  • تخم مرغ
  • بیکن
  • نان تست
  • آب پرتقال
  • قهوه

 

غذاهایی که جی جی بعد از تمرین ورزشی می خورد :

این مدل آمریکایی بعد از تمرینات سخت ورزشی که انجام می دهد، یک بشقاب پر از سالاد آرگولا می‌ خورد.

 

وعده غذایی شام :

جی جی حدید علاقه دارد برای شام سوشی میل نماید.

زندگینامه جی جی حدید در رابطه با رژیم غذایی چه رازی دارد:

این مدل محبوب آمریکایی در طول روز چندین بار آبمیوه طبیعی و آب گوارا می نوشد. علاوه بر این او به عنوان میان وعده چیپس و بلوبری و هویج استفاده می کند و عاشق آن هاست. بستنی هم یکی از مواد غذایی ممنوع است که جی جی حدید عاشق آن است و باعث می شود که گاهی به خاطر آن رژیم غذایی خود را بشکند.

تمرین های ورزشی جی جی حدید :

برای جمع آوری زندگینامه جی جی حدید لازم دانستیم راز تناسب اندام او را در نظر بگیریم. اندام زیبای جی جی حدید تنها به خاطر رژیم غذایی نیست، این مدل محبوب آمریکایی علاوه بر رژیم غذایی مناسب، حرکات ورزشی خاصی را انجام می دهد که عبارتند از :

  • انجام حرکات کاردیو به کمک کیک بوکسینگ
  • انجام حرکت پل باسن و سایر حرکات برای تقویت پایین تنه
  • انجام حرکت دراز و نشست برای تقویت عضلات شکم
  • انجام حرکات مختلف برای داشتن سرشانه و پشت بازو

چگونه حرکت اسکات را انجام می دهد ؟

  • برای انجام حرکت اسکات ابتدا پاها را به اندازه عرض شانه باز می کند.
  • سپس سعی می کند به آرامی و با کنترل وزن بنشینید، تا حدی که ران با زمین موازی شود.
  • در هنگام انجام این حرکت باسن را به عقب متمایل می شود.
  • بعد از مکثی چند ثانیه‌ای دوباره به بالا می آید.
  • دم و بازدم صحیح را انجام می دهد، رو به پایین دم و هنگام آمدن به بالا بازدم انجام می دهد.
  • این حرکت را ۳ ست و هر بار ۲۰ بار انجام می دهد.

انجام حرکت لگد میمون :

جی جی حدید در این مورد می گوید:

  • به صورت چهار دست و پا بر روی زمین قرار بگیرید.
  • یکی از زانوها را از روی زمین بلند کرده و سعی کنید کف پا را به سقف نیز کنید.
  • این حرکت تاثیر فوق‌العاده بر عضلات باسن دارد.
  • این حرکت ۳ ست و هر بار ۱۲ بار تکرار کنید.

چگونه حرکات اسکات از بغل را انجام می دهد :

  • پای چپ را یک قدم به طرف چپ می گذارد.
  • زانوی چپ را در موقعیت اسکات قرار داده و سعی می کند، بنشینید.
  • بعد از مکث کوتاه دوباره به بالا می آید.
  • همین حرکت را برای پای راست هم انجام می دهد.
  • این حرکت را در۲ ست و هر بار ۱۵ بار تکرار کنید.

زندگینامه جی جی حدید / رژیم غذایی جی جی حدید

نظر جی جی حدید انجام حرکت استپ آپ :

او در این مورد می گوید :

  • روبروی یک استپ (ارتفاع مناسب خود) قرار گیرید.
  • ابتدا پای راست را بر روی استپ قرار دهید.
  • بعد از مکث کوتاه با همان پایی که بالا رفتید به آرامی پایین بیایید.
  • سپس این حرکت را با پای چپ امتحان کنید.
  • یکی در میان باهر دو پا این حرکت را تکرار کنید.
  • این حرکت ۲ ست و هر بار ۱۵ بار تکرار کنید.

بخش جالب زندگی نامه جی جی حدید و همکاری با یونیسف :

در سال ماه مه ۲۰۱۸ این مدل مشهور آمریکایی همکاری خود با یونیسف را اعلام نمود و شروع به کمک کردن به تمامی کودکان سراسر جهان کرد. در این راستا اولین مأموریتی که به او محول شد، بررسی وضعیت بهداشت و آموزش کودکان بنگلادش بود. علاوه بر این در بازدید از بنگلادش اکرام اولین سالگرد بحران آوارگان ورهینگیا نیز قرار گرفته بود.

جی جی حدید و برند معروف کفش :

در سال ۲۰۱۸ و ماه نوامبر جی جی حدید اعلام کرد که به صورت محدود با برند ریبوک همکاری می کند. این برند به طراحی کفش های ورزشی می پردازد. این عرضه کم و محدود در ۷ دسامبر رونمایی شد. البته تاریخ عرضه عمومی این طرح را نیز اعلام کردند. سال ۲۰۱۸ سومین همکاری در معرفی محصولات ویکتوریا سکرت توسط جی جی حدید اتفاق افتاد.

زندگینامه جی جی حدید در  ۲۰۱۹ :

در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد عکس جی جی حدید روی کاور مجله ووگ در نسخه های زیر بودیم:

  • عربی
  • هنگ ‌کنگ
  • چکسلواکی

البته سال ۲۰۱۹ برای جی جی حدید سال حاشیه ای بود و در اواخر سال  بود که برای انتشار عکس های بدون مجوز تحت تعقیب بود و  کمپانی Xclusive از او به علت انتشار تصاویر بدون اخذ مجوز در اینستاگرامش او را فراخواند. البته بار دیگری هم در سال ۲۰۱۷ یکی از عکس های عکاس پیتر سریدا مجرم شناخته شد و خارج از دادگاه این مشکل را حل نمود.

زندگینامه شخصی جی جی حدید :

جی جی حدید به عنوان یکی از ۵۰ زن برتر مد آمریکا در سال ۲۰۱۴ و سال ۲۰۱۶ ادعا کرد که به بیماری هاشیموتو مبتلا است.

در سال ۲۰۱۶ نیز به همراه خواهرش دست به اعتراض علیه  ممنوعیت ورود مسلمان به آمریکا زدند.

در سال ۲۰۱۷ نیز در مراسم ویکتوریا سکرت شرکت نداشت، زیرا روادید در این سال برای سفر به چین لغو شده بود.

شما می توانید ۱۰ مدل زن برتر جهان را در اینترنت چک بشناسید.

 

https://internetchk.com/biography-of-gg-hadid/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

در این مقاله از مجله اینترنت چک می خواهیم در مورد مزایای خرید آنلاین طلا صحبت کنیم و به شما بگوییم با چه روش هایی می توانید یک فروشگاه مطمئن برای خرید این کالای ارزشمند پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.
امروز می خواهیم در مورد خرید آنلاین طلا برای شما صحبت کنیم ، اینکه چطوری میتونیم از یک فروشگاه معتبر خرید کنیم ، یا اینکه چطوری باید مدل ها . سبک های مختلف طلا را مقایسه کنیم و خیلی چیزهای دیگه که در ادامه به اون موارد اشاره خواهیم کرد.

 

طلا همیشه یک هدیه تاپ بوده و هست ، یکی از ارزشمند ترین هدیه هایی که علاوه بر ارزش مادی خودش تونسته از نظر معنوی هم تاثیر گذار باشه.
طلا سازان امروزی سبک ها و مدل های مختلف زیورآلات از جنس طلا را طراحی می کنند و می سازند و به بازار بزرگ فروش این کالا وارد می کنند.

اما جدا از دید مادی این هدیه که به خاطر قیمت بالای آن در بازار های جهانی همیشه مورد توجه بوده ، اینکه یک نفر حاضر هست بخشی از وقت خود را برای جستجو این کالا صرف کند و برای عزیزانش یک طرح منحصر به فرد انتخاب کند و مبلغ قابل توجهی برای آن بپردازد تا آنها را خوشحال کند ارزش این هدیه را از بعد معنوی نیز دو چندان کرده.

خرید آنلاین طلا در ایران

خرید آنلاین طلا و جواهرات چند سالی است که در کشور ما هم جا افتاده ، وبسایت های بزرگ و معتبر در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند و مردم می توانند با صرف زمان کمتر از هر جای دنیا که هستند برای عزیزانشان با یک جستجوی ساده در اینترنت از میان میلیون ها نتایج پیدا شده در موتور های جستجو و با توجه به بودجه خود اقدام به خرید این کالای با ارزش کنند.

امنیت در خرید آنلاین طلا

امنیت خرید آنلاین اولین چیزی است که مردم در خرید آنلاین کالا به آن فکر می کنند!

خرید آنلاین طلا

 

سوال بزرگ که در خرید آنلاین طلا باید از خود بپرسید

 

آیا برای مبلغی که در حال پرداخت آن هستیم کالایی با همان ارزش دریافت می کنیم؟

امنیت در خرید آنلاین کشورهای خارجی

در کشورهای مختلف این موضوع اینگونه در ذهن کاربران جا افتاده است که کسب و کار آنلاینی که دارای رتبه های بالا در صفحات موتور های جستجو هست و آن رتبه را با صرف هزینه و زمان زیاد به دست آورده با یک خطای کوچک و اشتباه پیش پا افتاده کار خود را خراب نخواهد کرد ، به عنوان مثال برندی که در تمامی شهرهای یک کشور شعبه دارد ، خیلی در روش های مشتری مداری دقت کرده و شبکه ی فروش خود را به آسانی از دست نخواهد داد چه برسد به وبسایتی که روزانه بیش از چند هزار کاربر بازدید کننده هدف دارد.

علاوه بر این ، موضوع مهمتر این است که آن سایت در حال استفاده از یک درگاه بانکی است که همان درگاه بانکی نیازمند ارائه مدارک معتبر شخص صاحب کسب و کار به ارائه دهنده خدمات بانکی می باشد.

پس پیدا کردن یک نفر که محصولی معادل ارزش مالی پرداخت شده شما برای شما ارسال نکرده کاری بسیار ساده است.

امنیت در خرید آنلاین در ایران

ولی در کشور ما قضیه مقداری فرق دارد ، شما برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی باید اقدام به دریافت نمادی به نام نماد اعتماد نیز کنید ، که خود آن یکی از ملزومات دریافت درگاه بانکی است و این یعنی علاوه بر داشتن اطلاعات کسب و کار در شرکت ارائه دهنده درگاه بانکی اطلاعات این کسب و کار در وبسایت اینماد نیز موجود است. ( البته این به معنای کلاهبرداری کسانی که اینماد ندارند نیست و دلیلی بر محکم تر بودن آن کسب و کار است).

این مطلب را حتما بخوانید  زندگینامه جی جی حدید یکی از 50 مدل برتر آمریکا از بچگی تا کنون

پس شما می توانید با خیالی راحت تر از فروشگاهی که دارای درگاه بانکی و نماد اعتماد است خرید خود را انجام دهید. و در صورتی که کالایی با ارزش ریالی پرداخت شده دریافت نکرده اید از طریق وبسایت اینماد و یا شرکت ارائه دهنده درگاه بانکی شکایت خود را پیگیری کنید.

سرعت در خرید آنلاین

سرعت در خرید آنلاین کالا و یا صرفه جویی در زمان موضوعی است که همیشه مورد توجه بوده.
فرض کنید شما با دوست خود برای خرید طلا به بازار طلا فروشان شهر خود مراجعه کرده اید.
در بازار طلافروشان شهر شما ۱۰۰ فروشگاه طلا فروشی وجود دارد که هر کدام ۵۰ مدل تنوع کالایی دارند.
اگر از صبح تا شب زمان بگذارید باز هم نمی توانید تک تک فروشگاه ها را بگردید و مدل های مختلف را با هم مقایسه کنید.

حالا این حالت را با خرید آنلاین و جستجو در اینترنت مقایسه کنید.

این یک نمونه از جستجوی ” خرید آنلاین طلا ” در موتور جستجوی گوگل است:

 

خرید آنلاین طلا

میبینید که شما دسترسی به بازاری با بیش از ۱ میلیون فروشگاه دارید و در هر فروشگاه آنلاین امروزی می توانید بر روی محصولات مختلف حالت مقایسه بگذارید و ببینید مثلا این ۱۰ محصول با هم چه تفاوت هایی دارند و مزیت آنها را نسبت به هم در کمتر از ۱۰ دقیقه پیدا کنید.

نکات مهم کیفیت محصول در خرید آنلاین طلا

حالا شما قبول کردید خرید آنلاین طلا رو انجام بدین ، یکی از فروشگاه های معتبر را انتخاب کرده اید و کالای مورد نظر خودتان را نیز انتخاب نموده اید.
کالا را سفارش داده و کالا به دست شما رسیده است، اما کالا با کیفیتی که در عکس یا ویدئو ارائه شده یکی نیست.

یا کیفیت ساخت فرق دارد یا کیفیت بسته بندی یا هر چیز دیگری شبیه به این که باعث شده شما حس خوبی از خرید آنلاین خود نداشته باشید.
شما دو راه حل ساده دارید برای اینکه احتمال این خطا را کم کنید.

اول نظر دیگران در مورد خرید این کالا چیست
خرید آنلاین طلا

شما زمانی که میخواهید محصولی را خرید کنید معمولا تحت تاثیر کسانی که قبلا آن کالا را خریده اند هستید .
مثلا خواهر شوهر شما یک دستبند طلا خریداری کرده و شما از دیدن آن در مهمانی شب قبل شوق خرید آن را پیدا کرده اید.
از او میپرسید این دستبند طلا را از کجا خریداری کرده ای ؟
و همچنین از اون میپرسید که از همه چیز راضی بوده ؟ قیمت ، کیفیت و حتی برخورد فروشنده طلا فروشی؟
بله دقیقا در خرید آنلاین طلا هم باید همین قدر کنجکاو باشید و نظر دیگر کاربران را در مورد محصول خریداری شده بخوانید .
ببینید نقاط قوت و ضعف آن محصول از نظر دیگران در چیست و بعد تصمیم به خرید آن بگیرید.

دوم گارانتی بازگشت کالا

این یک سرویس متداول در کسب و کارهای قانونمند است که فروشگاه های بزرگ از آن استفاده می کنند و آن گارانتی بازگشت کالا در صورت عدم رضایت است.

خرید آنلاین طلا

شما کالا را خریده اید و تحویل گرفته اید ، حالا میبینید آن کالا با چیزی که در عکس بوده یکی نیست.
خیلی راحت می توانید از گارانتی بازگشت کالا استفاده کنید و با توجه به قوانین آن سایت مراحل بازگشت کالا را انجام دهید.

لطفا با گذاشتن نظر خودتون ، تجربه ی خرید آنلاین طلا را با دیگران در میان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی
زندگینامه جی جی حدید یکی از جذاب ترین بیوگرافی های دنیای مد می باشد.با نام کامل جلینا نورا در ۲۳ آوریل ۱۹۹۵ در کشور آمریکا متولد شد. جی جی یکی از اشخاصی است که توانست در سال ۲۰۱۳ به جمع IMG Models راه پیدا کند. این مدل سرشناس آمریکایی در سال بعد یعنی ۲۰۱۴ به عنوان یکی از ۵۰ مدل برتر زن شناخته شد.

 

موفقیت های سالانه جی جی حدید در سال ۲۰۱۶ برای او از طرف شورای مد بریتانیا عنوان لقب الگوی بین المللی را آورد. علاوه بر این برای ۴ سال پی در پی با تیترهای مختلف عکسش را روی جلد مجله فشن ووگ Vogue چاپ کردند. در این مطلب می خواهیم در مورد زندگینامه جی جی حدید ، رژیم غذایی و تمرین های ورزشی این مدل رمز و رازهایی را فاش نماییم، با ما همراه باشید.

زندگینامه جی جی حدید :

جی جی حدید یک هنرمند آمریکایی است که همانطور که در ابتدا به سال تولد او اشاره کردیم، متولد ۱۹۹۵ می باشد. تمامی خواهران و برادران این هنرمند در حوزه مد فعالیت دارند. در این زمینه می توان در مورد جوایز متعدد و افتخارات بی شماری که او در صنعت مد و لباس کسب کرده، صحبت نمود.

جی جی حدید در سال ۲۰۱۴ با قرار گرفتن در لیست ۵۰ مدل زن برتر سال، یک پرش به سوی موفقیت داشت.

با ما همراه باشید و از کودکی تا دوران حرفه ای جی جی حدید را مرور کنیم.

زندگی نامه جی جی حدید در کودکی :

کودکی جلینا نورا حدید در لس انجلس آمریکا شروع شد. او فرزند یکی از برج سازان مشهور آمریکایی به نام محمد حدید بود که دارای ملیتی اردنی – فلسطینی می باشد. پدر جی جی به عنوان یکی از سازندگان هتل های لوکس به شهرت رسید. مادر جی جی حدید با نام یولانا حدید نیز یکی از مدل هایی است که در گذشته فعالیت داشته و دارای اصالت هندی است.

البته اصالت پدر او به ظاهر العمر که از حاکمان فلسطین در دوره عثمانیان بوده، برمی گردد.

وقتی زندگینامه جی جی حدید را بررسی کردیم به این مطلب پی بردیم که اعضای خانواده او علاوه بر پدر و مادر یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر می باشد. علوه بر خود جی جی حدید خواهر بزرگترش بلا حدید و برادر کوچک تر او نیز در دنیای مد و فش فعالیت دارند. بلا حدید در دبیرستان مالیبو تحصیل می کرد که در سال ۲۰۱۳ فارغ التحصیل شد.  بلا در دوران دبیرستان به خاطر اندام بلند و کشیده اش همیشه کاپیتان تیم والیبال و همچنین سوارکاری بود . اما به محض پایان یافتن دبیرستان به نیویورک رفته تا مدلینگ را به صورت جدی در دانشگاه دنبال نماید و به علاقه شخصی خود در این حرفه به شکل جدی تری بپردازد.

جی جی حدید در ۲۰۱۳ ابتدا روانشناسی جنایی را در دانشگاه انتخاب کرد.

اما از آنجایی که این رشته مورد علاقه او نبود خیلی زود تحصیلات خود را پایان دارد و مدلینگ را دنبال کرد و به علاقه قلبی خود پرداخت.

زندگینامه جی جی حدید

دوران زندگی حرفه‌ ای :

یکی از اولین کارهایی که جی جی حدید به عنوان مدل انجام داد در سال ۱۹۹۷ بود.

در واقع پائول مارسیانو از او برای یک شوی لباس کودکانه برند گس Guess از او دعوت به همکاری کرد و در واقع استعداد مدلینگ او کشف شد.

زندگینامه حرفه ای جی جی حدید :

اگر بخواهیم آغاز فعالیت جی جی حدید را شرح بدهیم باید به سال ۱۹۹۷ برگردیم و در مورد زمانی صحبت کنیم که توسط پائول مارسیانو کشف استعداد شد را توضیح دهیم. این موضوع یعنی همکاری در برند گس به زمانی بر می گردد که هنوز ترک تحصیل نکرده بود. البته می توان گفت که شاید دلیل اصلی ترک تحصیل او فعالیت به صورت جدی در دنیای مدلینگ بود. با این وجود از ۱۹۷۷ تا ۲۰۱۱ فعالیت های متعددی در دنیای مدلنیگ داشت که این فعالیت ها در سال ۲۰۱۱ جدی تر و بیشتر شد.

در سال ۲۰۱۲ فصل جدیدی در زندگینامه جی جی حدید باز شد.

او این بار به صورت جدی فعاللیت خود را باشخص پاول مارسیانو آغاز نمود.

این همکاری باعث شد که جی جی چند ماه بعد به عنوان چهره کمپین گس در ۲۰۱۲ معرفی گردد و در واقع همکاری با این برند توانست برای او سه مقام در دنیای مد به همراه بیاورد.

برند گس اولین فعالیت حرفه ای و بین المللی جی جی حدید به حساب می آید.

رمز و راز موفقیت جی جی حدید :

در این بخش از زندگینامه جی جی حدید می خواهیم به شانس بزرگ او در دنیای مد برای شما صحبت کنیم. در واقع این مدل آمریکایی در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار در نیویورک به روی استیج رفت و درست زمانی که به نیویورک مهاجرت کرد، اسمش در لیست اسامی ۵۰ تایی IMG Global قرار گرفت. همین باعث شد به روی صحنه رفتنش در سال ۲۰۱۴ برای فشن شوی ماه فوریه با عنوان مدل راه یافته در شو Desigual همراه باشد و همگان را شگفت زده کند.

در همان ماه فوریه مجله CR Fashion Book نیز یکی از عکس های جی جی را روی جلد چاپ کرد. جالب است بدانید این فصل از زندگینامه جی جی حدید تنها در سن هفت سالگی او رقم خورد که پس از گذشت یک سال این عناوین و جوایز را برای او به ارمغان آورد.

۱۵ جولای ۲۰۱۴ برای جی جی حدید با فصل جدیدی از زندگی او همراه بود.

در این زمان او در مسابقه طراحی مد پاییز/ زمستان عینک تام فورد شرکت نمودند.

در این مسابقه به همراه و بازیگر و مدل مشهور پاتریک شوارتزنگر موفقیت هایی را کسب کردند.

در ۵ سپتامبر ۲۰۱۴ جی جی حدید از سوی Daily Front Row به عنوان دستیار برگزاری مراسم Fashion Media Awards انتخاب شد.

از دیگر درخشش های جی جی حدید در سال ۲۰۱۴ می توان موارد زیر را نام برد:

  • شرکت در مسابقات طراحی مد F/W تام فورد
  • مسابقات عطر تام فورد Velvet Orchard
  • تام فورد Beauty 2014

با نگاهی اجمالی بر این بخش از زندگینامه جی جی حدید، چاپ شدن عکسش در این مدت کوتاه و در همان سال ۲۰۱۴ روی جلد کتاب مد کارین رویتفلد و مجله گالور دور از ذهن به نظر نمی رسد.

زندگینامه جی جی حدید

جی جی حدید عنوان مدل سال ۲۰۱۵ را می گیرد :

پس از پایان سال پرموفقیت ۲۰۱۴ و شروع سال جدید باز هم برای این مدل موفقیت هایی وجود داشت.

یکی از این موفقیت ها در سال ۲۰۱۵ قرار گرفتن نام جی جی حدید در تقویم پیرلی بود.

تقویم پیرلی متعلق به یک شرکت تایرسازی ایتالیایی است که هر سال هفته مد مختص به خود را برگزار می کند.

پس از آن و در همان سال ۲۰۱۵ دیده شد که این مدل با برندهای گوناگون همکاری کند.

از برندها و شرکت های بزرگی که جی جی با آن ها همکاری کرد، می توان شرکت استرالیایی سیفولی (Seafolly) را نام برد. در همان سال ۲۰۱۵ بود که جی جی حدید عنوان سال را در مراسم Daily Front Row به خود اختصاص داد و او را به عنوان مدل پیشرو و الگو معرفی کردند.

پس از آن بود که برند Maybelline او را سفیر شرکت و برند خود معرفی کرد.

در همان سال ۲۰۱۵ بود که اسم جی جی حدید و دوست پسر فعلی اش کودی سیمپسون به نام اعضای ثابت پروژه عکاسی مد ماریو تستینو شناخته شد.

عنوان پروژه عکاسی مد عکاس ماریو تستینو، «سری حوله‌های جادویی» می باشد.

برخی از طراحان به نامی که تا می سال ۲۰۱۵ با او همکاری کردند، عبارتند از :

  • مارک جیکوبز
  • شانل
  • مایکل کورس
  • ژان پل گاکت و
  • ماکس مارا

یکی دیگر از کارهایی که در ۲۰۱۵ در برگ های زندگینامه جی جی حدید دیدیم همکاری با دوست صمیمی و هنرمندش با نام تیلور سوئیفت بود.

این همکاری در واقع بازی در موزیک ویدئو Bad Blood بود که در می ۲۰۱۵ پخش شد.

در بیشتر صحنه های مد جی جی حدید به همراه خواهرش بلا کنار هم دیده شدند و موفقیت های این دو خواهر صحنه زیبایی را رقم می زند.

مهمترین موفقیت او در سال ۲۰۱۵ حضور در بخشی از پروژه ویکتوریا سکرت بود.

تاثیر مجلات مشهور بر زندگینامه جی جی حدید :

یکی از سال هایی که جی جی حدید در آن درخشید و سال موفقیت او بود، ۲۰۱۵ می باشد.

در سال ۲۰۱۵ بود که عکس جی جی حدید روی مجله ووگ منتشر گردید.

با قرار گرفتن عکس جی جی حدید در مجله ووگ و انتشار در کشورهای زیر، موفقیت این مدل آمریکایی بیشتر شد:

  •  ایالات متحده
  • پاریس
  • ایتالیا
  • انگلیس
  • ژاپن
  • اسپانیا
  • استرالیا
  • برزیل
  • هلند
  • آلمان
  • ایتالیا
  • چین

پس از منتشر شدن عکس جی جی روی جلد مجله ووگ در فاصله زمانی کوتاهی این عکس روی جلد بسیاری از مجلات مشهور دیگر به چاپ رسید و منتشر شد.

زندگینامه جی جی حدید

زندگینامه جی جی حدید در سال ۲۰۱۶ :

سال ۲۰۱۶ برای جی جی ادامه همکاری با برندهای معروفی را به همراه داشت که عبارتند از :

  • شنل
  • ورساچه
  • Elie Saab
  • فندی
  • بالمین
  • تامی
  • فنتی ایکس پوما
  • ایزابل مارانت

در ژانویه ۲۰۱۶ برند تامی هیلفیگر جی جی را به عنوان سفیر خود معرفی نمود و او را در کمپین های بین المللی پوشاک، اکسسوری ها و عطرهای برند خود شرکت داد.

پس از آن در آوریل ۲۰۱۶ این مدل آمریکایی در کمپین BMW برای معرفی سری M2 دیده شد.

علاوه بر این جی جی حدید فعالیت دیگری را نیز انجام داد و آن هم اجرای مراسم Music Video Awards بود که عنوان مجری اصلی این برنامه را به خود اختصاص داد و این برنامه را iHeartRadio برگزار کرد، این مراسم در تورنتو بود و ایرانیان زیادی در آن شرکت کردند. یکی دیگر از فعالیت های او طراحی مجموعه کپسول برای برند تامی هیلفیگر بود، که در هفته مد پاییز نیویورک معرفی گردید. علاوه بر این در هفته‌ های مد پاییز ۲۰۱۶ نیویورک، میلان و پاریس دارای ۵ نقش افتتاح کننده و ۷ نقش خاتمه دهنده بود.

در اکتبر ۲۰۱۶ استوارت ویتزمن، چکمه هایی را با نام اختصاصی جی جی بوت طراحی نمود.

پس از آن جی جی حدید هم سفیر برند ریبوک و هم طلایه‌دار هشتگ #perfectnever شد.

در سال ۲۰۱۶ اجرای مراسم American Music Awards به عهده جی جی بود.

البته این سال برای جی جی بدون حاشیه به پایان نرسید و در یکی از برنامه های تلوزیونی به ملانیا ترامپ توهین کرد که بعداً بابت آن عذرخواهی نمود. در دسامبر ۲۰۱۶ لباس فرشته برند ویکتوریا سکرت را برای بار دوم در نمایش فرشتگان به تن کرد.

این مطلب را حتما بخوانید  10 مدل برتر زن جهان

سال ۲۰۱۶ در زندگی نامه جی جی حدید سال کسب جایزه بین المللی سال،در جوایز مد بریتانیا بود.

این جایزه را دونتلا ورساچه در دسامبر سال ۲۰۱۶ به جی جی تقدیم نمود.

۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ چگونه سپری شد ؟

سال ۲۰۱۷ در زندگینامه جی جی حدید به عنوان سالی بود که این مدل آمریکایی در مد بهار و تابستان با برندهای فندی و موسینو همکاری کرد. علاوه بر این به عنوان چهره طراحی ‌های اکسسوری مکس مارا در هفته ‌های مد بهار و تابستان ۲۰۱۷ فعالیت نمود.

همچنین در همین سال برای دومین بار با برند تامی همکاری نمود.

حاصل همکاری تامی و بلا حدید کلکسیون زیبایی از لباس بود که در فوریه ۲۰۱۷ معرفی شد.

در هفته بهار و تابستان فعالیت های دیگری هم از جی جی حدید دیده شد، در یکی از فعالیت ها او عکاس خبری معرفی دو مدل جدید به نام های جدید زین مالک و آدووا ابوح برای برند ورساچه شد.

علاوه بر این در نسخه ویژه او مجله وی با عنوان مجله جی جی عکاسی را به عهده گرفت.

در عکاسی مجله جی جی وی از دوربین پولاروید استفاده کرد، که تصاویر بسیار حرفه ای و جذاب بود. در همین سال شاهد چاپ شدن عکس جی جی روی جلد مجله ووک در نسخه‌ های مخصوص ایلات متحده، انگلیس، چین و عربستان بودیم. سال ۲۰۱۷ برای جی جی همراه با حضور در کاور کتاب مد بهار و تابستان ۲۰۱۷، جولی نسخه آوریل ۲۰۱۷ و در نهایت دیلی نسخه بهار ۲۰۱۷ نیز سپری شد.

علاوه بر این در سال ۲۰۱۷ نیز عکس جی جی حدید برای صفحه اول برخی مجلات دیگر انتخاب شد، که عبارتند از :

  • صفحه اول نسخه‌ های ووک
  • صفحه اول کازموپیپل
  • صفحه اول گلامور در هلند
  • روی جلد نسخه ژوئیه ۲۰۱۷ مجله هارپرز امریکا

علاوه بر این مقاله های زیادی در مورد عملکرد خوب جی جی در مجله های مد بهار و تابستان منتشر گردید و او را به عنوان سوپر مدل جدید معرفی نمودند.

زندگینامه جی جی حدید و زین مالک

بخش تکراری زندگینامه موفق جی جی حدید در پاییز و زمستان ۲۰۱۷ :

در سال ۲۰۱۷ برای بار دوم عکس این مدل آمریکایی در آگوست روی ووگ آمریکایی چاپ شد، که در این عکس دوست پسرش زین مالک نیز دیده نیز  حضور داشت. دومین حضور جی جی حدید روی نسخه ووگ آمریکایی به تاریخ آگوست ۲۰۱۷ باز می‌گردد. در این برهه زمانی دوست پسرش زین مالک نیز در عکس دیده می‌شود. از دیگر فعالیت های او در طی پاییز و زمستان و هفته ‌های مدی که در سه شهر نیویورک، میلان و پاریس برگزار شد، جی جی حدید به عنوان افتتاح کننده طرحای برند های معروفی بود که عبارتند از :

  • جرمی اسکات
  • ورساچه
  • آلبرتا فرتی
  • اچ اند ام
  • میسونی
  • بالمین

در همین سال به عنوان خاتمه دهنده برندهایی بود که عبارتند از:

  • موسینو
  • ماکس مارا
  • انا سوئی

علاوه بر ایننیمه دوم سال نیز برای او با همکاری دو برند بزرگ عینک ‌های ووگ و مسیکا همراه بود. علاوه بر این عنوان بهترین کمک طراح در مجموعه لباس های تامی در سومین دوره مراسم Fashion Los Angeles Awards به جی جی حدید داده شد. اما مهمترین نامی که در سال ۲۰۱۷ برای خود کسب کرد؛ عنوان یک زن تأثیر گذار در مجله گلامور بود که نام او را در کنار زن های تأثیر گذار بزرگی چون نیکل کیدمن، سولانژ نولز، موزون آلملهان و سایرین قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۸ شاهد همکاری جی جی حدید با چندین کمپین برند جدید بودیم که عبارتند از :

  • ورساچه
  • موسینو
  • والنتینو
  • فندی

از دیگر فعالیت های ۲۰۱۸ جی جی، همکاری با مجموعه عینک‌ های ووگ و مسیکا برای دومین بار بود. همچنین در ماه فوریه ۲۰۱۸، ادامه مجموعه کپسولی او به همراه برند تامی در میلان که چهارمین بخش از این مجموعه بود. در این سال نیز شاهد چاپ شدن کاور او در مجله های بین المللی ووگ از جمله نسخه بریتانیا بود. از دیگر کاورهای موفق جی جی حدید در این مجله می توان به ووگ ایتالیا در ماه مه، ووگ برزیل در ماه سپتامبر اشاره کرد. البته به جز مجله ووگ، مجله های مد آمریکایی متعددی نیز عکس های جی جی حدید را روی جلد خود منتشر کردند.

نکات رژیم غذایی جی جی حدید :

مانند هر مدلی که از یک رژیم غذایی پیروی می کند، جی جی حدید نیز این کار را انجام می دهد؛ اما پاستا، چیز برگر و سیب زمینی سرخ از غذاهای مورد علاقه این مدل آمریکایی است و گاهی باعث می شود رژیم غذایی خود را برای این غذاها کنار بگذارد. البته اعتقاد جی جی حدید این است که هر مدلی باید از غذاهای چرب و چاق کنند دوری نماید و خود او حتماً باید به تناسب اندام خود فکر کند.

 

صبحانه جی جی حدید :

در این بخش از زندگینامه جی جی حدید می خواهیم به مواد غذایی که به عنوان صبحانه می خورد بپردازیم. این غذاها عبارتند از :

  • تخم مرغ
  • بیکن
  • نان تست
  • آب پرتقال
  • قهوه

 

غذاهایی که جی جی بعد از تمرین ورزشی می خورد :

این مدل آمریکایی بعد از تمرینات سخت ورزشی که انجام می دهد، یک بشقاب پر از سالاد آرگولا می‌ خورد.

 

وعده غذایی شام :

جی جی حدید علاقه دارد برای شام سوشی میل نماید.

زندگینامه جی جی حدید در رابطه با رژیم غذایی چه رازی دارد:

این مدل محبوب آمریکایی در طول روز چندین بار آبمیوه طبیعی و آب گوارا می نوشد. علاوه بر این او به عنوان میان وعده چیپس و بلوبری و هویج استفاده می کند و عاشق آن هاست. بستنی هم یکی از مواد غذایی ممنوع است که جی جی حدید عاشق آن است و باعث می شود که گاهی به خاطر آن رژیم غذایی خود را بشکند.

تمرین های ورزشی جی جی حدید :

برای جمع آوری زندگینامه جی جی حدید لازم دانستیم راز تناسب اندام او را در نظر بگیریم. اندام زیبای جی جی حدید تنها به خاطر رژیم غذایی نیست، این مدل محبوب آمریکایی علاوه بر رژیم غذایی مناسب، حرکات ورزشی خاصی را انجام می دهد که عبارتند از :

  • انجام حرکات کاردیو به کمک کیک بوکسینگ
  • انجام حرکت پل باسن و سایر حرکات برای تقویت پایین تنه
  • انجام حرکت دراز و نشست برای تقویت عضلات شکم
  • انجام حرکات مختلف برای داشتن سرشانه و پشت بازو

چگونه حرکت اسکات را انجام می دهد ؟

  • برای انجام حرکت اسکات ابتدا پاها را به اندازه عرض شانه باز می کند.
  • سپس سعی می کند به آرامی و با کنترل وزن بنشینید، تا حدی که ران با زمین موازی شود.
  • در هنگام انجام این حرکت باسن را به عقب متمایل می شود.
  • بعد از مکثی چند ثانیه‌ای دوباره به بالا می آید.
  • دم و بازدم صحیح را انجام می دهد، رو به پایین دم و هنگام آمدن به بالا بازدم انجام می دهد.
  • این حرکت را ۳ ست و هر بار ۲۰ بار انجام می دهد.

انجام حرکت لگد میمون :

جی جی حدید در این مورد می گوید:

  • به صورت چهار دست و پا بر روی زمین قرار بگیرید.
  • یکی از زانوها را از روی زمین بلند کرده و سعی کنید کف پا را به سقف نیز کنید.
  • این حرکت تاثیر فوق‌العاده بر عضلات باسن دارد.
  • این حرکت ۳ ست و هر بار ۱۲ بار تکرار کنید.

چگونه حرکات اسکات از بغل را انجام می دهد :

  • پای چپ را یک قدم به طرف چپ می گذارد.
  • زانوی چپ را در موقعیت اسکات قرار داده و سعی می کند، بنشینید.
  • بعد از مکث کوتاه دوباره به بالا می آید.
  • همین حرکت را برای پای راست هم انجام می دهد.
  • این حرکت را در۲ ست و هر بار ۱۵ بار تکرار کنید.

زندگینامه جی جی حدید / رژیم غذایی جی جی حدید

نظر جی جی حدید انجام حرکت استپ آپ :

او در این مورد می گوید :

  • روبروی یک استپ (ارتفاع مناسب خود) قرار گیرید.
  • ابتدا پای راست را بر روی استپ قرار دهید.
  • بعد از مکث کوتاه با همان پایی که بالا رفتید به آرامی پایین بیایید.
  • سپس این حرکت را با پای چپ امتحان کنید.
  • یکی در میان باهر دو پا این حرکت را تکرار کنید.
  • این حرکت ۲ ست و هر بار ۱۵ بار تکرار کنید.

بخش جالب زندگی نامه جی جی حدید و همکاری با یونیسف :

در سال ماه مه ۲۰۱۸ این مدل مشهور آمریکایی همکاری خود با یونیسف را اعلام نمود و شروع به کمک کردن به تمامی کودکان سراسر جهان کرد. در این راستا اولین مأموریتی که به او محول شد، بررسی وضعیت بهداشت و آموزش کودکان بنگلادش بود. علاوه بر این در بازدید از بنگلادش اکرام اولین سالگرد بحران آوارگان ورهینگیا نیز قرار گرفته بود.

جی جی حدید و برند معروف کفش :

در سال ۲۰۱۸ و ماه نوامبر جی جی حدید اعلام کرد که به صورت محدود با برند ریبوک همکاری می کند. این برند به طراحی کفش های ورزشی می پردازد. این عرضه کم و محدود در ۷ دسامبر رونمایی شد. البته تاریخ عرضه عمومی این طرح را نیز اعلام کردند. سال ۲۰۱۸ سومین همکاری در معرفی محصولات ویکتوریا سکرت توسط جی جی حدید اتفاق افتاد.

زندگینامه جی جی حدید در  ۲۰۱۹ :

در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد عکس جی جی حدید روی کاور مجله ووگ در نسخه های زیر بودیم:

  • عربی
  • هنگ ‌کنگ
  • چکسلواکی

البته سال ۲۰۱۹ برای جی جی حدید سال حاشیه ای بود و در اواخر سال  بود که برای انتشار عکس های بدون مجوز تحت تعقیب بود و  کمپانی Xclusive از او به علت انتشار تصاویر بدون اخذ مجوز در اینستاگرامش او را فراخواند. البته بار دیگری هم در سال ۲۰۱۷ یکی از عکس های عکاس پیتر سریدا مجرم شناخته شد و خارج از دادگاه این مشکل را حل نمود.

زندگینامه شخصی جی جی حدید :

جی جی حدید به عنوان یکی از ۵۰ زن برتر مد آمریکا در سال ۲۰۱۴ و سال ۲۰۱۶ ادعا کرد که به بیماری هاشیموتو مبتلا است.

در سال ۲۰۱۶ نیز به همراه خواهرش دست به اعتراض علیه  ممنوعیت ورود مسلمان به آمریکا زدند.

در سال ۲۰۱۷ نیز در مراسم ویکتوریا سکرت شرکت نداشت، زیرا روادید در این سال برای سفر به چین لغو شده بود.

شما می توانید ۱۰ مدل زن برتر جهان را در اینترنت چک بشناسید.

 

 

https://internetchk.com/biography-of-gg-hadid/



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

پریود یکی از شگفت انگیزترین تحولات در بدن خانم ها است. بسیاری از دختران نوجوان که برای اولین بار این سیکل را تجربه می کنند، دچار ترس و واهمه می شوند. علت این هراس ناآگاهی و عدم اطلاع از تغییرات هورمونی در بدن است. هورمون ها اساس تحولات جسمی و روانی در هر دو جنس هستند. می خواهید بدانید پریود چیست ؟ با اینترنت چک همراه شوید تا جواب همه سوالات تان را پیدا کیند.

پریود چیست ؟

Period ، عادت ماهانه ، قاعدگی و … همگی اشاره به یک موضوع دارد. به طور ساده می توان گفت که پریود همان خونریزی ماهانه زنانه است. ریزش لایه داخلی رحم (آندومتر) به صورت خون و بافت از دهانه رحم خارج شده و از طریق دهانه واژن به بیرون هدایت می شود. این پروسه کاملا طبیعی است و بیماری یا مشکل و ایراد تلقی نمی شود.

علائم پریود طبیعی

در دوران بلوغ برای اولین بار دختران قاعدگی را تجربه می کنند. این فرایند نشان دهنده سلامت بوده و آمادگی جسمانی فرد را برای بارداری مشخص می کنند. دخترانی که پس از ۱۶ سالگی هنوز خونریزی پریود را تجربه نکرده اند باید برای بررسی های پزشکی اقدام کنند.

از چه زمانی پریود شروع می شود؟

ژنتیک و خصوصیات فردی بانوان با هم یکسان نیست. همینطور که برخی از افراد قد بلند یا قد کوتاه هستند شروع تغییرات هورمونی نیز در افراد کاملا متفاوت است. به طور معمول اغلب دخترها در بین سنین ۱۰ تا ۱۵ سالگی حداقل یکبار پریود می شود.

در ابتدا این خونریزی نامنظم است و پس از تنظیم هورمون های بدن شکل منظم تری می گیرد. سیکل کامل پریود ۲۸ روز یکبار است و در هر نوبت بین ۳ تا ۷ روز خون قاعدگی از فرد خارج می شود. به این ترتیب عادت ماهانه تا زمان فعال بودن هورمون ها ادامه دارد. همه خانم های سالم ماهی یکبار خونریزی پریود دارند که با رسیدن به دوران یائسه، این روند متوقف می شود.

این مطلب را حتما بخوانید  تشخیص ویروس در ویندوز 10

مدت زمان هر سیکل پریود

پریود چیست و چرا اتفاق می افتد؟

قاعدگی قدرت باروری یک زن است. مادامی که عادت ماهانه ادامه دارد امکان باردار شدن فرد هم وجود دارد. در هر سیکل ماهانه حداقل یک تخمک ( گاهی بیشتر) از تخمدان آزاد می شود. این تخمک آمادگی لقاح با اسپرم را دارد. با حرکت تخمک به سوی رحم و در صورت برخورد با اسپرم، تخمک بارور شده و نطفه تشکیل می شود. این ساده ترین تعریف از چگونگی بارور شدن است.

در اغلب اوقات تخمک بارور نمی شود و لقاح اتفاق نمی افتد. در این صورت بارداری منتفی است و دیگر تخمک به تغذیه از دیواره های رحم نیازی ندارد. بنابراین بافت داخلی رحم جدا کنده شده و از بدن خارج می شود. این فرایند توام با خون ریزی بوده و هر ماه تکرار می شود. پیش از این در تعریف پریود چیست به این موضوع اشاره شد.

پریود چیست ؟

پریود چیست

دلیل اتفاق افتادن پریود چیزی نیست جز اینکه تخمک به همراه بافت های جدا شده از پوشش داخلی رحم، از بدن خارج می شود. این پروسه به دلیل عدم لقاح رخ داده و به محض حامله شدن فرد، تا زمان به دنیا آمدن نوزاد خون ریزی ماهانه قطع می شود. تخمک پس از بارور شدن به دیواره رحم چسبیده و از بافت خونی تغذیه می کند. در این میان هورمون پروژسترون نقش مهمی را بر عهده دارد.

علائم عادی بودن پریود چیست ؟

شدت و مدت خون ریزی ماهانه در همه دخترها یکسان نیست. اگر این ویژگی ها را دارید قاعدگی کاملا طبیعی و عادی به حساب می آید.

  • چرخه قاعدگی بین ۲۴ تا ۳۸
  • خون ریزی قاعدگی بین ۴ تا ۷ روز
  • خون دفع شده در هر پریود بین ۵ تا ۸۰ میلی گرم

https://internetchk.com/what-is-a-period/



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

دانلود pubg lite به صورت نسخه رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که دارای گرافیک پایین تری نسبت به نسخه اصلی آن دارد. شما باید پس از نصب این بازی این نسخه را به صورت آنلاین انجام داده و دقت داشته باشید که این بازی فقط روی کامپیوتر نصب می شود. همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره شد، نسخه پولی و رایگان این بازی با هم تفوت هایی دارند که علاوه بر گرافیک پایین تر نسخه رایگان می توان به اجرا روی سیستم های ضعیف هم اشاره کرد. شما با دانلود رایگان pubg lite می توانید به نسخه ای از بازی دست پیدا کنید که داریا تیم های مستقل بوده و تیم مجزایی آن را طراحی و ساخته است.

در مورد بازی پابجی ( PUBG ) یا PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS می توان به سادگی بازی اشاره کرد که کاربران زیادی به آن جذب شده و به صورت آنلاین مبارزه می کنند تا از حمله حریف های خود در سراسر جهان جان سالم به در ببرند.وقتی برای اولین بار این بازی را شروع می کنید، هیچ مهمات و تجهیزاتی ندارید و ابتدا باید آن ها را پیداکرده و ذخیره کنید و سپس به صورت تیمی که دو تیم ۸ نفره است با یکدیگر مبارزه کنید. تمامی مبارزه ها در یک جزیره انجام می شود که در ابتدای بازی به درون آن پریده اید. این بازی با استفاده از موتور Cry Engine 4 ساخته شده است که بسیاری از بازی های کامپیوتری روی آن ساخته می شود و برای سازندگان بازی فضای مناسبی است برای تحقق ایده هایشان است. کمپانی پابجی بازی PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS را سازگار با پلتفرم ویندوز ساخته و عرضه کرده است .

این مطلب را حتما بخوانید  تشخیص ویروس در ویندوز 10

دانلود pubg lite

کشورهای مجاز برای دانلود pubg lite :

کشورهایی که بازی pubg lite در آن مجاز است و این بازی بدون نرم افزارهای تغییر آی پی قابل اجراست، عبارتند از :

  • تایلند ( Thailand )
  • بنگلادش ( Bangladesh )
  • اندونزی ( Indonesia )
  • مالزی ( Malaysia )
  • فیلیپین ( Philippines )
  • سنگاپور ( Singapore )
  • تایوان ( Taiwan )
  • هنگ کنگ ( Hong Kong )
  • برزیل ( Brazil )
  • ترکیه ( Turkey ) و …

در سایر کشورها پس از دانلود pubg lite باید با کمک اکانت های تغییر آی پی، آی پی کشور خود را به آی پی یکی از این کشورها تغییر دهید. با این وجود این نسخه فعلاً در مرحله تست بوده و تنها در برخی از کشورها قابل اجراست.

دانلود pubg lite

مشخصات کلی pubg lite :

  • نام : PUBG Lite
  • شرکت سازنده : PUBG Corporation
  • تاریخ انتشار : ۲۰۱۹
  • منبع : PUBG
  • ورژن : ۱٫۴٫۲٫۶۸۱
  • آپدیت : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
  • زبان : انگلیسی
  • پلتفرم دانلود pubg lite : کامپیوتر 
  • سبک بازی : اکشن – ماجرایی – آنلاین
  • امکان استفاده بصورت آنلاین : دارد
  • منتشر کننده : PUBG Corporation

https://internetchk.com/download-pubg-lite-version-1-4-2-681-for-pc-for-free/



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

داشتن درد در حین پریود نشان دهنده مشکل خاصی نیست. به طور طبیعی نیمی از زنان در طول دوران زندگی دردهای قاعدگی را تجربه می کنند. آزاد شدن تخمک و تخریب پوشش های داخلی عضلات رحم موجب خونریزی ماهانه می شود که در اغلب اوقات با درد همراه است. ساده ترین راه برای کاهش و یا درمان درد پریودی استفاده از داروهای مسکن است. با توجه به عوارض ناخوشایند داروهای شیمیایی توصیه می شود از روش های غیر دارویی برای کاهش درد در ایام قاعدگی استفاده شود.

چنانچه به طور مرتب و ماهانه درد شدیدی را تجربه می کنید لازم است تا توسط پزشک متخصص بررسی شوید. برخی از بیماری ها نظیر التهابات لگنی یا بیماری های انتقال یافته جنسی و حتی اندومتریوز می تواند علاوه بر اختلالات قاعدگی دردهای شدیدتری را در فرد به وجود آورد. اگر به تشخیص پزشک دارای بیماری و مشکل جسمی نیستید با این راهنمایی ها درد پریودی را کاهش دهید.

درمان درد پریودی شدید

درمان درد پریودی با تغییر در خورد و خوراک

از وقتی غذاها کنسروی شده انواع بیماری ها هم بیشتر شده اند. یک خانم برای حفظ سلامتی باید مواد خوراکی سالم دریافت کند. به جای خوردن غذاهای فست فودی، چرب و سرخ کردنی های مضر از انواع رژیم غذایی کم چرب و سبزیجات استفاده کنید. با دریافت ویتامین ها، املاح و به خصوص منیزیوم بیشتر، عملکرد عضلات بدن بهبود پیدا می کند. رحم دارای بافت عضلانی است و تحت تاثیر خوراکی های مفید، سالم باقی می ماند. مصرف مکمل روغن ماهی، مغزها و آجیل، میوه تازه و سبزی ها به همراه روغن زیتون برای سلامت بدن ضروری است.

درمان دمنوش های گیاهی و درمان درد پریودی

آب و مایعات از مواد ضروری برای بدن هستند. برای کاهش درد قاعدگی از نوشیدنی های گرم و طعم دار استفاده کنید. چای بابونه ، چای نعنا، چای دارچین، زنجبیل و حتی چای سیاه و آب گرم نیز می تواند مفید باشد. نوشیدن چند لیوان چای گیاهی در روز موجب افزایش ادرار و خروج مواد مضر از بدن می شود. به طور کلی برای همه افراد نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب توصیه شده که شامل خانم ها هم می شود. در صورت داشتن خونریزی شدید حتما با پزشک در مورد مصرف دمنوش ها مشورت کنید. مصرف گیاهان دارویی در حد تعادل مشکلی ایجاد نمی کند اما مصرف بی رویه هیچ ماده خوراکی توصیه نمی شود.

این مطلب را حتما بخوانید  ریمپ چیست و چه تأثیری در عملکرد خودرو می گذارد ؟

کاهش درد پریودی

کاهش درد قاعدگی با تغییر در سبک زندگی

در نظر داشته باشید تنها نیمی از خانم ها هر ماه این درد را تجربه می کنند. برای درمان درد پریودی سبک زندگی سالم و فعال تری را انتخاب کنید. کسانی که به طور منظم فعالیت های ورزشی دارند، سالم تر هستند و هورمون های بدن شان منظم تر کار می کند. فراموش نکنید در ایام پریودی موقع مناسبی برای شروع یک فعالیت ورزشی جدید نیست. افرادی که از قبل تمرینات ورزشی را انجام داده اند می توانند در این ایام هم بدون هیچ مشکلی به ورزش های سبک بپردازند. تمرینات یوگا در کنترل استرس و درد بسیار موثر است.

ماساژ درمانی برای کاهش درد قاعدگی

برای درمان درد پریودی ماساژ با روغن های معطر را امتحان کنید. مقداری روغن اسطوخودوس را به کف دست مالیده و با آن بدن را ماساژ دهید. ماساژ موجب گرم شدن عضلات و کاهش درد بدن می شود. منظور ماساژ کل بدن است که خستگی و درد عمومی را برطرف می کند.

نسخه درمان دائم درد پریودی

درمان درد پریودی با کمپرس گرم

برای کاهش درد عضلات روزی یکبار دوش بگیرید. در ایام پریودی دوش آب گرم به مدت کوتاه چند دقیقه ای توصیه شده است. به صورت ایستاده حمام کنید. گرما موجب افزایش جریان خون در بافت های بدن شده و عضلات را آرام تر می کند. اگر درد شدیدی دارید با کمپرس آب گرم می توانید شدت درد را کاهش دهید. کیسه را زیر شکم قرار دهید و استراحت کنید به فاصله کوتاهی درد کمتر خواهد شد.

به هر حال این دردها تمام می شوند ولی حتما برای پیشگیری و درمان درد پریودی روش های غیر دارویی را جدی بگیرید. مصرف قرص های مسکن به مرور مشکلات جدی به وجود می آورد.

https://internetchk.com/treatment-of-menstrual-pain/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

پریود یکی از شگفت انگیزترین تحولات در بدن خانم ها است. بسیاری از دختران نوجوان که برای اولین بار این سیکل را تجربه می کنند، دچار ترس و واهمه می شوند. علت این هراس ناآگاهی و عدم اطلاع از تغییرات هورمونی در بدن است. هورمون ها اساس تحولات جسمی و روانی در هر دو جنس هستند. می خواهید بدانید پریود چیست ؟ با اینترنت چک همراه شوید تا جواب همه سوالات تان را پیدا کیند.

پریود چیست ؟

Period ، عادت ماهانه ، قاعدگی و … همگی اشاره به یک موضوع دارد. به طور ساده می توان گفت که پریود همان خونریزی ماهانه زنانه است. ریزش لایه داخلی رحم (آندومتر) به صورت خون و بافت از دهانه رحم خارج شده و از طریق دهانه واژن به بیرون هدایت می شود. این پروسه کاملا طبیعی است و بیماری یا مشکل و ایراد تلقی نمی شود.

علائم پریود طبیعی

در دوران بلوغ برای اولین بار دختران قاعدگی را تجربه می کنند. این فرایند نشان دهنده سلامت بوده و آمادگی جسمانی فرد را برای بارداری مشخص می کنند. دخترانی که پس از ۱۶ سالگی هنوز خونریزی پریود را تجربه نکرده اند باید برای بررسی های پزشکی اقدام کنند.

از چه زمانی پریود شروع می شود؟

ژنتیک و خصوصیات فردی بانوان با هم یکسان نیست. همینطور که برخی از افراد قد بلند یا قد کوتاه هستند شروع تغییرات هورمونی نیز در افراد کاملا متفاوت است. به طور معمول اغلب دخترها در بین سنین ۱۰ تا ۱۵ سالگی حداقل یکبار پریود می شود.

در ابتدا این خونریزی نامنظم است و پس از تنظیم هورمون های بدن شکل منظم تری می گیرد. سیکل کامل پریود ۲۸ روز یکبار است و در هر نوبت بین ۳ تا ۷ روز خون قاعدگی از فرد خارج می شود. به این ترتیب عادت ماهانه تا زمان فعال بودن هورمون ها ادامه دارد. همه خانم های سالم ماهی یکبار خونریزی پریود دارند که با رسیدن به دوران یائسه، این روند متوقف می شود.

این مطلب را حتما بخوانید  گوشی سامسونگ سری A به عنوان گوشی میان رده در سال 2019

مدت زمان هر سیکل پریود

پریود چیست و چرا اتفاق می افتد؟

قاعدگی قدرت باروری یک زن است. مادامی که عادت ماهانه ادامه دارد امکان باردار شدن فرد هم وجود دارد. در هر سیکل ماهانه حداقل یک تخمک ( گاهی بیشتر) از تخمدان آزاد می شود. این تخمک آمادگی لقاح با اسپرم را دارد. با حرکت تخمک به سوی رحم و در صورت برخورد با اسپرم، تخمک بارور شده و نطفه تشکیل می شود. این ساده ترین تعریف از چگونگی بارور شدن است.

در اغلب اوقات تخمک بارور نمی شود و لقاح اتفاق نمی افتد. در این صورت بارداری منتفی است و دیگر تخمک به تغذیه از دیواره های رحم نیازی ندارد. بنابراین بافت داخلی رحم جدا کنده شده و از بدن خارج می شود. این فرایند توام با خون ریزی بوده و هر ماه تکرار می شود. پیش از این در تعریف پریود چیست به این موضوع اشاره شد.

پریود چیست ؟

پریود چیست

دلیل اتفاق افتادن پریود چیزی نیست جز اینکه تخمک به همراه بافت های جدا شده از پوشش داخلی رحم، از بدن خارج می شود. این پروسه به دلیل عدم لقاح رخ داده و به محض حامله شدن فرد، تا زمان به دنیا آمدن نوزاد خون ریزی ماهانه قطع می شود. تخمک پس از بارور شدن به دیواره رحم چسبیده و از بافت خونی تغذیه می کند. در این میان هورمون پروژسترون نقش مهمی را بر عهده دارد.

علائم عادی بودن پریود چیست ؟

شدت و مدت خون ریزی ماهانه در همه دخترها یکسان نیست. اگر این ویژگی ها را دارید قاعدگی کاملا طبیعی و عادی به حساب می آید.

  • چرخه قاعدگی بین ۲۴ تا ۳۸
  • خون ریزی قاعدگی بین ۴ تا ۷ روز
  • خون دفع شده در هر پریود بین ۵ تا ۸۰ میلی گرم

https://internetchk.com/what-is-a-period/



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

طراحی فرآیند فروش یکی از مواردی است که اگر به درستی انجام شود باعث می شود در کسب و کار خود موفق شویم.

این برنامه ریزی برای فروش باعث می شود که شما تلاش کمتری داشته باشید، اما به فروش بیشتری دست پیدا کنید.

دلیل هم کاملاً واضح است، سما با طراحی فرآیند فروش می توانید بدانید در کدام مرحله هستید.

همچنین به کمک آن می توانید قدم بعدی را برای انجام فعالیت های خود تعیین کنید.

برای این کار کافی است مشتریان مطابق با طراحی فرآیند فروش خود را گردآوری کرده و کارکنان را به پیروی از این طرح تشویق کنید.

در طی انجام فرآیند همگی باید طبق برنامه ریزی عمل کنند.

بعد از آن می توانید به وسیله طرحی که برای فروش داده اید، تیم خود را پیگیری کنید.

برای این کار کافی است مراحل هر یک از افراد تیم را در فرآیند یک فروش را مورد بررسی قرار داده، و مرحله ای را که در آن قرار دارد را تشخیص داده و زمان آن را تخمین بزنید.

طراحی فرآیند فروش موفق می تواند فعالیت های تیم را هم در طی فروش بررسی کند.

همچنین ارزیابی می کند که تیم در چه مرحله ای است و چقدر زمان صرف کرده است.

تعریف طراحی فرآیند فروش:

به طور کلی این عبارت به منظور برنامه ریزی برای یک ساختار مرحله به مرحله می باشد.

شما می توانید با پیروی فرآیند فروش، فعالیت هایی که در هر مرحله برای موفقیت فروش لازم است را انجام دهید.

در طراحی فرآیند فروش بطور کلی موارد مورد توجه عبارتند از:

  • تولید سرنخ
  • بررسی صلاحیت مشتری
  • برقراری تماس
  • پرزنت یا ارائه به مشتری
  • بستن قرارداد
  • حفظ مشتری

امروزه با وجود اینترنت شما می توانید با یک جستجوی سریع، مدل های مختلفی را در مورد فرآیند فروش بررسی و انتخاب کنید.

در بررسی فرآیند فروش ممکن است به فروش های سه مرحله ای یا هشت مرحله ای و … برخورد کنید.

مراحل فروش به نوع سازمان بستگی دارد.

هر کسب و کار و سازمانی از طریق پیدا کردن فرصتها، بررسی صلاحیت مشتری، پرزنت به مشتری و بستن قرارداد (مراحل اصلی فرآیند فروش) می تواند به فروش مطلوب برسد.

در طراحی فرآیند فروش شما می توانید مراحل فروش خود را به گونه ای دیگر تعیین کرده و چارت خود را تشکیل دهد.

فرآیند فروش شما:

فرآیند فروش شما و مراحلی که در نظر می گیرید، بر اساس کسب و کار شما می تواند متفاوت باشد اما به نکات زیر برای طراحی فرآیند فروش دقت کنید:

  • KPI مهم سازمان شما (شاخص های سنجش عملکرد سازمان) به چه صورت است.
  • مراحل مشخصی در کاریز فروش شما به طور دقیق تعریف شود.
  • معیارهای سازمان با مراحل کاریز فروش شما مطابقت داشته باشد.
  • فعالیت های فروشنده، باید در هر مرحله از کاریز فروش مشخص باشد.

تنها چیزی که باید برای شما مشخص بشود این است که در چه مرحله ای چه فعالیتی را قرار دهید.

با توجه به تیم خود می توانید پنج مرحله اصلی را انجام داده و یا به مراحل دیگری تقسیم کنید.

پس ابتدا یک ارزیابی دقیق بر تیم فروش خود داشته باشید و اهداف سازمانی خود را مشخص کنید.

طراحی فرآیند فروش برای کسب و کار ها

مراحل فرآیند فروش:

شما می توانید در تصویر زیر یک طرح فرآیند فروشی را که محمولاً استفاده می شود را ببینید.

طراحی فرآیند فروش متداول

شما به وسیله این الگو می توانید مراحل فروش خود را ترسیم و طبق آن عمل کنید.

تولید سرنخ ها در طراحی فرآیند فروش:

تولد سرنخ با توجه به ساختار سازمان متفاوت بوده و روشی برای جذب مشتری مشتری می باشد.

یک مشتری خوب به وسیله یک بازاریابی درونگرا به سمت تیم فروش هدایت می شود.

در ابتدا باید به یکی از روش های زیر با مشتری ارتباط برقرار کنید:

  • ارسال درخواست از طریق ایمیل
  • مکالمه یا چت در صفحه وب سایت
  • ابراز علاقه کسی، به محصول یا خدمات شما

سرنخ ها را بررسی کنید:

به راحتی می توانید تولید سرنخ ها را با بررسی آن ها ترکیب کنید و چشم انداز دقیقی از مشتری بدست آورید.

شما و تیم فروشتان می توانید در طول مراحل تحقیق، به اطلاعات مفیدی در مورد مشتری دست پیدا کنید و با بررسی آن ها به موارد جالبی برخورد کنید.

مثلاً زمان زیادی را آنلاین باشید و با مشتری صحبت کنید، به مشکلات آن ها پی ببرید و او را به خوبی بشناسید و بعد از آن اطلاعات تماسشان را دریافت کرده و راه حلی برای مشکلی که دارند پیدا کنید.

علاوه بر این تیم فروش شما نیز می توانند مدت زمان زیادی را به جستجو و برآورد کردن شرایط مشتری بپردازند و نتیجه بررسی آن ها اطلاعات مشترکی باشد.

آن ها می توانند با همکارهای خود در سازمان به کفت و گو پرداخته و بهترین فرد را برای تحقیقات انتخاب کنند.

برقراری تماس بین مشتری و فروشنده:

بعد از بررسی مشتری و ایجاد سرنخ ها، مشتری در این مرحله از فرآیند فروش تمایل دارد با فروشندگان ارتباط برقرار کند.

اولین تماس می تواند از طریق فروشنده به یکی از روش های زیر انجام شود:

  • تماس تلفنی
  • ایمیل
  • پیام و رسانه های اجتماعی و …

طراحی فرآیند فروش

تماس تلفنی:

یکی از روش های ارتباط با مشتری که در طی فرآیند فروش بسیار موثر است، تماس تلفنی می باشد.

طی بررسی هایی که گروه فروش رین داشته اند ۶۹% فروش این تیم از طریق ارتباط با تماس تلفنی انجام شده است.

مهارت در ایجاد تماس تلفنی موثر به وسیله آموزش، تجربه و صحبت های مناسب به دست آید.

همچنین نمایندگان فروش می تواند به راحتی مکالمه را در راستای فروش کنترل کنند.

از طرفی خریداران سطح بالا ترجیح می دهند از طریق تماس تلفنی با فروشنده ارتباط برقرار کنند.

ایمیل:

در صورتی که شما و تیم فروش شما و یا شما اطلاعات کافی از مشتری نداشته باشید، می توانید در طی فرآیند فروش برای  برقراری ارتباط اولیه با مشتری از ایمیل استفاده کنید.

بعد از ارسال ایمیل به مشتری ها، آن ها تمایل به برقراری تماس تلفنی خواهند داشت.

البته قبل از ارسال ایمیل باید دقت کنید که ایمیلتان اسپم نباشد.

هدر آر مورگان مدیرعامل Salesfolk، شرکتی که ایمیل های تبلیغاتی تولید می کند در مورد این موضوع گفت:

تیم های فروش و نمایندگان فروش باید به طور دقیق از چشم انداز فروش به مشتری اطلاعات به دست بیاوند.

همچنین در این مرحله از فرآند فروش باید دقت داشته باشید که ایمیلی که ارسال می کنید، باید آغاز یک گفتگو باشد و ارتباط برقرار کردن یک طرفه شما را به هدف نمی رساند.

حتی اگر ارتباط خوبی را در ابتدا برقرار نکردید نا امید نشوید.

اگر بتوانید تماس های خود را ادامه دار انجام دهید در طراحی فرآیند فروش موفق خواهید شد.

روش های مناسب با محصول خود را پیدا کنید.

بررسی کیفیت سرنخ ها در فرآین فروش:

یک تیم فروش موفق طی فرآیند فروش فقط کالا یا خدمات را به مشتری نمی فروشد.

این تیم موفق تلاش می کند خدمات یا محصولات ارائه شده را به عنوان راهکار حل مشکل مشتری ارائه دهد.

مارک هانتر به عنوان یک  مربی فروش موفق می گوید:

” فروشندگان بخش تحقیق و توسعه برای مشتریان ما هستند.”

“کاری که ما در اینجا باید انجام دهیم، کمک به یافتن راه حل هایی برای چالش هایی که با آنها رو برو می شوند یا نمی دانند با آنها چه کار کنند.”

در واقع در این مرحله از فرآیند فروش می توانید صلاحیت سر نخ ها را بررسی کنید.

همچنین شما می توانید نظرات و چشم انداز هایی از مشتریان پیدا کنید که نشان می دهد که محصولات و خدمات شما در واقع نیاز های مشتریان است.

در این مرحله طراحی فرآیند فروش شما باید اطلاعات یا پاسخ های مشتریان از تماس اولیه را بررسی کنید.

سپس با بررسی این اطلاعات می توانید به این نتیجه برسید که این مشتری کالا یا خدمات شما را می خرد یا خیر.

این مرحله بسیار مهم می باشد و از اتلاف وقت برای کسانی که قصد خرید را ندارند جلوگیری می کند.

طراحی فرآیند فروش

تشخیص صلاحیت سرنخ ها به روش های مختلفی برای شناخت مشتریان انجام می شود.

BANT:

اما یکی از رایج ترین روش ها در تشخیص صلاحیت ها، BANT است:

  • Budget: میزان بودجه مشتری را می سنجد و تشخیص می دهد که مشتری می تواند هزینه خرید محصولات یا خدمات شما را بپردازد یا خیر.
  • Authority : آیا با شخصی که در ارتباط هستید می تواند خرید را انجام دهد، یا برای متقاعد کردن به شخص دیگری نیاز دارید؟
  • Need : آیا آنها واقعاً به محصول شما احتیاج دارند؟
  • Timescale: آیا مشتری الان آماده خرید هست؟

با توجه به موارد بالا اگر تمامی پاسخ ها مثبت باشد؛ شما یک مشتری خوب دارید که می توانید آن را پرزنت کنید.

اما اگر همه یا حتی یکی از جواب ها منفی باشد، نباید فکر کنید که این مشتری مناسب برای فروش نیست.

بودن این شخص در لیست مشتریان شما جای بقیه مشتریان را نمی گیرد.

در نهایت شما با اندکی تلاش می توانید به این مشتری ها کالا یا خدمات خود را بفروشید، فقط کافی است مخالفت های آن ها را رهبری کنید.

کنترل مخالفت های مشتری در طراحی فرآیند فروش:

کلیشه ای ترین مانعی که تمامی تیم های فروش تجربه می کنند؛ پاسخ ” نه” است.

با بررسی BANT  مشتری حتماً دلیلی دارد که نمی تواند از شما خرید کند، که این دلایل شامل موارد زیر می شود:

  • آنها شاید بودجه ندارند.
  • شاید فکر می کنند به محصول شما احتیاج ندارند.
  • سازمان شما را دوست ندارند.
  • به شما اعتماد ندارند و …

شما می توانید در این مرحله از طراحی فرآیند فروش کارهایی را برای رفع نگرانی های مشتری در ارتباط با خدمات و محصول انجام دهید.

فعالیت های زیر باعث می شود مخالفت های مشتری کنترل شود:

برنامه ریزی برای حل مخالفت های مشتری طی فرآیند فروش:

یک تیم فروش بارها و بارها مخالفت های مشتری خود را می شنود.

در این هنگام شما باید تمامی تماس های اولیه ای را که با مشتریان برقرار کرده اید را بررسی کنید.

سپس لیستی از مخالفت هایی که در طی فرآیند فروش خود داشته اید، تهیه نمایید.

روش های کلی را برای رفع این مخالفت ها به تیم فروش خود آموزش دهید.

مخالفت های غافلگیرانه:

برخی مواقع در طی فرآیند فروش با مخالفت هایی مواجه می شوید که از قبل آن ها را پیش بینی نکرده بودید.

در اینجور مواقع باید آرامش خود را حفظ کرده و عصبانیت و اضطراب را از خود دور کنید.

گونگ در این باره می گوید:

” شرکتی از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل مکالمات فروش استفاده می کند، بالاترین عملکرد را با گرفتن یک نفس عمیق و پیش بردن مکالمات با آرامش می گیرد. در عوض، فروشندگانی که با اعصبانیت پاسخ می دهند، حتی با یک کلمه فروش را از دست می دهند.”

پس در هنگام مخالفت ها و نگرانی های مشتری فقط کافی است دلیل مخالفت هایشان را بررسی کنید.

در این هنگام کافی است آن ها را آگاه کنید که آیا این مخالفت ها باید مانع از خرید شود یا خیر؟

این مطلب را حتما بخوانید  خرید خط تلفن ثابت تهران بدون سیم

طراحی فرآیند فروش - مخالف مشتری

پرزنت به مشتری در فرآیند فروش:

پرزنت به مشتری به دو روش حضوری و غیرحضوری (ارسال پروپوزال) انجام می شود؛ که ادامه دهنده اقدامات اولیه ارتباط با مشتری است.

ایمیل و تماس تلفنی که در ابتدا با مشتری انجام می شود می تواند یک ارتباط خوب و یک چشم انداز قوی برای مشتری ایجاد کند.

شما می توانید برای مشکل مشتری که قبلاً شناسایی کرده اید، یک راه حل ارائه دهید.

البته به این نکته تمرکز نکنید و خود را برای سوالات ناگهانی و نگرانی های مشتری آماده کنید.

بستن قرارداد:

در این مرحله از طراحی فرآیند فروش نوبت به بستن قرارداد می رسد.

وقتی به این مرحله برسید، یعنی ارتباط خوبی با مشتری برقرار کرده اید و  اعتماد مشتری جلب شده است.

پس بدون نگرانی پیشنهاد فروش خود را با مشتری مطرح نمایید.

به این نکته توجه کنید که یکسان بودن مراحل فروش نمی تواند دلیلی بر یکسان بودن روش ارتباط با مشتری باشد.

شما می توانید از دستور العمل های زیر برای بستن قرارداد معامله استفاده کنید:

  • انعطاف پذیر باشید.
  • بله گفتن را آسان کنید.
  • التماس نکنید.

انعطاف پذیر باشید:

انعطاف پذیری یعنی اینکه در هنگام بستن قرارداد برای مشتری امتیازاتی در نظر بگیرید.

این امتیازات باید دارای حد و حدود مشخص باشند.

بله گفتن را آسان کنید:

در طی فرآیند فروش  اگر برای جذب مشتری روشی را استفاده کردید؛ در هنگام بستن معامله آن را تغییر ندهید.

برای مشتری حلقه جدیدی از شرایط و موارد ایجاد نکنید، تا به راحتی بتوانید معامله را نهایی کنید.

التماس نکنید:

گاهی اوقات از دید شما مشتری در مرحله خرید قرار گرفته است، اما بعد از اینکه برای پایان معامله با مشتری تماس می گیرید یا ایمیل می فرستید به شما پاسخ نمی دهد.

شاید برای شما یک دو راهی ایجاد شود که هم نمی خواهید یک فروش نا موفق را تجربه کنید و هم نمی خواهید دوباره به مشتری ایمیل بدهید.

درست است اما شما می توانید چند روزی صبر کنید و یک ایمیل برای مشتری بفرستید و توضیح دهید که او را درک می کنید.

ابراز کنید که می دانید زمان مناسبی را برای معامله انتخاب کرده اید و دریافت پاسخ را به زمانی موکول کنید که مشتری آماده است.

با این روش می توانید جواب منفی که الان گرفته اید را به جواب بله ای که در آینده خواهید کرفت تبدیل کنید.

حفظ مشتری در فرآیند فروش:

در طراحی فرآیند فروش نباید فروش پایان فرآیند باشد.

بعد از اینکه فروش تمام شد و فروشنده قرارداد را با مشتری بست، باید اطلاعات مشتری را در انتقال داده تیم پشتیبانی ذخیره کنید.

در دانشگاه هاروارد تحقیقاتی انجام شده است که نشان می دهد اگر مشتری های سابق را در چرخه فروش خود نگه داری بین ۵ الی ۲۵ درصد هزینه های شما کاهش می یابد.

البته این نکته یکی از بدیهیات فروش است که مشتریان راضی دوباره از شما خرید می کنند.

تیم پشتیبانی باید مشتری ها را پیگیری کنند و حتی اگر از شما مجدد خرید نکنند، باید بدانید اوضاعشان بعد از استفاده از خدمات و محصولات شما چگونه است و آیا راضی هستند یا خیر.

طراحی فرآیند فروش

طراحی فرآیند فروش در سازمان های مختلف:

فرآیند فروش برای صنایع متفاوت، یکسان نیست و هر صنعت برای برای خود یک استراتژی داشته باشند.

تمامی تیم های فروش و مجموعه ها اصول کلی فروش که همان یافتن سرنخ ها یا فرصت، واجد شرایط بودن آنها، برقراری ارتباط، پرزنت و بسته شدن معامله را دنبال می کنند.

اما برخی از کسب و کارها در یک یا چند مرحله متفاوت هستند یا مرحله جدیدی را اضافه می کنند.

دلیل اصلی تغییر در فرآیند فروش عبارتند از:

  • الزامات و قوانین سازمان
  • محصولات متفاوت
  • اهداف متفاوت

برای مثال صنایع مختلفی را آورده ایم که فرآیندهای فروش آنها کمی با آنچه که پیش تر گفتیم متفاوت است.

مشاور املاک:

طراحی فرآیند فروش برای مشاور املاک کمی پیچیده تر و طولانی تر از سازمان های دیگر است.

فروشندگان املاک طی دو فرآیند فروش را انجام می دهند، که عبارت است از:

  1. صاحب ملک
  2. خریدار

از آنجایی که برای معامله املاک دو فرآیند فروش وجود دارد؛ فروش املاک دارای یک چرخه فروش می باشد.

در این چرخه دو فروش کنار هم اتفاق می افتد، یکی فروشنده ملک و دیگری خریدار.

در طراحی فرآیند فروش املاک، به این نکته توجه کنید که مراحل اضافی بررسی ملک انجام شده و اطلاعات آن در مراحل کاریز ثبت شود و غیره.

مراکز آموزش یا کار دولتی:

مراکز آموزشی دولتی و مدارس و یا سایر نهادهای دولتی نیز دارای مراحل متفاوتی در مراحل فرآیند فروش خود دارند.

در اینگونه سازمان ها اطلاعات مشتریان به ارائه دوم به مدیر آموزش و پرورش دارد.

همچنین درخواست هایی که در اینگونه سازمان ها ارسال می شود، باید پاسخ رسمی داشته باشند.

فرآیند فروش در صنعت مراقبت های بهداشتی:

از آنجایی که پزشکی خود صنعتی پیچیده است، فروش در این صنعت دارای پیچیدگی ها و فرآیندهای متفاوت و خاص خود است.

این صنعت دارای قوانین و دستورالعمل های خاص خود می باشد.

به علاوه پزشکان و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اغلب با فرآیند فروش که مراحل پزشکی را دقیق نشان می دهد، احساس اطمینان بیشتری می کنند.

فروش این سازمان ها به همراه پاسخ های آگاهانه در مورد موضوعات بالینی و پزشکی مبتنی بر شواهد می باشند.

همچنین باید در مورد محصول پزشکی، اطلاعات دقیق و کافی داشته باشد.

البته باید قت داشته باشد که با اضافه کردن جزئیات در صنعت پزشکی، چالش جدیدی به وجود نیاورید.طراحی فرآیند فروش

روش طراحی فرآیند فروش:

بعد از اینکه تعریف دقیق فرآیند فروش را به شما آموزش دادیم و مراحل فروش را ذکر کردیم و چگونگی ایجاد آن را برای شما گفتیم، با علم اینکه فلوچارت فرآیند فروش شما باید دارای چه ساختاری باشد؛ می توانید با توجه به معیار ها و فعالیت های سازمان خود و تیم فروشتان اقدام کنید.

در طراحی فرآیند فروش مواردی که مهم است، عبارتند از:

  • معیارهای مهم سازمان شما
  • نیاز های صنعت شما
  • نیازهای تیم فروش

مهم ترین معیارهای تیم شما:

مهم ترین KPI (شاخص کلیدی عملکرد) برای سازماندهی فروش خود را تعیین کنید.

معین کنید که چرخه فروش شما نرخ تبدیل (نرخ تبدیل= وقتی کاربری از وب‌ سایت شما بازدید می‌کند، همان اقدامی را انجام دهد که شما از او می‌خواهید) شما است یا خیر.

با وجود اینکه مهم ترین معیارهای تیم شما توسط مدیر مشخص می شود، اما به طور قطع شما شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) تیمتان را می دانید.

نیازهای صنعت شما:

یک فرآیند فروش موفق با علم بر نیازها و در نظر گرفتن مقررات و صنعت مد نظر طراحی خواهد شد.

همان طور که در مثال های فوق گفته شد، املاک و مستغلات، باید یک فرآیند فروشی داشته باشد که هم فعالیت های خریدار و هم فروشنده را در مراحل فروش در نظر گرفته شود.

همچنین در امور مالی، لازم است مراحلی بسازید تا مدارک اداری ثبت شود.

نیازهای تیم شما :

یک فرآیند فروش کامل باید در خدمت تیم فروش شما باشد و برای آن ها سود آوری داشته باشد.

یک فرآیند فروش خوب که در راستای برآورده کردن نیازهای تیم است دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • آسان
  • ساختار یافته
  • قابل تکرار

همچنین باید فعالیت هایی که فروشنده در هر مرحله از کاریز خود انجام می دهد، را شامل شود.

در طراحی فرآیند فروش باید به اندازه کافی سادگی را مد نظر قرار دهید؛ تا فروشندگان جدید دقیقاً بدانند چه  وظیفه ای دارند تا مراحل کاری خود را به خوبی انجام دهند.

در طراحی فرآیند فروش از تیم فروشتان کمک بگیرید:

از آنجایی که فرآیند فروش در واقع همان نقشه کار تیم فروش است، پس بد نیست که در طراحی آن از تیمتان نظر بخواهید.

همچنین می توانید در مراحلی که قرار است طی کنند، نگرانی ها و چالش هایی که برایشان پیش می آید را در نظر بگیرید.

البته در صورتی که فرآیند خاصی ندارید اما دارای فروشنده هستید؛ مراحل کار آن ها را بپرسید.

در نوشتن فرآیند فروش به این روش باید بالاترین عملکرد مورد توجه قرار گیرد و چگونگی معامله کردن را مشاهده و زمان مناسب آن را تخمین بزنید.

برای تصحیح مراحل نیز می توانید از تیم فروش کمک بگیرید و ببینید که مشکل را در چه موردی می دانند.

البته اضافه کردن یک مرحله خاص به فرآیند فروش، انتخاب خوبی نیست و معمولاً موجب سقوط تیم می گردد.

شما باید بصورت دوره ای ساختار خود را تغیر دهید و از نظرات کاربران و فروشندگان باخبر باشید.

طراحی فرآیند فروش سازمان ها

 

بهترین نرم افزار فرآیند فروش:

به نظر شما اگر از نرم افزارهایی مثل Excel برای فروش خود استفاده کنید بهتر نیست؟

نرم افزار اکسل برای تیم های فروش کوچک با فروش های کم و فرآیند فروش کوتاه بسیار مناسب است، اما برای یک تیم فروش بزرگ که روز به روز در حال رشد است حتما باید از ابزارهای مدیریت فروش استفاده شود.

این کار ضمن اینکه به شما کمک می کند در زمان خود صرفه جویی کنید؛ باعث می شود در مدیریت تیم فروش خود دقت بیشتری داشته باشید.

با استفاده از این نرم افزارهای فروش، کاریز فروش شما بر اساس مراحلی که در نظر گرفته اید سفارشی خواهد شد.

فرآیند فروشی که در این نرم افزارها یا کاریز شما ثبت می شود بر اساس فعالیت های شما در هنگام بستن معامله است.

به وسیله این نرم افزارها یا همان سی آر ام ها شما می توانید مراحل فروش را ثبت و بررسی کنید و در نهایت تحت عنوان وظیفه انجام شده پایان برسانید.

در جهت آسان نمودن روند فروش و پیشرفت آن مشتریان و فروشندگان می توانند به وسیله کاریز فروش ارتباط برقرار کنند.

 مهمترین ابزار فروش شما، طراحی فرآیند فروش خوب است:

در فرآیند فروش خوب شما می توانید افراد تیم فروش خود را بر یک یا چند مورد خاص تمرکز دهید.

برای مثال شما می خواهید که تیم فروشتان هدف سه ماهه را دنبال کند؟ شما برای رسیدن به آن اهداف چه پلنی دارید.

تمرکز فروشندگان،به لیست کارهایی که باید انجام دهند در تمام ساعات روز؛ مثل برقراری تماس، برنامه ریزی جلسات، کار روی یک پیشنهاد و کارهای کوچک و قابل کنترل، بهترین عملکرد را نشان می دهند.

این موضوع باعث می شود که یک فرآیند فروش قابل تکرار شود؛ که همین موضوع از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار است.

در این مقاله شما را با فرآیند فروش، مراحل اجرای فرآیند فروش و نحوه ایجاد فرآند فروش برای تیم فروش خاص آشنا کردیم.

حالا شما می توانید با توجه به مواردی که گفته شد به طراحی یک فرآیند فروش با چشم اندازهای خود بپردازید.

این کار باعث می شود فروش شما بیشتر و مداوم شود و همچنین از یک الگوی خوب پیروی کنید.

 

https://internetchk.com/designing-the-sales-process-for-business-success/



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

برای اینکه بتوانید ویژگی های سی آر ام مدرن را بدانید بهتر است ابتدا در مورد سی آر ام تعریفی برای شما بیان کنیم.

سی آر ام یا همان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ترکیبی  است از:

  • شیوه ها
  • استراتژی ها
  • فن آوری ها

استفاده از سی آر ام توسط شرکت ها عبارت است از:

  1. مدیریت
  2. تحلیل
  3. اتوماسیون تعاملات
  4. اتوماسیون اطلاعات مشتری در طول چرخه عمر مشتری

که هدف از استفاده آن  بهبود روابط، خدمات مشتریان، حفظ مشتری و افزایش رشد فروش می باشد.

روش کار سی ار ام:

روش کار سیستم های سی ار ام به این صورت است که اطلاعات مشتری را از طریق کانال های مختلف ارتباطی بین مشتری و شرکت گردآوری و مدیریت می کند.

که از روش های ارتباط شرکت و مشتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وب سایت شرکت
  • تلفن
  • چت آنلاین
  • ایمیل
  • مطالب بازاریابی
  • رسانه های اجتماعی
  • پیام رسان ها ( مثل Whatsapp و Telegram)

از دیگر مواردی که در سیستم های سی ار ام  ذخیره می شود، می توان به اطلاعات شخصی در مورد اطلاعات پرسنل مشتری، تاریخچه خرید، ترجیحات خرید و دغدغه های آنها اشاره کرد.

ویژگی های سی آر ام

 

ویژگی های سی آر ام مدرن:

جالب است بدانید حتی سی آر ام های ساده و ابتدایی هم اطلاعات، اسناد و ارتباطات مشتری را  ذخیره و یکسان می نماید.

سپس آن ها را به یک پایگاه داده واحد منتقل می کند.

کاربران یک سازمان به راحتی و با استفاده از این پایگاه داده می توانند مشتری ها و اطلاعات آن ها را مدیریت کنند.

تا کنون به سی آر ام ها قابلیت های زیادی اضافه شده است که برخی از آن ها عبارتند از :

  1.  مدیریت فعالیت ها که معمولا شامل ثبت فعالیت های مختلف مشتری بر روی ایمیل، تلفن، رسانه های اجتماعی و یا سایر روش ها ست.
  2. اتوماسیون فرایند
  3. خودکارسازی فرآیندهای مختلف کاری
  4. به روز رسانی تقویم ها
  5. هشدارها
  6. اطلاع رسانی ها
  7. بررسی عملکرد
  8. ایجاد توانایی پیگیری عملکرد و بهره وری بر اساس اطلاعات وارد شده در سیستم برای مدیران

در ادامه به ویژگی های سی آر ام مدرن می پردازیم که شامل موارد زیر است:

  • اتوماسیون فروش
  • اتوماسیون بازاریابی
  • اتوماسیون مرکز تماس
  • خدمات مبتنی بر مکان
  • خودکار سازی گردش کار
  • مدیریت سرنخ تجاری
  • مدیریت منابع انسانی
  • هوش تجاری و هوش مصنوعی

ویژگی های اتوماسیون بازاریابی سی آر ام:

این ویژگی به مدیران کمک می کند تا وظایف تکراری را خودکار کنند.

این کار به جهت افزایش بازده فعالیت های بازاریابی در نقاط مختلف فرایند انجام خواهد شد.

مثلاً شما با اشتفاده از سی آر ام می توانید اطلاعات را به عنوان چشم اندازی از  فروش به سیستم وارد کنید.

سپس این سیستم به صورت خودکار آیتم های بازاریابی را از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی، با هدف تبدیل یک سرنخ فروش به یک مشتری تمام عیار به مشتریان بالقوه ارسال می نماید.

اتوماسیون فروش:

یکی از ویژگی های سی آر ام  داشتن ابزارهای اتوماسیون فروش می باشد.

این ابزارها تعاملات مشتری را دنبال می کنند و  به صورت خودکار کارهای خاص کسب و کار را از چرخه فروش، جذب و به دست آوردن مشتری های جدید پیگیری می کند.

این مطلب را حتما بخوانید  سرور مجازی اختصاصی چییست و چه تفاوتی با سرور مجازی دارد؟

بعضی از این فعالیت ها ثبت، ارسال و پیگیری پیش فاکتور و فاکتور ها می باشد.

البته بررسی موجودی کالا، مدیریت تخفیفات و فروش های موازی هم که توسط سی آر ام انجام می شود می تواند به مدیران کمک زیادی کند.

اتوماسیون مرکز تماس:

یکی از ویژگی های کاربردی سی آر ام، اتوماسیون مرکز تماس می باشد.

همانگونه که از اسم آن پیداست این ویژگی جهت سرعت دادن به تماس ها می باشد.

همچنین می توان با کمک آن از خسته کنندگی این کار کم کرد.

مثلاً شما با استفاده از این ویژگی می توانید صدای از قبل ضبط شده  را برای مشتری پخش کنید تا به آن ها کمک کند که مشکلاتشان حل شده و یا به این وسیله اطلاعات مفیدی در اختیارشان قرار بگیرد.

سیستم های تلفن ( پاناسونیک، سیسکو ، استریسک ، آوایا و…) می توانند در این زمینه درخواست های مشتری را مدیریت کنند.

ویژگی های تکنولوژی جغرافیایی / خدمات مبتنی بر مکان سی آر ام:

این ویژگی ها باعث می شود کمپین های بازاریابی بر اساس مکان های جغرافیایی مشتریان به وسیله فناوری ایجاد شود.

همچنین کمک می کند دسته بندی با ابزار های (GPS) مبتنی بر مکان انجام شود.

فن آوری موقعیت جغرافیایی به عنوان یک ابزار مدیریت بازاریابی و فروش به منظور پیدا کردن چشم انداز فروش بر اساس مکان استفاده شود.

اتوماسیون گردش کار:

این ویژگی سی آر ام کمک می کند که فرآیند های کسب و کار بهینه گردد.

به این ترتیب حجم کارهای معمول کاسته شده و کارکنان می توانند بر روی وظایف خلاقانه و سطح بالاتر تمرکز کنند.

ویژگی های مدیریت سرنخ تجاری سی آر ام:

این ویژگی سرنخ های فروش را ثبت و پیگیری می کند.

همانطور که گفته شد CRM به تیم های فروش برای ورود اطلاعات، پیگیری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان و وضعیت پروژه های آنها در یک مکان کمک می کند.

مدیریت منابع انسانی (HRM):

سیستم های سی آر ام به مدیریت اطلاعات کارکنان هم می پردازد.

مثلاً کمک می کند:

  • اطلاعات تماس ذخیره شود.
  • عملکردها بررسی شود.
  • تخصص ها ثبت کردد.
  • زمان حضور و کارایی در سازمان ذخیره شود.

با این وسیله بخش منابع انسانی و نیروی کار داخلی را به طور موثرتر مدیریت می شود.

تجزیه و تحلیل:

تجزیه و تحلیل اطلاعات می تواند به فروش و تصمیم گیری مدیران کمک کند.

ویژگی های تجزیه و تحلیل در سی ار ام به تحلیل داده های کاربران، مشکلات گزارش شده، فروش های موفق و فرصت های از دست رفته و کمک به ایجاد کمپین های هدفمند کمک می کند.

تجزیه و تحلیل داده ها رضایت مشتری را به همراه دارد.

هوش مصنوعی / AI

ای ویژگی های سی آر ام هدف های خاصی را دنبال می کند.

مثلاً وظایف تکراری، شناسایی الگوهای خرید مشتری برای پیش بینی رفتارهای مشتریان آینده و غیره… بهینه سازی و اجرایی می کند.

 

https://internetchk.com/what-are-the-features-of-modern-crm/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

 گفتگو با فروشگاه‌ ها با گوگل مپ یکی از قابلیت های جدیدی است که گوگل در اختیار کاربران قرار داده است.

این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که با ارسال و دریافت پیام بتوانند با فروشندگان و صاحبان کسب‌ و کار  ارتباط برقرار کنند.

شرکت گوگل در یکی از پست های خود منتشر کرد که، یک قابلیت مهم قرار است به گوگل مپ افزوده شود.

این شرکت نام این قابلیت را «پیام‌ رسانی کسب‌ و‌ کارها» گذاشته است.

از این به بعد کاربران آیفون و اندروید می توانند تا با فشار دادن یک دکمه‌ که با عنوان Messages شناخته می شود؛ از این قابلیت استفاده کنند.

دکمه گفتگو با فروشگاه‌ ها با گوگل مپ در نوار کشویی سمت چپ اپلیکیشن گوگل مپ قرار دارد.

همچنین کسب‌ و کارهایی که تمایل دارند از این قابلیت استفاده کنند؛ می توانند سیستم تأییده‌ My Business گوگل را استفاده کنند.

آن ها باید اپلیکیشن مرتبط با آن را برای ارسال و دریافت پیام‌ ها نصب نمایند.

این اپلیکیشن برای کسب‌ و کارهای کوچک به یک فروشگاه تبدیل شده است.

مزیت این اپلیکیشن برای کسب و کارهای کوچک عبارت است از:

  • آن ها می توانند در این اپلیکیشن اطلاعاتشان را به روز رسانی کنند.
  • در گوگل و چت با مشتریان صحبت کنند.

 

هدف از گفتگو با فروشگاه‌ ها با گوگل مپ:

اضافه شدن این قابلیت به Google Maps می‌ تواند هدف های مختلفی داشته باشد.

یکی از هدف های آن که بسیار هم مفید می باشد؛ کمک به مشتریان می باشد.

این مطلب را حتما بخوانید  طراحی فرآیند فروش برای رسیدن به موفقیت کسب و کار

مثلاً به مشتریان کمک می کنند به وسیله پیام های متنی در مورد محصولات فروشگاه سوال بپرسیم.

همچنین متنی بودن پیام ها علاوه بر اینکه برای مشتریان راحت تر است، می تواند برای جلوگیری از اختلال کار کارمندان فروشگاه مفید باشد.

گفتگو با فروشگاه‌ ها با گوگل مپ باعث شده که گوگل از ایجاد پلتفرم‌ های پیام‌ رسانی جدید دست برندارد.

با وجود اینکه Hangouts و Allo و RCS Chat خیلی وقت است که قابل استفاده نیست.

همچنین از آنجایی که قابلیت های جدیدی به گوکل مپ اضافه شده است و یافتن آدرس در این اپلیکیشن سخت شده؛ به وسیله پیام دادن می توانیم آدرس را به صورت دقیق بپرسیم.

این کار کمک می کند با بزرگنمایی های متعددی که انجام می دهیم از مسیر دور نشویم.

البته در کل اضافه شدن قابلیت های متعدد گوگل مپ را شلوغ کرده و ممکن است کاربران را گیج کند.

 

https://internetchk.com/talk-to-stores-with-google-maps/



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کیف پول Jaxx یکی از کیف پول های مولتی کارنسی است که از جمله خدمات آن پشتیبانی هفتاد نوع رمز ارز می باشد که برخی از مشخصات آن عبارتند از:

  • رابط کاربری ساده
  • امنیت بالا
  • طراحی حرفه ای و عالی 
  • سهولت در سویچ‌کردن بین رمز ارزهای موجود

از آنجایی که این کیف پول دارای قابلیت پشتیبانی رمز ارزهای بسیاری است، نیاز شما به کیف پول های متعدد را از بین می برد.

مشخصات کیف پول Jaxx:

علاوه بر تعریف هایی که طرفداران کیف پول Jaxx از قابلیت های آن می کنند، عده ای دیگر این کیف پول را کند می دانند که هنگام دسترسی زمان زیادی را به لود شدن اختصاص می دهد.

این زمان تقریبا از زمانی که کیف پول های دیگر چند منظوره تا دسترسی صرف می کنند بیشتر است. 

یکی دیگر از ویژگی های مفید کیف پول Jaxx این است که کلیدهای خصوصی را مستقیماً بر روی سیستم کاربر ذخیره می‌کند، که باعث می شود امنیت کیف پول بالا رفته و دیگران نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

کاربرانی که از این کیف پول استفاده می کنند به راحتی می‌توانند از کیف‌ پول خود بکاپ بگیرند.

در هنگام ساخت این کیف پول نیاز به وارد کردن ایمیل یا اطلاعات خصوصی نیست و شما می توانید بدون به خطر انداختن حریم خصوصی از این کیف پول استفاده کنید.

البته برای اینکه دسترسی به کیف پول شما آسان نباشد می توانید از رمزهای سخت برای کیف پول Jaxx استفاده کنید.

دانلود کیف پول jaxx یک کیف پول HD یا Hierarchical Deterministic می باشد که رمز ارزهای شما در آن با یک عبارت عبور ۱۲ کلمه ای قابل دسترسی و بازیابی هستند.

همچنین شما می توانید برای امنیت بیشتر یک کلمه عبور ۴ الی ۳۲ رقمی در انجام تراکنش‎ ها تعین کنید.

کیف پول jaxx

امکانات کیف پول Jaxx:

این کیف پول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که عبارتند از:

  1. کاملا رایگان
  2. کارمزد سفارشی
  3. دارای رمز عبور
  4. از نوع HD
  5. فضای ساده و زیبا
  6. دارای نسخه پشتیبان
  7. نمایش آنلاین نمودارهای قیمت
  8. پشتیبانی بهینه از کدهای QR
  9. پشتیبانی هم زمان از چند رمز ارز
  10. عدم کنترل بر مبالغ موجود در کیف‌ پول
  11. قابلیت پیگیری تراکنش‌ها در شبکه بلاکچین
  12. کلیدهایی که به صورت خصوصی در اختیار کاربر می باشند
  13. تعیین میزان کارمزد تراکنش ‎ها براساس سرعت انجام تراکنش
  14. کاربران نیازی به ثبت اطلاعات شخصی جهت استفاده از این کیف‌ پول ندارند
  15. دارای سیستم مبادله ارز داخلی و تبدیل رمز ارزها با استفاده از ShapeShift
  16. پشتیانی از سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز، مک، لینوکس و افزونه گوگل‌کروم

 نصب کیف پول Jaxx :

با توجه به این آموزش شما نصب این کیف پول را بر روی دسکتاپ و سیستم عامل اندروید آموزش خواهید دید.

ابتدا با استفاده از فیلتر شکن به سایت Jaxx.io  مراجعه کرده و برای دریافت کیف پول Jaxx  روی گزینه Download کلیک نمایید.

کیف پول Jaxx

 

در صفحه ای که پیش روی شما قرار گرفت گزینه Desktop versions را انتخاب کرده نمایید.

کیف پول Jaxx

متناسب با سیستم عاملی که استفاده می کنید، نسخه مورد نظر این کیف‌ پول را دانلود نمایید.

کیف پول Jaxx

در این مرحله بر گزینه Download for Windows کلیک نمایید و صبر کنید تا عملیات دانلود انجام شود.

بعد از اینکه فایل دانلود شد آن را نصب کنید و در صفحه ای که پیش روی شماست در صورت بازیابی کیف پول قبلی بر روی گزینه pair/restore exiting wallet کلیک کنید و در غیر اینصورت و اگر  اولین‌ بار است که می‌ خواهید از کیف پول Jaxx  استفاده کنید بر روی Create New Wallet کلیک کنید.

کیف پول Jaxx

نکته: در هنگام بازیابی کیف‌ پول، باید عبارت دوازده کلمه ای بازیابی (Backup Phrase) را داشته باشید که با خواندن و قبول کردن شرایط مندرج ابتدا بر روی گزینه I AGREE و در ادامه بر روی Continue کلیک کرده و به کیف پولتان وارد می شوید.

در صفحه اصلی این کیف‌ پول فهرستی از قیمت‌ آنلاین رمز ارزها و میزان موجودی شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت News می توانید از اخبار دنیای بلاک‌چین و کریپتوکارنسی مطلع شوید.

کیف پول Jaxx

انتخاب کیف‎پول رمزارزهای مختلف در جکس:

 با کلیک بر روی سه خط موازی در سمت راست بالای این نرم‌ افزار و انتخاب گزینه Manage Wallets وارد منوی تنظیمات شوید و کیف‌ پول‌های مربوط به سایر رمز ارزهایتان را به انتخاب خودتان فعال یا غیرفعال کنید.

 

این مطلب را حتما بخوانید  گوگل ترجمه چیست ؟

کیف پول Jaxx

 می‌توانید فهرست تمام رمز ارزهایی که این کیف‌پول پشتیبانی می‌کند را مشاهده نموده و هر کدام را که خواستید فعال کنید تا در صفحه اصلی این کیف‌پول قابل دسترسی باشد.

کیف پول jaxx

دریافت کلید خصوصی از کیف پول:

با استفاده از منوی تنظیمات و کلیک  بر روی گزینه Display Private Keys می توانید از کلیدهای خصوصی این نرم افزار استفاده کنید.

کیف پول jaxx

همچنین با فشردن تیک کادر امنیتی و با کلیک بر روی گزینه View Private Keys و انتخاب کوین مورد نظر می‌ توانید کلید خصوصی رمز ارزهای مورد نظرتان را مشاهده کنید.

کیف پول jaxx

با انجام این مراحل ۲۰ کلید عمومی که به‌ عنوان آدرس کیف‌ پول شما استفاده می‌شود، در کنار ۲۰ کلید خصوصی برای هر رمز از مورد استفاده شما می باشد.

کیف پول jaxx

انتقال و دریافت ارز دیجیتال در کیف پول Jaxx:

در صفحه اصلی و در قسمت Wallets رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب و روی آن کلیک کنید و به صفحه مربوط به نقل و انتقالات وارد شده و برای ارسال از گزینه ‌Send و برای دریافت از گزینه Receive استفاده کنید.

کیف پول jaxx

وقتی به  Send یا ارسال را انتخاب می کنید بعد از وارد کردن آدرس کیف‌ پول گیرنده و مقدار رمز ارزی که می خواهید انتقال دهید، قیمت بر حسب ارز فیاتی که شما از قبل مشخص کرده‌ اید به همراه Transaction fee یا کارمزد تراکنش را خواهید دید.

سپس با کلیک بر روی گزینه Send انتقال رمز ارز انجام می شود.

کیف پول jaxx

برای دریافت رمز ارز نیز با انتخاب Receive یا دریافت نیز، کلید عمومی (Public Key) یا همان آدرس کیف پول jaxx شما به‌ صورت نوشتاری و کد QR را خواهید دید که با در اختیار قرار دادن آن به فرستنده می تواند رمز ارز مورد نظر را برای شما انتقال دهد.

کیف پول jaxx

چگونگی تبدیل رمز ارزها:

  1. ابتدا در  صفحه اصلی در قسمت پایین سمت چپ روی گزینه Exchange Now کلیک نمایید.
  2. در قسمت Send to ShapeShift ، رمز ارز و مقدار مورد نظری را وارد کنید.
  3. در قسمت Receive from ShapeShift نیز رمز ارزی که تقاضا دارید به کیف پول شما منتقل شود را مشخص نمایید.
  4. بر گزینه Continue کلیک نمایید.

کیف پول jaxx

دریافت عبارت بازیابی کیف پول:

عبارت بازیابی در هنگام سرقت کامپیوتر یا تعویض سیستم عامل رمز ارز دیجیتال شما را حفظ خواهد کرد که برای دریافت آن مراحل زیر الزامی است:

  1.  از منوی نرم‎ افزار گزینه Back Up Wallet را انتخاب نمایید.
  2. تیک کادر امنیتی را زده و بر روی گزینه Start Backup کلیک نمایید.
  3. ۱۲ کلمه بازیابی در ۳ بخش ۴ تایی به شما نمایش داده می‌شود که می‌بایست آنها را در جایی امن و دور از دسترس دیگران ذخیره و نگهداری کنید.
  4. جهت کنترل نهایی و تایید کلمات را وارد کرده و بر روی گزینه Confirm کلیک نمایید.

دریافت رمز عبور:

برای انتخاب رمز عبور ۴ تا ۳۲ رقمی مراحل زیر را انجام دهید:

  1.  از منوی نرم ‎افزار گزینه Security Password را انتخاب نمایید.
  2.  تیک کادرهای امنیتی را زده و بر روی گزینه Set Password کلیک نمایید.
  3. رمز عیور خود را در کادر بالایی نوشته و در کادر پایینی تکرار کنید.
  4. بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

پس از گذشت مدت زیادی در نسخه های جدید؛ استیکر واتساپ این پیام رسان که طرفداران بسیاری دارد، اضافه شد.

این پیام رسان محبود حالا برای نسخه اندروید و iOS استیکر دارد.

نبودن استیکر واتساپ باعث می شد که با تمام مواردی که پیام رسان پشتیبانی می کند (گیفت ها و ایموجی ها و تصویرها) باز هم کاربران از آن راضی نباشند.

اخیرا این پیام رسان به صورت رسمی اعلام کرده است که از استیکر هم پشتیبانی می کند.

البته در حال حاضر واتس اپ در اعلامیه ای که در وبلاگ خود منتشر کرد، گفت که استیکرهایی در دسترس کاربران هستند؛ توسط طراحان داخلی این شرکت و چندین هنرمند دیگر ساخته شده اند.

البته مالک واتساپ در برخی از API و رابط های کاربری ویژه ای که منتشر کرد به کاربران این امکان را داده که مجموعه‌ استیکرهای اختصاصی خودشان را بسازند.

این کار به این منظور انجام شده است که استیکر واتساپ برای کابران جذاب و شناخته شده باشد.

استفاده از استیکر واتساپ:

به منظور استفاده از استیکر واتساپ کافی است به صورت زیر عمل کنید:

  1. به منوی اپلیکیشن واتساپ که جدیداً اضافه شده است بروید.
  2. کلیک کنید.
  3. یکی از استیکرها را انتخاب کنید.
  4. استیکر واتساپ انتخاب شده را برای خود بفرستید.

توجه داشته باشید که واتس اپ در حال حاضر تعداد کمی استیکر دارد و این گزینه برای تعدادی از کاربران فعال نشده است.

اما به زودی مشاهده خواهیم کرد که این قابلیت برای تمامی نسخه های اندروید و iOS این پیام‌ رسان فعال می شود.

البته بعضی از منابع ادعا می کنند که پیام رسان واتساپ روز به روز این قابلیت را کسترش می دهد.

این مطلب را حتما بخوانید  لایک های اینستاگرام به زودی خصوصی می شود

تنها کافی است کاربران اقدام به  به‌ روزر سانی اپلیکیشن خود کنند، تا از این ویژگی بهره‌ مند شوند.

لطفا نظر خود را در ارتباط با این مطلب با ما و کاربران دیگر در میان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

گاهی اوقات کامپیوترها ویروسی می شوند ، و ما نمی دانیم ویروسی هستند ، اما عملکرد سیستم عامل ما را پایین می آورند، مثلا سیستم عامل دیر بالا می آید و یا پی در پی دچار وقفه می شود ما در این مقاله قصد داریم به شما خیلی سریع ، تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ را آموزش دهیم.

از کجا بفهمیم ویندوز ۱۰ ویروسی شده است

گاهی اوقات عملکرد ضعیف ، گاهی اوقات درست کار نکردن برنامه ها یا فریز شدن مدام آنها به ما نشان می دهد که ویروس یا یک بدافزار در سیستم ما مشغول به فعالیت است.

اما همیشه اینگونه نیست و ممکن است ویروس اثرات مشخصی از حضور خود در ویندوز ۱۰ نشان ندهد و ما باید به دنبال راه حل های عملی بگردیم.

به این دلیل است که اگر ویندوز شما خوب کار میکند دلیل بر سالم بودن ویندوز شما نیست .

مثلا ویروس های یک دهه گذشته اهداف دیگری داشتند و معمولا از منابع سیستم عامل استفاده می کردند ، ولی بدافزار های جدید امروزی در سکوت کار خود را انجام می دهند و امکان شناسایی شدن خود را پایین آورده اند.

خیلی از بدافزار ها امروزه کاری به منابع سیستم عامل شما ندارند و به دنبال اطلاعات در سیستم عامل ویندوز ۱۰ شما می گردند مثل رمز ها و اطلاعات حساب بانکی شما.

مجرمان اینترنتی این روزها از طریق ساخت بدافزارها و ویروس ها دست به درآمد زایی از راه های غیر قانونی می کنند.

مثلا دیده اید که گاهی اوقات بعد از بالا آمدن ویندوز ۱۰ یک پنجره CMD به سرعت باز و بسته می شود ، شما نمی دانید این جز عملکرد بروزرسانی نرم افزار های عالی در سیستم عامل شماست یا اینکه یک ویروس دارد اقدام به ارسال یا دریافت اطلاعات از ویندوز شما می کند.

پس بهترین کار این است که دست به کار شویم و به صورت عملی ، عملکرد ویندوز ۱۰ خود را بازبینی کنیم.

آموزش عملی تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰

ابتدا از Task Manager شروع کنید ، می خواهیم بدانیم برنامه ای که تازگی ها یا قبلا نصب کرده ایم عملکردی مثل ویروس دارد؟

دیدن یک فرآیند عجیب در این بخش می تواند یکی از راه های تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ باشد ، برای باز کردن تسک منیجر ویندوز ۱۰ می توانید از کلیدهای Ctrl+Shift+Esc استفاده کنید. بعد از فشردن آنها با هم صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. همچنین برای باز کردن تسک منیجر می توانید با کلیک راست روی تسک بار (نوار وضعیت) گزینه Task manager را انتخاب کنید.

تشخیص ویروس در ویندوز 10

 

در حالت عادی لیست برنامه ها را مشاهده می کنید مثل تصویر زیر ، در صورتی که مشاهده نکردید روی گزینه More Details بزنید.

در این لیست برنامه های زیادی خواهید دید ، اسامی عجیب غریب که تا حالا به گوش شما نخورده است ، این ها ویروس نیستند و خیلی از آنها برنامه های اجرایی ویندوز شما هستند که عملکرد ویندوز را پیش می برند.

بدافزار هایی که از منابع سیستم عامل ویندوز ۱۰ ما در حال استفاده هستند معمولا مقدار زیادی منابع مصرف می کنند ، مثلا درصد استفاده از CPU و یا حافظه (رم) را بالا می برند و شما می توانید از لیست نرم افزار ها که در شکل پایین آمده تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ خود را بررسی کنید.

این مطلب را حتما بخوانید  گوشی سامسونگ سری A به عنوان گوشی میان رده در سال 2019

 

اما این نکته را در نظر داشته باشید که یک بدافزار تنها با نام خود در این لیست نمایش داده نمی شود و می تواند خود را به صورت فایل های برنامه های متداول مثل گوگل کروم (chrome.exe) نمایش دهد و اینجوری تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ برای ما مشکل تر می شود.

از کجا بفهمیم تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ را درست انجام داده ایم؟

آموزش تشخیص ویروس در ویندوز 10

 

برای اینکه مطمئن شوید برنامه ای در این لیست جز برنامه های ویندوز هست یا اینکه جز برنامه های مخرب ، کافیست در ویندوز ۱۰ روی نام آن برنامه کلیک راست کنید و سپس گزینه Search Online را بزنید. البته این گزینه در ویندوز ۷ موجود نیست و باید در گوگل نام برنامه را خودتان سرچ کنید ، مثلا بنویسید What is و بعد از آن نام برنامه.

تشخیص ویروس در ویندوز 10

چگونه برای تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ ، کامپیوتر را اسکن کنیم

ویندوز های قبل از ویندوز ۱۰ در داشتن یک نرم افزار برای اسکن ویندوز و پیدا کردن نرم افزار های مخرب ضعف داشتند ولی ویندوز ۱۰ به صورت پیشفرض از برنامه امنیتی یکپارچه ای برای امنیت ویندوز به نام windows Defender استفاده می کند ، این برنامه کامپیوتر شما را برای پیدا کردن بدافزار اسکن می کند.

البته شما در این قسمت خواهید دید که چگونه می توانید با استفاده از این نرم افزار به صورت دستی ویندوز ۱۰ خود را اسکن کنید.

آموزش استفاده از windows security در ویندوز ۱۰

در ویندوز ۱۰ در جعبه جست و جوی ویندوز تایپ کنید security و بر روی میانبر windows security کلیک کنید تا این برنامه باز شود. همچنین روش دیگر برای باز کردن این برنامه این است که مسیر زیر بروید و روی گزینه Open Windows Security کلیک کنید : Setting > Update > Windows Security

اسکن ویندوز 10 برای تشخیص ویروس در ویندوز 10

حالا برای انجام اسکن بدافزار ها ، روی گزینه Virus & threat protection کلیک کنید.

 

تشخیص ویروس در ویندوز 10

 

حالا روی گزینه Quick Scan  مطابق با شکل زیر کلیک کنید تا سیستم خود را اسکن کند، Windows Security اسکن را انجام خواهد داد و نتیجه را به شما اعلام می کند. در صورتی که بدافزار پیدا شد به شما پیشنهاد می کنیم همان موقع از طریق خود این نرم افزار اقدام به پاکسازی آن کنید.

تشخیص ویروس در ویندوز 10

 

شما می توانید علاوه بر این روش ها از یک نرم افزار امنیتی دیگر نیز برای تشخیص ویروس در ویندوز ۱۰ استفاده کنید ، مثلا ما به شما در این مقاله آموزش استفاده از نرم افزار امنیتی بیت دیفندر را داده ایم ، پیشنهاد ما این هست که از هر دو نرم افزار استفاده کنید. اینجوری سطح امنیتی ویندوز ۱۰ خود را افزایش خواهید داد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشه با پیدا کردن و از بین بردن بدافزارها در ویندوز ۱۰ خود سطح عملکرد ویندوز را بهبود ببخشید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد از تلگرام یکی از روش های درآمدزایی از دیجیتال مارکتینگ می باشد، که به راحتی می توان گفت این فرض وجود دارد که پیام رسان های فوری در آینده از شبکه های اجتماعی پیشی خواهند گرفت.

بیایید خدمات محبوب مسنجر قدرتمند ICQ را به خاطر بسپاریم و به این نکته توجه کنیم که تغییرات جدید، برندهای جدید را به ارمغان می آورد.

امروز یکی از موردهایی که علاقه عمومی را به خود جلب کرده است، پیام رسان تلگرام است که هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

تلگرام نه تنها وسیله ارتباطی، بلکه ابزار خوبی برای درآمدزایی است که تحت تاثیر فیلترینگ صدمه زیادی به کسب درآمد از تلگرام وارد شده است.

چندین روش برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد که عبارتند از:

  • کسب در آمد از ایجاد کانال
  • برگزاری کمپین تبلیغات گسترده در تلگرام:
  • برگزاری کمپین ها و چالش های متنوع بر بستر تلگرام
  • فروش خدمات و محصولات از طریق ربات تلگرام
  • پلتفرم های تبلیغاتی در تلگرام

کسب درآمد از ایجاد کانال تلگرام:

همانطور که گفته شد امروزه شبکه های اجتماعی و پیام رسان های فوری درآمد قابل مقایسه ای با هر نوع تجارت کلاسیک می دهند.

چنین منبع درآمدی می تواند از کانال های تلگرام باشد که امکان ایجاد و نگهداری کانال درون این پیام رسان قدرتمند فراهم شده است.

در مدت کمی کانال می تواند با سود حاصل از آن درآمدزا شود و این رویه در دو سال اخیر در ایران قدرت گرفته است.

این کار به سادگی و با تلاش زیاد با انشار تبلیغات انجام می شود که قبل از شروع باید اعضای آن که مهمترین عامل این روش کسب درآمد است را جذب کنید.

شما برای جلب رضای اعضای کانال باید مطالب ارزشمند و جالب توجهی را منتشر کنید.

به عبارت دیگر، روش “کمی در مورد همه چیز” دیگر برای کسی جالب نیست و برای گروه محدودی از مخاطبان را انتخاب کنید. مثلا علاقه مندان به شعر.

کسب درآمد از تلگرام

مدیریت یک کانال برای کسب درآمد از تلگرام:

قبل از شروع به ارسال مطالب در کانال تلگرام خود، باید آن محتوا را ایجاد کنید.

برای تولید محتوا دقت کنید که برداشت اول حیاتی است. بنابراین به موارد زیر توجه می کنید:

  1. عنوان کانال تلگرام : چشم نواز باشد و کاربر را گمراه نکند و متناسب با موضوع باشد
  2. آرم کانال تلگرام : مربوط به موضوع کانال باشد و روشن و شکیل باشد

بعد از اینکه کانال را با توجه به عنوان و آرم ایجاد کردید نوبت به حفظ کانال تلگرامی می رسد؛ که باید به صورت مداوم تغذیه شود و چندین ماه زمان و مقداری پول صرف آن شود تا زنده و پویا باشد و مخاطبین آن را ترک نکنند.

نکاتی در مورد مدیریت کانال:

محتوای کپی و استفاده از مطالبی که در کانالهای نوشته می شود برای کسی جالب نخواهد بود.

کانال باید با “ترفند” خاص خود کاربران را با محتوای خاص و منحصر جذب کند.

همچنین خدمات خودکار در جذب بازدید کننده از طریق ارسال خبر، پیوستن به کانال، سازماندهی فرآیندهای بی شماری که زمان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت، کمک خواهند کرد.

یکی از نکات مهم برای کسب درآمد از تلگرام، ارسال عناوینی مانند نام کانال های دیگر می باشد.

این موارد کاربر را به خود جلب می کند، اما باید اطلاعات صحیح باشد، به طوری که کاربر از آنجا که انتظار دارد بازدید کند و  مطلب مورد نظر خود را در آنجا پیدا کند.

این مطلب را حتما بخوانید  کسب درآمد آپارات چگونه است و چه میزان درآمد دارد؟

برای این کار کافی است تصور کنید که شما کاربر هستید و به دنبال مطلبی می گردید.

از دید یک کاربر کانال های دیگر را بررسی کنید و از خودتان بپرسید کدام یک را می خواهید بازدید کنید، و کدام یک معمولی به نظر می رسند؟

همچنین با یک یادداشت کوتاه می توانید محتوای موضوعی را که در ویدیو می باشد را به مخاطب اطلاع دهید.

توجه داشته باشید که این متن نباید از ۳۰٪ از کل محتوا تجاوز کند.

همچنین اساس پستها باید با ماهیت کانال مرتبط باشد.

کسب درآمد از تلگرام

 

برای کسب درآمد از تلگرام به صورت حرفه ای شما به مواردی نیاز دارید که عبارتند از:

  1. ادمین اصلی یا کسی که کانال را مدیریت کند.
  2. ارسال منظم پست
  3. تولید محتوا منحصر به خودتان
  4. مدیر تبلیغات
  5. پشتیبانی
  6. گرافیک
  7. تدوین ویدئو

کمپین های تبلیغاتی:

برای کسب درآمد از تلگرام شما می توانید با یک مدیر تبلیغات و مقداری هزینه پول زیادی را بدست بیاورید.

قبل از استفاده از کمپین تبلیغات، یک مطالعه کامل انجام دهید.

شما می توانید رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و با کمک سرویس های ویژه سعی کنید دریابید که سفارش تبلیغات را در کجا انجام می دهند.

همچنین هنگام قرار دادن تبلیغاتشان در سایت ها، کار آنها را بررسی کنید.

با مشاهده نمونه های دیگر تبلیغات و بر این اساس تصمیم گرفته و تبلیغات کارآمد خود را انجام دهید.

همچنین استفاده از افرادی که به عنوان ادمین تبلیغات گسترده انجام می دهند و ارتباطات زیادی با ادمین های کانال های دیگر دارند می تواند مفید باشد.

این اشخاص پست شما را به صدها کانالی که با آن ها ارتباط دارند می فرستند و در ازای بازدید تبلیع از شما هزینه دریافت کرده و به کانال ها هزینه پرداخت می کنند.

کمپین ها و چالش ها برای کسب درآمد از تلگرام:

ار آنجا که بیشتر مردم ایران از تلگرام استفاده می کنند کسب و کار های ایرانی می توانند با ایجاد کمپین و چالش های متنوع با مخاطبان خود برقرار کنند.

این با پرداخت هزینه کمی در ایران، به منظور تشکیل زیرساخت مناسبی برای ارتباط با مخاطبان انجام می شود.

هدف از ایجاد این کمپین ها ایجاد واداری به وسیله فعالیت های تعاملی در مخاطب است.

کسب درآمد از ربات های تلگرام:

ربات یا چت بات ها در تلگرام  تقاضای زیادی دارند.

شما به راحتی با کمک آنها، می توانید  فروش خودکار خدمات و محصولات و توزیع اطلاعات جالب را ترتیب دهید.

برای ایجاد ربات های کسب درآمد از تلگرام، به دانش خاصی احتیاج دارید که در آینده به آن می پردازیم.

بعضی از مزایای ربات یا چت بات ها عبارتند از:

  • تسهیل دسترسی کاربران به کسب و کارها
  • افزایش نرخ بازده تبلیغات در تلگرام
  • افزایش جامعه مخاطبان
  • افزایش کسب درآمد از تلگرام برای صاحبان کسب و کارها

در پایان:

شروع به ایجاد اولین کسب و کار خود و اولین کسب درآمد از تلگرام کرده و برای انجام این کار، فقط یک مشاوره از بستر اینترنت چک درخواست کنید.

این مشاوره به شما این امکان را می دهد تا به مدت سی روز از کانالهای ایمیل، پیام کوتاه و برنامه های پیام رسانی استفاده کنید و به هدف خود برسید.

https://internetchk.com/learn-how-to-make-money-from-telegrams/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد از اینستاگرام و حتی اینترنت و فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که تا ۱۵ سال پیش به ذهن ها نمی رسید و کسی در این مورد هیچ ایده ای نداشت، اما امروزه کسب پول و درآمد یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد شده است و بسیاری از مردم با اکتفا به این روش درآمدهای کلانی را کسب کرده اند. اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که به بستر بازاریابی و تبلیغاتی تبدیل شده است که روش های زیادی برای کسب درآمد در آن وجود دارد. در حال حاضر شناختن این روش ها یکی از ضروری ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

از آنجایی که تعداد کاربران در اینستاگرام روز به روز بیشتر می شوند؛ شما می توانید با شناخت صحیح آن به دسته اشخاصی وارد شوید که می توانند از اینستاگرام یک درآمد خوب کسب کنند. البته پیشنهاد من به شما این است که قبل از آن سعی کنید این کلمه را به درستی تلفظ نمایید. در این مقاله می خواهیم به کسب درآمد از اینستاگرام از اینستاگرام بپردازیم و به همین دلیل این شبکه اجتماعی را اینِستاگرام، ایستاگرام، اینستا، اینیِستا و هر کلمه استباه دیگری تلفظ نمی کنیم. با ما همراه باشید تا تمام رموز مربوط به اینستاگرام را بیاموزید.

کسب درآمد از اینستاگرام

موارد مورد نیاز برای کسب درآمد از اینستاگرام :

شما برای ورود به هر کسب و کاری و راه اندازی اولیه آن نیاز به ابزارها و اقداماتی دارید، اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست و باید قبل از اینکه برای کسب درآمد از آن اقدام کنید؛ کارهایی را انجام دهید که بعضی از آن ها عبارتند از :

  1. ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری در این برنامه ایجاد کنید.
  2. در صفحه ای که برای خود ایجاد کرده اید، خود را به خوبی معرفی کنید.
  3. در این صفحه باید اطلاعات تماس به خوبی وارد شود.
  4. در هنگام پست و استوری گذاشتن، حتماً باید از کلمات و هشتگ های مناسبی استفاده کنید.
  5. حتماً باید مشخص باشد که شما چه شغلی دارید و چه حرفه ای را دنبال می کنید.

علاوه بر پنج مورد بالا باید به این نکته توجه داشته باشید که پست گذاشتن با اصول خاص موجب می شود بازدید شما بالاتر برود. این یعنی شما باید برای پست گذاشتن یک برنامه و یا زمان مشخص را در نظر بگیرید. شما نباید در یک روز تعداد زیادی پست انتشار دهید و سپس هیچ فعالیتی نکنید. تعداد پست ها مهم نیست، مهم الگویی است که دنبال می کنید و حضور مداوم شما در صحنه است.

معمولاً اشخاصی که زمان کافی برای صفحه خود نمی گذارند و کم کاری می کنند، از ذهن مخاطب حذف می شوند. علاوه بر هشتگ های مناسب شما باید محتوایی را منتشر کنید که دارای کیفیت مناسبی باشد. از آنجایی که در اینستاگرام محتواهای دیدنی زیادی دیده می شود، شما باید یک محتوای چشم گیر تولید کنید و عالی عمل کنید. این محتواها باید به شما کمک کند تا با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمایید و بتوانید از طریق کامن و دایرکت و … با آن ها در تماس باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام

راه های کسب درآمد از اینستاگرام :

برای اینکه بتوانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید، می توانید روش های زیادی را دنبال کنید که ما در ادامه تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم :

این مطلب را حتما بخوانید  ویژگی های سی آر ام مدرن چیست؟

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی معرف (affiliate marketing) :

در این روش کسب درآمد از اینستاگرام شما می توانید برندهای دیگری را تبلیغ کنید و محصولات آن ها را بفروشید و در ازای آن پول دریافت کنید. شاید تا امروز بلاگرها و چهره های شاخص زیادی را دیده باشید که با انتشار یک پست یا استوری به معرفی یک محصول می پردازند و برای تبلیغ آن مبلغی را دریافت می کنند. در این پست معمولاً یک لینک و یا راه ارتباطی با برندی که که تبلیغ می کنند، قرار می دهند و کاربران را به سمت آن هدایت می کنند.

اگر شما هم بخواهید به این روش اقدام کنید، باید لینک خرید محصولات برند مورد نظر خود را در بخش بیو (bio) یا کپشن (caption) پُست تبلیغاتی ‌خود قرار دهید. همچنین شما می توانید لینک را در استوری قرار دهید و مخاطب را به سایت فروش ارجاء دهید. راز موفقیت شما در کسب درآمد از اینستاگرام به روش افیلیت مارکتینگ، تولید یک محتوای جذاب است که با تعدادی ویدیو و تصویر با کیفیت و مخاطب پسند می تواند به موفقیت شما کمک کند.

 کسب درآمد از اینستاگرام affiliate marketing

تولید محتوا برای اسپانسرهایی که پیدا می کنید :

معمولاً این روش برای اشخاصی درآمد زایی می کند که صفحه پر مخاطبی دارند و به همین دلیل شرکت های زیادی را به خود جذب می کنند تا برای یک پست و یا استوری از برند آن ها مبلغ زیادی را بپردازند. البته مبلغی که می پردازند، به موارد متعددی وابسته است که عبارتند از  :

  • میزان زحمتی که برای پست کشیده اید.
  • مدت زمانی که پست در صفحه شما می ماند.

کسب درآمد از اینستاگرام به وسیله فروش :

همانطور که اشاره کردیم اینستاگرام بستری از تبلیغ است، اما نیاز نیست که شما حتما برای برندها یا اشخاص دیگر تبلیغ کنید و می توانید مهارت ها و کالاهایی که خودتان تولید کرده اید را در معرض نمایش قرار داده و محصولات یا خدماتی را که خودتان تولید کرده اید بفروشید. برای مثال یک عکاس می تواند نمونه کارهای خود را در اینستاگرام قرار دهد و به مخاطب معرفی کند. شما می توانید با انجام تبلیغات مورد قبول در اینستاگرام فروش زیادی را انجام دهید.

کسب درآمد از اینستاگرام

سخن پایانی :

شما می توانید به روش های زیادی از اینستاگرام درآمد کسب کنید، همچنین می توانید با ایده های مختلف و تولید محتوای منحصر و قوی مخاطبان را به خود جذب نموده و با روشی که دارید آن ها را به مشتری تبدیل کنید. هرچه صفحه پر مخاطب تری داشته باشید می توانید فروش بیشتری داشته و برنده های بیشتری را جذب کنید که برای آن ها تبلیغ کنید.

 

https://internetchk.com/make-money-from-instagram/

شما می توانید در حین لذت بردن از دنیای مجازی، به کسب درآمد از آن ها به خصوص اینستاگرام بپردازید. همچنین شما می توانید در این راستا از مشاورانی در این زمینه کمک بگیرید. علاوه بر این شما می توانید در این زمینه از کارشناسان اینترنت چک در زمینه تبلیغات و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرمارکتینگ کمک بگیرید. شما می توانید روش های کسب درآمد از آپارات را هم در مجله اینترنت چک بخوانید



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

باتری اسکوتر یکی از قطعات مصرفی در اسکوترهای برقی می‌باشد .

طول عمر آن به کیفیت سلول های تشکیل دهنده باتری اسکوتر برقی ارتباط دارد .

باتری اسکوترها رو می‌توانیم تعمیر کنیم اما توصیه ما حتما تعویض باتری اسکوتر با یک باتری نو و با کیفیت است .

از آنجایی که محصولات چینی سیاست ارزان بودن رو دنبال می‌کنند .

بنابراین باتری ها با کیفیت نیستند و تعمیر آنها نیز نتیجه مطلوبی ندارد.

امروز در بازار کشور باتری های اسکوتر مختلفی جهت تهیه وجود دارد .

اما تشخیص یک باتری اسکوتر خوب و باکیفیت کار ساده‌ای نیست و فقط یک تکنسین با تجربه می‌تواند تفاوت‌های این باتری‌ها را تشخیص دهد.

از لحاظ ظاهری تمام مشخصات فنی این باتری ها با هم یکی است.

اما نکته مهم، کیفیت سلول های داخل این باتری‌هاست که از نظر مشتری پنهان هستند.

نکته قابل توجه اینجاست که اکثر باتری‌های اسکوتر برقی تحت عنوان باتری سامسونگ و LG فروخته می‌شود.

و این مسئله واقعیت ندارد و فقط به خاطر شناختی که مردم از این برندها دارند، این عناوین رو به باتری ها می‌دهند.

بنابراین به مشتریانی که با مشکل خرابی باتری اسکوتر روبه رو می‌شوند.

توصیه می‌کنیم تا شخصا اقدام به تهیه باتری اسکوتر برقی نکنند و این کار را به کارشناسان  مرتبط واگذار کنند .

ضمن اینکه در هنگام تعویض باتری ، باید سایر قطعات اسکوتر شما اعم از شارژر اسکوتر، برد اسکوتر و … به صورت کامل تست و بررسی شوند .

باتری اسکوتر برقی

خرابی باتری اسکوتر برقی

در هنگام استفاده از اسکوتر با مشکل زیر مواجه می‌شوند :

  1.  یکباره اسکوتر خاموش می‌شود
  2. مدت شارژ دستگاه اسکوتر خیلی کوتاه می‌باشد .
  3. یعنی با توجه به اینکه دستگاه اسکوتر آلارم شارژ می‌دهد اما به محض وصل کردن اسکوتر به شارژر، چراغ شارژر سریعا سبز می‌شود.
  4.  با توجه به اینکه باتری اسکوتر را فول شارژ شده ، اما در زمان استفاده از اسکوتر، در مدت زمان کمتر از یک ساعت شارژ  آن خالی می شود.

و یا مواردی از این دست که مشتریان را با مشکل روبرو می کند .

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در تمام موارد بالا به احتمال بالای 90 درصد باتری اسکوتر معیوب و یا فاسد شده است.

دلایل خرابی باتری :

خرابی باتری اسکوتر برقی دلایل منحصر به فردی دارد .

فاسد شدن باتری اسکوتر هم موضوع دیگری است که در مورد آن توضیحاتی خواهیم داد.

باتری اسکوتر برقی از نوع باتری‌های لیتیومی هستند.

اگر دقت کرده باشید باتری گوشی موبایل،ئ باتری لپ تاپ، باتری تلفن های بی سیم و موارد مشابه، همه لیتیومی هستند .

مشاهده می‌کنیم که باتری موبایل و یا لپ تاپ بعد از مدتی حدود 1 تا 2 سال فاسد می‌شود باید با یک باتری نو جایگزین شود .

اما خرابی باتری لیتیوم دلایل خاص خودش را دارد.

نکات نگهداری از باتری در جهت افزایش طول عمر آن :

باتری های لیتیوم شرایط نگهداری خاصی دارد .

اگر مصرف کننده این باتری ها نکات را رعایت کنند عمر این نوع از باتری ها به حداکثر خواهد رسید .

اما اگر مواردی را که توضیح خواهیم داد رعایت نشود، باتری اسکوتر می‌تواند حتی در کمتر از 1 سال خراب شود.

این موارد عبارتند از :

  1. اسکوتر را زمانی به شارژ بزنید که آلارم شارژ و چراغ قرمز باتری اسکوتر برقی فعال شود.
  2. پس از سبز شدن چراغ شارژر به معنی شارژ کامل اسکوتر، شارژر را از اسکوتر جدا کنید و اگر فراموش کردید، این زمان از 3 ساعت بیشتر نشود.
  3. در مواقعی که قصد استفاده از اسکوتر برقی را برای مدت زمان طولانی (یک ماه و یا بیشتر) ندارید، حتما باتری اسکوتر را فول شارژ کرده و سوکت باتری اسکوتر را جدا کنید.
  4. ازفشار آوردن به اسکوتر برقی مثلا حرکت در سربالایی ها و سرازیری های تند ( بیش از 20 درجه ) جدا بپرهیزید .
  5. از قرار دادن اسکوتر در محیط های گرم (بالاتر از 30 درجه ) خودداری کنید.
  6. اگر سوکت شارژر اسکوتر شما معیوب شده از وصل کردن آن به اسکوتر برقی خودداری کنید .

ابه شرط با کیفیت بودن باتری تا حداکثر عمر مفیدش کار می‌کند .

در غیر این صورت باتری اسکوتر به سرعت خراب می‌شود .

باتری اسکوتر

قیمت :

رنج گسترده‌ای از قیمت باتری اسکوتر برقی در بازار وجود دارد که می‌توان گفت که باتری‌های باکیفیت از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

  • کیفیت معمولی باتری اسکوتر برقی با قیمت حدود 250 هزار تومان عرضه می‌شود .

که این نوع باتری از 20 عدد سلول لیتیوم با کیفیت درجه 2 ساخته شده است .

این نوع از باطری از 20 عدد سلول لیتیوم با کیفیت درجه 1 ساخته شده است .

  • کیفیت عالی باتری اسکوتر برقی با قیمت حدود 400 هزار تومان عرضه می‌شود  .

باز هم تاکید می‌کنیم به عناوین سامسونگ، ال جی و موارد مشابه در خرید باتری اسکوتر برقی توجه نکنید.

زیرا این عناوین واقعی نیستند و صرفا یک برچسب چاپ شده‌اند که روی باتری های اسکوتر برقی می‌چسبانند .

تا آن را با قیمت بالاتری بفروش رسانند.

چگونه بفهمیم اسکوتر خراب شده است؟

اسکوترهای برقی (اسکوترهای شارژی) بدون دسته، دارای 2 چراغ وضعیت هستند.

دقت بفرمایید هنگامی که اسکوتر برقی روشن می‌شود یک چراغ سبز در یک سمت اسکوتر روشن و ثابت می‌ماند.

این چراغ باتری اسکوتر برقی می باشد که چندین وضعیت دارد :

  1. چراغ سبز ثابت : شارژ اسکوتر برقی بالا 50 درصد
  2. چراغ سبز چشمک زن : شارژ اسکوتر برقی به کمتر از 50 درصد رسیده است .
  3. چراغ قرمز چشمک زن : این چراغ همراه با بوق خطر (شارژ به زیر 20 درصد )
  4. چراغ زرد یا نارنجی چشمک زن : اسکوتر برقی متصل به شارژر و باتری اسکوتر در حال شارژ شدن است.

حال چراغ دوم بر روی اسکوتر برقی (اسکوتر شارژی) را توضیح می دهیم:

این چراغ، چراغ وضعیت اسکوتر برقی و یا چراغ Error های اسکوتر برقی است.

  • علایم اسکوتر برقی در وضعیت نرمال:

در وضعیت نرمال زمانی که پای شما روی هر کدام از پدال های اسکوتر برقی قرار می‌گیرد.

این چراغ به رنگ سبز روشن می شود این بدان معنی است که اسکوتر برقی سالم و آماده ی حرکت است.

علائم اسکوتر برقی در وضعیت خرابی :

پیش از روشن کردن اسکوتر برقی و یا قبل یا بعد از قرار دادن پاها بر روی پدال؛

این چراغ به صورت قرمز چشمک زن و یا قرمز ثابت و یا قرمز همراه با صدای بوق باشد.

این بدان معنی است که اسکوتر برقی خراب است و نیاز به تعمیر اسکوتر برقی وجود دارد .

https://batterybazar.org/electric-scooter-battery/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

برای خرید شارژ همراه اول و استعلام گیری اعتبار سیم کارت همراه اول روش های مختلفی وجود دارد. برخی اوقات این پروسه با خطاهایی موجه می شود که در ادامه برای شما این روش ها و رفع خطاها را گردآوری کرده ایم.

همراه اول برای کاربران خود این امکان را قرار داده است که به وسیله کد دستوری  هم بتوانند میزان شارژ خود را بررسی کنند و هم سیم کارت خود را شارژ کنند. اگر شما هم از سیم کارت همراه اول استفاده می کنید می توانید برای خرید شارژ همراه اول خود و استعلام آن از کدها و نکات زیر استفاده کنید.

طریقه شارژ همراه اول :

یکی از روش های ساده برای خرید اعتبار سیم کارت همراه اول این است که از طریق منوی گوشی به تماس گیر تلفن یا ” Keypad” وارد شوید.

سپس کد دستوری زیر را که حاوی رمز شارژ است شماره گیری نمایید:

#رمز شار#*۱۴۰*

در تصویر زیر می توانید تمامی مراحل بالا را مشاهده نمایید.

شارژ همراه اول

نحوه مشاهده اعتبار همراه اول با کد دستوری :

بعد از اینکه سیم کارت خود را شارژ کردید و از کد دستوری بالا استفاده نمودید، اپراتور همراه اول یک پیامک برای شما ارسال خواهد کرد و شارژ شدن سیم کارت شما را اطلاع می دهد.

در صورتی که به هر دلیلی این پیام را دریافت نکردید می توانید با استفاده از کد دستوری زیر میزان شارژ همراه اول خود را استعلام کنید :

۱۱#*۱۴۰*

دلیل شارژ نشدن سیم کارت بعد از وارد کردن کد دستوری :

بعد از استفاده از کد دستوری اول ممکن است سیم کارت همراه اول شما شارژ نشود. برای این مشکل دلایل متعددی دارد که عبارتند از :

  • لیست سیاه
  • سیم کارت استفاده نشده
  • تقاضای قطع سیم کارت مشترک
  • اعلام مفقودی توسط مشترک
  • سلب امتیاز

پس برای رفع مشکل، این موارد را به دقت بررسی نمایید:

رفتن به لیست سیاه :

زمانی به این دلیل شارژ سیم کارت همراه اول وارد نمی شود که شما برای ۴ بار متوالی رمز شارژ را اشتباه وارد نمایید و سیم کارت قفل شده و به عبارتی وارد لیست سیاه شود. برای رفع این مشکل می توانید با ۹۹۹۰ تماس گرفته و درخواست رفع مشکل را ثبت نمایید.

این مطلب را حتما بخوانید  انواع اینترنت پرسرعت

معمولاً پس از گذشت ۲۴ ساعت این مشکل از بین خواهد رفت.

سیم کارت استفاده نشده :

برای سیم کارت هایی که تا کنون فعال نشده اند و هنوز مورد استفاده قرار نگرفته اند، امکان شارژ کردن وجود ندارد.

تقاضای قطع سیم کارت مشترک :

زمانی که مشترک همراه اول به هر روشی تقاضای قطع سیم کارت را داده باشد.

اعلام مفقودی توسط مشترک :

گاهی اوقات مشترک به سامانه ۴۴۴ سیم کارت خود را معرفی کرده و اعلام مفقودی می کند، در این صورت نیز نمی توان سیم کارت را شارژ نمود.

سلب امتیاز :

در صورتی که مشترک این شرکت به مدت ۱۲ ماه سیم کارت خود را شارژ نکند، از طرف شرکت حق امتیاز از او گرفته شده و دیگر نمی تواند آن را شارژ نماید.

چگونه  می توان شارژ همراه اول را به سیم کارت همراه اول دیگر انتقال داد؟

گاهی اوقات پیش می آید که در بین یک تماس ضروری شارژ سیم کارت خود را از دست داده اید و امکان شارژ مجدد سیم کارت برای شما وجود ندارد. شما می توانید از دوستان همراه اولی خود شارژ درخواست نمایید.

برای انجام انتقال بین شبکه ای همراه اول از روش های زیر استفاده نمایید:

روش اول انتقال شارژ همراه اول به همراه اول :

  1. وارد منو keypad گوشی خود شوید.
  2. کد دستوری زیر را شماره گیری نمایید.

#شماره اعتباری مورد نظر با۹۸۹۱*مبلغ اعتبار به ریال*رمز انتقال*۱۳۲*

نکته:

برای دریافت” رمز انتقال همراه اول ” باید یک پیامک خالی به شماره ۸۹۱۰ ارسال نمایید تا رمز انتقال را دریافت کنید.

روش دوم، اعتبار اضطراری همراه اول :

این سرویس که در مواقع اضطراری به کمک شما می آید به این روش است که شما می توانید کد دستوری زیر را برای شارژ اضطراری همراه اول شماره گیری نمایید:

۱۷#*۱*

با در خواست شارژاضطراری با کد بالا، این سرویس برای شما فعال می گردد.

از طریق این روش اعتبار مکالمه شما ۶۰۰ تومان افزایش می یابد.

با اولین شارژ سیم کارت مبلغ ۶۰۰ تومان به اضافه ۴۰ تومان کارمزد از اعتبار شما کسر خواهد شد.

شما می توانید روش های خرید اینترنت همراه اول را نیز در اینترنت چک بیاموزید.

https://internetchk.com/the-hamrah-aval-charge-for-credit-sim-cards-2/



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

با معرفی یکی از سرویس دهنده ها ی هاستینگ در ایران در خدمت شما هستیم ، شرکت ایران سرور که دفتر مرکزی آن در مشهد واقع شده است یکی از سرویس دهنده های برتر فضای وب در ایران است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم ، در نظر داشته باشید هدف اینترنت چک تنها معرفی شرکت ها و سرویس دهنده های مختلف است و قصد تبلیغ برای این شرکت ها را ندارد.

در وبسایت رسمی شرکت ایران سرور آمده است که از سال ۱۳۸۱ این شرکت سرویس دهی خود را در زمینه میزبانی وب (هاستینگ) آغاز کرده است و در مدتی کوتاه توانسته به یکی از گزینه های محبوب در میزبانی وب ایران تبدیل شود. به گفته شرکت ایران سرور این شرکت تاکنون در حوزه تجارت الکترونیک بیش از ۷۰۰۰۰ مشتری را سرویس دهی می کند.

دلایل انتخاب ایران سرور به عنوان سرویس دهنده

در بخش چرایی استفاده از ایران سرور به عنوان سرویس دهنده فضای وب آورده شده که این شرکت از سال ۱۳۸۱ به عنوان یکی از ۳ شرکت برتر سرویس دهنده وب در ایران انتخاب شده است و دلایل زیر را برای انتخاب سرویس از این سرویس دهنده آورده اند:

  • پشتیبانی سطح بالا بر روی تمامی خدمات
  • ارائه سرویس های متنوع و مورد نیاز
  • پارتنر رسمی دیتاسنتر و رجیسترار های معتبر
  • هزینه های بسیار مناسب
  • بهره گیری از متخصصین خبره هاستینگ
  • بروز بودن خدمات و سرویس ها

صحبت های مدیرعامل ایران سرور در مورد این سرویس دهنده

در ادامه صحبت های مدیرعامل ایران سرور را که در سایت ایشان ثبت شده عینا برای شما آورده ایم

ایران سرور

به یاری ایزد منان، شرکت ایران سرور در راستای ماموریت و چشم انداز خود با تکیه بر دانش متخصصین بومی، سرلوحه تفکر و تعهد خود را مشتری محوری قرار داده است تا با رشد و اعتلای دانش و تجربه بیش از دو دهه فعالیت و با ایجاد محیطی شفاف و مشارکت‌پذیر در درون سازمان در راستای رضایت مشتریان و توسعه بازارهای ملی گام بردارد.

ما در ایران سرور صداقت و سلامت سازمانی را سرلوحه‌ی فعالیت‌های شبانه‌روزی خود قرار داده‌ایم تا از پشتیبانی قابل اعتماد و همگامی مطمئن برای مشتریان که ارزشمند‌ترین دستاورد‌های ماست، محافظت کرده و گسترش دهیم.

ما در ایران سرور مشتریان را تنها نمی‌گذاریم و از ابتدا تا سرانجام و حتی پس از به نتیجه رسیدن هر پروژه، قدم به قدم در کنارشان خواهیم بود.

ما تلاش کرده‌ایم در تمام بخش‌های ایران سرور، از فروش تا پشتیبانی فنی، امنیت و زیرساخت با شنیدن صدای مشتری و پیگیری درخواست مشتریان تا حصول رضایت کامل، مشتری را قطب نمای حرکت خود قرار دهیم.

طرح‌ریزی استراتژی‌های توسعه محور و تهاجمی باعث گردید در مدت زمان اندک، مسیر‌های طولانی را پشت سر گذاشته و با تفویض اختیار و طراحی چارت سازمانی افقی و تمرکز بر تصمیم‌گیری‌های غیرمتمرکز، سازمانی چابک را بنا کنیم تا با سرعت و شتاب روز افزون قرن بیست و یکم، هم‌راستا حرکت نماید.

ما با فراهم سازی بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و مدیریت بومی دانش توانسته ایم‌ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات میزبانی داده تکنولوژی محور و دانش بنیان شناخته شده و به عنوان یکی از رهبران این بازار بزرگ در عرصه رقابت حضور یابیم.

رضایت مشتریان، رمز موفقیت ما در آینده خواهد بود چرا که پیشرفت در کنار یکدیگر، هم افزایی و خلق ارزش بیشتری را برای همه‌ ذینفعان خواهد داشت.

ما خانه‌ی امن رویاهای ‌آنلاین شما را خواهیم ساخت.

https://internetchk.com/iran-server/



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کتاب ملت عشق یکی از پر فروش ترین رمان های عاشقانه در دهه اخیر است که تا سال ۱۳۹۸، نود و پنج بار در ایران، تجدید چاپ شده است. نسخه اصلی کتاب به زبان ترکی در سال ۲۰۱۰ با نام ASK توسط الیف شافاک( شفق) به نگارش درآمده است. خواندن این اثر بی نظیر را به همه علاقمندان به رمان توصیه می کنم. با خواندن این کتاب به طور کلی دیدگاه دیگری در مورد عشق زمینی پیدا می کنید. هر آنچه که از عشق در ذهن دارید با چیزی که نویسنده به آن پرداخته است، زیر و رو خواهد شد.

نسخه انگلیسی کتاب با نام چهل قاعده عشق (The Forty Rules of Love) به فاصله کوتاهی از انتشار کتاب، به چاپ رسید. نویدهایی از تهیه فیلمی به همین نام توسط شرکت نت فلیکس در آینده ای نزدیک نیز به گوش می رسد. هم زمان با انتشار کتاب در ترکیه، نسخه فارسی این اثر عاشقانه توسط اردلان فصیحی به فارسی برگردان شده است.

بررسی کتاب ملت عشق

تم اصلی داستان برگرفته از روایتی شورانگیز و جنجالی است که ریشه در تاریخ و فرهنگ ایران زمین دارد. ارتباط عرفانی شمس و مولانا، دستمایه اصلی نویسنده برای نگارش عاشقانه ترین رمان ترکیه شده است. در واقع دو داستان موازی در این کتاب روایت می شود که دارای پیچیدگی های مشترک زیادی هستند. به طور کلی موضوع عشق در دنیای امروزی و مقایسه آن با عشق های عرفانی در زمان های گذشته، خط اصلی داستان را هدایت می کند.

پیشنهاد مطالعه: کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری

ملت عشق اثر الیف شافاک

اگرچه مضمون اصلی کتاب ملت عشق به احوالات شمس و مولوی ارتباط دارد ولی روایات کتاب کاملا در مورد شخیصت های غربی و امروزی است. نویسنده از زوایای گوناگون و با نگاهی متفاوت، روابط شخصیت های داستان را با ارتباط بین شمس تبریزی و مولوی مقایسه می کند. در حقیقت دو دوره زمانی مورد نظر نویسنده بوده است که اولی به حدود سال های ۶۳۹ تا ۶۴۵ ( مقارن با زندگی شمس و مولانا) اشاره دارد در حالیکه دومین زمان مربوط به سال ۲۰۰۸ و عصر حاضر است.

در کتاب ملت عشق به زیبایی هر چه تمام تر به شخصیت ها پرداخته شده است. بدون تردید این اثر عاشقانه-عرفانی یکی از پیچیده ترین شخصیت پردازی ها را همراه با حکایات شیرین و خواندنی به خواننده، هدیه می کند . ۱۷ شخصیت اصلی و ۱۵ راوی در رمان هر کدام ماجرایی شورانگیز و جنجالی را روایت می کنند.

این مطلب را حتما بخوانید  کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دکتر دیوید شوارتز

مضامین کتاب در پنج فصل آب، باد، خاک، آتش و خلا، تقسیم شده است. نویسنده با انتخاب عناصر پنجگانه طبیعی سعی دارد، شخصیت آدم ها را در این جهان به چالش بکشد.ارتباط زنجیروار آدم هایی که هر کدام شخصیتی متفاوت و گاه متضاد دارند موجب شده تا نتوانید خواندن کتاب را نیمه و ناتمام، رها کنید.

خلاصه ای از ملت عشق نوشته الیف شافاک

شخصیت اصلی The Forty Rules of Love یا ملت عشق یک زن چهل ساله غربی است که به تازگی با عرفان شرق آشنا شده است.” الا روبینشتاین” یک همسر و مادر است که با همسر دندانپزشک خود ( دیوید) زندگی می کند. او تمام زندگی اش را وقف بزرگ کردن بچه ها و رسیدگی به امور خانه کرده است. در روزهای نخست چهل سالگی، الا با چالشی روبرو می شود و می خواهد خود را برای همیشه از این قید و بند رها کند.

چهل قاعده عشقکتاب ملت عشق

در داستان دوم نویسنده به داستان زندگی شمس تبریزی پرداخته است و ماجرای سفرهای او و آشنایی با مولانا را به تصویر کشیده است. جذابیت داستان وقتی است که خواننده در می یابد “الا روبینشتاین “به عنوان ویراستار کتابی با مضمون زندگی شمس و مولانا انتخاب می شود. خواننده همراه با شخصیت اصلی داستان با چهل قاعده عشق از دیدگاه مولانا آشنا می شود که از زبان شمس روایت شده است.

بخش هایی از کتاب ملت عشق در ادامه عینا نقل شده است:

“اگر سنگی را به رودخانه بیندازی، آب کمی می شکافد و اندکی موج بر می دارد. صدای نامحسوس ” تاپ” می آید و این صدا در هیاهوی آب و موج هایش گم می شود.”

“اما اگر همان سنگ را به برکه‌ای بیندازی،تاثیرش بسیار عمیق‌تر است. همان سنگ کوچک، آب‌های راکد را به تلاطم درمی‌آورد. در جایی که سنگ به سطح آب خورده ابتدا حلقه‌ای پدیدار می‌شود و ……”

“اگر یکی را که دوستش داری از دست بدهی، بخشی از وجودت همراه با او از دست می‌رود. مانند خانه‌ای متروکه اسیر تنهایی‌ای تلخ می شوی و ناقص می‌مانی. “

https://internetchk.com/the-forty-rules-of-love/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کتاب های تاریخی از پر طرفدارترین کتب در بین علاقمندان به کتابخوانی هستند. در این بین هستند کتاب هایی که تنها به تعریف وقایع گذشته اکتفا نکرده اند بلکه ذهن خواننده را نیز به چالش می کشند. ” کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری ” یکی از جنجال برانگیزترین کتب در زمینه تاریخ پیشرفت انسان هاست که روایات و حکایات علمی را به شیوه ای مختصر و روان بازگو می کند.

انسان خردمند نوشته یووال هراری در سال ۲۰۱۱ به زبان عبری در اسرائیل به چاپ رسید. نوع نگاه نویسنده به تکامل انسان در طول تاریخ موجب شد که آوازه کتاب در همه جهان طنین انداز شود. نسخه انگلیسی کتاب در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و ترجمه فارسی آن در سال ۱۳۹۶ به چاپ رسیده است.

آشنایی با یووال نوح هراری

Yoval Noah Harari زاده ۲۴ فوریه ۱۹۷۶ از اساتید، روشنفکران و مورخین بنام اسرائیلی است. هراری فارغ التحصیل در رشته دکترای تاریخ از دانشگاه آکسفورد است و هم اکنون به تدریس تاریخ در دانشگاه عبری اورشلیم مشغول است. کتاب انسان خردمند یکی از پر فروش ترین کتاب های تاریخ و علوم انسانی است که توانست جایزه پولانسکی را برای نویسنده به ارمغان آورد. خلاقیت در نگارش تاریخ با استفاده از علوم انسانی و نحوه سوال و جوابی که در لابلای متون به ذهن خطور می کند را در هیچیک از کتب تاریخی دیگر نمی توان دید! نوشته های وی اراده، آگاهی، شعور و خوشبختی را از نگاهی متفاوت، مورد بررسی قرار می دهد.

یووال نوح هراریانسان خردمند اثر یووال نوح هراری

یووال نوح هراری در باب نگارش کتاب می گوید:

” صد هزار سال پیش دست کم ۶ گونه انسانی روی کره زمین زندگی می کردند ولی امروز تنها یک گونه باقی مانده است:

ما”

نویسنده خلاصه ای از زندگی بشر روی کره زمین زا از ۷۰ هزار سال پیش، مورد کنکاش قرار داده است. این کتاب با همه منابع تاریخی، علمی  حتی رمان هایی که پیش از این، خوانده اید یک دنیا فاصله دارد.. هدف ار نگارش کتاب به زبان یووال نوح هراری ، پاسخ به یکی از اصلی ترین دغدغه های اندیشمندان است:

چرا انسان های امروزی دنیا را تحت کنترل خود در آورده اند؟

خلاصه ای از کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری

از ۲ میلیون سال پیش که گونه های متعدد انسان اولیه روی کره زمین زندگی می کرد، اهمیت انسان همانند دیگر جانداران بود. گونه های انسان در ابتدا خردمند یا اندیشه ورز نبود! به همین دلیل توان تفکر را نداشت. از این رو انسان فاقد فکر، در اندیشه کنترل چیزی نبود.

این مطلب را حتما بخوانید  کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دکتر دیوید شوارتز

انسان خردمندکتاب انسان خردمند

او.لین انقلاب شناختی بشر در حدود ۷۰ هزار سال پیش رخ داد و خردمندی انسان، جان گرفت. پس از آن در ۱۲ هزار سال پیش انقلاب کشاورزی موجب تغییرات زیادی در زندگی بشر شد. در حدد ۵۰۰ سال پیش سومین انقالاب بزرگ بشری به وقوع پیوست که حوزه علم را در بر می گرفت.

در طی دوران تاریخ، تحولات جوامع انسانی منجر به نابودی بقیه گونه ها و باقی ماندن یک گونه انسانی شد! انسان خردمند می خواهد دنیا را تحت کنترل در آورد.

انقلاب شناختی موجب شد انسان‌ها به مرحله‌ای جدید در ارتباط با یکدیگر برسد. مواردی همچون مذهب که قابل دیدن، چشیدن یا لمیس کردن نیستند، نتیجه تفکر انسان خردمند پس از انقلاب شناختی می باشند.

تشکیل گروه ها، شرکت ها یا خرید با پول و .. همگی حاصل تفکر انسان خردمند در عصر حاضر است.

یووال نوح هراری نویسندهنویسنده کتاب انسان خردمند

بخش هایی از کتاب با تصاویر گونه های انسانی، به موضوعات علمی، تاریخی و فلسفی دوران پرداخته است. استقبال عمومی از این کتاب به حدی زیادی است که به نظر می رسد هدف نویسنده  از معرفی کتاب و  تفکر عمیق به جهان پیرامون، به ثمر نشسته است.

عناوین برخی از فصل‌های کتاب عبارتند از:

  • یک حیوان بی‌اهمیت
  • بزرگترین فساد تاریخ
  • ساخت اهرام
  • در تاریخ، چیزی به نام عدالت وجود ندارد
  • رایحه‌ی پول
  • کشف جهل و نادانی
  • ازدواج علم و امپراطوری
  • کیش سرمایه داری
  • چرخ صنعت


:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد میترا یکی از روش های کسب درآمد از سایت میترا رنک است که در این مقاله سعی داریم به معرفی و بررسی این سایت بپردازیم و اینکه این سایت معتبر است سا اسکلم را بررسی کنیم. قابل ذکر است سایت میترا رنک را می توان اولیت رسانه رسمی افزایش بازدید روی گوگل دانست که بیش از ۷۰۰۰ کاربر فعال دارد و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و موفق به کسب نماد اعتماد نیز شده است.

 

روش های مختلف کسب درآمد میترا :

شما می توانید به روش های مختلفی از سایت میترا رنک mitrarank درآمد کسب کنید که این روش ها عبارتند از :

  • بازدید خودکار از سایت ها
  • جستجو در گوگل، یاهو و …
  • بازدید غیر خودکار (دستی)
  • انجام وظیفه های کوچک
  • دریافت و مطالعه پیام های تبلیغاتی
  • استخراج ارزهای آنلاین

کسب درآمد میترا

بازدید خودکار از سایت ها : 

شما می توانید به وسیله یک سامانه هوشمند، از طریق بازدید سایر وبسایت ها درآمد به دست آورید.

جستجو در گوگل، یاهو و غیره :

کاربر می تواند از طریق جست و جو و سفارش های موجود در گوگل و یاهو و … درآمد به دست آورد.

کسب درآمد میترا از طریق بازدید غیر خودکار (دستی) :

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از ساعت میترا رنک بازدیدهای دستی و مورد به مورد است.

جذب زیرمجموعه و پورسانت : 

همچنین شما می توانید سایت را به دوستان و کاربران دیگر معرفی کرده و پورسانت ماهیانه از آن دریافت کنید.

استخراج ارزهای آنلاین :

شما می توانید با کمک mitrarank بدون انجام فعالیت خاص، صفحه سایت های کوین و پت و … را باز نگه دارید و ارز دیجیتال استخراج کنید.

انجام وظیفه های کوچک :

وظایف کوچکی که می توانید از طریق آن به کسب درآمد از میترا رنک برسید عبارتند از :

  •  ثبت نام در یک سایت
  • ارسال نظر
  • نقد درباره یک محصول
  • انجام کارهای کوچک دیگر…

دریافت و مطالعه پیام های تبلیغاتی : 

یکی دیگر از روش های کسب درآمد میترا می تواند از طریق دریافت ایمیل و پیامک های تبلیغاتی و کلیک روی لینک آنها باشد.

کسب درآمد میترا از طریق بازی و سرگرمی :

شما می توانید در سایت میترا رنک  با انجام سرگرمی های متنوع رایگان و بدون هزینه درآمد هم کسب کنید.

خرید برگه مشارکت و سرمایه گذاری :

سایت میترا رنک به شما امکان سرمایه گذاری در پروژه های مجموعه و دریافت سود تضمینی روزانه را می دهد.

کسب درآمد میترا از طریق دریافت کد نمایش پاپ آپ :

شما می توانید با قرار دادن یک کد پاپ آپ از هر بازدید کننده سایت کسب درآمد کنید.

بازدید استوری اینستاگرام :

تصاویر آماده همراه با لینک اختصاصی را گرفته و در اینستاگرام استوری کرده و درآمد کسب کنید.

کسب درآمد میترا

معرفی سایت های دیگر کمپانی میترا :

شرکت فنی مهندسی پارس میترا نت دارای سایت های دیگری است که شما می توانید، پس از اینکه در میترا رنگ ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت کردید از طریق همان یوزر و پس ورد در سایت های دیگر به حساب خود وارد شوید. این سایت ها عبارتند از :

  • mitrarank.ir
  • MitraDesign.ir
  • MitraNet.ir
  • MitraRank.ir
  • MitraMagazine.ir
  • MitraAssist.ir
  • MitraGate.ir
  • Hamino.ir

معرفی سامانه میترا رنک :

همان طور که از اسم این سایت مشخص است، سامانه میترا رنک یک سایت افزایش بازدید است و رنک را افزایش می دهد. کار اصلی این سامانه این است که به کمک یک بستر مناسب و فعال بستری ایجاد می کند که ۷۰۰۰ کاربر ایرانی که در میترا رنک ثبت نام کرده اند و فعال هستند، از وب سایت شما دیدن کنند. این کاربران فعال هستند و بازدیدهای انجام شده به صورت واقعی انجام می شود، به همین دلیل هم باعث بهبود رتبه الکسای شما می شود و هم رنک گوگل را افزایش می دهد.

این مطلب را حتما بخوانید  همکاری در فروش NOD32 به کمک نصب پلاگین سایت های وردپرس

علاوه بر کسب درآمد میترا ، در سامانه میترا رنک بازدید ۲۰۰۰۰ تایی و ۱۰۰۰ ورودی گوگل در طول روز برای یک وب سایت دور از واقعیت نیست. شما می توانید عملکرد سایت میترا رنک را روی سایت خود به وسیله  رسانه های معتبر آمارگیر کاربران ورودی و حجم بازدید آن ها را مشاهده کنید. همچنین این سایت می تواند درگاهی برای نمایش محصولات و خدمات شما باشد که شما مشخصات را با میلیون ها کاربر و مشتری در سر تا سر ایران به اشتراک می گذارید. از دیگر امکاناتی که این سایت برای مدیران وب سایت های پر بازدید دارد این است که می توانند با معرفی وب سایتهایشان بنر و پاپ آپ و تبلیغ در میترا نت به دست آورند.

کسب درآمد میترا

برداشت وجه از حساب کاربری میترا رنک :

زمانی که به کسب درآمد از میترا رنک می پردازید، می توانید وقتی درآمد شما به حدالنصاب رسید، آن را از حساب سایت خود بردارید و به حساب بانکی خود واریز کنید. برای این کار انجام مراحل زیر الزامی است :

  1. فرم  “ثبت درخواست برداشت و دریافت کد آزاد سازی” را تکمیل کنید.
  2. ایمیل حاوی کد آزاد سازی را دریافت کنید.
  3. به ایمیل خود مراجعه کرده و کد مربوطه را کپی و در فرم “ثبت کد آزاد سازی و تایید برداشت” وارد کنید.
  4. منتظر بمانید تا پیام تایید را دریافت کنید.

پس از انجام مراحل فوق، درخواست شما با موفقیت ثبت شده و پس از آنکه توسط تیم پشتیبانی بررسی شد؛ وجه به حساب شما واریز خواهد شد.  برای اینکه درخواست شما ترتیب اثر داده شود ۳ الی ۷ روز کاری زمان لازم است و پس از ۷ روز می توانید از بخش “پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با ما” با ادمین های سایت مکاتبه نمایید تا به درخواست شما رسیدگی کنند.

دقت داشته باشید نام کامل و شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی خود را صحیح وارد کنید و کارت باید هم نام دارنده اکانت میترا رنک باشد و در صورت مغایرت وجه به حساب میترا رنک شما باز می گردد و درخواست برای برداشت آن باید مجدد ثبت شود. توجه داشته باشید که حداقل مبلغی که می توانید از سایت میترا رنک برداشت کنید، ۲۰۰۰۰ تومان است.

نکات مهم در مورد کسب درآمد از سایت میترا :

سایت میترا رنک حساب هایی را که برای مدت طولانی فعالیتی ندارند، می بندد، به همین منظور باید دائماً از آن استفاده کنید. همچنین هر گونه تقلب و سو استفاده باعث می شود حساب کاربری غیرفعال می شود و شما نمی توانید حتی به وسیله اثبات عدم آگاهی از مفاهیم و قوانین حساب کاربری خود را برگردانید. حساب های کاربری که بیش از یک سال استفاده نشوند، به طور کلی حذف خواهند شد. شما می توانید روش های دیگر کسب درآمد آنلاین را از مجله اینترنت چک یاد بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد از آپارات یکی دیگر از روش های درآمدزایی آنلاین است که از طریق مشاهده کلیپ حاصل می شود. این روش برای اشخاصی مناسب است که به مشاهده کلیپ در شبکه های اجتماعی علاقه مند هستند و زمان زیادی را برای این کار صرف می کنند. همچنین اشخاصی که کلیپ می سازند و در این زمینه تخصص دارند، می توانند درآمدی از این طریق داشته باشند.

از بین وب سایت های داخلی، آپارات این امکان را به ایرانی ها می دهد که به کسب درآمد بپردازند، اما اینکه این میزان از درآمد چقدر است ؟ و شما می توانید تا چه حدی درآمد کسب کنید ؟ و از چه طریقی می توانید در آمد کسب کنید ؟ با چه تعرفه ای درآمد شما حاصل می شود و با تولید کلیپ هم می توانید در آمدی حاصل کنید و در نهایت چه مبلغی را از آپارات دریافت می کنید ؟ در ادامه برای شما مشخص شده و به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود، با ما در مجله اینترنتی اینترنت چک همراه باشید.

کسب درآمد از آپارات

چگونگی سیستم کسب درآمد از آپارات :

سیستم درآمد زایی اینکام آپارات aparat income از تولید کنندگان ویدیو و کسانی که آن ها را دوباره نشر می دهند، حمایت می کنند. میزان درآمد زایی از این روش به عوامل مختلفی وابسته است که بعضی از آن ها عبارتند از :

  • کیفیت فنی ویدیو
  • کیفیت محتوایی ویدیو
  • دقیقه نمایش ویدیو

برای اطلاع از روش های کسب درآمد از آپارات به مجله اینترنتی اینترنت چک مراجعه کرده و مقاله ای در این مورد را مطالعه کنید.

میزان اهمیت کیفیت محتوا :

کیفیت فنی و محتوایی ویدیو در کسب درآمد از آپارات از اهمیت زیادی برخوردار است و هرچه کیفیت بالاتر باشد، مخاطب را برای مدت زمان بیشتری برای تماشای ویدیو نگه می دارد؛ در نتیچه پول بیشتری به دست می آید.

گزارش دقیق در سیستم درآمدزایی آپارات:

شما می توانید پس از کسب درآمد، آمار دقیق عملکرد خود را با مرجعه به پنل کاربری آپارات خود به دست آورید. این آمار شامل لیست درآمدهای شما به تفکیک برای هر دقیقه تماشا می باشد و شما می توانید محتواهای پولساز خود را از این لیست خارج کنید.

کسب درآمد بیشتر از آپارات :

از آنجایی که در آمد آپارات از تماشای ویدیو حاصل می شود و زمان تماشای ویدیو در این روش از کسب درآمد موثر است و نه تعداد بازدیدها دیدن ویدیوها با بازدید کم ولی با مدت زمان زیاد درآمد بیشتری به همراه دارد تا ویدیوهای با بازدید بالا و مدت زمان کوتاه.

میزان درآمد تولید کننده محتوا :

تولید کننده محتوای آپارات کاربری است که تمامی ویدیوهایی را که منتشر می کند، خودش تولید می کند و یا خودش برای ویدیوها دوبله و زیرنویس قرار می دهد. وب سایت آپارات به منظور کسب درآمد تمامی اشخاص با حداقل شرایطی که دارند و تنها ویدیو تولید می کنند یک شرط برای تولید ککندگان در نظر گرفته که بتوانند از تولیدات خود کسب درآمد کنند که این شرط عبارت است از :

  • حداقل ویدیوهای تولید شده در کانال آپارات باید برابر ۱۰ عدد باشد.

کسب درآمد از آپارات

فرمول محاسبه کسب درآمد تولید کننده از آپارات :

به ازای هر ۱۰۰۰ دقیقه ویدیویی که برای نمایش تولید می کنید، بسته به کیفیت ویدیو آپارات به شما ۲۰۰۰ الی ۷۰۰۰ ریال می پردازد.

محاسبه در آمد باز نشر کننده محتوا :

بازنشر کننده محتوا اشخاصی هستند که ویدیو های منابع مختلف دیگر را در آپارات منتشر می کنند و زمانی می توانند در سیستم کسب درآمد آپارات عضو شود که شرایط زیر را دارا باشد :

  • ابتدا باید در کانال آپارات خود بیش از ۲۰۰۰۰ دقیقه ویدیو بارگذاری کند.
  • از نظر تعدادی ویدیو های بارگذاری شده باید بیش از ۵۰۰۰ ویدیو باشند.
  • کانال آپارات باید بیش از ۸ میلیون بازدید داشته باشد.
  • کانال آپارات مربوطه باید بیش ۲۰۰۰ دنبال کننده داشته باشد.
این مطلب را حتما بخوانید  آموزش کسب درآمد از تلگرام

فرمول محاسبه درآمد باز نشر کننده:

با هر ۱۰۰۰ دقیقه نمایش ویدیو از کانال آپارات شما، این سایت به شما ۶۰۰ ریال می پردازد، اگر بیش از ۱۰۰۰ ویدیو در ماه نشر دادید،تمامی درآمدهایی که در ماه بر اساس دقیقه به دست آوردید با ضریب ۳ درصد محاسبه می شود.

دلیل  تفاوت مبنای محاسبه کسب درآمد از آپارات :

در کانال های مختلف ویدیوهایی که تولید می شوند بر اساس زمان و تلاشی که برای تولید آن ها شئه است دارای کیفیت های مختلفی هستند، به همین دلیل برای اینکه از تولیدات با کیفیت تر حمایت شود، درآمد بیشتری به آن ها پرداخت می شود و ضریب پرداخت به آن ها بیشتر است.

پنل گزارشات درآمدی در سیستم کسب درآمد از آپارات :

در این پنل شما می توانید نحوه محاسبه و جزئیات ریزی را در مورد درآمد خود به دست آورید، همچنین لیست ویدیو های پول ساز خود را ببینید. شما زمانی می توانید به سیستم گزاشات آماری دست پیدا کنید که در سیستم کسب درآمد این سایت پذیرفته شوید. پس از آن یک بخش برای شما به داشبورد پنل اضافه می شود که در آن جزئیات درآمد شما نمایش داده می شود.

ابن جزئیات شامل درآمد ماه جاری ، در آمد روز جاری به صورت لحظه ای و تخمینی از درآمد ماه جاری است که از فرمول های سایت آپارات پیروی می کند. در این بخش می توانید به ویدیوهای پر درآمد هر هفته خود با توجه به درآمد کسب شده، دست پیدا کنید. شما می توانید با دیدن این ویدیو های پول ساز یک الگوی مناسب برای تولید محتوای ویدیویی خود تهیه کنید و از سلیقه و علایق مخاطبین خود در راستای تولید محتوا با خبر شوید.

کسب درآمد از آپارات

چگونه در سیستم درآمد زایی آپارات (اینکام) عضو شویم؟

شما می توانید با وارد شدن به سایت و مراجعه به قسمت درآمد زایی آپارات و طی مراحل زیر عضویت خود را ثبت کنید :
  • ورود به صفحه درآمدزایی
  • از بین عنوان تولید کننده یا باز نشر کننده  یکی را در سیستم کسب درآمد از آپارات انتخاب کنید، که این انتخاب برای شما شرایط مختص به تولید کننده و یا بازنشر دهنده را در نحوه پرداخت ایجاد می کند.
  • در خواست خود را ارسال نمایید.
  • در سایت آپارات اطلاعات خود را تکمیل کنید.
  • منتظر بمانید تا تاییدیه کانال شما از طریق ایمیلی که معرفی کرده اید برای شما ارسال شود.

نحوه تسویه حساب در سیستم کسب درآمد از آپارات :

برای کاربرانی که بیش از ۱۵۰ هزار تومان در ماه به دست آورده اند، درآمد به صورت اتوماتیک در روزهای اول ماه جدید به شماره حسابی که به سایت آپارات معرفی شده واریز می شود. علاوه بر این شما می توانید پرداخت های خود را به تفکیک در پنل خود مشاهده نمایید.

شما می توانید از طریق دیگری کسب درآمد آنلاین داشته باشید که در مجله اینترنتی اینترنتچک نیز به آن ها پرداخته ایم. همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

 

https://internetchk.com/make-money-from-the-apparatus/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد میترا یکی از روش های کسب درآمد از سایت میترا رنک است که در این مقاله سعی داریم به معرفی و بررسی این سایت بپردازیم و اینکه این سایت معتبر است سا اسکلم را بررسی کنیم. قابل ذکر است سایت میترا رنک را می توان اولیت رسانه رسمی افزایش بازدید روی گوگل دانست که بیش از ۷۰۰۰ کاربر فعال دارد و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و موفق به کسب نماد اعتماد نیز شده است.

 

روش های مختلف کسب درآمد میترا :

شما می توانید به روش های مختلفی از سایت میترا رنک mitrarank درآمد کسب کنید که این روش ها عبارتند از :

  • بازدید خودکار از سایت ها
  • جستجو در گوگل، یاهو و …
  • بازدید غیر خودکار (دستی)
  • انجام وظیفه های کوچک
  • دریافت و مطالعه پیام های تبلیغاتی
  • استخراج ارزهای آنلاین

کسب درآمد میترا

بازدید خودکار از سایت ها : 

شما می توانید به وسیله یک سامانه هوشمند، از طریق بازدید سایر وبسایت ها درآمد به دست آورید.

جستجو در گوگل، یاهو و غیره :

کاربر می تواند از طریق جست و جو و سفارش های موجود در گوگل و یاهو و … درآمد به دست آورد.

کسب درآمد میترا از طریق بازدید غیر خودکار (دستی) :

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از ساعت میترا رنک بازدیدهای دستی و مورد به مورد است.

جذب زیرمجموعه و پورسانت : 

همچنین شما می توانید سایت را به دوستان و کاربران دیگر معرفی کرده و پورسانت ماهیانه از آن دریافت کنید.

استخراج ارزهای آنلاین :

شما می توانید با کمک mitrarank بدون انجام فعالیت خاص، صفحه سایت های کوین و پت و … را باز نگه دارید و ارز دیجیتال استخراج کنید.

انجام وظیفه های کوچک :

وظایف کوچکی که می توانید از طریق آن به کسب درآمد از میترا رنک برسید عبارتند از :

  •  ثبت نام در یک سایت
  • ارسال نظر
  • نقد درباره یک محصول
  • انجام کارهای کوچک دیگر…

دریافت و مطالعه پیام های تبلیغاتی : 

یکی دیگر از روش های کسب درآمد میترا می تواند از طریق دریافت ایمیل و پیامک های تبلیغاتی و کلیک روی لینک آنها باشد.

کسب درآمد میترا از طریق بازی و سرگرمی :

شما می توانید در سایت میترا رنک  با انجام سرگرمی های متنوع رایگان و بدون هزینه درآمد هم کسب کنید.

خرید برگه مشارکت و سرمایه گذاری :

سایت میترا رنک به شما امکان سرمایه گذاری در پروژه های مجموعه و دریافت سود تضمینی روزانه را می دهد.

https://internetchk.com/earn-mitra-in-the-largest-iranian-monetization-system/



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

پیش از همه به موضوع باتری بایوس چه نقشی در کامیپیوتر به عهده دارد می پردازیم .

شاید بارها توجه کرده اید که بعد از گذشت چند روز یا چند ماه از خاموش بودن ساعت و تاریخ کامپیوتر شما حتی هیچ خطایی نداشته و کاملا دقیق است .

زمانی که به تنظیمات بایوس (BIOS Setup) رفته و تغییراتی ایجاد می کنید ؛

یا اینکه یک رمز عبور برای کامپیوتر خود انتخاب می کنید خواهید دید که رمز و یا تغییر تنظیمات بایوس تا زمانی که شما مجددا آن را تغییر ندهید ، تغییر نخواهد کرد .

همانطور که می دانید روی مادربورد کامپیوتر شما یک آی سی Cmos وجود دارد .

این آی سی توانایی ذخیره تمامی اطلاعات را داشته البته این کار را به کمک باتری که روی مادربورد قرار داده شده انجام می دهد .( منظور همان باتری بایوس است . )

باتری های مادربورد که با کد CR2032 قابل شناسایی هستند دارای یک هسته لیتیومی هستند .

که به همین دلیل این نوع باتری ها قابل شارژ بوده و با استفاده از این ویژگی می توان در زمان کار کامپیوتر باتری را شارژ کرد .

اما این باتری ها دارای طول عمر محدودی هستند که معمولا چیزی حدود شش سال یا در برخی موارد کمتر است .

البته بسته کیفیت و مواد مورد استفاده برای ساخت باتری عمر آن می تواند چند سال کمتر یا بیشتر باشد .

ولتاژ این باتری در حدود 3 ولت می باشد .

بخش تخت ( بالایی ) این باتری قطب مثبت و طرف دیگر آن قطب منفی است .

تولیدکنندگان باتری بایوس :

در لیست زیر، برخی از مهمترین تولیدکنندگان چیپ‌های بایوس نوشته شده است.

سه مورد اول رایج ترین شرکت‌ها هستند :

  • AMI (نام روی بایوس‌ها: AMIBIOS)
  • Award
  • Phoenix (نام روی بایوس‌ها: PhoenixBIOS)
  • IBM
  • Intel
  • Asus

باتری Cmos

وظایف باتری بایوس :

همانطور که گفته شد، بایوس کارهای ساده ای برای راه اندازی سیستم را انجام می‌دهد .

این کارهای ساده همان وظایف باتری بایوس هستند که تعدادی از آن‌ها عبارت اند از:

  •  Power On Self Test (به اختصار POST):

بایوس قطعات سخت افزاری را قبل از راه اندازی سیستم عامل تست و آزمایش می‌کند .

تا از سالم بودن و کارکردن صحیح آن‌ها مطمئن شود.

درصورت وجود مشکلی در قطعات سخت افزاری (مثلاً نصب نبودن RAM) این خطا توسط بوق‌هایی که به Beep معروف اند به کاربر اطلاع داده می‌شود.

  •  درایوهای بایوس:

درایوها رابط بین سخت افزار و نرم افزار هستند .

بایوس نیز با استفاده از درایوهای سطح پایین امکان کنترل سایر قطعات و ورودی‌ها مانند کیبورد را فراهم می‌کند.

به این ترتیب امکان کنترل کردن قطعات و آماده سازی آن‌ها فراهم می‌شود.

  •  راه اندازی سیستم عامل :

مهمترین وظیفه باتری بایوس با استفاده از رکورد راه انداز اصلی (MBR) موجود در حافظه‌های جانبی، کنترل سیستم را به سیستم عامل می‌سپارد .

این فرایند آخرین کاری است که بایوس هنگام روشن کردن کامپیوتر انجام می‌دهد .

بایوس برای این کار به ترتیب حافظه‌هایی که برای بوت شدن اولویت بندی شده‌اند را چک کرده و درصورتی که همه چیز Ok باشد (!) سیستم عامل را بارگذاری می‌کند.

  • پیکربندی‌های بایوس :

بایوس به کاربر این امکان را می‌دهد که بنابر نیاز وی ، تطابق و هماهنگی قطعات ، کارایی و عملکرد سیستم ، تنظیمات پایه‌ای سخت افزارها را انجام دهد.

برای مثال کاربر می‌تواند برای حافظه‌های مختلف اولویت بوت شدن را تنظیم کند .

ماژول صدای Onboard، کنترلر USB را تنظیم کند، درگاه‌های مختلف از جمله درگاه موازی و سریال را پیکربندی کند .

درصورت نیاز منابع را Overclock کند و … .

این کار با استفاده از رابط بایوس یعنی Setup انجام می‌گیرد.

  • فعال کردن بایوس سایر قطعات:

ممکن است فکر کنید که بایوس خودش به تنهایی عمل آماده سازی را انجام می‌دهد .

اما اگر دقت کنید، برای مثال انواع مختلفی از کارت‌های گرافیک با درایوهای مختلف وجود دارد .

گنجاندن این همه درایو در بایوس تقریباً غیرممکن است .

IBM با یک ایده عالی این مشکل را برطرف کرد؛ نصب یک بایوس دیگر روی کارت‌های اضافی از قبیل کارت گرافیک این مشکل است.

به این ترتیب بایوس مادربورد فقط بایوس کارت گرافیک را شناخته و آن را فعال کرده و ما تصویر را از طریق آن بایوس هنگام روشن کردن کامپیوتر بدست می‌آوریم .

  • کنترل قطعات سخت افزاری:

این مورد یکی از مهمترین وظایف بایوس است.

بایوس با استفاده از درایوها و پیکربندی‌های خود، منابع سیستمی را کنترل می‌کند.

این کنترل ابتدایی و پایه‌ای بوده و صرفاً به معنای بالا بردن کارایی نیست .

باتری بایوس

زمان تعویض باتری :

یک نکته دیگر که اینجا قصد پرداختن به آن را داریم زمان تعویض باتری می باشد .

و یا اینکه از کجا متوجه شده که باتری نیاز به تعویض دارد .

اگر به کاربرد های باتری که در بالا به اشاره کردیم دقت کنید متوجه خواهید شد ؛

زمانی که ساعت کامپیوتر بطور خودکار از تنظیم خارج می شود ؛

و یا اینکه تنظیمات بایوس بدون دستکاری به حالت اولیه بازمیگردد ؛

یا زمانی که سیستم روشن می شود با ارور هایی مانند CMOS checksum error و CMOS setting error  مواجه می شوید زمان تعویض باتری است .

https://batterybazar.org/replacement-bios-battery/



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

لو باتری آیفون قابلیتی است که این شرکت برای گوشی های تلفن همراه خود در نظر گرفته است و از سری آی او اس 9 به بعد مشاهده گردید.

حالت لو باتری یا Low Power Mode برای صرفه جویی در مصرف باتری و کاهش آن طراحی شده است.

در این مقاله شما می توانید روش استفاده و فعال سازی این حالت را بیاموزید.

در این مطلب می خوانید:

  • حالت لو باتری آیفون (Low Power Mode) چیست؟
  • فعال سازی حالت حالت Low Power
  • از کجا بدانیم که حالت لو باتری آیفون روشن است؟
  • دلیل استفاده از حالت Low Power Mode آیفون

حالت لو باتری آیفون (Low Power Mode) چیست؟

حالت Low Power Mode یا همان حالت کاهش مصرف انرژی باتری یکی از ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که اپل در سیستم عامل آی او اس 9 آن را ارائه کرد. این حالت بیشتر قابل توجه اشخاصی قرار گرفته است که می خواهند مصرف باتری آیفون یا آیپد خود را به میزان زیادی کم کنند.

البته شرکت اپل در این مورد گفته است که، استفاده از حالت لو باتری (Low Power Mode) باعث می شود که باتری دستگاه آیفون یا آیپد شما به میزان سه ساعت از حالت معمولی بیشتر به شما شارژ بدهد. البته استفاده از حالت Low Power Mode آیفون برای شما محدودیت هایی نیز ایجاد می کند و به همین دلیل است که دستگاه در این حالت شارژ کمتری مصرف می کند.

چند عملکرد گوشی آیفون که در این حالت متوقف می شوند عبارتند از:

  • بیشتر جلوه های تصویری نمایشگر غیر فعال می شوند.
  • فرکانس کاری هسته‌ های پردازشگر محدود می‌ شود.
  • اپلیکیشن‌ های پس زمینه به طور خودکار به روز رسانی نمی شوند.

البته لیستی که اپل ارائه داده است نشان می دهد که در حالت Low Power Mode بیشتر تنظیمات عملکردی دستگاه آیفون تغییر می کنند و کاربران هم به آن ها توجه نخواهند کرد. در نهایت بد نیست که به این موضوع اشاره کنیم که ظرفیت باتری دستگاه آیفون یا آیپد در حالت لو باتری به میزان زیادی افزایش پیدا کرده و مصرف آن تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا می کند.

در ادامه فعال کردن و طریقه کارکردن از این حالت را آموزش می دهیم.

فعال سازی حالت حالت Low Power:

برای فعال سازی حالت لو باتری آیفون (Low Power Mode) نیاز نیست که کار سختی انجام دهید، با چند حرکت ساده می توانید این حالت را برای دستگاه خود فعال کنید. البته جالب است بدانید این حالت برای زمانی که باتری از مرز 20 درصد عبور کرد به طور خودکار فعال می گردد.

حالت Low Power Mode آیفون

برای فعال سازی حالت لو باتری مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

  • به منو تنظیمات (Settings) آیفون یا آیپدتان مراجعه نمایید.
  • گزینه Battery را انتخاب نمایید.
  • دکمه کنار Low Power Mode به سمت راست بکشید تا رنگ زیر دکمه سبز شود.
  • یک پنجره مقابل شما باز می شود، که در این پنجره کافی است گزینه Continue را لمس نمایید.

برای غیر فعال کردن نیز کافی است دکمه را به سمت چپ برگردانید تا سفید شود.

در این حالت مصرف دستگاه شما کاهش می یابد، اما فراموش نکنید که عملکرد دستگاه نیز کم می شود.

از کجا بدانیم که حالت لو باتری آیفون روشن است؟

زمانی که دستگاه آیفون یا آیپد شما در حالت Low Power Mode قرار دارد، تغییراتی ایجاد می شود که خیلی سریع به چشم شما می آید و می توانید متوجه شوید.

یکی از مواردی که در این حالت برای کاهش انرژی انجام می شود، کاهش نور صفحه نمایش است.

همچنین شکل باتری هر مقدار شارژ که داشته باشد، از سبز به زرد تغییر رنگ می دهد.

آیکون باتری در قسمت بالایی سمت راست صفحه نمایش می باشد، که میزان انرژی باتری دستگاه را به درصد نمایش می دهد. علاوه بر این زمانی که شما Low Power Mode را برای دستگاه آیفون یا آیپدتان فعال کرده باشد، تفاوتی در نمایش عدد و توان شارژ در کنار آیکون باتری ایجاد می‌ گردد.

در این حالت کمی که دقت کنید متوجه می شوید که در این حالت در کنار آیکون باتری، درصد شارژ باتری نمایش داده می شود. از آنجایی که این حالت فقط برای سیستم عامل آی او اس 9 به بعد طراحی شده است و شما با این دو حالت می توانید فعال بودن حالت Low Power Mode را بررسی کنید.

دلیل استفاده از حالت Low Power Mode آیفون:

همانطور که گفته شد در حالت لو باتری آیفون و یا آیپد بسیاری از عملکردهای دستگاه متوقف می شود و بیشتر افراد برای وجود این محدودیت ها نمی خواهند از این حالت استفاده کنند، اما گاهی شرایط به گونه ای است که مجبور می شویم از این حالت استفاده کنیم.

مثلاً گاهی اوقات در یک جشن یا مهمانی شلوغ هستید و شارژ باتری شما رو به اتمام است و شارژری در دسترستان نیست و حتماً باید به یک تماس مهم پاسخ بگویید؛ ترجیحاً تلفن همراه خود را روی Low Power Mode قرار خواهید داد تا تماس مهم خود را از دست ندهید.

در واقع این حالت می تواند به شما کمک کند تا بتوانید کارهای مهم خود را انجام دهید.

https://batterybazar.org/low-battery/



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

دیدن میزان شارژ باتری هدفون و سایر دستگاه های بلوتوثی برای کاربران اهمیت فراوانی دارد.دیدن نوتیفیکیشن اتمام باتری هندزفری و دستگاه های دیگری که با بلوتوثی کار می کند، بستگی به این دارد که شما نمایش درصد باتری را در دستگاه اندروید، آیفون و ویندوز خود را فعال نمایید.دیدن درصد باتری هدفون در دستگاه های اپل از دستگاه های اندروید مشکل تر است.شما می توانید در این مقاله از باتری بازار روش های مختلف نمایش درصد باتری هندزفری و سایر دستگاه های بلوتوث را در اندروید، آیفون و ویندوز را یاد بگیرید.

 

چگونه درصد باتری هدفون را ببینیم؟

در تمامی گوشی های آیفون، قابلیتی وجود دارد که می توان با آن از میزان شارژ باتری وسایل جانبی بلوتوثی مطلع شد ولی این قابلیت در دستگاه های اندروید وجود ندارد. به همین دلیل توسعه دهندگان برنامه ساده ای را طراحی نمودند تا این کار را برای گوشی های اندروید انجام دهد. برخی از برنامه هایی که میزان باتری هدفون را نمایش می دهند عبارتند از ورژن های Skin شده توسط سازنده و ROM سفارشی.

این برنامه باتری دستگاه های بلوتوثی را نشان می دهد اما شامل AOSP نمی شود.

پس کافی است برای اینکه گوشی شما میزان باتری موجود در لوازم جانبی بلوتوثی را نمایش دهد؛ یکی از برنامه های limitium را نصب کرده و از آن برای حل مشکل خود کمک بگیرید.

درصد باتری هدفون بلوتوث با اندروید BatON:

برنامه BatON یکی از برنامه های limitium است که می توانید به وسیله آن درصد باتری لوازم جانبی بلوتوثی خود را از جمله انواع هدست، اسپیکر بلوتوثی و.. را بررسی کنید.

از اندروید 4.3 به بالا این برنامه را پشتیبانی می کند و در آن قابل نصب است.

برای استفاده از برنامه BatON  آن را از گوگل پلی استور دانلود کرده و نصب نمایید.

برنامه بررسی باتری هدفون

1.در تصویر زیر مشخص است که برنامه BatON  می خواهد موقعیت مکانی دستگاه شما را بداند، که در  این صورت باید آن را تأیید نموده و مراحل دیگر راه اندازی را انجام دهید.

باتری هدفون

2. به منوی برنامه وارد شوید و کلمه settings را لمس کنید.

باتری هدفون

3. در این مرحله از نصب برنامه نمایش دهنده درصد باتری هدفون، گزینه Notifications را انتخاب کنید.

باتری هدفوندر قسمت نوتیفیکیشن های برنامه BatON به طور پیش فرض، در هنگام اتصال دستگاه بلوتوث سازگار گزینه ای فعال است که نوتیفیکیشن میزان باتری باقی مانده آن را نمایش می دهد که با تغییر دادن دکمه کنار آن و کشیدن به سمت چپ گزینه Shows notifications غیرفعال می شود.

BatON بررسی باتری هدفون

 

3. دکمه بالایی صفحه را فشار داده و به منوی قبل برگردید.

از بخش Auto measure یکی از گزینه های Measure frequency مدت زمانی که درصد باتری هدفون را چک می کند را تغییر دهید.

زمان مشاهده باتری هدفون در baton باتری هدفون

نکته: زمان نشان دهنده فاصله زمانی است که برنامه بررسی را انجام می دهد.

بعد از نصب و تنظیمات BatON:

بعد از ست کردن تمامی تنظیمات روی موارد دلخواه، در هر زمان که یکی از لوازم جانبی بلوتوثی را به دستگاه خود وصل کردید این برنامه سطح باتری را بررسی کرده و  سطح باتری را در قسمت نوتیفیکیشن گوشی نمایش می دهد.

معمولاً در وسایل قدیمی این مشکل وجود دارد که درصد باتری نشان داده نمی شود.

https://batterybazar.org/headphone-battery/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

باتری باد کرده تلفن همراه بدترین تصویری است که می توان با آن رو به رو شد، اما همیشه دلیل آن همیشه کیفیت بد باتری و تقلب تولید کننده و حتی بی دقتی شما در هنگام خرید باتری نیست. در این مقاله ما سعی کردیم که دلایل اصلی متورم شدن باتری های تلفن همراه را گردآوری کنیم.

در ابتدا بد نیست به این موضوع بپردازیم که به چه نوع باتری هایی، باتری باد کرده می گویند.

باتری باد کرده  گوشی موبایل چیست؟

امروزه بیشتر وسایل الکترونیکی قابل حملی که با آن سر و کار داریم با باتری کار می کنند.

برخی از این وسیله ها عبارتند از:

  • لپ تاپ ها
  • اسمارت فون ها
  • تبلت ها
  • کتاب خوان های الکترونیکی
  • ردیاب های تناسب اندام

در این وسایل الکترونیکی معمولاٌ از باتری های لیتیوم یونی استفاده می شود.

هرچه سایز این باتری ها کوچکتر باشد آن وسیله الکترونیکی بهتر و سبک تر می شود.

دلیل استفاده از باتری های لیتیوم یونی سه ویژگی های زیر می باشند:

  • چگالی انرژی بالا
  • خود تخلیه شارژ
  • اثر حافظه کم

با توجه به ویژگی های فوق می توان تشخیص داد که این باتری ها گزینه مناسبی جهت استفاده در مک بوک ها، کیندل ها و تلفن های همراه و … می باشند؛ اما در مورد باتری های لیتیوم یونی نکات منفی نیز وجود دارد.

چگالی بالای موجود در اینگونه باتری ها، نقص هایی در عملکرد آن ها ایجاد می کند.

یکی از این معایب این است که باتری های لیتیوم یونی جدید نسبت به نسل های قبلی خود، پایداری کمتری دارد؛ زیرا لیتیوم نسبت عناصر دیگری که در باتری های قبلی استفاده می شد، بیشتر واکنش نشان می دهد. همچنین در ساختار جدید باتری ها دیده می شود که باتری های جدید پارتیشن های کوچکی بین سلول و روکش بیرونی خود دارند که کل اجزاء باتری را در فضای کوچکی حبس کرده و فشار زیادی به آن وارد می کند.

چه زمانی باتری لیتیومی متورم می شود:

از آنجایی که باتری های لیتیوم یونی هم ممکن است خراب شوند و با گذر زمان کهنه تر شوند، همچنین گاهی اوقات مدت زمان زیادی آن ها را به شارژ متصل کرده باشیم و یا باتری خیلی داغ بشود، باتری دچار آسیب دیدگی جدی شده و شروع به انتشار سلول هایی می کند که از جنس الکترولیت های قابل اشتعال هستند. در این هنگام  گازهای تولید شده که درون باتری حبس شده اند منبسط شده و موجب تورم آن می شوند.

خوشبختانه جنس روکش باتری مانع از آتش گرفتن باتری خواهد شد.

باتری که در حالت فوق باشد را اصطلاحاً باتری ورم کرده و یا متورم می گویند.

باتری ورم کرده

از کجا متوجه شویم یک باتری متورم شده است؟

معمولاً یک باتری باد کرده باعث می شود که درب پشت گوشی به درستی در جای خود قرار نگیرد و یا بین شاسی گوشی و درب پشتی یک فاصله غیر متعارف ایجاد شود. علاوه بر این گاهی اوقات بر اثر تورم بیش از حد باتری دیده می شود که بین صفحه نمایشگر تلفن همراه و باتری فاصله ایجاد می شود.

هرچه باتری بیشتر باد کرده باشد؛ ممکن است آسیب های جدی تری به تلفن همراه وارد شود که گاهی دیده شده حتی باتری متورم باعث شکسته شدن درب پشتی تلفن همراه نیز می شود. البته بد نیست اشاره کنیم که باتری های لیتیوم یونی در مجموع باتری های ایمنی هستند و در شرایط خاص این موارد اتفاق می افتد. به طور کلی در شرایط عادی باتری های لیتیوم یونی بسیار مقاوم هستند و به راحتی تحت تأثیر زیاد شارژ شدن، زیادی داغ شدن و غیره قرار نمی گیرند.

انواع باتری باد کرده :

به طور کلی دو نوع باتری متورم وجود دارد که این دو عبارتند از:

  • از نوع گاز
  • از نوع جامد

تمامی باتری های تولید شده دارای برچسب های توصیفی می باشند که این برچسب ها نشانگر نام و نام آن ها را در هنگام بسته بندی مشخص می کنند. برچسب هایی که روی باتری ها خورده می شوند معمولاً منافض زیادی ندارند و گازهای باتری را درون خود محبوس می کنند.

گاهی اوقات این برچسب ها منفذهای هوایی کمی دارند و نمی گذارند گازها خارج شوند.

باتری ها با گذر زمان گاز آزاد می کنند اما برچسب روی آن از پخش آن جلوگیری می کند.

سپس باتری به تدریج باد می کند.

گاهی دیگر ممکن است که واکنش شیمیایی باتری ها به صورتی باشد که مواد جامدی را درون خود تولید کند.

در این هنگام نیز برخی از جاهای باتری باد کرده و شکل اولیه خود را از دست می دهد.

در تورم های جزئی شاهد تغییرات کوچک و غیر جدی در شکل تلفن همراه می شویم.

برای مثال:

پشت گوشی قدری کج خواهد شد و یا شکاف های غیر معمولی بین شاسی و قاب به وجود خواهد آمد. همچنین اگر باتری برای لپ تاپ باشد ممکن است درب لپ تاب با بدنه جفت نشود. اگر تورم باتری جدی تر شود و زیادتر گردد، با فشار کمی که به بدنه تلفن همراه وارد شود درب پشتی خود به خود باز شده و باتری از جای خود خارج خواهد شد.

چطور باد باتری باده کرده را بخوابونیم؟ علت باد کردن باتری چیست؟

دلیل تورم یا بادکردن باتری:

همانطور که گفته شد گازهایی که در باتری ها تولید می شود باعث تورم و باد کردن آن ها می شود و این فرآیند در واقع همان واکنش شیمیایی است که موجب اکسیداسیون الکتروشیمیایی الکترولیت ها می گردد. نتیجه این فعالیت گرمای شدید غیر طبیعی است که در اثر خرابی باتری یا روش غلط شارژ باتری اتفاق می افتد.

دلایل دیگری که موجب آسیب رساندن به باتری می شود عبارتند از:

  1. شارژر تلفن همراه خراب شده باشد
  2. از شارژرهای ناسازگار برای ذخیره انرژی استفاده کرده باشید
  3. روشی که برای شارژ تلفن همراه استفاده کردید، اشتباه باشد.

به علت اینکه تلفن های همراه در سر تا سر زندگی روزمره ما وجود دارد و اکثر تلفن های همراه ما از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند، ممکن است گاهی اوقات طریقه مصرف اشتباه موجب باد کرن باتری شده و خطراتی را به همراه داشته باشد.

در ادامه می خوانید که چگونه از باد کردن باتری تلفن همراه جلوگیری کنید.

همچنین آموزش می بینید که با یک باتری باد کرده چکار کنید.

روش های کاربردی برای جلوگیری از باد کردن باتری :

یک باتری باد کرده حاصل رعایت نکردن سه نکته اساسی زیر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و به شما آموزش می دهیم چگونه از متورم شدن باتری تلفن همراه خود جلوگیری کنید.

نکته اول:

برای اینکه به باتری تلفن همراه خود آسیبی وارد نکنید همیشه از شارژر اصلی و یا شارژر سازگار استفاده کنید. نادیده گرفتن این موضوع باعث می شود که باتری تلفن همراه شما باد کند پس تا آنجایی که می توانید تلفن همراه خود را برای شارژ کردن به شارژر غیر اصلی وصل نکنید.

شارژر سازگار برای تلفن همراه شما روی آن نوشته شده است مثلاً اگر شارژر سازگار با گوشی شما 5 ولت و 1.5 آمپر باشد، استفاده از شارژر 5 ولت و 2 آمپر موجب آسیب رساندن به آن خواهد شد.

نکته دوم:

برای اینکه از باتری تلفن همراه خود محافظت کنید، فقط کافی است آن را بیش از حد شارژ نکنید.

پس از اینکه تلفن همراه را کاملاً و 100% شارژ کردید، آن را از پریز برق جدا کنید.

این کار باعث می شود از خراب شدن باتری دستگاه شما جلوگیری شود و باتری دستگاه باد نکند و متورم نشود. دقت داشته باشید در شارژ ماند یک دستگاهی که 100% شده باشد و چند ساعتی در همان حالت رها شده باشد، هیچ نشانه ای ندارد ولی در طول زمان باعث خرابی می شود.

استفاده از شارژر اصلی در این مواقع آسیب بیشتری به دستگاه وارد می کند.

نکته سوم:

یکی دیگر از کارهایی که موجب می شود باتری گوشی تلفن شما باد کند، استفاده از آن است زمانی که در حال شارژ می باشد. وقتی تلفن همراه شما در شارژ باشد و شما از آن استفاده کنید، در طول زمان باعث می شود یک باتری باد کرده داشته باشید.

دلیل خراب شدن باتری این است که در هنگام استفاده از موبایل موقعی که شارژ می شود، بار اضافه روی باتری ایجاد می شود.

در نهایت اولین کاری که در مواجه شدن با یک باتری باد کرده می تواند انجام دهید این است که آن را از تلفن همراه خود جدا کرده و تعویض کنید، زیرا باتری های باد کرده مستعد آتش سوزی هستند و ایمنی شما را به خطر می اندازد.

روش هایی برای جلوگیری از بادکردن گوشی با شارژر اصلی :

همانطور که گفته شد استفاده از شارژری که آمپر و ولتاژ نا سازگاری با باتری تلفن همراه ما دارد، عامل مهمی برای خرابی باتری آن می باشد. پس توصیه من به شما این است که جلوی وسوسه شدن برای خرید شارژر ارزان قیمت تر را بگیرید ویک شارژر متناسب و سازگار تهیه کنید.

برخی از قابلیت های شارژرهای اصلی عبارتند از :

  1.  این شارژرها شامل ملاحظات ایمنی می باشند.
  2. از اجزای با کیفیت ساخته شده اند.
  3. به راحتی خراب نمی شوند.
  4. موجب آتش گرفتن باتری ها نمی شوند.

دلیل ارزان قیمت بودن شارژرهای کپی و غیر اصل این است که دارای کیفیت پایین تری هستند و در طول زمان برای شما هزینه های بیشتری را ایجاد می کنند. شارژرهای گران قیمت دقیقاً برای تلفن همراه شما طراحی شده اند و در آن ها مواد مرغوب استفاده شده و تمامی نکات ایمنی در نظر گرفته شده است. حال که از شارژرهای گران قیمت و سازگار با تلفن همراه خود استفاده می کنید، برای اینکه با یک باتری باد کرده مواجه نشوید، می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  1. شارژ موبایل را کاملاً تخلیه نکنید.
  2. وقتی تلفن همراه داغ شده از آن استفاده نکنید.
  3. باتری تلفن همراه یا لپ تاپ خود را عوض کنید.
  4. برای مدت طولانی تلفن همراه خود را در شارژ رها نکنید.

استفاده از شارژر ناسازگار علت باتری باد کرده موبایل

شارژ موبایل را کاملاً تخلیه نکنید:

یکی از روش هایی که می تواند از متورم شدن باتری جلوگیری نماید، به پایان رسیدن شارژ کامل باتری است. پس برای این که از این مورد جلوگیری کنید؛ قبل از اینکه باتری کاملاً خالی شود آن را کنار بگذارید.

وقتی تلفن همراه داغ شده از آن استفاده نکنید:

زمانی که حس کردید تلفن همراه شما داغ شده است، نه از آن استفاده کنید و نه آن را به شارژ بزنید، در این هنگام کافی است کمی صبر کنید تا باتری تلفن همراه خنک شود.

به طور کلی از نگهداری باتری در دمای بالا و مکان های گرم جلوگیری کنید.

یکی از اشتباهاتی که در هنگام رانندگی در روزهای گرم تابستان اتفاق مب افتد رها کردن گوشی تلفن همراه روی داشبورد می باشد، این کار هم آسیب جدی به باتری وارد می کند و هم ممکن است باعث ایجاد آتش سوزی گردد. همچنین از شارژ کردن گوشی، لپ تاپ یا دیگر دستگاه هایی که درون آن باتری وجود دارد کنار پنجره های آفتابی در روزهای تابستان یا رها کردن آن ها در خودرو بپرهیزید.

یکی از نکات ایمنی در این مورد که باعث می شود با باتری بادکرده مواجه نشوید این است که، دستگاه باتری دار خود را هنگامی که استفاده نمی کنید در جایی قرار دهید که خنک و خشک است.

باتری تلفن همراه یا لپ تاپ خود را عوض کنید:

تمامی باتری ها یک عمر مشخص دارند، بعد از اینکه متوجه شدید عمر باتری دستگاه تلفن همراهتان به پایان رسیده است برای اینکه شاهد بادکردن و یا انفجار آن نشوید آن را تعویض کنید.

در این هنگام مطمئن خواهید شد که خطرات یک باتری باد کرده به شما آسیب نمی زند.

برای مدت طولانی تلفن همراه خود را در شارژ رها نکنید:

زمانی گوشی تلفن همراه خود را به شارژ بزنید که بیدار هستید و به آن دسترسی دارید و می توانید هر زمان که کاملاً شارژ گرفت آن را از پریز بیرون بکشید.  زیرا بیش از حد شارژ شدن باتری موجب داغ شدن آن می شود و طول عمر باتری (پرخه عمر) را کاهش می دهند.

به همان میزان که گرمای بیش از حد برای باتری ضرر دارد، شارژ زیاد هم به باتری آسیب می رساند.

پاسخ به سؤالات رایج در ارتباط با باتری های باد کرده :

برخی از کاربران در ارتباط با باتری های خراب خود سوال هایی را مطرح کرده اند که در ادامه به آن ها پاسخ می دهیم.

1.آیا قرار دادن باتری متورم در فریزر باعث تعمیر آن می گردد؟

پاسخ این سوال منفی است. وقتی باتری بادکرده را درون یخچال و یا فریزر قرار می دهید، تنها چیزی که به دست می آورید یک باتری متورم سرد می باشد. فریز کردن باتری از فرآیند اکسید شدن الکترولیت باتری که قبلاً اتفاق افتاده جلوگیری نمی کند و باتری با تغییر دما واکنش عکس را انجام نمی دهد.

در این هنگام تنها کاری که باید کرد این است که این باتری را دور بیندازید و با یک باتری باد کرده به خود و یا خانواده خود آسیب نرسانید.

عمر مفید یک باتری بین شش ماه تا یک سال است، به همین دلیل باتری ها معمولاً شش ماه گارانتی دارند. پس ظرف شش ماه باتری تلفن همراه خود را تعویض کنید. اما در همین یک سال عملکرد شما تأثیر زیادی روی باتری دارد و عدم مراقبت شما به باتری آسیب می زند. گرم و سرد شدن باتری و دستگاه فقط موجب انبساط و انقباض آن خواهد شد.

زیاد شارژ شدن باتری باعث گرمای بیش از حد شده و اجزای فلزی باتری را نیز منبسط می کند و باعث می شود که درب پشتی تلفن همراه باز بماند.

از طرف دیگر با قرار دادن باتری خراب در فریزر یا یخچال، تترافلوئوراتن موجود در یخچال و فریزر با مواد شیمیایی و فلزی درون باتری واکنش دهد و ممکن است انفجار رخ بدهد و یخچال و خانه شما آتش بگیرد.

پس پیشنهاد من این است که فکر تعمیر کردن باتری بادکرده مخصوصاً به این روش را فراموش کنید.

2.اقدامات لازم در هنگام متورم شدن باتری چیست؟

برخی اوقات متوجه می شوید که تاچ ال سی دی گوشی در حالتی قرار گرفته که انگار کسی دستش را روی آن قرار داده است و در حال فشار آوردن روی آن می باشد و این حالت در مرکز نمایشگر اتفاق می افتد و شما را به این فکر می اندازد که نمایشگر تلفن همراه خراب شده و یا کثیف است. به محض اینکه درب پشتی را باز کنید متوجه می شوید که دلیل فشاری که روی صفحه نمایش وجود دارد یک باتری بادکرده است که موجب رنگ رفتگی و فشار روی صفحه نمایش شده است؛ زیرا حالا که درب پشتی باتری را باز کردید دیگر خبری از ایرادهای تاچ نیست.

زمانی که متوجه شدید باتری تلفن همراه شما متورم شده از استفاده کردن از آن و شارژ مجدد آن دست بکشید و سعی کنید دیگر از آن استفاده نکنید و آن را به وسیله قوانینی که برای مواد بازیافتی خطرناک وجود دارد، از محل زندگی خود دور کنید. شما با رعایت کردن نکات ایمنی و استفاده نکردن از باتری متورم می توانید از انفجار و ایجاد آتش سوزی جلوگیری نمایید، زمانی که باتری باد می کند دیگر نمی شود آن را احیاء کرد و فقط باید آن را به روش درست دفع کنید.

3.مراحل دور انداختن باتری باد کرده لیتیومی چیست؟

باتری های متورم به راحتی آتش می گیرند و به همین منظور در مواجه شدن با آن ها هم باید مراقب باتری باشید و در اسرع وقت آن ها را دفع کنید.

اولین کاری که در مواجه شدن با یک باتری متورم می کنید این است که نباید آن ها را به شارژ بزنید و همچنین از دستگاهی که حاوی آن است، استفاده نکنید زیرا ممکن است یک انفجار به وجود بیاید. همچنین باید بدانید که این باتری ها در دسته دور ریختنی های خطرناک هستند. پس برای دور ریختن آن ها اولینن اقدامی که انجام می دهید، خالی کردن شارژ آن هاست.

تخلیه شارژ باتری باد کرده به دو روش انجام می شود:

  1. اتصال آن به لامپ برق
  2. قرار دادن آن در سطل آب نمک

فرقی نمی کند از کدام روش استفاده می کند و ما در مورد برتری هیچ یک از این دو روش صحبت نمی کنیم.

در مورد خالی کردن شارژ از طریق اتصال به لامپ برق باید بدانید که باید از لامپ های 12 ولت، 20 وات هالوژنی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی سیم را به آن متصل نمایید. برای اینکه سرعت تخلیه شارژ بیشتر شود می توانید چند لامپ را بهع صورت موازی به هم متصل نمایید و تا خاموش شدن تمامی لامپ ها صبر کنید و پس از تخلیه کامل آن را به مرکز دفع زباله های خطرناک تحویل دهید.

نحوه صحیح دور انداختن باتری باد کرده برای ایمنی خود و خانواده تان

4. پس از در آوردن باتری باد کرده به چکار کنیم؟

وقتی تصمیم گرفتیم باتری خراب را از دستگاه خود جدا کنید، دقت کنید که به آن هیچ فشاری وارد نشود و بدنه باتری آسیب نبیند، زیرا سوراخ شدن باتری باعث می شود که محتویات آن بیرون بریزد و با اکسیژن و رطوبت هوا واکنش بدهد. پس از اینکه به صورت کاملاً ایمنی و بدون صدمه زدن به بدنه باتری آن را خارج کردید، قسمت اتصلات باتری را با نوار چسب بپوشانید.

پوشاندن اتصالات باتری به این منظور انجام می شود که باتری با شی دیگری اتصال پیدا نکند.

تا هنگامی که باتری را محل مجاز بازیافت های خطرناک تحویل نداده اید باتری متورم را در جای خشک و خنک نگه دارید و از مواد قابل اشتعال دور کنید. اگر گوشی شما به گونه ای است که باتری داخلی دارد و برای خارج کردن باتری باید دستگاه را باز کنید، از یک تعمیر کار تلفن همراه کمک بگیرید و خودتان این کار را انجام ندهید، زیرا شما ابزار و وسایل کافی برای این کار را ندارید و ممکن است به بدنه باتری آسیب بزنید.
در صورتی که به تعمیر کار موبایل دسترسی ندارید، تلفن همراه خود را در جای خشک و خنک نگه دارید و از وسایلی که قابل سوختن هستند دور کنید.

علت باد کردن باتری گوشی های موبایل و راه حل آن چیست؟

5.دلیل تورم باتری های لیتیوم یونی چیست؟

به طور کلی ساختار باتری های لیتیوم یونی به گونه ای است که مواد وانش دهنده آن ها درون یک محفظه بسته قرار دارد. پس از اینکه فرآیند واکنش در این باتری ها انجام شد، گازهایی از خود تولید می کند که نتیجه اکسیداسیون تدریجی الکترولیت  برای هر چرخه شارژ می باشد. محفظه  باتری بسیار محکم می باشد و مواد را کاملاً احاطه کرده و راهی برای خروج گازهایی که ایجاد می شود وجود ندارد؛ به همین علت به بدنه باتری فشار وارد می کند و آن را متورم می کند.

6. روشی برای جلوگیری از به وجود آمدن باتری های باد کرده لیتیوم یونی وجود دارد؟

جواب این سؤال کاملاً مثبت است. با رعایت برخی از نکات که به صورت موردی به چندتای آن ها اشاره می کنیم؛ می توانید از تورم باتری های لیتیومی جلوگیری کنید. برای مثال:

  • از شارژر باتری با ولتاژ و جریان شارژ سازگار استفاده کنید، زیرا ممکن است شارژری با ولتاژ بالاتر تلفن همراه شما را سریع شارژ کند ولی در ازای آن باعث خراب شدن باتری طی چند هفته می شود.
  • ادر هنگام  شارژ باتری تلفن همره، آن را از رطوبت و گرما و نور شدید دور نگهدارید تا به سرعت فرایند اکسیداسیون الکترولیت افزوده نشود.
  • تنها زمانی باتری تلفن همراه را به شارژ بزنید که هشدار low battery را روی صفحه مشاهده نموده اید و نه هر زمان که خودتان دوست داشتید.
  • باید به باتری تلفن همراه خود  اجازه دهید در دمای طبیعی شارژ و دشارژ گردد تا به میزان زیادی عمر باتری افزایش پیدا کند.
  • نقص باتری تلفن همراه با گذشت زمان مشخص می گردد و شما نمی توانید به سرعت آن را متوجه شوید.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که یک باتری باد کرده باعث می شود که گوشی کمی پف کرده و یا صفحه نمایش آن از درون ترک بخورد.

علت باد کردن باتری گوشی های موبایل و راه حل آن؟

7.آیا باتری های لیتیوم یونی همگی باد می کنند؟

باتری های لیتیوم یونی جدید از مواد مرغوب تری ساخته شده اند به همین دلیل کمتر باد می کنند و عمر آن ها طولانی تر است. البته هنوز هم در تولید باتری های لیتیوم یونی باتری هایی پیدا می شود که از مواد بی کیفیت و ارزان قیمت تولید شده اند.

در نتیجه هنوز هم می توان باتری های لیتیومی باد کرده را دید.

این باتری ها توسط خرده برخی از فروشان آنلاین که خریداری خواهد شد.

آن ها با تعویض برچسب روی آن ظاهر بهتری برای باتری می سازند.

این باتری ها نو به نظر می رسند؛ اما چند ماه بیشتر کار نمی کند.

8.برای باتری هایی که 100% شارژ شده اند چه اتفاقی خواهد افتاد؟

فرآیند شارژ باتری های لیتیوم یونی از اکسیداسیون الکترولیت ها انجام می شود که باعث ایجاد گازهایی درون باتری می گردد، این گازها بدنه باتری را متورم کرده باعث می شود انفجار به وجود بیاید و علاوه بر آتش سوزی گازهای سمی خطرناکی وارد هوای محیط گردد.

شارژ کردن مجدد گوشی که شارژ دارد باعث می شود گاز و گرمای بیشتری تولید گردد.

https://batterybazar.org/battery-inflated/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

اغلب بیماری ها و مشکلات جسمی با نشانه هایی بروز می کنند. از روی همین نشانه ها می توان به وجود اختلال در عضو پی برد. در مورد بیماری های ذهنی نیز با بررسی واکنش های فرد می توان به مشکل اصلی رسید. آیا مدام نگران طرز صحبت کردن یا رفتار خود در حضور دیگران هستید؟ آیا موقع صحبت کردن در جمع دچار تپش قلب می شوید؟ آیا در برقراری ارتباط با غریبه ها مشکل دارید؟ اضطراب اجتماعی عامل اصلی نگرانی ها، ترس ها، استرس ها و وسواس های فکری است. این اختلال به مرور بیشتر شده و همه جوانب زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد. اگرچه برخی مشکلات جسمی نیز به همراه اضطراب بروز می کند ولی عامل بیماری در حیطه روانشناسی قرار دارد.

اضطراب اجتماعی چیست؟

social anxiety disorder نوعی اختلال در عملکرد فرد است که مانع از انجام کارهای روتین می شود. فردی که به این اختلال دچار است از بودن در موقعیت های اجتماعی دچار نوعی هراس بسیار شدید و نگران کننده ای می شود. هراس اجتماعی یا اضطراب یا ترس از بودن در جمع و هر نام دیگری که در نظر بگیرید همگی اشاره به یک مشکل جدی رفتاری دارد.

اختلال اضطراب اجتماعی

در بسیاری از افراد عامل اختلال ریشه در کودکی دارد اما نمونه هایی از ابتلا به این مشکل در سنین جوانی و میانسالی نیز گزارش دشه است. در ابتدا خود فرد و حتی اطرافیان متوجه این مشکل نمی شوند ولی ترس های جزئی جای خود را به استرس، ضربان قلب شدید و عدم تمرکز می دهند. به مرور زندگی اجتماعی و حتی موقعیت شغلی فرد آسیب دیده و به کل درگیر انزوا می شود.

در واقع این افراد نگران قضاوت دیگران هستند و این نگرانی حالت بیمارگونه به خود گرفته است. فرد مبتلا از اینکه با واکنش های منفی دیگران روبرو شود و یا ناخواسته اشتباهی انجام دهد بسیار احساس شرمندگی دارد. چنین فردی می ترسد مورد استهزا، اهانت و طرد شدن قرار گیرد. البته تا حدودی ترس از قضاوت منفی دیگران طبیعی است ولی وقتی عملکرد فرد را تحت تاثیر قرار دهید، نیاز به درمان دارد.

کسی که دچار اضطراب اجتماعی شده در این موارد احساس هراس و استرس دارد:

  • صحبت کردن با غریبه ها
  • صحبت کردن در جمع و یا سخنرانی
  • صحبت کردن با مقام های بالاتر( معلم، رئیس، بزرگان فامیل و …)
  • روخوانی از روی نوشته یا گزارش شفاهی
  • پاسخ دادن به پرسش های دیگران ( استاد، معلم، همکاران….)
  • شرکت در اجتماعات و حتی مهمانی ها

اضطراب اجتماعی در کودکان

 

نشانه های اضطراب اجتماعی چیست؟

به طور حتم تنش و اضطراب دو نشانه مهم تلقی می شوند. بسیاری از افراد تصور می کنند به دلیل خجالتی بودن دچار این حالت می شوند حتی گاهی اطرافیان هم فرد را خجول و گوشه گیر تصور می کنند. رفتارشناسان معتقدند ارتباط معناداری بین خجالتی بودن و اضطراب در اجتماع وجود ندارد. طی تحقیقات انجام شده بسیاری از افراد مبتلا به هیچوجه نشانه های خجالتی بودن را نداشتند.

نوعی احساس نگرانی دائمی با این افراد همراه است که در خواب نیز اختلال ایجاد می کند. این تنش به قدری زیاد است که در نهایت زندگی خانوادگی و حتی سلامتی فرد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. از دست دادن تمرکز یکی از بارزترین پیامدهای اضطراب اجتماعی در فرد است.

social anxiety disorder می تواند موجب بروز برخی بیماری های جسمی در فرد شود! در نتیجه احتمال بروز این موارد در فرد مبتلا بسیار بیشتر می شود:

  • سردردهای دائمی و بی دلیل
  • درد یا گرفتگی عضلات بدن
  • لرزش یا کشش ماهیچه ها
  • حالت تهوع یا اسهال

اضطراب اجتماعی وابسته به سن نیست و در کودکان و بزرگسالان یکسان دیده می شود! اگر نشانه هایی از این اختلال را در خود یا فرزندتان می بینید حتما برای درمان تخصصی اقدام کنید. قبل از اینکه دلشوره و هراس دائمیف به جسم و ذهن تان آسیب بزند خود را از چنگال بیماری رها کنید.

در مطالب بعدی راه های از بین بردن اضطراب های اجتماعی را بررسی می کنیم.



:: برچسب‌ها: اضطراب اجتماعی , بیماری اضطراب اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

شرکت خودرو سازی تسلا به تازگی وانت برقی را با نام سایبر تراک طراحی و تولید کرده است که توجه همه را به خود جلب کرده است. ظاهر این وانت یکی از دلایلی است که باعث شده این خودرو به بحث داغ این روزها تبدیل شود، زیرا بیشتر شبیه به ماشین هایی است که در فیلم های تخیلی Blade Runner یا در بازی ویدیویی ماینکرافت دیده می شود. طراحی مدرت و نامتعارف این خودرو آن را کاملاً از پیکاپ هایی که تا کنون دیده ایم متمایز کرده است. بعضی از منتقدان اعتقاد دارند این خودرو یکی از زشت ترین پیکاپ های برقی است که تا کنون تولید شده است.

پیشرانه سایبر تراک :

در وانت برقی کمپانی تسلا از پیشرانه هایی استفاده شده است که کاملاً الکتریکی هستند و دارای سه نسخه تک، دو و سه ‌موتوره بوده و با وجود اینکه قدرت و گشتاور نسخه های مختلف هر یک از این نسخه ها را نمی دانیم می توانیم بگوییم شتاب هر یک از این نسخه ها به صورت زیر است :

  • تک موتوره : دارای شتاب ۶٫۵ ثانیه و طی مسافت ۴۰۰ کیلومتر با هر بار شارژ
  • دو موتوره : دارای شتاب ۴٫۵ ثانیه و طی مسافت ۴۸۰ کیلومتر با هر بار شارژ
  • سه موتوره : دارای شتاب ۲٫۹ ثانیه و طی مسافت ۸۰۰ کیلومتر با هر بار شارژ

 

خودرو سایبر تراک

نسخه سه موتوره خودرو سایبر تراک که می توان آن را در دسته خودروهای اسپورت و سوپر اسپورت دانست یکی از قوی تری های این حوزه شناخته شده است که با شتاب ۲٫۹ ثانیه ای رکورد خوبی را ثبت کرده است. همچنین با یک بار شارژ باتری این خودرو می توانید ۸۰۰ کیلومتر را طی کنید، بدون اینکه نیاز داشته باشید آن را مجدد شارژ کنید. این شارژدهی باتری اگر در دنیای واقعی استفاده شود می تواند بسیار شگفت انگیز باشد. علاوه بر این در نسخه های مختلف سایبر تراک شاهد حداکثر سرعتی معادل ۱۸۰ الی ۲۱۰ کیلومتر خواهیم بود.

ظرفیت حمل بار پیکاپ برقی تسلا :

از آنجایی که تسلا سایبر تراک یک وانت برقی است و در مورد خودروهای پیکاپ میزان ظرفیت حمل بار و قابلیت های آفرود از جمله مواردی است که مورد توجه قرار می گیرد، به بررسی این مورد در مورد پیکاپ تسلا پرداختیم. حاصل این بررسی ها این بود که این خودرو توانایی حمل ۱۶۰۰ کیلوگرم و یدک کشی ۶۳۵۰ کیلوگرم را دارد که یک عدد رویایی برای خریداران آن است. همچنین در تست این قابلیت خودرو سایبر تراک و فورد F-150 در مراسم رونمایی در رقابت طناب کشی گرفتند که در نتیچه پیکاپ سایبر تراک موفق می شود پرفروش ترین پیکاپ دنیا را بکشد. این خودرو در مقایسه با پیکاپ پورشه ۹۱۱ نیز برتری دارد. البته بد نیست اشاره کنیم که دو خودرو  F-150 و ۹۱۱ قدرتمند ترین های برند خود نیستند.

ظرفیت حمل بار سایبر تراک

تسلا سایبر تراک در مسیرهای آفرود :

پیکاپ سایبر تراک یکی از گزینه های مناسب برای مسیرهای آفرود حرفه ای است زیرا مشخصات آن عبارتند از :

  • سیستم تعلیق بادی
  • امکان افزایش ارتفاع تا ۴۰ سانتی ‌متر از سطح زمین
  • زوایای ورود و خروج ۳۵ و ۲۸ درجه ‌ای

با توجه به این مشخصات و حالت های گوناگونی که برای رانندگی با این پیکاپ در نظر گرفته شده است، شما می توانید آن را در مسیرها و کاربردهای گوناگونی استفاده کنید. زمان تحویل این خودرو به مشتریان سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است و قیمت آن برای مدل پایه ۳۹۹۰۰ دلار بوده و نسخه حرفه ای آن به قیمت ۶۹۹۰۰ دلار به فروش می رسد که با مجهزترین پیکاپ فورد یکسان است.

 

طراحی داخلی خودرو سایبرتراک تسلا :

کمپانی تسلا ویدیویی را تهیه و در زمان رونمایی منتشر کرد و فضای داخلی خودرو به نمایش گذاشت؛ که در این ویدیو تفاوت زیادی بین فضای داخلی و خارجی سایبر تراک دیده شد. طراحی کابین داخلی خودرو بسیار ساده است و در آن یک داشبورد سفید دیده می شود، اما صندلی ها کاملاً متناسب با فضای بیرونی خودرو هستند. داشبورد سفید و ساده این خودرو مجهز به یک فرمان عجیب و یک صفحه نمایش است که هم به عنوان رسانه سرگرمی استفاده می شود و هم اطلاعات مربوط به خودرو را نمایش می دهد. چیزی که در مورد خودرو سایبر تراک شما را متعجب می کند این است که داشبورد آن خالی از آپشن هایی است که روی داشبورد خودروهای دیگر است.

در فضای داخلی اتاق تسلا پیکاپ دو ردیف صندلی و در مجموع ۶ صندلی دیده می شود، اما در ویدیویی که پخش شد، کلاً ۵ صندلی نمایش داده شد که می توان گفت ممکن است صندلی وسط جلو در فیلم تا شده باشد تا صندلی های پشتی به خوبی دیده شود. همچنین در طراحی این خودرو هیچ آینه ای در بغل خودرو مشاهده نشد که احتمالاً دوربین های پشتی  و صفحه نمایشگر همان کار را انجام می دهند.

طراحی داخلی سایبر تراک

مقاومت بدنه سایبر تراک :

در مراسم رونمایی تسلا سایبر تراک تست جالبی انجام شد که استحکام بدنه آن را ثابت می کند. در این مراسم شاهد وارد کردن ضربات پتک به بدنه و پرتاب گوی فلزی به سمت شیشه از طرف مدیر دپارتمان طراحی این خودرو بودیم. نتیجه این آزمایش استقامت بالای پنل در خودرو بود، ولی با شکستن شیشه توسط گوی کمی نظر حاضرین تغییر کرد. البته ایلان ماسک اعلام کرد که ضربه هایی که به در وارد شد باعث شد شیشه ترک بردارد و در نتیجه گوی فلزی در آن فرو برود و اگر اول شیشه آزمایش می شد و بعد با پتک بدنه را آزمایش می کردند این اتفاق نمی افتاد.

در نهایت پس از رونمایی از تسلا سایبر تراک در ۲۴ ساعت سهام شرکت تسلا ۷ درصد کاهش پیدا کرد به ۳۳۲ دلار شد، که هم ظاهر خودرو و هم تست ناموفق گوی فلزی و شیشه را می توان دلیل اصلی این اتفاق دانست.

نکته دیگری که در مورد طراحی خودرو پیکاپ تسلا باید به آن اشاره کنیم این است که بدنه خودرو شاسی خودرو در نظر گرفته شده است، زیرا از همان آلیاژی ساخته شده که شرکت اسپیس اکس فضا پیمای استارشیب را ساخته است. همچنین شیشه های این خودرو ضد گلوله هستند و در برابر گلوله ‌هایی با کالیبر ۹ میلی‌ متر مقاوم هستند. همچنین این خودرو دارای آپشن کمپر مود است که برای کمپینگ ساخته شده است. با تمامی این حواشی ۲۰۰۰۰۰ نفر اقدام به پیش خرید این خودرو با پیشرانه ‌۸۰۰ اسب بخارو حدود ۱۳۵۰ نیوتن ‌متر گشتاور کرده اند.

https://internetchk.com/new-and-space-cyber-truck-pickup-of-tesla-automotive-company/

 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

لاغر شدن و حذف چربی های اضافی کار ساده ای نیست اما اگر هدف کاهش چربی یک ناحیه خاص از بدن باشد، موضوع چالش برانگیزتر هم می شود. در مورد لاغری صورت مشکل به مراتب بیشتر است و راه دشوارتری در پیش دارید. برای داشتن صورتی زیبا و جذاب باید از شر چربی های اضافی خلاص شوید. تنها به این روش عضلات خوش فرم چهره نمایان می شوند و به نتیجه دلخواه می رسید. خوشبختانه تکنیک های زیادی برای چربی سوزی و تناسب اندام وجود دارد که به لاغری صورت در یک هفته کمک می کند. با این ترفندهای ساده می توانید زیبایی و سلامت را با هم تجربه کنید.

۷ روش موثر برای لاغری صورت در یک هفته

مجموعه این تکنیک ها منجر به کاهش وزن و لاغری می شود ولی به طور خاص، تمرکز روی کاهش چربی صورت قرار گرفته است.

۱-ورزش های صورت

برای تمرین عضلات صورت می توانید از ورزش های خاص استفاده کنید. ورزش صورت بافت عضلانی را تقویت کرده و چربی های اضافی صورت را حذف می کند. این ورزش ها اختصاصی هستند و تنها روی عضلات سر و گردن تمرکز دارند. قسمت فک ها یکی از مراکز اصلی تجمع چربی در صورت است که با این ورزش ها به وضوح شکل می گیرد. برای اثربخشی بهتر باید روزانه چند بار این حرکات را انجام دهید. برای لاغری صورت در یک هفته این حرکت را انجام دهید:

حرکت مفید برای لاغری صورت

درست مثل تصویر، دهان را باز و بسته کنید. در حین این حرکت عضلات دور لب را به حالت منقبض نگه دارید. اگر این حرکت برایتان مشکل است می توانید روزانه به دفعات زیاد، لپ را باد کرده و با فشار هوا را خارج کنید.

۲-لاغری صورت در یک هفته با تمرینات کاردیو

کاردیو یا ورش های هوازی شامل هر نوع فعالیت بدنی با هدف افزایش ضربان قلب است. تمرینات کاردیو موجب کاهش وزن و چربی سوزی سریع می شود. کاردیو با بهبود عملکرد عضلات قلب موجب ارتقا سطح سلامت عمومی بدن می شود. در مجموع با کاردیو می توانید چربی های اضافی اندام ها و به خصوص صورت را کاهش دهید. پیاده روی سریع، دویدن، دوچرخه سواری و شنا از رایج ترین ورزش های کاردیو هستند.

۳-کاهش چربی های صورت با نوشیدن آب

طبق تحقیقات انجام شده نوشیدن یک لیوان آب ناشتا منجر به احساس سیری و کاهش حجم معده خواهد شد. آب به طور موقت سوخت و ساز بدن را تا ۲۴ درصد افزایش می دهد. از سویی نوشیدن آب به مقدار کافی مانع از هیدراتاسیون و احتباس مایعات در بدن می شود. نفخ و پف صورت با نوشیدن آب به کلی برطرف می شود.

حذف چربی اضافی صورت

۴-نقش نوشیدنی های انرژی زا در لاغری صورت در یک هفته

بدون تردید با مصرف نوشیدنی های انرژی ها همه زحمات تان هدر می رود. انواع نوشیدنی هایی که حاوی شکر صنعتی هستند خطر افزایش وزن را به همراه دارند و نتیجه چاقی همه اندام ها و به خصوص صورت است. در مورد نوشیدنی های الکلی هم وضع به همین ترتیب است. این نوشیدنی ها حاوی کالری بالایی هستند و پف صورت را به همراه دارند.

۵-خوش فرم شدن صورت با حذف کربوهیدرات ها

یک راه ساده برای لاغری شکم و پهلوها حذف کربوهیدرات های فراوری شده است. در مورد چربی های صورت هم می توانید با حذف ماکارونی، کوکی ها، کراکرها و …. به نتیجه دلخواه برسید. در تولید این خوراکی ها از آرد سفید و شکر استفاده شده که دشمن سلامتی هستند.

۶-لاغری صورت در یک هفته با خوابیدن

کمبود خواب می تواند باعث افزایش سطح کورتیزول شود ، هورمون استرس که در نهایت چاقی را به همراه دارد. در نظر داشته باشید که کیفیت خواب مهم تر از کمیت آن است.

۷- کاهش مصرف سدیم

سدیم عامل اصلی پف و تورم صورت است. با مصرف بیش از حد سدیم آب اضافی در سلول ها انباشته شده و حالت چهره تغییر می کند. غذاهای فرآوری و کنسروها حاوی مقدار زیادی سدیم هستند.



:: برچسب‌ها: لاغری صورت , لاغری , قپ قپ ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

آیا کودکتان خجالتی و کمروست؟ هرگز این موضوع را به خودش نگویید. کمرو بودن کودکان یک پدیده رفتاری اکتسابی با قابلیت تغییر است. البته این تغییر رفتار به سادگی و یک شبیه حاصل نمی شود. اگر کودک دلبندتان به سختی در جمع حاضر می شود یا قادر به برقراری ارتباط با گروه همسالان نیست امکان اینکه با کودکی خجالتی روبرو باشید، هست. در صورت عدم غلبه بر کمرویی، مشکل کودکان خجالتی به مرور بیشتر خواهد شد. رشد و پرورش کودک شامل همه زمینه های جسمانی، روانی و رفتاری است.

علائم کودک خجالتی

این کودکان معمولا در جمع ساکت هستند و بر خلاف دیگر همسالان تمایلی به حرف زدن ندارند. فراری بودن از جمع، ویژگی بارز کمروها و خجالتی هاست. چنین بچه هایی تا حد امکان از حرف زدن با دیگران طفره می روند و در صورت اجبار، با صدایی بسیار آهسته صحبت می کنند. نگاه این کودکان به زمین دوخته شده زیرا نمی توانند به چشم های طرف مقابل نگاه کنند.

مشکل کودکان خجالتی در صورت توجه بیش از حد، حتی بیشتر هم می شود. در این صورت حتی لکنت ، لرزش صدا و دست ها، اضطراب و تپش قلب نیز گریبان کودک را خواهد گرفت. این حالات شباهت زیادی به اختلال اضطراب اجتماعی دارد ولی در واقع مشکل ار کمرویی است. افراد خجالتی در آینده با مشکل عدم اعتماد بنفس روبرو می شوند و نمی توانند از خود دفاع کنند.

رفع مشکل کودکان خجالتی

 

راه های رفع مشکل کودکان خجالتی

اگر می خواهید کودکی مستقل و موفق تربیت کنید از همان دوران طفولیت نسبت به رفع مشکلات رفتاری فرزندتان اقدام کنید. نادیده گرفتن مشکل، دردی از کودک دوا نمی کند. قبل از هر چیز بپذیرید که با یک کودک کمرو، مواجه هستید. در ادامه بایدها و نبایدهای رفتار با کودک خجالتی را بررسی می کنیم.

از برچسب زدن به کودک به طور جدی دوری کنید. این برچسب ها تا آخر عمر همراه کودک می ماند و بعدها نمی توانید به این سادگی ها مشکل را برطرف کنید. به جای تاکید روی این موضوع، کمک کنید اعتماد بنفس کودک بالاتر برود. کودکان به شدت در مقابل حرف هایی که می شنوند حساس هستند. با یادآوری اینکه او خجالتی است، کودک تان بیشتر منزوی و گوشه گیر خواهد شد.

این مطلب را حتما بخوانید  روانشناسی کودک و اهمیت آن

رفع مشکل کودکان خجالتی با حضور در جمع

بدون تردید کودک کمرو از بودن در جمع، احساس خوبی ندارد ولی اجازه ندهید این احساس او را منزوی تر کند. با ترفندهای ساده ای می توانید او را به حضور در جمع، تشویق کنید. برای این کودکان جشن تولد نگیرید ولی حداقل یک دوست برایش پیدا کنید. بگذارید کم کم طعم دوست و هم بازی را بچشد. بازی ساده ترین راه برای غلبه بر مشکلات رفتاری و از جمله خلاص شدن از کمرویی است. در مورد همبازی، بچه های کوچک تر را انتخاب کنید زیرا کودک می تواند کمی احساس قدرت و البته اعتماد بنفس خواهد کرد.

رفع مشکل کمرویی

بازی درمانی و تغییر روحیه کودک کمرو

یکی از ساده ترین راه ها بر برطرف کردن مشکل کودکان خجالتی اینست که او را منزوی تر نکنید. با نشستن در خانه و تنها بودن، فرزندتان حس بهتری دارد ولی گاهگاهی با وی به پارک بروید. حتی تماشای کودکان دیگر که بازی می کنند، می دوند، فریاد می کشند و … نیز در تغییر روحیه فرزندتان موثر است. باور کنید این تنها یک مشکل رفتاری است و ارتباطی به ژن و صفات موروثی ندارد.

ارتباط مشکل کودکان خجالتی و شیطنت کردن

شاید این یک عادت غلط در جامعه باشد ولی اغلب بزرگترها کودکان ساکت و آرام را مودب و با تربیت می دانند. شیطنت و گاهی خرابکاری در ذات کودک است. اکر مدام به کودک تذکر دهید که بنشیند و ساکت باشد، به تدریج او را منزوی کرده اید. به جای این ها روی مهارت های ارتباطی کودک کار کنید.

برای مثال اجازه دهید فرزندتان شیرینی را به مهمان ها تعارف کند، این احتمال را بدهید که ظرف شیرینی خوری را برگرداند ولی مهم نیست.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

انواع عطر و ادکلن از پر فروش ترین لوازم آرایشی در بین همه جوامع هستند. برندهای معروف زیادی در این زمینه فعالیت دارند که هر کدام رایحه اختصاصی و انحصاری خود را عرضه می کنند. در این میان برند لالیک طرفداران زیادی دارد. انواع ادکلن و پرفیوم مردانه و زنانه از این برند هم اکنون در داخل کشور نیز به فروش می رسد. در این مطلب از ادکلن لالیک پرفیوم یک رایحه زنانه و فوق العاده را معرفی می کنم. این رایحه از همان ابتدا توانست توجه زیادی را جلب کند. بسیاری از شرکت های فشن مد و عطرسازی درصد هستند تا فرمول جادویی لالیک را به دست آورند.

بوها بخشی از خاطرات هستند به سختی می توان یک بوی خاص را فراموش کرد. دیگران از بوی شما در مورد شخصیت تان قضاوت می کنند. ساده ترین راه برای تغییر نگرش طرف مقابل اینست که عطر اختصاصی خود را استفاده کنید. بگذارید دیگران همیشه شما را با این شمیم پر انرژی، گرم و شاد به یاد داشته باشند. برخی عطرها شخصیت را جذاب تر نشان می دهند و حتی روحیات فرد را آشکار می کنند.

ادکلن یا Eau de Cologne در مقایسه با عطر دارای اسانس روغنی کمتری است و این ویژگی در لالیک نیز دیده می شود. به طور معمول ۲ تا ۷ درصد اسانس خالص معطر در تولید ادکلن ها به کار می رود که همین امر موجب قیمت مقرون به صرفه آن است. برخی تصور می کنند که محصولات مردانه ادکلن هستند و رایحه های زنانه، عطر نام دارند. بدیهی است این تقسیم بندی از اساس اشتباه است و عطر یا ادکلن اشاره به ساختار طراحی رایحه ندارد. ادکلن های زنانه بسیاری از برندهای جهانی رونمایی شده که لالیک پرفیوم یکی از آنهاست.

معرفی رایحه های گرم و شیرین

 

مشخصات ادکلن لالیک پرفیوم

این محصول از سال ۲۰۰۵ و با فرمولی از دومینیک روپیون پا به میدان گذاشته است. شکل ظاهری ادکلن برگرفته از محصول دیگر شرکت لالیک به نام ” مشک د فمی ” است که با طراحی رنه لالیک در سال ۱۹۳۵ به بازار عرضه شده است. با توجه به استقبال بی نظیر از این محصول، طراحی و تولید ادکلن رنانه لالیک پروفیوم به نظر اقدامی هوشمندانه بوده است.

https://internetchk.com/lalique-le-parfum/



:: برچسب‌ها: لالیک , ادکلن لالیک پرفیوم , ادکلن لالیک ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()