نوشته شده توسط : محمد یوسفی

خرید بسته ایرانسل باعث می شود کاربران سیم کارت های این اپراتور بتوانند از بسته های متنوعی که دارد استفاده کنند تا هزینه های خود را به میزان زیادی کاهش می دهد. شما می توانید این بسته ها را با سلیقه خود انتخاب کنید و بسته ای را فعال نمایید که برای نیازهای شما کافی باشد و بتوانید به راحتی به وسیله آن ها در اینترنت به وب گردی بپردازید. با ما همراه باشید تا شما را در رابطه با خرید بسته های ایرانسل راهنمایی نموده و نحوه فعال سازی آن ها را به شما آموزش دهیم.

خرید بسته های اینترنت ایرانسل 3G، 4G، 4.5G

اپراتور ایرانسل بسته های اینترنت پر سرعت متفاوتی را برای کاربران در نظر گرفته است. شما می توانید برای خرید این نوع بسته های ایرانسل به سایت ایرانسل مراجعه نموده و از تعرفه های آن مطلع شوید.

با خرید این بسته می توانید یک روز الی سیصد و شصت و پنج روز از آن ها استفاده کنید.

همچنین این بسته ها با حجم های متفاوتی برای مشترکان در نظر گرفته شده است.

شما می توانید برای خرید هر یک از این بسته های ایرانسل یک کد دستوری خاص را شماره گیری نمایید، اما برای کاربرانی که تمایل دارند بسته اینترنت ایرانسل را فعال نمایند، می توانند کد دستوری زیر را شماره گیری نمایند :

3#*5*555*خرید بسته های اینترنتی ایرانسل

بسته های اینترنت چند کاربره ایرانسل :

ایرانسل به کاربران زیر این امکان را می دهد که یک حساب ایجاد کنند و در این حساب اینترنت همراهی خود را با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارند، برای این کار کافی است کد دستوری زیر را شماره گیری کنند :

400#*

برای مشاهده لیست خرید بسته ایرانسل چند کاربره می توانید، کد دستوری زیر را شماره گیری نمایید:

این مطلب را از دست ندهید  خرید اینترنت همراه اول برای خود و دیگران

1#*1*400*خرید بسته های اینترنتی چند کاربره ایرانسل

بسته های اینترنتی ترکیبی ایرانسل :

ایرانسل برای کاربران خود امکانی را فراهم نموده تا با فعال سازی بسته های ترکیبی که شامل اینترنت، پیام کوتاه و مکالمه می باشد به میزان زیادی هزینه های خود را کاهش دهند. این بسته ها بر اساس الگوی مصرف کاربر می تواند برای 90 یا 365 روز فعال شود.

مشترک سیم کارت های اعتباری ایرانسل می تواند با شماره گیری کد دستوری زیر را شماره گیری نمایند :

555#*بسته های ترکیبی ایرانسل

خرید بسته های اینترنتی بوم بوم ایرانسل :

هر مشترک ایرانسل می تواند بسته مورد نظر خود را با بسته های بوم بوم فعال کند. این بسته هه نیز بسته های ترکیبی هستند که در آن موارد زیر گنجانده شده است :

  • حجم اینترنت
  • مکالمه درون شبکه‌ ای
  • پیام کوتاه

برای خرید بسته های ترکیبی بوم بوم ایرانسل می توانید از دو روش استفاده کنید، که عبارتند از :

  • اپلیکیشن ایرانسل من
  • یا کد دستوری #5*5*555*خرید بسته اینترنتی بوم بوم ایرانسل

فعال سازی بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل :

اگر جزء دسته کسانی هستید که مصرف اینترنت بالایی دارید باید به شما این خبر خوب را بدهم که، ایرانسل برای این دسته از کاربران امکان خرید بسته اینترنت نامحدود ایرانسل را فراهم نموده که کاربر می تواند برای چند ساعت مشخص آن را فعال نماید. این دسته از پکیج های ایرانسل درسته حجم مصرف نا محدود دارند، اما از نظر زمانی دارای محدودیت می باشند.

شما می توانید فقط در ساعات مشخصی از این بسته ها استفاده نمایید.

مثلاً اگر کاربر بسته نامحدود یک ساعته ایرانسل را فعال نماید، فقط می تواند در ساعت 2 الی 8 بامداد از آن استفاده کند و به محض اولین اتصال به اینترنت یک ساعت آن شروع خواهد شد. تاریخ انقضای این بسته ها 24 ساعت پس از فعال سازی می باشد و در صورتی که از آن استفاده نکنید این بسته منقضی خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید  آنتی ویروس چیست و عملکرد آن برای مقابله با ویروس چگوه است ؟

برای خرید بسته ایرانسل نامحدود به بخش بسته های ساعتی سایت آن مراجعه نمایید.

خرید بسته های ساعتی ایرانسل :

بسته های ساعتی ایرانسل فقط مختص کسانی است که قصد دارند، در مدت زمان کوتاهی  از اینترنت ایرانسل پرسرعت استفاده کنند، مناسب می باشد. این مدل از بسته ها فقط چند ساعت فعال می شود و برای مصرف آن ها بازه زمانی مشخصی وجود دارد. بسته های ساعتی ایرانسل پس از خرید برای استفاده تنها 24 ساعت زمان دارند و در صورت عدم استفاده منقضی خواهند شد.

مدت زمان استفاده از این بسته ها از زمان اولین اتصال شما به اینترنت شروع خواهد شد.

بسته های شگفت انگیز ایرانسل :

بسته های شگفت انگیز ویژه مشترکین اعتباری است که می توانند در هنگام وارد نمودن کارت شارژ با کد دستوری زیر آن با پیش شماره #رمز کارت شارژ*145* فعال نمایند و به صورت مستقیم فعال سازی بسته اینترنت ایرانسل را انجام دهند. در زمان فعال سازی بسته اینترنت شگفت انگیز شما می توانید هم به صورت اینترنتی بسته را خریداری کنید و هم با کد دستوری و مشخصات بسته می تواند با مقدار شارژ دلخواه شما یکسان باشد.

برای خرید بسته های شگفت انگیز ایرانسل به بخش “بسته های شگفت انگیز” مراجعه نمایید.

در این مقاله راهنمای خرید بسته های مختلف ایرانسل را بررسی کردیم، شما می توانید با شماره گیری کد دستوری زیر از میزان حجم باقی مانده اینترنت خود مطلع شوید :

#4*1*555*

برای راهنمای فعال سازی بسته های همراه اول به کارن مارکت مراجعه نمایید.

https://karanmarket.com/buy-irancell-package/



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

بهترین بازی های ps4 2020 که دارای جذابیت فراوانی برای کاربر می باشد را در این مطلب برای شما معرفی خواهیم کرد. بعضی از این بازی ها هنوز منتشر نشده اند و باید برای منتشر شدن آن ها کمی منتظر بمانیم. این مطلب حاوی اطلاعات کلی این بازی هاست که بعضی از آن ها عبارتند از :

  • سازنده‌ بازی
  • زمان انتشار بازی
  • رده‌
  • سنی
  • ژانر
  • description

در این مقاله می توانید بهترین بازی های ps4 2020 را بشناسید، که در سبک های مختلف و ژانرهای مختلفی هستند. این مقاله می تواند شما را با هر سلیقه و سبکی که هستید در مورد بازی های پی اس 4 راهنمایی نماید. توجه داشته باشید که این بازی ها در دو دسته تقسیم بندی می شوند که این دو دسته عبارتند از :

  1. انحصاری
  2. غیر انحصاری

بهترین بازی های ps4 2020 انحصاری با ژانر آخر الزمانی :

یکی از بازی هایی که بیشترین طرفدار را قبل از انتشار داشته است است بازی Last of us 2 بوده که در تاریخ 2 اسفند 98 منتشر شده است و در نسخه ابتدایی خود که عرضه کرد، جوایز زیادی را به دست آورد. در نسخه ابتدایی که درباره دختری به نام الی است و در پی انتقام دوست خود است، شما می توانید یک بازی سراسر هیجان را تجربه کنید، پس سعی کنید آن را از دست ندهید. این بازی به صورت آفلاین انجام خواهد شد و برای بازی کردن در هیچ قسمتی از آن به اینترنت احتیاج ندارید. بازی Last of us 2 برای اشخاصی مناسب است که به موضوع های آخر زمانی و مخفی کاری علاقه مند هستند. شرکت سازنده ای که این بازی را تهیه کرده است، کمپانی Naughty Dog بوده و کارگردان آن نیل دراکمن این بازی را به طور اختصاصی برای پلی استیشن طراحی کرده است.

بهترین بازی های ps4 2020 با نام Last of us 2

اطلاعات کلی بازی The Last of Us Part II :

نام بازی The Last of Us Part II
شرکت سازنده Naughty Dog
تاریخ انتشار 2020
پلتفرم PlayStation 4
رده‌ سنی +18

یکی دیگر از بهترین بازی های ps4 2020 با نام  Ghost of Tsushima :

اگر به دنبال بازی هایی با موضوع های مخفی کاری، اکشن، ماجراجویی و سامورایی هستید می توانید این بازی را که به وسیلع شرکت Sucker Punch به صورت انحصاری برای کنسول های پلی استیشن ساخته شده است، را تهیه نمایید. داستان این بازی در واقع در زمان حمله مغول ها به ژاپن می باشد و یک سامورایی به اسم جین در آن به نفع ژاپن می جنگد. این بازی در سال 2020 قرار است منتشر شود و دارای مشخصات شگفت انگیزی است. علاوه بر این در این بازی صحنه های جالبی از چمن زارها با نور پردازی های خیره کننده وجود دارد.

یکی دیگر از بهترین بازی های ps4 2020 با نام  Ghost of Tsushima :

اطلاعات کلی بازی Ghost of Tsushima :

نام بازی Ghost of Tsushima
شرکت سازنده Sucker Punch
تاریخ انتشار 2020
پلتفرم PlayStation 4
رده‌ی سنی +18

بهترین بازی های ماجراجویی ps4 2020 به اسم Death Stranding :

یکی از بهترین بازی هایی که توسط شرکت Hideo Kojima طراحی و تولید شده است؛ بازی Death Stranding می باشد که مختص کنسول های پلی استیشن منتشر گردید. در تولید این بازی از تصویر چهره های مشهوری همچون Norman Reedus، Mads Mikkelsen و Léa Seydoux بهره برده اند. این بازی به عنوان اولین بازی کمپانی hideo kojima پس از جدایی از کمپانی Konami به بازار ارائه گردید و علاوه بر جهان باز بودن دارای ژانر اکشن و ماجراجویی می باشد. از ویژگی های دیگر این بازی می توان به بخش های آنلاین و بخش های سینمایی زیادی که دارد، اشاره کرد. هیدئو کوجیما به عنوان شرکت سازنده این بازی عنوان کرد که این بازی در دسته بازی هایی قرار دارد که هسته آن بر اساس ارتباط طراحی شده و ممکن است یک حس تنهایی در طول بازی برای شما به وجود بیاید. اگر این بازی را تجربه نمایید متوجه روند مرموز داستان آن خواهید شد.

بهترین بازی های ماجراجویی ps4 2020 به اسم Death Stranding

اطلاعات کلی بازی Death Stranding :

نام بازی Death Stranding
شرکت سازنده Kojima Productions
تاریخ انتشار November 8, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
رده‌ سنی +18
 

از بهترین بازی های ps4 2020 اول شخص شوتر Cyberpunk 2077 :

بازی Cyberpunk 2077 از دسته بازی هایی است که باعث می شود، گیمرها سطح توقع بسیار بالایی از یک بازی پیدا کنند. این بازی دارای ویژگی های  منحصر به فرد متعددی است که اولین آن ها تصمیم گیری هایی است که گیمر در طول بازی می گیرد و داستان بازی را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین انتخاب شخصیت و پیشینه در ابتدای بازی یکی دیگر از جذابیت های Cyberpunk 2077 به حساب می آید. همچنین این بازی از جزئیات فراوانی است که به نقش آفرینی کیانو ریوز از جذاب ترین و بهترین بازی های ps4 2020 به حساب می آید. نکته جالب این بازی این است که شما می توانید از تفنگ تا شخصیت خود را در این بازی ارتقاء دهید. پس از 5 سال تلاش برای ساخت این بازی یک مجموعه جذاب برای شما طراحی شده است که به شما پیشنهاد می کنم آن را از دست ندهید.

 
از بهترین بازی های ps4 2020 اول شخص شوتر Cyberpunk 2077

اطلاعاتی از بازی Cyberpunk 2077 :

نام بازی Cyberpunk 2077
شرکت سازنده CD Projekt
تاریخ انتشار April 16, 2020
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Google Stadia
رده‌ سنی +18

بازی هکری Watch Dogs: Legion از بهترین بازی های ps4 2020 :

یکی دیگر از بازی های موفقی که کمپانی Ubisoft  که مورد توجه گیمرهای زیادی قرار گرفته است بازی Watch Dogs بوده و این قسمت از بازی در انگلیس انجام می شود. در این سری از بازی Watch Dogs شما می توانید تفاوت های زیادی را در روند بازی مشاهده نمایید. مثلاً در این قسمت می توانید توانایی های دیگران را شناسایی و به گروه خود اضافه نمایید. در این بازی که در ژانرهای جهان بازی، اکشن و مخفی کاری ساخته شده است شما می توانید تمامی اشیاء الکتریکی را هک کنید. سازنده این بازی ادعا می کند که برای ساخت جزئیات این بازی دقت بسیاری شده است و در فروشگاه آن گیمر می تواند شخصیت خود را انتخاب کرده و بسازد. در این بازی امکان هک ماشین‌ ها، پهباد‌ها و دوربین‌ ها نیز وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید  Experience Great Sound With Beats’s Headphone

بازی هکری Watch Dogs: Legion از بهترین بازی های ps4 2020

اطلاعات کلی بازی Watch Dogs: Legion :

نام بازی Watch Dogs: Legion
شرکت سازنده Ubisoft Toronto
تاریخ انتشار March 6, 2020
پلتفرم PlayStation 4, Google Stadia, Xbox One, Microsoft Windows
رده‌ی سنی +18

بازی FIFA 20 در دسته بهترین بازی های ps4 2020 :

گیمرهای زیادی به بازی FIFA 20 علاقه نشان داده اند و زیرا این بازی یکی از بازی هایی است که هرساله هوش مصنوعی و گرافیک آن پیشرفته تر می شود و انیمیشن های طبیعی و واقعی تری به آن اضافه می شود. البته در ادامه این  مطلب می توانید در مورد بازی Pes هم اطلاعاتی کسب کنید و بدون هیچ تفاوتی هر دو بازی شرح داده شده است، زیرا این بازی نیز طرفداران بسیاری دارد. نمره بازی فیفا 20 که منتشر شده است از طرف IGN عدد 7.8 می باشد و دارای مزایایی نسبت به بازی PES بوده که یکی از آن ها بهره مندی از بخش Journey یا بخش داستانی بازی است. همچنین شما می توانید با تهیه بازی فیفا 20 از بخش فوتبال خیابانی که در این سری اضافه شده است بهره ببرید و سه نفر به سه نفر با یکدیگر رقابت کنید.

بازی FIFA 20 در دسته بهترین بازی های ps4 2020

اطلاعات کلی بازی FIFA 20 :

نام بازی FIFA 20
شرکت سازنده Electronic Arts
تاریخ انتشار September 24, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Microsoft Windows
امتیاز IGN 7.8/10
 

بازی PES 2020 از بهترین بازی های ps4 2020 :

بازی eFootball Pro Evolution Soccer 2020 یکی دیگر از بازی هایی است که امسال بین گیمرها از محبوبیت خاصی برخوردار شد و در این سری پیشرفت های زیادی در آن نسبت به سری های قبلی مشاهده شد. در این بازی خیلی راحت تر از فیفا می توان گل زد. این بازی در بین منتقدان دارای نمره بسیار خوبی می باشد و از IGN نمره‌ 8.3 را کسب کرده است، همچنین این بازی منتشر شده است و شما به راحتی می توانید این بازی را به صورت قانونی خریداری کنید. جالب اینجاست که این سری از pes لایسنس تیم یوونتوس را به خود اختصاص داد و فیفا از لوگوی غیر واقعی برای ساخت این تیم استفاده می کند. علاوه بر این شما می توانید در Gamespot مشاهده نمایید که این بازی، بهترین فوتبالی است که تا کنون ساخته شده و منتشر گردیده است.

بازی PES 2020 از بهترین بازی های ps4 2020

اطلاعاتی کلی eFootball Pro Evolution Soccer 2020 :

نام بازی eFootball Pro Evolution Soccer 2020
شرکت سازنده Konami
تاریخ انتشار September 10, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Android, Microsoft Windows, iOS
 

بهترین بازی های نقش آفرینی 2020 PS4 با نام Final Fantasy VII Remake :

شما می توانید با تهیه بازی Final Fantasy VII Remake در این بازی با ژانر نقش آفرینی، هیجان را تجربه نمایید. این بازی را کمپانی Square Enix به صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 تهیه و منتشر کرده است که البته در نسخه های بازسازی شده آن می توانید از کنسول پلی استیشن 1 نیز برای اجرا استفاده نمایید. این بازی یک بازی فانتزی است که در میان گیمرها از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است.

 
بهترین بازی های PS4 202/Final Fantasy VII Remake

اطلاعات کلی بازی Final Fantasy VII Remake :

نام بازی Final Fantasy VII Remake
شرکت سازنده Square Enix
تاریخ انتشار March 3, 2020
پلتفرم PlayStation 4

بازی Narcos Rise of the Cartels از بهترین بازی های استراتژیک ps4 2020 :

یکی از بازی هایی که از سریالی هم نام خود الهام گرفته است؛ نارکوها می باشد که گیمر می تواند در ابتدا مشخص کند که می خواهد در دسته نارکوها باشد و یا به عنوان پلیس بجنگد. امتیاز ساخت و طراحی این بازی برای کمپانی Kuju می باشد و فضای بازی مربوط به سال 1980 و در کلمبیا است. ژانر بازی بازی Narcos: Rise of the Cartels برای علاقه مندان به بازی های استراتژیک مناسب بوده و توسط پلتفرم‌ های PlayStation 4 و Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود.

بازی Narcos Rise of the Cartels از بهترین بازی های استراتژیک ps4 2020

اطلاعات کلی بازی Narcos: Rise of the Cartels :

نام بازی Narcos: Rise of the Cartels
تاریخ انتشار پاییز 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

 بازی WWE 2K20 از بهترین بازی ps4 کشتی کج در سال 2020 :

بازی WWE 2K20 از بهترین بازی ps4 کشتی کج در سال 2020

برای آن دسته از گیمرهایی که به بازی های مبارزه ای و کشتی کج علاقه مند هستند، بازی WWE می تواند هیجان و جذابیت فراوانی داشته باشد. شما می توانید با پلتفرم‌ های PlayStation 4 و Xbox One و Microsoft Windows این بازی را اجرا نمایید. این بازی سری بیست و یکم بازی های کشتی کج می باشد که توسط کمپانی 2K ساخته شده و در طراحی آن از گرافیک و جزئیات بسیار بالایی استفاده شده است. از ویژگی های این بازی می توان به شخصی سازی شخصیت ها اشاره کرد.

اطلاعاتی کلی بازی WWE 2K20 :

نام بازی WWE 2K20
شرکت سازنده Visual Concepts
تاریخ انتشار October 22, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
رده‌ سنی +18

یکی از بهترین بازی های 2020 PS4 شوتر، Call of Duty Modern Warfare :

یکی دیگر از بازی هایی که دارای اول شخص بوده و توسط کمپای Activision ساخته شده است، بازی Call of Duty: Modern Warfare می باشد. این بازی نسخه جدیدی از بازی های شوتر قدیمی است. در این ورژن می توانید گرافیک بالای بازی را نسبت به ورژن های قبلی حس کنید، در حدی که در این ورژن همه چیز واقعی نمایش داده می شود. شخص اول این بازی کاپیتان پرایس جوان می باشد که شما آن را بازی می کنید. در این بازی شما هم می توانید بازی آنلاین انجام دهید و هم می توانید بخش های داستانی را مشاهده کنید؛ که بخش آنلاین این بازی از قابلیت Cross-platform پشتیبانی می‌کند. پلتفرم هایی که می توان این بازی را با آن اجرا نمود عبارتند از :

  • پلی استیشن
  • ایکس‌ باکس
  •  کامپیوتر

یکی از بهترین بازی های 2020 PS4 شوتر، Call of Duty Modern Warfare

اطلاعاتی کلی بازی Call of Duty: Modern Warfare

نام بازی Call of Duty: Modern Warfare
شرکت سازنده Activision
تاریخ انتشار 2020
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
امتیاز IGN 9/10
رده‌ سنی +18

 بازی Need for Speed: Heat از بهترین بازی PS4 ماشینی :

یکی از بازی هایی که ساخته کمپانی EA است و موفقیت بسیاری را کسب کرده است؛ بازی Need for speed بوده که در این سری با بهره بردن از گرافیک قوی فضای جذاب و واقعی را به تماشاگر نشان می دهد. شما می توانید بازی خود را شخصی سازی نمایید و برای اجرا آن از پلتفرم‌ های کامپیوتر، پلی استین و ایکس باکس استفاده کنید. همچنین می توانید این بازی را دو تک نفره آفلاین و یا چند نفره آنلاین انجام دهید. این بازی علاوه بر جهان باز بودن، در شهر Miami Florida انجام می شود. قابل ذکر است، که در این بازی شما می توانید 127 ماشین از 33 برند از جمله فراری انتخاب نمایید.

این مطلب را از دست ندهید  بازی فورتنایت و بررسی نکات اصلی دانلود و اجرای آن

بازی Need for Speed: Heat از بهترین بازی PS4 ماشینی

اطلاعاتی کلی بازی Need for Speed: Heat :

نام بازی Need for Speed: Heat
شرکت سازنده Electronic Arts
تاریخ انتشار November 8, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

از بهترین بازی های ps4 سال 2020 با نام Bully 2 :

یکی از بازی های کمپانی Rockstar  که بعد از به پایان رساندن بازی Red dead redemption طراحی و تولید کرد؛ قسمت دوم بازی Bully بود که در سراسر آن گیمر می تواند معلم های خود را اذیت کرده و هم کلاسی های خود را بترساند. البته هنوز جزئیاتی در مورد این بازی وجود ندارد. در نظر سنجی های بازی Rockstar Games این بازی در دسته محبوب ترین ها قرار گرفت.

از بهترین بازی های ps4 سال 2020 با نام Bully 2

اطلاعات کلی بازی Bully :

نام بازی Bully
شرکت سازنده Rockstar Games
تاریخ انتشار مشخص نشده
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
رده‌ سنی +18

از بهترین بازی های شوتر آنلاین ps4 2020 ، بازی Ghost Recon Breakpoint :

این بازی یکی از بازی های آنلاینی است که شرکت Ubisoft طراحی و تولید کرده است و شما می توانید با پلتفرم های Microsoft Windows و PlayStation 4 و Xbox One این بازی را اجرا نمایید. همچنین این بازی، یک بازی جهان باز است، که گیمر می تواند با کمک گرفتن از استراتژی های متفاوت دشمنان خود را شناسایی و از بین ببرند. البته قسمت های آنلاین این بازی با Playsatation plus اجرا خواهد شد. این بازی زمانی هیجان انگیز می شود که شما به همراه چند نفر از دوستانتان این بازی را انجام دهید.

از بهترین بازی های شوتر آنلاین ps4 2020 ، بازی Ghost Recon Breakpoint

اطلاعاتی کلی بازی Ghost Recon Breakpoint :

نام بازی Ghost Recon Breakpoint
شرکت سازنده Ubisoft
تاریخ انتشار October 4, 2019
پلتفرم Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One
 

بهترین بازی PS4 2020 برای کودکان Concrete Genie :

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به بازی های اکشن و ماجراجویی علاقه دارید می توانید Concrete Genie که توسط شرکت PixelOpus طراحی و تولید شده است، را تهیه نمایید. این بازی در شهر کوچکی به نام Denska اتفاق می افتد که علاوه بر آلودگی فراوانی که دارد؛ خلوت هم هست. شخص اصلی این بازی پسر جوانی به نام Ash است که شما به جای آن بازی می کنید. در این بازی با حرکت دادن دست نقاشی هایی روی دیوار کشیده می شود. یکی از موارد جذابی که در مورد این بازی وجود دارد، پشتیبانی از Playsatition Move می باشد.این بازی یکی از بازی هایی است که به صورت انحصاری برای پلی استیشن منتشر خواهد شد.

بهترین بازی PS4 2020 برای کودکان Concrete Genie

اطلاعات کلی بازی Concrete Genie :

نام بازی Concrete Genie
شرکت سازنده Pixelopus
تاریخ انتشار 2019
پلتفرم PlayStation 4

بهترین بازی های ps4 2020 با نام Gods & Monsters :

Gods & Monsters از جمله بازی های اکشن و ماجراجویی است که شرکت Ubisoft آن را برای ارائه در سال 2020 ساخته است. در این بازی شما به جای قهرمانی که با انواع هیولاها می جنگد، بازی می کنید. این بازی با پلتفرم های PlayStation 4 و Xbox One و Microsoft Windows قابل اجراست. این بازی از دسته بازی هایی است که دارای یک گرافیک فانتزی است و نکته جالب در مورد آن شخصی سازی شخصیتی است که با آن بازی می کنید.

بهترین بازی های ps4 2020 با نام Gods & Monsters

اطلاعات کلی بازی Gods & Monsters :

نام بازی Gods & Monsters
شرکت سازنده Ubisoft
تاریخ انتشار February 25, 2020
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
 
https://karanmarket.com/the-best-ps4-2020-games/

بهترین بازی 2020 PS4 خون آشام با نام Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 / بهترین بازی های ps4 2020

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines  از دسته بازی های اکشن  و نقش آفرینی بوده است که شرکت Troika Games آن را طراحی و ساخته است، همچنین در ساخت این بازی شرکت Hardsuit Labs همکاری کرده و درجه سنی این بازی مناسب برای بالای هجده سال می ‌باشد. البته تسلط بر زبان انگلیسی برای این بازی الزامی است. در این بازی شما برای اینکه زنده بمانید باید خون دیگران را خورده و در جنگ های تن به تن شرکت نمایید.

اطلاعات بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 :

نام بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
شرکت سازنده Hardsuit Labs
تاریخ انتشار TIME
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
امتیاز IGN 9/10
رده‌ سنی +18

 بازی دریایی Skull & Bones :

اگر به دنبال بازی های اکشن هستید می توانید بازی Skull & Bones را که توسط شرکت Ubisoft Singapore ساخته شده است، امتحان کنید. در این بازی گیمر باید یک کشتی را به صورت سوم شخص مدیریت نموده و در حین بازی  بازی جهان باز، ناو و کشتی ‌های دشمن را نابود نماید. در این بازی کشتی ها شخصی سازی می شود و روی پلتفرم‌ های PlayStation 4 و Xbox One و Microsoft Windows اجرا می شود. سوم شخصی که شما به جای آن بازی می کنید، یک دزد دریایی است که می خواهد برای بقای خود مبارزه نماید.

بهترین بازی های ps4 2020

اطلاعات بازی Skull & Bones

نام بازی Skull & Bones
شرکت سازنده Ubisoft
تاریخ انتشار March 2020
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
 
شما می توانید برای خرید اکانت بازی PS4  به فروشگاه کارن مارکت مراجعه نمایید. در پایان لازم به ذکر است که این مقاله در جهت آشنایی شما با بازی های برتر 2020 گردآوری شده است. البته شما می توانید تجربه خود را در مورد بازی ها به عنوان یک شخص حرفه ای که تجربه بازی دارد، در قسمت نظرها با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

اکانت استیم را باید به صورت قانونی و اورجینال از فروشگاه های استیم تهیه نمایید.

یکی از محبوب ترین مراکز خرید بازی های ویدیویی به صورت آنلاین و قانونی فروشگاه استیم می باشد.

استیم یکی از فروشگاه های قانونی است که کاربران زیادی در ایران از آن استفاده می نمایند.

اگر اکانت استیم اورجینال باشد قادرید از محتوای رسمی بازی ها استفاده نموده و به مولتی پلیر دسترسی داشته باشید.

فروشگاه های دیگری نیز مانند Origin ،Battle.net ،GOG Galaxy و Uplay وجود دارند اما فروش بازی ها در آن ها برحسب نوع ناشرشان تفاوت دارد.

به عنوان مثال کمپانی EA تمام بازی‌های خود را از طریق فروشگاه رسمی خود یعنی Origin می فروشد. فروشگاه استیم بازی‌های عرضه شده توسط کمپانی Valve را پوشش می دهد، علاوه بر آن محصولات ناشران بزرگ و کوچک زیادی را ساپورت می کند.

این قابلیت‌های متنوع باعث شده تا اکثر کاربران تنها از فروشگاه استیم استفاده نمایند.

البته این تا زمانی امکان پذیر می باشد که بازی های مورد نظرشان در این فروشگاه وجود داشته باشد.

جهت تهیه اکانت استیم شما نیاز به ساخت یک حساب کاربری خواهید داشت.

این پروسه‌ اصلا زمان بر نمی باشد علاوه بر بازی‌های گران قیمت و روز دنیا،شما به بازی‌های رایگان و سرگرم کننده بسیاری دسترسی دارید.

اگر می خواهید روش ثبت‌نام و تهیه اکانت استیم را یاد بگیرید در زیر آن را بیان کردیم.

اکانت استیم
چگونگی ساخت اکانت استیم :

ابتدا توسط موتور جستجوی گوگل یا از طریق لینک مربوطه به وبسایت استیم وارد گردید.

اولین صفحه وبسایت جدیدترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های موجود امروزه را نشان می دهد.

شما قادرید که صفحات مربوط به هریک و محتوای ان ها که شامل تصاویر، ویدیوها، سیستم مورد نیاز، نظرات و نقدهای کاربران و… می باشد را دیده وبررسی نمایید.

در این صفحه نیز قسمت خاصی وجود دارد برای بازی‌هایی که مشمول تخفیف شده اند.

اما می توانید با بررسی روزانه این قسمت تخفیف‌های ویژه استیم را از دست نداده و از آن بهره ببرید.

راه دیگر تهیه اکانت استیم آن است که اپلیکیشن استیم را بر روی ویندوز نصب نمایید.

قابل ذکر است که برای دانلود اپلیکیشن استیم برروی ویندوز، یک گزینه‌ای در قسمت بالای وبسایت (Instal Steam) وجود دارد. به راحتی می توانید با کلیک کردن روی این گزینه و طی نمودن مراحل موجود می‌توانید اپلیکیشن این فروشگاه را برروی کامپیوتر خود نصب نمایید.

به این ترتیب می توانید قابلیتهای کاربردی این اپلیکیشن را مورد استفاده قرار دهید.

اکانت استیم
تهیه اکانت استیم :

برای تهیه اکانت استیم می توانید اپلیکیشن استیم را برروی سیستم عامل تلفنهای هوشمند نظیر اندروید نیز دریافت واستفاده نمایید.

در صورتی که حساب کاربری داشته باشید، اطلاعات آن را وارد نمایید و درغیر این صورت یک حساب جدید بسازید.

گزینه Login یا ورود به حساب کاربری را در کنار گزینه نام برده، مشاهده می نمایید.

برروی این گزینه کلیک نموده و وارد صفحه جدیدی گردید در برابر شما دو انتخاب وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید  چگونه بدون خستگی و کلافگی در خانه بمانیم ؟

یکی از را ها وارد نمودن اطلاعات اکانتتان می باشد واز این طریق وارد حساب کاربری خود می شوید.

راه دوم ساختن یک حساب کاربری جدید می باشد.

برای ساخت یک حساب کاربری جدید باید بر روی گزینه Join Steam کلیک نموده تا وارد صفحه بعدی گردید.

در این صفحه باید آدرس پست الکترونیکی خود را وارد نموده و نام کشوری که در آن زندگی می کنید را وارد نمایید.

قابل ذکر می باشد که نام جمهوری اسلامی ایران در میان این لیست وجود دارد و می‌توانید آن را انتخاب نمایید.

اکانت استیم

وارد کردن اطلاعات :

اطلاعات ابتدایی درخواست شده را وارد نموده و موافقت خود با قوانین استیم را اعلام نمایید.

در قدم های بعدی کد تصویری را به جهت جلوگیری از ورود ربات‌ها وارد نمایید و سپس موافقت خود با قوانین و شرایط فروشگاه استیم را اعلام کنید.

پس از اینکه اطلاعات درخواستی خود را تکمیل کردید برروی گزینه Continue کلیک نمایید.

سپس در صفحه نمایش داده شده از شما درخواست می شود که وارد پست الکترونیکیتان شوید و ایمیل آدرس خود را تایید نمایید.

یک ایمیل از طرف فروشگاه استیم برایتان فرستاده شده که در صفحه پست الکترونیکیتان موجود می باشد.

اکانت استیم
احراز هویت :

انتظار استیم برای تایید شدن ایمیل شما درعکس سمت چپ نمایش داده شده و در عکس سمت راست محتوای ایمیل ارسال شده قابل مشاهده می باشد. برای انجام احراز هویت پست الکترونیکی خود، ایمیل را باز نموده و برروی گزینه Create My Account کلیک نمایید. با مراجعه به صفحه قبلی مشاهده می نمایید که اطلاعات جدیدی شامل نام حساب کاربری و تعیین رمز عبور به عنوان آخرین مرحله از شما درخواست می گردد.

اکانت استیم
انتخاب نام اکانت استیم :

برای این که نامتان تایید شود بسیار مهم است که قبلا کاربر دیگری آن نام را انتخاب ننموده باشد.

سپس نام خود را انتخاب نموده(البته باید نام شما مورد تایید استیم واقع گردد) بعد رمز عبور خود را انتخاب نمایید (رمز عبور باید حداقل شامل هشت کلمه و یک حرف بزرگ و یک عدد باشد).

در مرحله بعد گزینه Continue Sign-Up را انتخاب نمایید تا مراحل ساخت حساب کاربری شما تکمیل گردد.

با اتمام ساخت حساب کاربری به صفحه اول فروشگاه استیم باز خواهید گشت.

چنان چه شما اپلیکیشن استیم را (چه برروی ویندوز یا تلفن‌های هوشمند) دانلود ونصب نمایید قادر خواهید بود با وارد نمودن نام و رمز عبور وارد حساب کاربریتان گردید.

خرید بازی :

جهت خرید بازی در فروشگاه استیم شما دو راه پیش روی دارید.

  1. از کیف پول‌های مجازی (والِت) و شارژ نمودن حساب کاربریتان استفاده نمایید.
  2. از کارت بانک‌های بین المللی مانند PayPal یا Visa استفاده نموده وبه طور مستقیم از حساب بانکیتان خرید نمایید.

معمولا کاربران ساکن ایران به دلیل محدودیت‌های بانکی گزینه اول را مورد استفاده قرار می دهند. شما کافیست به وبسایت‌های متنوعی که وجود دارند مراجعه کرده و برحسب نیازتان والت تهیه نمایید. قیمت والت‌های موجود جهت خرید از 1 دلار تا 100 دلار می باشند، پس از این نظر جهت پرداخت به اندازه نیازتان با مشکلی مواجه نمی گردید.

این مطلب را از دست ندهید  بازی فورتنایت و بررسی نکات اصلی دانلود و اجرای آن

اکانت استیم

استفاده از قابلیت های اکانت استیم و همچنین دانلود و نصب بازی ها فقط از طریق اپلیکیشن استیم برروی ویندوز میسر می باشد. برای اینکه بتوانید والت را در حساب کاربریتان وارد کنید باید در اپلیکیشن استیم و در منوی بالای صفحه روی گزینه Games کلیک نموده آنگاه گزینه Redeem a Steam Wallet Code را انتخاب نمایید.

مرحله بعد در صفحه جدید کد والت خریداری شده را از شما درخواست می کند که با وارد کردن کد باید گزینه Continue را انتخاب نمایید.

اکانت استیم

شما والت استیم که خریداری نموده اید را بصورت یک کد خاص دریافت می کنید که آن را در این قسمت می توانید وارد نمایید.

قابل ذکر است که اگر منطقه فروشگاه استیم شما یک کشور دیگر باشد مثل روسیه، چین، هند یا… اکانت استیم بصورت خودکار والت شما را به ارز رایج آن منطقه تبدیل می نماید.

این نکته جزو ویژگی‌های مثبت اکانت استیم می باشد که این روزها کمتر به چشم می خورد که فروشگاه اینترنتی دیگری از آن پشتیبانی نماید.

اکانت استیم
صفحه خرید اساسینز کرید:

در اکانت استیم از گزینه Add to Cart می توانید برای اضافه کردن نسخه مورد نظر به سبد خرید با شارژ نمودن حساب کاربریتان استفاده نمایید. شما از این طریق قادر خواهید بود بازی‌های مورد نظرتان را خریداری کرده و از آنان استفاده نمایید. جهت خریداری نمودن بازی کافیست به صفحه مخصوص آن مراجعه نموده و نسخه مورد نظرتان را انتخاب کرده سپس برروی گزینه Add to Cart کلیک نمایید.

اکانت استیم

همچنین می توانید بازی خریداری شده را به فرد دیگری هدیه داده و یا آن را برای خودتان خریداری نمایید.

همچنین قادرید چندین بازی را انتخاب نموده وخریدتان را به پایان برسانید.

زمانی که صفحه مربوط به سبد خریدتان را از نوار بالای اپلیکیشن یا وبسایت استیم می بینید موجه می شوید که دو گزینه در مقابل تان است.

گزینه اول Purchase as a Gift برای زمانی است که قصد هدیه کردن بازی را به فرد دیگری دارید.

اکانت استیم

چنان که دارای کارت بانکی بین المللی باشید دیگر نیازی به خرید والت ندارید.

گزینه دوم Purchase for Myself برای زمانی است که شما بازی را برای خودتان خریداری نموده آن را به حساب کاربریتان اضافه می کنید.

همچنین می توانید در صفحه باز شده با انتخاب گزینه جدید روش خرید خود را نهیی نمایید.

این روش می تواند از طریق کارت بانکی یا استفاده از شارژ اکانت استیم باشد.

اکانت استیم

شما بازی های خود را می توانید از قسمت Library نصب نمایید و یا در بعضی از تنظیمات آن ها تغییر ایجاد کنید.

همچنین می توانید لیست بازی‌های خریداری شده را در منوی Library مشاهده نمایید.

کافیست برروی یکی از آن بازی ها کلیک نموده و سپس گزینه Install را انتخاب نموده تا بازی نصب شود.

https://karanmarket.com/steam-account/

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

راهی که کاربران گوگل پلی بتوانند به طور مستقیم و بدون نیاز به طی نمودن مراحل پیچیده از آن استفاده کنند استفاده از اکانت گوگل پلی می باشد. اکانت گوگل پلی این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند محصولات آمریکا را در حساب گیفت کارت گوگل پلی خریداری نمایند. این خرید به کاربران اجازه می دهد که از انواع سرویس های نرم افزاری مختلف نیز بهره ببرند.
این مطلب آموزش درست شارژ نمودن کاربری گوگل و استفاده از گیفت کارت گوگل پلی را ارائه می دهد.

نکاتی در زیر گفته شده که برای شارژ کردن اکانت گوگل پلی آمریکا حتماً باید کاربران قبل از وارد کردن کد، به آن ها توجه کنند.
نکته اول: در زیر مواردی به شما آموزش داده می شود که در صورت عدم رعایت آن احتمال اینکه شرکت گوگل گیفت کارت شما را منقضی کند، وجود دارد.
این انقضا به دلیل بروز تحریم ها اتفاق می افتد و هزینه آن نیز سوخت خواهد شد.
نکته دوم: چنان چه گیفت کارت به دلیل رعایت نکردن موارد مربوط به رفع تحریم شوخت شود، هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد.

مراحل وارد کردن :

مواردی که باید برای آماده سازی اکانت ، برای وارد نمودن گیفت کارت گوگل پلی رعایت نمود به شرح زیر است:
ابتدا باید اکانت گوگل را بر روی تلفن هوشمند اندرویدی و یا تبلت خود نصب نمایید.
اکانت گوگل بر روی بعضی از گوشی ها می تواند به صورت پیش فرض گوشی بوده ونیازی به نصب ندارد.

  1. اتصال اپلیکیشن گوگل پلی بر روی اکانت مربوطه.
  2. اگر از دو یا چند اکانت استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید که اپلیکیشن گوگل پلی بر روی اکانت در حال شارژتنظیم شده است.
  3. جی پی اس و لوکیشن سرویس دستگاه خود را خاموش نمایید.
  4. از یک وی پی ان و یا نرم افزار مناسب استفاده نمایید چرا که آی پی دستگاه باید روی کشور آمریکا باشد.
  5. در واقع کشوری که گیفت کارت را خریداری کرده باید با آی پی کشور دستگاه سازگار باشد.
  6. آدرس اکانت دستگاه را باید بر روی آمریکا تنظیم نمایید.
این مطلب را از دست ندهید  راهنمای خرید دوربین عکاسی برای افراد مبتدی

گیفت کارت گوگل پلی

برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی در ابتدا باید مطمئن شوید که پلی استور شما روی آی پی آمریکا تنظیم شده است.
با یک برنامه تغییر آی پی کشور آمریکا را بر روی دستگاه خود بالا آورید.
برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا آی پی را تغییر دهید.
  2. به بخش تنظیمات اندروید وارد شوید.
  3. آپ و یا اپلیکیشن منیجر را انتخاب نمایید که با توجه به مدت دستگاه و شرکت سازنده ممکن است نام متفاوتی داشته باشد.
  4. اپلیکیشن پلی استور و یا گوگل پلی استور را انتخاب نمایید.
  5. ابتدا بر روی گزینه fors stop کلیک می کنیم.
  6. سپس در زیر شاخه Storage بر روی گزینه Clear Cache کلیک نمایید.
  7. در این جا مجددا گوگل پلی را باز کنید.

طریقه وارد کردن وردیم نمودن گیفت کارت گوگل پلی آمریکا :

پس از این که اطمینان حاصل نمودید که موارد زیر انجام شده است می توانید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا را مورد استفاده قرار دهید.

  1. قرار دادن آی پی روی آمریکا
  2. خاموش نمودن GPS
  3. باز نمودن گوگل پلی
  4. باز نمودن نوار گوشه
  5. کلیک کردن بر روی گزینه Redeem
  6. کلیک کردن کد گیفت کارت گوگل پلی
  7. کلیک کردن گزینه REDEEM سبز پایین

https://karanmarket.com/google-play-gift-card/

 



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

مودم های جیبی 4G یکی از پرطرفدارترین مودم های این روزها می باشند که برای آموزش شارژ مودم همراه که به مودم های سیم کارت خور هم شناخته می شوند، کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. این موضوع از آنجایی قابل اهمیت است که پیشرفت علم و تکنولوژی به همراه خود تولید محصولات جدیدی را به ارمغان می آورد که در آسان شدن زندگی ما نقش مهمی دارد؛ که مودم های همراه نیز دست آورد پیشرفت تکنولوژی هستند. این پیشرفت به حدی است که کبوترهای نامه رسان جای خود را به یک دستگاه کوچک که به اندازه کف دست است، داده اند و با این وسیله می توان بسیاری از کارها را انجام داد.

در ادامه علاوه بر ارائه تعریف دقیقی از مودم های همراه و بررسی انواع آن و چگونگی کار با این مودم ها، یکی از روش های شارژ مودم های همراه را به شما آموزش خواهیم داد. این گونه مودم ها می توانند در شرایط مختلفی مفید واقع شوند، برای مثال برای اشخاصی که سفرهای بسیاری انجام می دهند و یا در هنگام قطع شدن مودم خانه و یا محل کار می تواند به کمک شما بیاید. همچنین معمولاً در محل هایی تلفن ثابت وجود ندارد، می توانید با یک مودم همراه 4G به اینترنت وصل شوید که می تواند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب هایی باشد که در این موقع انجام می دهید.

در ادامه می خوانید :

  • تعریف مودم همراه
  • نحوه عملکرد مودم همراه
  • انواع مودم های سیم کارت خور
  • طریقه شارژ مودم های همراه

مودم همراه چیست؟

مودم همراه که به مودم جیبی معروف است، دستگاهی سبک و کوچک به اندازه کف دست می باشدکه می تواند به دستگاه هایی که با آن سازگار شدند، اینترنت بدهد. برخی از این دستگاه ها عبارتند از :

  • تلفن ‌های هوشمند
  • دوربین مداربسته بیسیم
  • دوربین مداربسته وایرلس
  • دوربین مداربسته سیم کارت خور
  • دوربین خودرو
  • رایانه‌های شخصی
این مطلب را از دست ندهید  آموزش قدم به قدم وارد کردن گیفت کارت گوگل پلی

طریقه عملکرد مودم همراه :

این نمونه از مودم می توانند اینترنت 3G یا 4G را به صورت سیگنال های وای فای  خصوصی انتقال داده و سپس با دستگاه های شما به اشتراک بگذارد تا بتوانید از اینترنت استفاده کنید. این مودم ها با قابلیت وای فای می توانند در خانه بدون نیاز به سیم و نصب نرم افزار خاصی اینترنت را به اشتراک بگذارد. تنها کاری که برای استفاده از این مودم ها باید انجام دهید این است که پس از شارژ مودم همراه، آن را روشن کنید.

این مودم ها برای راه اندازی به یک سیم کارت احتیاج دارند که یک بسته اینترنت روی آن فعال شده باشد و اینترنت را به دستگاه های بی سیم انتقال دهد. عملکرد مودم همراه به این صورت است که با ایجاد یک پهنای باند با سرعت بالا اینترنت را حداکثر بین 10 کاربر و هم زمان به اشتراک می گذارد.

شارژ مودم همراه

انواع مودم سیم کارت خور :

مودم های سیم کارت خور معمولاً در سه گونه مختلف در بازار عرضه می شود، که این سه دسته عبارتند از :

  1. مودم های سیم کارت خور همراه با باتری داخلی
  2. مودم های سیم کارت خور ثابت و بدون باتری
  3. مودم های دانگل سیم کارت خور

مودم های سیم کارت خور همراه با باتری داخلی :

این نمونه از مودم ها سیم کارت خور با وجود باتری داخلی که دارند  می توانند در سفر و رفت و آمد های درون شهری همراه شما باشند و آن را در دانشگاه و محل کار هم می توانید استفاده کنید. این دسته از محبوب ترین مودم  های سیم کارت خور هستند که صفحه نمایش آن ها معمولاً رنگی نیست و با باتری مستقلی که دارد از عمر باتری کسر نخواهد کرد.

مودم های سیم کارت خور ثابت و بدون باتری :

نمونه دیگری از مودم های سیم کارت خور هستند که باتری ندارند و منبع تغزیه آن ها برق شهری است و شامل بعضی از مودم های ADSL می شود که باید در یک محل ثابت باشد. این مودم آنتن قوی داردکه باعث می شود سرعت دانلود بالا رفته و شما بتوانید آپلود را با سرعت بهتری انجام دهید که این عملکرد از مودم های 4G  هم بهتر است.

این مطلب را از دست ندهید  Experience Great Sound With Beats’s Headphone

مودم های دانگل سیم کارت خور :

نمونه دیگری از مودم های سیم کارت خور، مودم های USB هستند که می توانید آن ها را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید و پس از شارژ سیم کارت این مودم همراه آن را با دستگاه های خود به اشتراک بگذارید. برخی دانگل ها علاوه بر اشتراک گذاری اینترنت با پورت USB می توانند با اسپات وای فای اینترنت را به اشتراک بگذارند و از وای فای استفاده کنند. مودم‌های دانگلی قدیمی‌تر از مودم 4G و خانگی هستند.این مودم تنها روی سیستم‌های کامپیوتری قابل استفاده است و استفاده از آنها نسبت به دو دسته‌ی دیگر سخت‌تر می‌باشد.

آموزش شارژ مودم همراه از طریق صفحه ما:

ابتدا باید به آدرس سایت ما مراجعه کنید، که صفحه ای مانند تصویر زیر مقابل شما باز خواهد شد.

شارژ مودم همراه

روی گزینه بسته اینترنت کلیک کنید و وارد زیر منوی آن شوید.

شارژ مودم همراه

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در منوی بسته اینترنت شما باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و پس از آن یکی از بسته ها را که در منوی کشویی کادر پایین وجود دارد، متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

شارژ مودم همراه

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، می توانید بر اساس نوع بسته و مدت زمان مد نظر خود یک فیلتر انتخاب کنید تا انتخاب بسته برای شما راحت تر شود. پس از انتخاب بسته روی گزینه پرداخت که در سمت چپ کادر قرار دارد، کلیک کنید تا به درگاه بانک متصل شده و پرداخت را انجام دهید.

https://karanmarket.com/mobile-modem-charging-tutorial/

 



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

یکی از جامع ترین کیف پول های سخت افزاری ارزهای دیجیتال کول ولت اس است که به علت شکل ظاهری مناسب؛ حمل آن آسان است.

همچنین این دستگاه با قابلیت ذخیره سازی آفلاین کلید های خصوصی باعث می شود بلاک‌ چین و زندگی روزمره با یکدیگر سازگار شوند.

همچنین این دستگاه با موبایل و تبلت سازگار می باشد.

کاربردهای کول ولت اس (CoolWallet S):

این کیف پول ارز های دیجیتال را به صورت یکپارچه ذخیره می کند، همچنین بیت کوین، بیت‌ کوین کش، اتریوم، ریپل، لایت‌ کوین و توکن‌ های ERC20 را پشتیبانی می‌کند.

کول ولت یکی از نمونه کیف پول هایی است که اختصاراً برای اندروید و iOS طراحی شده است.

JOYSO اولین صرافی غیر متمرکز در جهان است که کیف پول سخت افزاری کول ولت قرار است با آن همکاری کند.

ذخیره کردن ارزهای دیجیتال در دنیای امروز که امنیت کمی دارد با این کیف پول در هر حالتی و با امنیت بالا انجام می شود.

قابلیت ها:

قابلیت های کیف پول سخت افزاری کول ولت اس عبارتند از:

  • جا به جا پذیری
  • دسترسی به یک صرافی ارز دیجیتال جهانی
  • بهترین انواع کیف پول‌ بیت کوین برای اندروید و iOS
  • قابلیت های ظاهری کیف پول بیت کوین CoolWallet S
  • قابلیت ماندگاری CoolWallet S در میان کیف پول های؛ برای جلوگیری از صدمه دیدن
  • ضد آب
  • ضد دستکاری
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر حرارت و سرما
  • قابلیت‌ هایی که برای زمان گم شدن این کیف پول مناسب هستند

به جز استفاده از کیف پول سخت افزاری کول ولت اس در تلفن همراه هوشمند یا تبلت شما نیز قابل دسترسی می باشد که در هنگام خرابی می توان در تلفن همراه و تبلت از آن استفاده کرد.

همچنین این  کیف پول با MetaCertProtocol که بزرگ‌ ترین پایگاه داده‌ آدرس‌ های تأیید شده در جهان است،سازگار شده و امنیت آن برای جلوگیری از تقلب ها تضمین شده است.

https://karanmarket.com

مشخصات کول ولت اس:

این نوع کیف پول بیت کوین از نظر فنی نرم افزاری است.

همچنین الگوریتم کیف پول کول ولت اس بیت کوین به گونه ای است که از الگوریتم امضای تراکنش ECDSA همراه با منحنی بیضوی (Elliptic Curve) مشخص secp256k1 پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات این کیف پول عبارت است از:

  • BIP-32 HD Wallets
  • BIP-44: پشتیبانی از انواع مختلف ارز و حساب های کاربری (اکانت). هر اکانت شامل تا ۲۳۲ آدرس داخلی و خارجی برای تراکنش های بیت کوین می باشد
  • تولید عبارات پشتیبان گیری (Seed)
  • تولید Seed: امکان تولید و وارد کردن CoolWallet Seed از طریق اپلیکیشن یا مستقیم از طریق خود والت
  • الگوریتم OTP
  • OATH HOTP
  • سخت افزار
  • ظاهر مناسب والت
  • ابعاد برابر با کارت اعتباری طول ۸۵.۶، ارتفاع ۵۳.۹۸ و ضخامت ۰.۸ میلیمتر
  • کول ولت اس دارای دکمه است
  • جنس: دکمه فلزی گنبدی شکل عملکرد: لمسی
  • باطری و تغزیه
  • شارژ با اتصال: ۲ ساعت برای شارژ کامل
  • عمر باطری: برای استفاده معمول (۲ تراکنش در روز) نزدیک به ۲ هفته
  • عمر باطری در حالت آماده به کار (Standby): سه ماه
  • توصیه می شود والت را ۱ بار در ماه کامل شارژ نمائید
  • جنس باطری: قابل شارژ ساخته شده از لیتیم-یون
  • ولتاژ: ۳ ولت
  • ظرفیت: ۱۵ میلی آمپر ساعت
https://karanmarket.com/product/coolwallet/


:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کول ولت جامع‌ترین کیف پول بیت کوین سخت افزاری است که از قابلیت حمل برخوردار است و شکاف میان بلاک‌چین و زندگی روزمره را از طریق ذخیره‌سازی آفلاین کلید خصوصی و سازگاری با موبایل و تبلت پر می‌کند.

CoolWallet S ارز های دیجیتال را به صورت یکپارچه ذخیره می کند،این کیف پول از ذخیره‌سازی بیتکوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، و توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند.

کول ولت به طور اختصاصی برای اندروید و iOS ساخته شده است.

این کیف پول سخت افزاری اخیراً همکاری خود را با JOYSO، اولین صرافی غیر متمرکز در جهان، اعلام کرد.

کاربران این کیف پول می‌توانند در هر حالتی معامله انجام دهند که این محصول را به یک محصول خاص در بازار ذخیره‌سازی سرد امروزی تبدیل می‌کند.

قابلیت فوق العاده جابه‌جاپذیری و دسترسی به یک صرافی ارز دیجیتال جهانی CoolWallet، این کیف پول را به یکی از بهترین انواع کیف پول‌ بیتکوین برای اندروید و  iOS تبدیل کرده است. اینترنت چک

قابلیت های ظاهری کیف پول بیت کوین CoolWallet S
و اگر شما نگران صدمه دیدن و یا گم شدن کیف پول بیت کوین CoolWallet S خود هستید، نگران نباشید، قابلیت ماندگاری CoolWallet S در میان کیف

پول‌های آفلاین بی‌همتا است، چرا که این کیف پول‌:

ضد آب، ضد دستکاری، مقاوم در برابر ضربه، و مقاوم در برابر حرارت و سرما است، و قابلیت‌هایی دارد که برای زمان گم شدن این کیف پول مناسب هستند.

CoolWallet از یک عامل خرابکار می‌خواهد تا علاوه بر کیف پول به تلفن همراه هوشمند یا تبلت شما نیز دسترسی داشته باشد.

و به این ترتیب تک نقطه‌ی خرابی بودن این کیف پول را از بین می‌برد.

کیف پول بیت کوین کول ولت همچنین با MetaCertProtocol که بزرگ‌ترین پایگاه داده‌ی آدرس‌های تأیید شده در جهان است، ترکیب شده است تا سطح بالاتری از امنیت را ارائه داده و از تقلب جلوگیری کند، بنابراین می‌توان CoolWallet را به عنوان بهترین کیف پول بیت‌کوین موجود معرفی کرد.
مشخصات فنی کیف پول بیت کوین
نرم افزار

مختصات پشتیبانی بیت کوین
الگوریتم بیت کوین: پشتیبانی از الگوریتم امضای تراکنش ECDSA همراه با منحنی بیضوی (Elliptic Curve) مشخص secp256k1
BIP-32 HD Wallets
BIP-44: پشتیبانی از انواع مختلف ارز و حساب های کاربری (اکانت). هر اکانت شامل تا ۲۳۲ آدرس داخلی و خارجی برای تراکنش های بیت کوین می باشد
تولید عبارات پشتیبان گیری (Seed)
تولید Seed: امکان تولید و وارد کردن CoolWallet Seed از طریق اپلیکیشن یا مستقیم از طریق خود والت
الگوریتم OTP
OATH HOTP

سخت افزار

ظاهر مناسب والت
ابعاد برابر با کارت اعتباری طول ۸۵.۶، ارتفاع ۵۳.۹۸ و ضخامت ۰.۸ میلیمتر
دکمه
جنس: دکمه فلزی گنبدی شکل  عملکرد: لمسی
باطری و تغزیه
شارژ با اتصال: ۲ ساعت برای شارژ کامل
عمر باطری: برای استفاده معمول (۲ تراکنش در روز) نزدیک به ۲ هفته
عمر باطری در حالت آماده به کار (Standby): سه ماه
توصیه می شود والت را ۱ بار در ماه کامل شارژ نمائید
جنس باطری: قابل شارژ ساخته شده از لیتیم-یون
ولتاژ: ۳ ولت
ظرفیت: ۱۵ میلی آمپر ساعت

 

https://internetchk.com/shop/coolwallet/



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

یکی از جامع ترین کیف پول های سخت افزاری ارزهای دیجیتال کول ولت اس است که به علت شکل ظاهری مناسب؛ حمل آن آسان است.

همچنین این دستگاه با قابلیت ذخیره سازی آفلاین کلید های خصوصی باعث می شود بلاک‌ چین و زندگی روزمره با یکدیگر سازگار شوند.

همچنین این دستگاه با موبایل و تبلت سازگار می باشد.

کاربردهای کول ولت اس (CoolWallet S):

این کیف پول ارز های دیجیتال را به صورت یکپارچه ذخیره می کند، همچنین بیت کوین، بیت‌ کوین کش، اتریوم، ریپل، لایت‌ کوین و توکن‌ های ERC20 را پشتیبانی می‌کند.

کول ولت یکی از نمونه کیف پول هایی است که اختصاراً برای اندروید و iOS طراحی شده است.

JOYSO اولین صرافی غیر متمرکز در جهان است که کیف پول سخت افزاری کول ولت قرار است با آن همکاری کند.

ذخیره کردن ارزهای دیجیتال در دنیای امروز که امنیت کمی دارد با این کیف پول در هر حالتی و با امنیت بالا انجام می شود.

قابلیت ها:

قابلیت های کیف پول سخت افزاری کول ولت اس عبارتند از:

  • جا به جا پذیری
  • دسترسی به یک صرافی ارز دیجیتال جهانی
  • بهترین انواع کیف پول‌ بیت کوین برای اندروید و iOS
  • قابلیت های ظاهری کیف پول بیت کوین CoolWallet S
  • قابلیت ماندگاری CoolWallet S در میان کیف پول های؛ برای جلوگیری از صدمه دیدن
  • ضد آب
  • ضد دستکاری
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر حرارت و سرما
  • قابلیت‌ هایی که برای زمان گم شدن این کیف پول مناسب هستند

به جز استفاده از کیف پول سخت افزاری کول ولت اس در تلفن همراه هوشمند یا تبلت شما نیز قابل دسترسی می باشد که در هنگام خرابی می توان در تلفن همراه و تبلت از آن استفاده کرد.

همچنین این  کیف پول با MetaCertProtocol که بزرگ‌ ترین پایگاه داده‌ آدرس‌ های تأیید شده در جهان است،سازگار شده و امنیت آن برای جلوگیری از تقلب ها تضمین شده است.

مشخصات کول ولت اس:

این نوع کیف پول بیت کوین از نظر فنی نرم افزاری است.

همچنین الگوریتم کیف پول کول ولت اس بیت کوین به گونه ای است که از الگوریتم امضای تراکنش ECDSA همراه با منحنی بیضوی (Elliptic Curve) مشخص secp256k1 پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات این کیف پول عبارت است از:

  • BIP-32 HD Wallets
  • BIP-44: پشتیبانی از انواع مختلف ارز و حساب های کاربری (اکانت). هر اکانت شامل تا ۲۳۲ آدرس داخلی و خارجی برای تراکنش های بیت کوین می باشد
  • تولید عبارات پشتیبان گیری (Seed)
  • تولید Seed: امکان تولید و وارد کردن CoolWallet Seed از طریق اپلیکیشن یا مستقیم از طریق خود والت
  • الگوریتم OTP
  • OATH HOTP
  • سخت افزار
  • ظاهر مناسب والت
  • ابعاد برابر با کارت اعتباری طول ۸۵.۶، ارتفاع ۵۳.۹۸ و ضخامت ۰.۸ میلیمتر
  • کول ولت اس دارای دکمه است
  • جنس: دکمه فلزی گنبدی شکل عملکرد: لمسی
  • باطری و تغزیه
  • شارژ با اتصال: ۲ ساعت برای شارژ کامل
  • عمر باطری: برای استفاده معمول (۲ تراکنش در روز) نزدیک به ۲ هفته
  • عمر باطری در حالت آماده به کار (Standby): سه ماه
  • توصیه می شود والت را ۱ بار در ماه کامل شارژ نمائید
  • جنس باطری: قابل شارژ ساخته شده از لیتیم-یون
  • ولتاژ: ۳ ولت
  • ظرفیت: ۱۵ میلی آمپر ساعت


:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کیف پول لجر نانو ایکس یک راه حل برای ذخیره ارز دیجیتال است.

این کیف پول سخت افزاری با استفاده از کریپتوکارنسی و مبتنی بر بلوتوث است که بر اساس محصول امنیتی برتر Ledgers Nano S ساخته شده است.

این کیف پول می تواند تا صد نوع ارز دیجیتال را ذخیره کند.

این کیف پول از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می شود و به شما امکان می دهد تا در هر نقطه با امنیت تراکنش انجام دهید.

همچنین دارای یک اتصال USB-C ایمن و یک نمایشگر ایمن بزرگ  می باشد.

شما می توانید این نمایشگر را به منظور بررسی مجدد و تأیید هر تراکنش با یک پرس واحد، از طریق دکمه های آن انجام دهید.

با خرید این کیف پول، مثل مدل نانو اس می توان تمامی ارزهایی که توسط لجر پشتیبانی می شود را مدیریت کنید، که در این مدل مدیریت همزمان ارزها در سخت افزار نیز قابل اجراست.

از قابلیت های دیگر این کیف پول می توان به ذخیره ۴۷ ارز دیجیتال و ۶۶۳ توکن مختلف اشاره کرد.

ظاهر کالا در خرید کیف پول لجر نانو ایکس:

  • این کالا به شکل USB می باشد.
  • وزن لجر نانو ایکس ۳۴ گرم  است.
  • این کالا با ابعاد ۷۲ میلی متر* ۱۸٫۶ میلی متر * ۱۱٫۸۵ میلی متر در بازار موجود است.
  • جنس بدنه خارجی دستگاه از فولاد ضد زنگ پاک شده، با پوشش پلاستیکی یو اس بی می باشد.

مشخصات صفحه‌ نمایش:

کیف پول لجر نانو ایکس دارای صفحه نمایشی با کارایی های متنوع است که شامل موارد زیر می شود:

  • بزرگتراز نانو اس
  • نمایش تاییده پرداخت
  • نمایش پین کد
  • نمایش ارز در کیف پول
  • نمایش اتصال
  • دکمه‌های فیزیکی
  • دوعدد دکمه برای فشردن همزمان و افزایش امنیت
  • USB TYPE-C-one
  • محتویات جعبه لجر نانو ایکس
  • ولت کیف پول لجر نانو ایکس
  • یک کابل میکرو یو‌‌اس‌بی
  • بروشور راهنمای راه‌اندازی
  • سه برگ ریکاوری
  • حلقه و آویز برای جاسوییچی

راه‌اندازی لجر نانو ایکس:

بعد از خرید کیف پول برای راه اندازی آن مراحل زیر را انجام دهید.

  1. لجر نانو ایکس را با کابل Micro USB موجود در بسته به کامپیوتر متصل کنید تا روشن شود.
  2. یک رمز عبور امن برای کیف پول خود انتخاب کنید، که طول آن حداقل چهار کاراکتر باشد.
  3. بیست و چهار کلمه ای را که برای بازیابی در نظر گرفته شده یاداشت کنید.
  4. در یاداشت و نگهداری بیست و چهار کلمه بازیابی دقت کافی داشته باشید.


:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

تشخیص بهترین اینترنت پرسرعت در ایران از بین شرکت های فراوانی که خدمات اینترنت را ارائه می دهند کار دشواری نیست و در ابتدا کافی است شما یک ارزیابی ساده انجام دهید.

برای انتخاب بهترین اینترنت کافی است دو مورد را مورد توجه قرار دهید که این دو مورد عبارتند از :

  • شرکت ارائه دهنده اینترنت بدون حاشیه باشد و دردسر باشد.
  • شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت تعرفه های مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

با توجه به آمارهایی که در سال گذشته ارائه شد، بهترین اینترنت پرسرعت در ایران به ترتیب متعلق به شرکت های زیر می باشد:

  1.  آسیاتک
  2. شاتل
  3. پارس انلاین
  4. صبانت
  5. های وب

امتیاز دهی به بهترین اینترنت:

امتیاز دهی به این ارائه دهندگان خدمات اینترنت به این صورت است است که، شرکتی در رده اول قرار می گیرد که شرایط زیر را دارا باشد:

  • اگر در بین ارائه دهندگان در هر استان بهترین باشد سی امتیاز کسب می کند.
  • دومین نفر در هر استان باشد بیست امتیاز کسب می کند.
  • سومین نفر در هر استان باشد ده امتیاز کسب می کند.

بعد از آن امتیازهای سی و یک استان با هم جمع می شود و بهترین اینترنت پرسرعت ایران انتخاب می شود.

در عکس زیر یک مقایسه بین خدمات ارائه شده توسط isp های برتر انجام شده است:

 

بهترین اینترنت پرسرعت در ایران

چه اینترنتی بخریم:

بهترین اینترنت برای خریداری کردن با توجه به اینکه از نظر سرعت اینترنت ایران در بین ۱۷۸ کشور رتبه ۱۶۳ را دارد و قیمت آن از کشورهای دیگر بالاتر است پس انتخاب ما خیلی تاثیر گذار نیست.

اما برای خرید اینترنت بهتر می توانیم فاکتورهایی را در نظر بگیریم که بعضی از آن ها عبارتند از:

  • سرعت
  • حجم
  • قیمت
  • کیفیت
  • شرکت ارائه دهنده خدمت

ارائه دهندگان بهترین اینترنت پرسرعت در ایران:

شرکت های خدمات دهنده در ایران برای adsl  دوازده شرکت و برای وایمکس سه شرکت می باشد که در این میان طی نظر سنجی ها رتبه اول تا چهارم به ترتیب به شرکت های زیر اختصاص یافت:

  1. شاتل
  2. پیشگامان
  3. پارس آنلاین
  4. آسیاتک
این مطلب را حتما بخوانید  پنجاه فیلم برتر سال ۲۰۱۹ قسمت دوم

که در این رتبه بندی بهترین اینترنت جایگاه دهم متعلق به شرکت مخابرات است.

البته نمی توان از جایگاه مناسب شرکتهای  ایرانسل، رایتل و مبین نت در بازار فروش وایمکس را نادیده گرفت.

البته باز هم نسبت به انتخاب بین وایمکس و مخابرات باید به دو نکته دقت کرد:

اول اینکه برای خرید اینترنت وایمکس در سایت شرکت ارائه دهنده اینترنت برای نواحی تحت پوشش را بررسی کنید تا بدانید که شهر شما در این نواحی قرار دارد یا خیر.

دوم اینکه مخابرات این مزیت را دارد که که اگر حجم شما به پایان رسید، اینترنت قطع نمی شود و مبلغ حجم اضافی به مبلغ قبض اضافه می شود.

مقایسه از نظر تعرفه های غیر حجمی:

adsl مخابرات یکی از بهترین اینترنت خانگی است که محبوبیت زیادی بین اشخاصی دارد که کابل های آن ها فرسوده نیست.

همچنین این شرکت خدمات خود را با با قیمت پایین تری نسبت به شرکت های دیگر ارائه می دهد که خریداران بیشتری در بازار دارد.

طرز کار وای فای :

یکی از تکنولوژی های جدید که از امواج رادیویی برای انتقال دیتا بین فرستنده و گیرنده استفاده می کند و از سیم هیچ استفاده ای نمی شود.

در اینترنت بی سیم پایه و اساس اکسس پوینت می باشد و وظیفه انتشار شبکه بیسیم را دارد.

در این روش به وسیله سیستم ها و کامپیوتر ها سیگنال دریافت می شود و به وسیله اکسس پوینت به شبکه محلی متصل می شود.

 اینترنت TD-LTE:

بهترین اینترنت پرسرعت در ایران که توسط شرکت هایی همچون مبین نت و ایرانسل آن را ارائه می دهند TD-LTE است.

در این سرویس تنها با داشتن مودم و سیم کارت مخصوص دیتا را ارسال یا دریافت کنید.

با توجه به اینکه چه تعداد دستگاه از اینترنت استفاده می کند یا در چه فاصله ای قرار داشته باشید، ممکن از سرعت آن از ۴۰Mbps  کمتر باشد.

 https://internetchk.com



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()